Pretentieus gehuil voor smaakloze mensen die van zichzelf denken dat ze een boven godverheven smaak hebbenquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe kunnen jullie Mika gezien hebben. Hij kwam tegelijk met Damien Rice! Misschien wel het beste dat ik daar gezien heb.
Hmm jij bent echt door Mika besmet.... *rillt*quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Pretentieus gehuil voor smaakloze mensen die van zichzelf denken dat ze een boven godverheven smaak hebben![]()
ik vond damien rice op cd echt verschrikkelijk, kon niet begrijpen waarom iedereen daar zo hysterisch over was. maar live was het echt mooi en erg goed, minder hoog elevator music-gehalte.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Pretentieus gehuil voor smaakloze mensen die van zichzelf denken dat ze een boven godverheven smaak hebben![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
De voorkant van de Daily Paradise zaterdageditie was zeer fraai, overigens
Mika was dan ook echt gewoon heel goed, dan kan ik er ook niet minder van maken. Na Goose het grootste feestje wat ik heb meegemaakt deze Lowlandsquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm jij bent echt door Mika besmet.... *rillt*
ja gatverquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dat was wel weer minder, overal die kleffende mensen voor je tijdens een concert.. please!
Neuh, maar ik stel het me graag zo voor dat zij 's morgens onwetend bij de tent het krantje pakt, etc. etc.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
[afbeelding]
Is 1 van de 2 iemand die wij moeten kennen of geil je gewoon op vrouwen zonder kont en/of lelijke mannen met zonnebril?
Ah, op die fiets. Jammer eigenlijk dat ze onherkenbaar is, anders had ze helemaal een leuke zondag gehadquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Neuh, maar ik stel het me graag zo voor dat zij 's morgens onwetend bij de tent het krantje pakt, etc. etc.
Het geilheidsgehalte is bijzonder laag
Vond NIN heel erg tegenvallen. Helemaal het begin, aan het einde van het concert was het nog wel aardig om buiten te tent ff te chillen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:49 schreef rood_verzet het volgende:
NIN was erg gaaf maar wel te kort en heel veel nummers die ik wou horen zijn niet langsgekomen
he jammer, gemistquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:55 schreef lienelien het volgende:
De springende tent op camping 3 afgelopen nacht was echt geweldig![]()
iemand die modderzeugen van vorig jaar nog tegengekomen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Jammer eigenlijk dat ze onherkenbaar is, anders had ze helemaal een leuke zondag gehad![]()
Ja die synthesizer nummers hadden vervangen moeten worden, maar de rest was zeer goed. March of the pigs & survivalismquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:56 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Vond NIN heel erg tegenvallen. Helemaal het begin, aan het einde van het concert was het nog wel aardig om buiten te tent ff te chillen.
Goed punt. 2,20 voor een klein glas water!!!!! Buiten het terrein was het 1 muntje voor een heel pak bronwater. Dat is een heel verschil.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:57 schreef webfreak het volgende:
Punt van kritiek: DE PRIJZEN! Ik weet als geen ander hoe duur festivals kunnen zijn, maar de prijs/kwaliteit verhoudingen waren dit jaar werkelijk buiten proporties. 2,20 voor een kopje thee?
Het was voor mij de 6e Lowlands, en zonder twijfel ook de duurste.
hahaha...next time ben ik er bij!quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:31 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dan moet je zeker nog een keer naar een concert gaan, want trust me, ze kunnen nog oneindig veel beter
straattheaterquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het aandeel (straat)theater wordt overigens met het jaar minder..
/insert flauwe grap over geen everzwijnhammetjes dit jaarquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
iemand die modderzeugen van vorig jaar nog tegengekomen?
Ontoegankelijk? Dat klinkt nogal stompzinnig. Ik vind juist dat NIN heel goed bij LL past aangezien het een meer alternatieve festival is, daarom vond ik Mika ook absoluut niet bij de line up horen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:56 schreef sessurea het volgende:
hahahaha...die voorkant van dat krantjeIk moest zaterdag aan iedereen uitleggen dat ik echt dat meisje niet was
trouwens NiN viel mij ook echt tegen...ontzettend ontoegankelijk zeg, prima voor de die-hard fans, maar niet voor LL.
Saybia was trouwens wel heel erg de moeite waard ^^
en...zoals altijd, weer veels teveel gemist: oa Damien Rice, Interpol en trentemoller..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |