abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 augustus 2007 @ 19:03:16 #101
13973 ranja
image means nothing
pi_52535987
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:57 schreef rood_verzet het volgende:
March of the pigs

Toen was ik al bij Sonic Youth. Laat-ie daar mee beginnen... vrienden van me kenden NIN alleen van naam en waren nadat we na 2 nummers richting SY liepen niet echt overtuigd van de grootsheid van Trent. Kan me er iets bij voorstellen.
  maandag 20 augustus 2007 @ 19:04:13 #102
99066 Jiggle
twijfelt zelden
pi_52536013
Was mijn eerste Lowlands-ervaring en tering wat ben ik onder de indruk! En dan te bedenken dat het volgend jaar als minder onervaren broekie nog veel beter gaat worden! Ben op vrijdagavond iets te lang doorgegaan, lag pas rond half 12 's middags in mn tentje.... daar heb ik de rest van het weekend toch wel enigszins last van gehad. 55 muntjes er doorheen gejaagd, terwijl dat er op zaterdag en zondag max 30 bij elkaar zijn geweest.
Ik ga normaal meer naar de echte dance-feesten dus moest wel ff wennen zeg maar. Uiteindelijk toch doorgekregen dat je op Lowlands je plezier niet uit het losgaan maar vooral uit de relaxedheid moet halen. Op en top genieten!

Top 5 Muziek:
1) Justice
2) Goose
3) Laurent Garnier
4) 24-uurs-tent
5) Trentemoller

Top 5 Shirts:
1) Wish you were beer
2) TRASH
3) Elvi's
4) Geniet want deze dag komt nooit meer terug
5) HoeGaarder Hoe beter

Wat me verder nog is opgevallen:
1) Wat wordt er ongelofelijk veel drugs gebruikt!
2) Nul komma nul ruzie of irritatie of whatsoever, iedereen ging zo relaxed met elkaar om. Het zou voor elke Nederlander goed zijn om een keer naar Lowlands te gaan, om te zien wat tolerantie werkelijk inhoudt!
3) Tegelijkertijd was het ook weer niet zo dat iedereen tegen elkaar aan ouwehoerde, had dat eigenlijk wel meer verwacht. Niet echt contact gemaakt met buren op de camping ofzo.
4) Overal is echt 24 uur per dag leven. Ben zaterdag uit gaarheid om half 10 's avonds ff gaan tukken, om om 1 uur weer terug te komen. Daarna om een uur of 4 weer gaan slapen, en ik werd om half 9 weer wakker. Na het pissen even bij de 24-uurs-tent gaan kijken en daar was het gewoon weer volop gezellig. Met mensen die net uit bed kwamen of er nog niet geweest waren. Prachtig die constante drukte!
5) Het was soms wel erg druk. Daardoor kwam er vrij weinig van onze planning terecht. Ga ik volgend jaar beter doen!
pi_52536028
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:

[..]

naja, dat maakt lowlands toch wel lowlands..
Ja, ik ben dit jaar echt veels te weinig straattheater tegengekomen. Twee keer iets op de overloop tussen planet paradise en dat ander stuk en een paar stieren ergens anders op het terrein. En die kut druivenstampende wijven op die kar dan wel weer duizend keer.

Dat had wel wat meer mogen zijn.....
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_52536029
March was het 3e of 4e nummer, heb ik wel gezien en was ook ruim op tijd voor het voorste vak bij Sonic Youth
  maandag 20 augustus 2007 @ 19:05:00 #105
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_52536039
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:03 schreef ranja het volgende:

[..]

Toen was ik al bij Sonic Youth. Laat-ie daar mee beginnen... vrienden van me kenden NIN alleen van naam en waren nadat we na 2 nummers richting SY liepen niet echt overtuigd van de grootsheid van Trent. Kan me er iets bij voorstellen.
Nouja Sonic Youth is natuurlijk ook geen slechte keuze, maar NIN gaat toch wel voor. Ik had wel heel graag Only willen horen
pi_52536040
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:00 schreef rood_verzet het volgende:

[..]

Ontoegankelijk? Dat klinkt nogal stompzinnig. Ik vind juist dat NIN heel goed bij LL past aangezien het een meer alternatieve festival is, daarom vond ik Mika ook absoluut niet bij de line up horen.
Mjah..misschien niet het juiste woord, maar ik vind NiN wel leuk, maar ben geen superfan en ik haakte echt af door de eerste nummers, konden ze mij niet mee boeien iig. Ik herinner me concerten die relaxter waren en toegankelijker (jaja).
Tuurlijk hoeft het niet mainstream te zijn (we zijn niet voor niets op LL) maar LL is ook bedoeld om nieuwe bands te leren kennen en ik geloof niet dat NiN er fans bij heeft gekregen zo...

En ja, wat jij bij Mika hebt, heb ik bij de KC...niet boeiend
fighting for peace is like fucking for virginity!!
and this little masochist is lifting up her dress
  maandag 20 augustus 2007 @ 19:07:13 #107
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_52536117
Oja.. wie is er met zijn dronken kop tegen mijn partytent gevallen en heeft die gemold?

Hoefde ik die niet meer mee terug te slepen
  Admin maandag 20 augustus 2007 @ 19:10:01 #108
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52536217
Oh, oh, tentenissues! Ik heb het opzetten van mijn tent getimed. Niet gehaast, gewoon relaxed gedaan: kwartiertje. Zo'n wegwerptentje is dus nergens voor nodig.

Weer inpakken heb ik niet getimed maar het voelde alsof het even lang duurde. Enige aandachtspunt is dat je de boel een beetje fatsoenlijk en strak moet oprollen zodat het in het tasje past, maar dan ben je ook meteen klaar.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 20 augustus 2007 @ 19:11:12 #109
13973 ranja
image means nothing
pi_52536262
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
March was het 3e of 4e nummer, heb ik wel gezien en was ook ruim op tijd voor het voorste vak bij Sonic Youth
ik ben niet in het voorste vak gaan staan maar tegen het hek tussen het voorvak en de rest. Daar moet je echt wel vroeg voor zijn. Voordeel is dat er een meter of 2 niks voor je komt te staan. Achteraan of midden in het vorvak kun je nog treffen dat je niks ziet
  maandag 20 augustus 2007 @ 19:11:59 #110
13973 ranja
image means nothing
pi_52536280
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:10 schreef Breuls het volgende:
tentenissues
moeilijk woord
pi_52536305
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:49 schreef Jed1Gam het volgende:
Keesie
Yeh, Lowlands was Keeswaardig Kees is toch wel één van mijn hoogtepunten van Lowlands
www.myspace.com/olk2006
  Admin maandag 20 augustus 2007 @ 19:13:29 #112
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52536337
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:11 schreef ranja het volgende:

[..]

moeilijk woord
Kater?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 20 augustus 2007 @ 19:14:31 #113
13973 ranja
image means nothing
pi_52536376
nee, was gister bob en heb niet eens op LL overnacht dus 2 nachten prima geslapen op normaal bed
pi_52536397
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:11 schreef ranja het volgende:

[..]

ik ben niet in het voorste vak gaan staan maar tegen het hek tussen het voorvak en de rest. Daar moet je echt wel vroeg voor zijn. Voordeel is dat er een meter of 2 niks voor je komt te staan. Achteraan of midden in het vorvak kun je nog treffen dat je niks ziet
Achja, je zei dat je al bij SY stond. Ik heb na March nog een paar nummers meegemaakt, toen naar de Alpha en nog een 10 min/kwartier in het voorvak (de rest was trouwens zo goed als leeg toen we door de Alpha heen liepen) op SY gewacht.
  maandag 20 augustus 2007 @ 19:16:45 #115
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_52536438
La Kinky Beat

Het was trouwens bijzonder goed toeven in de Lima dit weekend.
Nee jij bent lekker. =X
  maandag 20 augustus 2007 @ 19:18:13 #116
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_52536479
Straattheater, cabaret, akoestische sessies, rare wereldbandjes, dat hoort er gewoon bij bij lowlands!

Gewoon, voor de afwisseling
pi_52536582
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:55 schreef lienelien het volgende:
De springende tent op camping 3 afgelopen nacht was echt geweldig
Jah, dat was echt cool zag er echt vet uit, helaas moest ik de EHBO leiden naar de plek waar mijn buurvrouw in haar alcohol coma lag anders had ik het even beter van dichtbij kunnen zien.

edit: buuf, als je dit leest, alles goed?
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  maandag 20 augustus 2007 @ 19:27:01 #118
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_52536781
iemand die naar aux raus is geweest? toch wel 1 van mijn LL hoogtepunten
Freed from desire, Mind and senses purified.
pi_52536798
Ik heb m'n verhaal al op 3fm mogen doen, maar ik doe het hier dan toch maar nog een keer:

Zaterdag
11:00 Samen met een vriend van me komen we op het idee om naar Lowlands te gaan. Grootste opstakel: het is uitverkocht. Dat wordt over het het klimmen dan maar, dachten we. Het plan is als volgt: bij schemering richting 't Harde, dan linksom het terrein heenlopen, door het bos (plusminus 1,5 kilometer, bron:google earth) heen banjeren, over het hek heenklimmen, bekenden contacten en dan met een smoes ons aan een bandje lullen! Zo gezegd, inderdaad.

19:14 Ik vertrek vanuit Tilburg richting de Flevopolder, ik pik ondertussen een vriend van me op. Om onze adrenaline wat te temperen hebben we voldoende hash en alcohol ingeslagen. Ik heb niets mee, geen tent, geen jas, geen matje, niets.

22:10 Door vertragingen en slechte aansluitingen hebben zijn we te laat aangekomen, het is nu al donker. In de bus naar het terrein komen we twee andere kerels tegen, ook zei hebben geen kaartje. Met z'n vieren besluiten we de bosrand op te zoeken. Op het parkeerterrein worden we continu met zaklampen door bewakers in de gaten gehouden. Dit is echt om paranoia van te worden! Aan het eind van de parkeerplaats moeten we een dijk op. Hier komen de auto's van en naar de snelwegen richting de grote steden op uit, dus ook hier weer veel bewaking. Na als een commando achter een heg uit het zicht van de terreinlichten geslopen te hebben, naderen we het bos.

22:30 Het is een jungle. Ik heb een korte broek aan, dus een ding is zeker: dit gaan pijn doen. na over 2 prikkeldraadhekjes te zijn geklauterd, komen we aan bij een muur van bomen en brandnetels. Het word een helse toch, drie kwartier lang banjeren we door brandnetels en andere prikkelstruiken.

23:15 Eindelijk aangekomen bij het hek, hoeven we alleen nog maar een diepe sloot over. Aangeschoten als ik ben doorkruis ik de smerige watermassa. Tot over mijn knieën nat klim ik over het hek/klimrek. Eitje. We zijn binnen, op camping zes.

23:30 Ik bel wat rond en al snel blijkt dat een vriend van me op dat moment op de camping is, nummer twee welteverstaan. Mijn partner in crime heeft een zeiknatte broek, en ook ik zie er verrot uit. Mijn hele benen liggen open en dat bloedt. Met lange mouwen lopen we langs bewaking die her en der rondhuppelen.

Zondag
0:00 We zijn er, eindelijk! We krijgen een warm onthaal met bier en wiet. Tegen een uur of twee duik ik de 24uurs tent in, waar ik sowieso al een geweldig avond beleef. Zulks een gezelligheid en knuffelbare Lowlands-meisjes. Een 24uurstent lijkt nooit dicht te gaan, dus tegen zessen gaan we toch maar slapen.

9:00 Ik word wakker. Nu kom het kutte gedeelte van ons plan: een bandje halen. Vriend van me is al weer naar huis, want die moest weer weg, dus blijven we nog met z'n vieren over, waarvan ik geen bandje had. in contact m'n broertje en off we go. Bij de bewaking vroegen we ammel dingen zoals waar heb je je kaartje gehaald enzo, maar ik speelde t heel goed mee: ze geloofde me! Totdat ik mn arm verkeerd tegen het kaartje bandjes apparaat had gelegd. Die kerel had zoiets van: ''jij hebt nog nooit eerder een bandje gehad wel?". Ik kijk m'n niet aan, mn bandje zit om mn pols en weg was ik, de mensenmassa in: feescht!

11:30 Ik hoor op 3fm dat je stoere verhalen mag sms'en, dus doe ik dat. Bellen ze me terug: kom ik live in de uitzending!

Verder nog een zeeer toffe dag gehad met the Shins en Coco Rosie.
  Admin maandag 20 augustus 2007 @ 19:28:51 #120
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52536841

Toch een beetje wrang dat Lily Allen zaterdag en zondag weer vrolijk stond te zingen op V Festival.

(bron en meer V Festival foto's)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 20 augustus 2007 @ 19:31:16 #121
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52536921
Stoer verhaal FF. Alleen een beetje jammer tegenover de brave mensjes die wel een kaartje hebben.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 20 augustus 2007 @ 19:33:14 #122
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_52536987
Zo, net even geslapen, boodschappen gedaan op mijn allerlaatste benen en zowaar een extreem gezonde maaltijd in elkaar gedraaid. Maar nu in plaats van fitter juist ZO vreselijk gaar dat ik vrees dat ik er om acht uur in lig. Sja, dat krijg je als je de eerste nacht maar 1 uur slaapt, de tweede nacht 5 en de derde 2. Eigen schuld, héle dikke bult. Maar leuk was het wel!!! Hoewel ik het qua optredens bets een beetje tegen vond vallen persoonlijk. Maar dat had misschien ook te maken met het feit dat ik niet zo veel kende.

Te gek:

Mad Caddies. Goose. LCD-Soundsystem. Dave Clark. Pendulem. James Holden. Little Cow. Trentmuller. Nine Inch Nails. Kaiser Chiefs. Ojos de Brujo. Uit je dak gaan op foute jaren 90 hits in de Grolsch. Vliegen bij de Postbank. De broodjes falafel. HET WEER!!! De aankleding: wat zíet Lowlands er toch altijd prachtig uit!!! Oh, en natuurlijk minimallegende Richie Hawtin. (hoewel ik persoonlijk meer van het stampwerk van bijvoorbeeld Dave Clark houd). Maar toch, 3 welverdiende:

Ook leuk:

Mode Selector. Thai Chi. Apparat. Arcade Fire. Alamo Race track. Clark (X-ray) Justice Laurent Garnier. Just Jack. Eboman.

HELAAS DOOR EIGEN STOMME KEUZES GEMIST:

Welle:Erdball. Had me nou écht leuk geleken.

The whitest boy alive.

C'mon en Kypsky.

En een heel groot deel van Goose.

DOMDOMDOM!!!

Wat ietwat tegen viel:

Simian Mobile Disco.

The Good, the Bad and the Queen.

JAMMER....

Leuke extra's...

Ik heb een goochel-act-assistentie gedaan in de magneet in ruil voor gratis bier!

En ik heb dus GEVLOGEN in dat ding van de postbank, wat echt vetter dan VET was!

STOM!!!

En vonden jullie het ook niet HEEL STOM dat ze gisteren helemaal geen afsluiting hadden in de Bravo? Richie Hawtin kapte er gewoon mee en niemand kwam nog even zeggen: Dit was hem weer, dames en heren, LOWLANDS 2007!!!! Give it up for MISTER HAWTIN!!!! Om er vervolgens nog ff wat snoeihard stampwerk in te gooien. Stom toch?! Doen ze ieder jaar. Ikke is boos daarover! Dus moest ik daarna nog maar naar de 24-uurs. Zo!

[ Bericht 6% gewijzigd door renzell op 20-08-2007 20:15:14 ]
pi_52537017
Hoogtepunt van het festival: Editors, met lange afstand. Tom die zijn legendarische 'Don't fly Easy Jet' herhaalde. Het noodgedwongen half-akoestische 'Munich' omdat er gitaarversterker vervangen moest worden. Beter dan dit was er niet te zien op het festival. Ik heb de band misschien al wel 7 keer gezien in 2 jaar, maar dit optreden was bijzonder. Erg bijzonder. Geweldig om het ook eens mee te maken, vooraan in de Alpha-tent.

Het festival begonnen met Jack Penate, een ander hoogtepunt. Leuk om de reacties van Jack Penate te zien op het moment dat het publiek ineens een nummer helemaal meezong. Echt verrast en overdonderd. Daarna richting Alpha om dus Editors mee te maken. Dizzee Rascal was één van de 3 namen waar ik voor naar Lowlands ging. Maar ja, Editors gaan voor. Daarna keuze gemaakt tussen Kasabian, Jamie T en Justice. Alledrie de bands had ik nog nooit live gezien, en wilde ik ook alledrie heel graag zien. Kút-blokkenschema. Ik stond vooraan in de Alpha, met nog een half uurtje tot Kasabian. Ik dacht dat als ik naar de India of naar de Bravo zou gaan dat het daar al wel helemaal vol zou staan. Dus gekozen voor Kasabian, op aandringen van vriendengroep. Godverredomme, NOOIT MEER. Ze zijn huge in Engeland en ik vind hun 2 platen heel erg goed. Maar het was zo erg saai en voorspelbaar. Er liep ook veel te veel mee op band. Het hele vak stond vol met meelallende Engelsen. Ik begreep er niets van. En dan die irritante arrogante lúl van een zanger met z'n maniertjes. Ik denk dat ik de platen nooit meer draai, haha. Van de drie dingen die ik had kunnen kiezen... Die dag ook nog The Good, The Bad & The Queen gezien. Prachtige vertoning. Helaas stonden er naast mij een paar Engelsen met een Oasis-petje en een Oasis t-shirt "DAMON!!! OAAAASIS! OAAASIS!" te roepen door het optreden heen. Toen het optreden na een tijdje een beetje langdradig werd ben ik vertrokken naar de Bravo-tent voor Basement Jaxx. Toffe act, goede show en geweldige opener. Maar wat een verschrikkelijk kutgeluid. Overstuurd schel slecht geluid.

Op de zaterdag heb ik The Rifles gezien. Zoals voorspeld een totaal verkeerde tent voor een act als The Rifles. De band kwam totaal niet tot zijn recht. Ik heb ze een aantal keer in een kleinere zaal gezien, en dat was perfect. De Grolsch-tent blijft een sfeerloze koude galmbak. Jammer, maar alsnog heel erg genoten van de strakke show, de nieuwe nummers en het enthousiasme van de band. Hoogtepuntje. Reverend & The Makers vielen mij 100% mee. Ik ken hun album al een tijdje, maar werd er niet warm of koud van: te standaard. Live was het wél een fijne band. Daarna The View bekeken, met hetzelfde gevoel als dat ik had toen ik ze eerder dit jaar ergens anders zag. Eerste deel van de set een beetje zouteloos gespeeld, het tweede deel was puntig en superstrak. Ze zijn erg gegroeid en kregen de hele tent op z'n kop. Véél crowdsurfers. Er werden er ook véél gepakt door de security. Ze werden stevig vastgepakt bij hun armen, overgedragen aan een collega en... weer het publiek ingelaten. Niets aan de hand. Na 10 crowdsurfers riep een druk mannetje - de baas? - alle beveiligers bij elkaar en sprak een stevig woordje met flink wat handgebaren. De eerstvolgende crowdsurfer werd door 3 man security vastgepakt, zijn polsbandje ter plekke afgerukt (!) en naar achter gevoerd. Ik heb hierna geen crowdsurfers meer gezien . Maar misschien had die gast meer op zijn kerfstok... Naast het podium stonden Maurits van Gem en de zanger van The Rifles toe te kijken.

Daarna naar de Alpha vertrokken om in het eerste vak van Chris Cornell te genieten. Ik heb Audioslave een aantal keer live gezien en vond dat wel OK. Zijn soloplaat viel mij weer wat tegen. De setlist op Lowlands was een perfecte mix van Soundgarden, Audioslave en solonummers. Al waren zijn solonummers wel erg zwak, vergeleken met zijn oudere werk. Ook weet ik nog steeds niet wat ik van de akoestische 'Billy Jean'-cover moet vinden. Ik had heel graag Interpol willen zien, evenals CSS, M.I.A. en Patrick Wolf. Maar toen ik vooraan stond in de Alpha ben ik maar blijven staan voor Kaiser Chiefs. Natuurlijk geen zin om heen en weer te rennen. Het was de 348ste keer dat ik ze live zag in 2 jaar tijd, maar ook deze keer was het weer top-entertainment. Wat een crew! 20 man op het podium om de instrumenten af te stellen. 2 man bovenin (!) de Alpha-tent, opgepropt in een bakje, om schijnwerpers op Ricky te richten. Wat een luxe. Goede show, hoor. Ook nog even naar Borat gekeken in de buitenbioscoop. Hilarische reacties van het publiek, haha.

De zondag, maar één band die ik écht moest zien, dus relaxdag. Veel laten verrassen door leuke bands. New Young Pony Club viel een beetje tegen, maar was alsnog best goed te doen. Loney, Dear was prachtig. The Shins waren op de verkeerde tijd in de verkeerde tent. Alsnog van genoten, mooie nummers. De nieuwe plaat van Kings Of Leon vind ik, op 3 hele goede nummers na, helemaal ruk. Maar ze hebben mij positief verrast met hun optreden. Daarna toch maar even wezen kijken bij The Pigeon Detectives. Mijn vooroordeel werd bevestigd. Standaard 13-in-een-dozijn Britpop. Hoevéél van die bands kunnen we hebben?? Tenenkrommend, het was zo erg slecht... Ik kan er niet naar luisteren, noch naar kijken. Alles lijkt op elkaar en is al 180 keer door anderen (beter) gedaan. Maar het publiek slikte het als zoete koek, en daar heb ik dan wel weer respect voor. Goose in de Bravo hadden veel succes, dampende show. Maar ik had het na een half uurtje wel weer gehad, het werd een beetje eentonig. Arcade Fire was prachtig, zoals verwacht. Net zo goed als in 2005. Toch maar de helft gezien, omdat ik LCD Soundsystem goed wilde meemaken. Verrast dat James Murphy himself al 20 minuten van te voren op het podium stond om alle apparatuur uitgebreid te soundchecken. Heel sympathiek en betrokken. Nondeju, wat een show. Ik had - jaja, ook deze band - al meerdere malen gezien, maar dit was wel beter dan ik ooit had kunnen bedenken. Ze brachten zelfs sfeer in de fucking Grolsch-tent, wat toch een onmogelijke opgave lijkt te zijn. Prachtige live-uitvoering van 'All My Friends'. De hele tent ontplofte! Na afloop nog wat van Tool meegepikt, maar dat kon mij niet zo bekoren.

Het festival had een hele andere sfeer dan voorgaande jaren, maar dat maakte deze editie niet minder plezierig. Het was een bijzondere Lowlands met alsnog veel bands die mij hebben kunnen plezieren!
pi_52537037
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:31 schreef Breuls het volgende:
Stoer verhaal FF. Alleen een beetje jammer tegenover de brave mensjes die wel een kaartje hebben.
Mijn eerste LL was ook gratis, dat was in '98. Toen hadden ze nog niet zo'n vorse bewaking, ik hoefde alleen maar over twee hekken te klimmen (waarbij ik met mijn broek achter het hek bleef hangen) waarna je vervolgens achter de tent bij de HG uit kwam. Kon je zo achter de band langslopen zonder dat iemand je een vraag stelde Toen we naar huis gingen de volgende dag zijn we op dezelfde manier weer over het hek terug gegaan. Anders moest ik heel ver omlopen naar mijn fiets
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_52537127
Oh, nou, als iemand bereid is zoveel ellende te doorstaan om een paar uurtjes van het festival mee kunnen pikken dan is 'm dat wat mij betreft van harte gegund hoor Ik had iig niet met 'm willen ruilen, ik betaal graag als dat betekent dat ik gewoon kalmpjes binnen kan wandelen en relaxed het hele festival meemaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')