Bel ze anders even: 0900 20 21 163 (0,10 euro p.m.).quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:53 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ja wat ik zei, NS site geeft hier steeds iets anders aan.
Ik ook, en ik ga nu de dinsdag na Lowlands naar Barcelona, wordt leukquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:01 schreef Baserunner het volgende:
Ik heb overigens zwaar veel resteptct voor de mensen die maandag moeten werken, ik ben namelijk altijd een paar dagen ziek als ik thuis kom
Ik heb een rol sisal touw mee, zou dat opvallen als ik er een bekertje aan bevestig?quote:
camping 6 kom je alleen met een camper op. Maar op 5 is vrijdagochtend nog plaats zat. En als die vol is gaat camping 7 ook nog open (dat is die camping direct tegenover de ingang).quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:17 schreef Leonos het volgende:
Is er op camping 5 sowieso nog op vrijdag plaats? Of moet ik dan naar 6?
IVM mensen die pas op vrijdag komen.
Die mensen zitten of nog onder de stimulerende middelen of ze hebben niet echt hard doorgefeest! Respect me reet!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:01 schreef Baserunner het volgende:
Ik heb overigens zwaar veel resteptct voor de mensen die maandag moeten werken, ik ben namelijk altijd een paar dagen ziek als ik thuis kom
Dat, en niet te nat weer, dan komt het met mijn LL helemaal goedquote:
Great minds think alike enzo...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
RoaRRR en Grrrrrrrr, zijn jullie familie?
Ik weet niet of dat verschilt per tas, maar die van mij heeft dat wel. Erg hendig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:19 schreef Evil_Koekje het volgende:
Zo inkopen gedaan, tent op- en afgebouwd in 20 minuten, is compleet. Ik ben d'r bijna klaar voor.![]()
Ik zit er nu nog aan te denken om zo'n backpackrugtas te kopen, zo'n lange, waar dan ook m'n tent in kan enzo. Nu vroeg ik me af of die dingen aan de zijkant ook ritsen hebben, zodat je niet in je tent alles d'r uit hoeft te tiefen als je iets onderuit wil halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |