Maar indirect heeft het wel allemaal met LL te makenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:57 schreef Pink_Floyd het volgende:
Als ze LL-topics gaan modden op ONZ dat zijn we nu pas bij topic nummer 3 ipv 41...
Dat zal ik geweest zijn, dus nu kappen met alle SC.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:53 schreef mberg86 het volgende:
Iemand heeft al dat gelul over neuken weggehaald, maar nog het ergste is wel MIJN tvp
Die discussie is al gevoerd en klaar. Zie: http://forum.fok.nl/topic/1039380quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:57 schreef Pink_Floyd het volgende:
Als ze LL-topics gaan modden op ONZ dat zijn we nu pas bij topic nummer 3 ipv 41...
Zouden ze dit jaar dezelfde bonnetjes hebben? Ik heb er nog 3 van vorig jaarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:56 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Geef em een koffiewekker!
Kun je altijd proberenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:04 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Zouden ze dit jaar dezelfde bonnetjes hebben? Ik heb er nog 3 van vorig jaar!
Nee ik had een een of andere infectie en was toch naar lowlands gegaanquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:06 schreef mberg86 het volgende:
Was je zo laat wakker dat die koffiewekkers niet meer rondliepen of wat?
misschien komen we elkaar dan nog wel tegen onderweg naar de andere tent toequote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:18 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Allebei de helft?
Ik weet het ook nog steeds niet, neig iets meer naar The Killers...
En als er een mooie afbeelding wél werkt, mag die ook best in het topic blijven.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Laat je het voortaan gewoon even staan als ik post dat een afbeelding niet werkt? Bij voorbaat dank.
22:00: The Killersquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:52 schreef linebear het volgende:
ja, en Somebody told me is ook een super nummer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |