Dus alle Tool fans: duimen maar.quote:TOOL CANCELS PERFORMANCE AT THE SALZBURG (AUSTRIA) FREQUENCY FESTIVAL
Tool has CANCELED Wednesday's appearance at the FREQUENCY FESTIVAL IN SALZBURG, AUSTRIA due to illness. Maynard has contracted a really bad throat infection which he has been fighting for the past couple of days, but, unfortunately, it has now reached the point where the band has to cancel.
www.toolband.com/news
Ja, voor de mensen die naar Dinosaur Jr. gaan is het ook een nadeel, daar zal het stampvol zijn (tenzij Depeche Mode nog even opgetrommeld wordt als vervanger voor Tool, uiteraardquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:43 schreef mberg86 het volgende:
Ah ja.. maakt de keuze Tool <-> Dinosaur Jr. weer wat makkelijker
mwoah als ze met underworld op de proppen komen. maar goed. ik wil gewoon dat ze wel komen. maynard gaat gvd maar gewoon 4 dagen in een kuuroord zitten. wtf laat ze desnoods zonder hem optredenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:45 schreef student_van_het_leven het volgende:
damn, hopen dat Tool komt. Een van de 6 acts die ik sowieso graag wil gaan zien. MOchten ze cancellen dan hoop ik dat er wel een enorm goede act voor in de plaats komt...
zolang het maar geen hiphop/britpop/of dance is.
Deze band?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:42 schreef Cybey het volgende:
Aangezien The Hyves op PukkelPop staan hoop ik echt dat ze ook nog even naar Lowlands komen! Vond hun optreden een paar jaar geleden op Lowlands echt zo verschrikkelijk geniaal!
Bron: Revu.nlquote:Voor de echte diehards: In een documentaire van de NOS is te zien hoe jongeren de boerderijen rond het festivalterrein afstruinen in de hoop op een kaartje. Deze boeren krijgen namelijk ieder jaar gratis kaartjes vanwege de geluidsoverlast.
Die mogen inderdaad wel komen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:42 schreef Cybey het volgende:
Aangezien The Hyves op PukkelPop staan hoop ik echt dat ze ook nog even naar Lowlands komen! Vond hun optreden een paar jaar geleden op Lowlands echt zo verschrikkelijk geniaal!
Of hij gaat gewoon playbacken. Als er toch geen schijnwerper op hem is gericht...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:47 schreef Laton het volgende:
maynard gaat gvd maar gewoon 4 dagen in een kuuroord zitten. wtf laat ze desnoods zonder hem optreden
geen idee, ga al jaren niet meer op vrijdagquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:03 schreef Hythloth het volgende:
[..]
Of hij gaat gewoon playbacken. Als er toch geen schijnwerper op hem is gericht...![]()
Lijkt er op dat ik Vrijdagochtend pas ga, en omdat ik een controlfreak ben: hebben om 11 uur op het terrein afgesproken, en sommigen denken dat 10 uur op station Lelystad volgende is om via de pendelbus te arriveren. Terwijl ik weet dat er een rij van hier naar Tokyo zal zijn... am i rite?
ojee.. niet dat ik een fan ben, maar een vriendin van me wel. Ik hoop dat ze nog komen en dat die keelinfectie over gaat.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nog wat groot nieuws uit het vorige deel:
[..]
Dus alle Tool fans: duimen maar.
Ze houden de spanning er wel lang in ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:13 schreef Evil_Koekje het volgende:
Nogsteeds geen vervanger voor Lily trouwens? Mogen ze ook wel mee opschieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |