Ik over 15.quote:
Ik probeer nu iemand ervan te overtuigen dat hij er goed aan doet het vandaag te laat te makenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik was ook al bezig er eentje te maken, 't duurde zo lang
Ik trek m'n 2e pre-LL pilske open
Dat vond ik ook..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik was ook al bezig er eentje te maken, 't duurde zo lang
Ik moest eerst even hotdogs eten, heb serieus hongerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:46 schreef kciR het volgende:
Ik had hem ook net klaar staan
(kun je deeltje 46 (http://forum.fok.nl/topic/1064034/1/50) nog even in de OP zetten?)
Dat is een goed beginquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:51 schreef De Wouzeraar het volgende:
Wat ik (nouja, m'n vriendin) nou toch weer heb gevonden:
Korenwolf in blik!Halve liters!
Dit wordt een mooie Lowlands...
![]()
Zelfde hier.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:52 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik moest eerst even hotdogs eten, heb serieus honger
Ik krijg die post niet ge-edit, Fok doet weer aan SQL troubles. Kan een modje dat misschien even doen?
Ik heb morgen nog een pre-LL klantbezoekquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:47 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ik over 15.
Overigens zou iedereen nu een pre-lowlands zuipfeestje aan het houden moeten zijn, toch?
![]()
![]()
Ik ga morgenochtend gewoon nog even naar de Appiequote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:59 schreef mberg86 het volgende:
Inpakken doe ik morgen, anders is tegen die tijd dat ik ga het bier al lauw... Ik wil tenminste de 1e dag nog normaal bier drinken
Ik woon redelijk dichtbij LL. De Appie heeft morgen geen bier meerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:00 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend gewoon nog even naar de Appie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |