Zo een heb ik.... Hij was 10 euroquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:47 schreef Tourniquet het volgende:
Inderdaad, 40 euro is al heel goedkoop. Of wil je alleen een zeiltje voor éénmalig gebruik en hopen dat het droog blijft?
Ja eigenlijk welquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:47 schreef Tourniquet het volgende:
Inderdaad, 40 euro is al heel goedkoop. Of wil je alleen een zeiltje voor éénmalig gebruik en hopen dat het droog blijft?
quote:Gaat echt weer zo gaaf worden dit jaar! Neem dit jaar eens voor de verandering de auto. Kan lekker veel bier meenemen en slechts met me tent in de rij gaan staan! Lijkt me ideaal! Zijn er mensen die juist denken dat dit een dom idee is?
Was wel het idee. Als een tray leeg is gewoon ff nieuwe halen of gewoon paar keer heen en weer lopen. Ben met meerdere mensen, dus 1x lopen is misschien al genoegquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:42 schreef student_van_het_leven het volgende:
nee, ik niet in ieder geval. Ga je gewoon een paar keer heen en weer lopen met je bier?
Je mist:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:51 schreef Autodidact het volgende:
THEEEEEOOOO!!!!
SLAYER!!!!!!!!!!
[afbeelding]
En kankerzat worden in de rij. Blik Schultenbrau naar Giel gooien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:52 schreef super-muffin het volgende:
Morgen erg dronken worden en donderdag vroeg vertrekken
Ik zeg:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:57 schreef Cybey het volgende:
Laten we gewoon weer een nieuwe introduceren dit jaar...
Handig.. 'T is dat ik geen plek meer over heb in de auto, anders zou ik ook nog meer bier meenemenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:53 schreef Cybey het volgende:
Uit andere topic:
[..]
[..]
Was wel het idee. Als een tray leeg is gewoon ff nieuwe halen of gewoon paar keer heen en weer lopen. Ben met meerdere mensen, dus 1x lopen is misschien al genoeg
Ik vind dat mijn IMPREGNEEEEEERREEEN!!!! nog niet goed ingeburgerd isquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:57 schreef Cybey het volgende:
Laten we gewoon weer een nieuwe introduceren dit jaar...
Ik ga met een busjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:58 schreef student_van_het_leven het volgende:
Handig.. 'T is dat ik geen plek meer over heb in de auto, anders zou ik ook nog meer bier meenemen
Wat ik wel goed te drinken vind is Schulten Bräu bij de Aldi. Is het best te vergelijken qua smaak met Amstel. Kost geen drol en is goed te drinken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Iemand ergens goeie blikken bier in de aanbieding gezien?
Dat is toch dat bier dat vrij licht smaakt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:02 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik ga met een busjeEcht fokking veel ruimte achterin, dus kan echt meer dan genoeg meenemen!
[..]
Wat ik wel goed te drinken vind is Schulten Bräu bij de Aldi. Is het best te vergelijken qua smaak met Amstel. Kost geen drol en is goed te drinken.
is dat ook ergens te halen behalve de Aldi? C1000, AH, Super of Makro ofzo?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:02 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik ga met een busjeEcht fokking veel ruimte achterin, dus kan echt meer dan genoeg meenemen!
[..]
Wat ik wel goed te drinken vind is Schulten Bräu bij de Aldi. Is het best te vergelijken qua smaak met Amstel. Kost geen drol en is goed te drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |