Bel ze anders even: 0900 20 21 163 (0,10 euro p.m.).quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:53 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ja wat ik zei, NS site geeft hier steeds iets anders aan.
Ik ook, en ik ga nu de dinsdag na Lowlands naar Barcelona, wordt leukquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:01 schreef Baserunner het volgende:
Ik heb overigens zwaar veel resteptct voor de mensen die maandag moeten werken, ik ben namelijk altijd een paar dagen ziek als ik thuis kom
Ik heb een rol sisal touw mee, zou dat opvallen als ik er een bekertje aan bevestig?quote:
camping 6 kom je alleen met een camper op. Maar op 5 is vrijdagochtend nog plaats zat. En als die vol is gaat camping 7 ook nog open (dat is die camping direct tegenover de ingang).quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:17 schreef Leonos het volgende:
Is er op camping 5 sowieso nog op vrijdag plaats? Of moet ik dan naar 6?
IVM mensen die pas op vrijdag komen.
Die mensen zitten of nog onder de stimulerende middelen of ze hebben niet echt hard doorgefeest! Respect me reet!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:01 schreef Baserunner het volgende:
Ik heb overigens zwaar veel resteptct voor de mensen die maandag moeten werken, ik ben namelijk altijd een paar dagen ziek als ik thuis kom
Dat, en niet te nat weer, dan komt het met mijn LL helemaal goedquote:
Great minds think alike enzo...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
RoaRRR en Grrrrrrrr, zijn jullie familie?
Ik weet niet of dat verschilt per tas, maar die van mij heeft dat wel. Erg hendig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:19 schreef Evil_Koekje het volgende:
Zo inkopen gedaan, tent op- en afgebouwd in 20 minuten, is compleet. Ik ben d'r bijna klaar voor.![]()
Ik zit er nu nog aan te denken om zo'n backpackrugtas te kopen, zo'n lange, waar dan ook m'n tent in kan enzo. Nu vroeg ik me af of die dingen aan de zijkant ook ritsen hebben, zodat je niet in je tent alles d'r uit hoeft te tiefen als je iets onderuit wil halen?
Ah ok, dan ga ik er vast wel een vinden. Heb de Vrijbuiter op 5 minuten hier, en da's geloof ik de grootste campeerhal van Nederland. Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag? En kan je alles er in kwijt? En verdere tips?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:23 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat verschilt per tas, maar die van mij heeft dat wel. Erg hendig.
Moet de maandag om 08:00 op de Vrije Universiteit staan voor de introductieweek. Nieuwe eerstejaars door Amsterdam heen zeulenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:01 schreef Baserunner het volgende:
De Pietklaaso meld zichquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:38 schreef D.zire het volgende:
iemand die vrijdagnacht de hele nacht hard gaat op die harde dnb lineup?
Dan hoop ik dat er geen goede vervanger komt want anders krijg ik 't zondagavond helemaal druk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:36 schreef frame-saw het volgende:
Er gaat een gerucht dat Klaxons hebben afgezegd.
heb ooit inemand in de groep gehad die op Lowlands zn paper afschreefquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:09 schreef CherryLips het volgende:
ik heb vrijdag nog twee vertaaldeadlines en voor de week na LL ook en ik zit eigenlijk te wachten op een reactie op m'n prefinal versie van m'n scriptie die ik dan volgende week moet herschrijven![]()
. maar dan loop ik nog maar een maandje uit, maakt ook niet meer uit
.
En in welke wandelgang heb je dat gehoord? Scheelt mij weer een overlappende bandquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:36 schreef frame-saw het volgende:
Er gaat een gerucht dat Klaxons hebben afgezegd.
Rond die tijd moet je toch al bij Trentemoller zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:41 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat er geen goede vervanger komt want anders krijg ik 't zondagavond helemaal druk.
Arcade Fire nu ik 't eens bekijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Rond die tijd moet je toch al bij Trentemoller zijn
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Rond die tijd moet je toch al bij Trentemoller zijn
Ellegirl forumquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:42 schreef mindgames het volgende:
[..]
En in welke wandelgang heb je dat gehoord? Scheelt mij weer een overlappende band...
Radioheadquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:50 schreef peaceman het volgende:
Is nu al bekend wie Lilly vervangt?
Vandaar de smilie.quote:
Was dat maar waar!quote:
Je hebt nog 1,5 dag om te oefenen toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:53 schreef CherryLips het volgende:
is het erg als ik niet weet hoe ik een tent moet opzetten of zijn er hier sterke stoere binken die wel even willen helpen?.
je kunt via ede-wageningen gaan en dan naar amersfoort. denk ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:29 schreef Dupje het volgende:
Ok nog even over NS, Nijmegen Utrecht zijn toch echt werkzaamheden:
http://img.photobucket.com/albums/v186/sterretje87/nslowlands.jpg
ik heb de tent nog niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:54 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Je hebt nog 1,5 dag om te oefenen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |