Hier gaat 't echt al verschillende delen over, kom je net onder 'n steen vandaan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:44 schreef Evil_Koekje het volgende:
Nog maar een keer dan;
Weet iemand nog leuke tentaanbiedingen? (voor een vriendin van me, lowbudget, 2 persoons oid.)
Perry Sportquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:44 schreef Evil_Koekje het volgende:
Nog maar een keer dan;
Weet iemand nog leuke tentaanbiedingen? (voor een vriendin van me, lowbudget, 2 persoons oid.)
Ja ik heb alles al klaar. Maar idd, ik zal de oudere topics eens doorspitten. Bedankt voor deze nuttige tip.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Hier gaat 't echt al verschillende delen over, kom je net onder 'n steen vandaan?
No offence verder hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:46 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ja ik heb alles al klaar. Maar idd, ik zal de oudere topics eens doorspitten. Bedankt voor deze nuttige tip.![]()
Thnx.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:47 schreef super-muffin het volgende:
Volgens mij had de Perry Sport nog een aanbieding.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:24 schreef Evil_Koekje het volgende:
[verhaaltje van super-muffin over backpackgeval]
Ah ok, dan ga ik er vast wel een vinden. Heb de Vrijbuiter op 5 minuten hier, en da's geloof ik de grootste campeerhal van Nederland. Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag? En kan je alles er in kwijt? En verdere tips?
donderdagochtend, vroeg zatquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Deel 45 is het.
En heb zowaar de eerste kleding die mee moet alvast op mijn tas gelegd. Morgenavond pakken. Morgenmiddag de kroeg in om afspraken te maken. Misschien morgenochtend mijn tas al pakken, maar misschien ga ik even richting school. Nou ja, ik zie wel.
http://www.perrysport.nl/(...)wildebeast/zoek_yes/quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:44 schreef Evil_Koekje het volgende:
Nog maar een keer dan;
Ja je hebt wel een punt. Doelde ook meer op nieuwe aanbiedingen enzo, maar whatever. Komt wel goed.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
No offence verder hoorMaar ik kan er niet zo goed tegen als 't in 't zelfde topic nog is besproken en dat mensen dan nog zoiets gaan vragen
Ze zoekt nog lowbudgetter.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:49 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
http://www.perrysport.nl/(...)wildebeast/zoek_yes/
Zoiets of zoek je echt iets Low Budget. Anders moet je even bij de Bristol binnenlopen, hebben vaak cheapy tenten liggen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:56 schreef baNEEL het volgende:
Hoezee! Gister nog via marktplaats een kaartje tegen kostprijs kunnen kopen!
Fuck pukkelpop, ik ben er toch nog bij!
ligt eraan welkequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:11 schreef kciR het volgende:
Miijn tante belde net; 'Wij waren van plan om donderdag naar Walibi te gaan, is dat slim?'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |