bij BoB op vrijdag was het geluid net buiten de tent zuiverder dan binnen de tentquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:16 schreef thaleia het volgende:
[..]
Mee eens jaHeb er overdag geen optredens gezien maar bij het dansen 's nachts was het echt bedroevend
Ik stond precies in het midden vooran, en naast mij stond een debiel met arabisch uiterlijk die ontzettend hard aan het bewegen was. Dansen kan ik het niet noemen. Bedoelde je hem?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:12 schreef rubbereend het volgende:
zaterdag:
Uffie & FeadzFeadz draaide briljant, het optreden van Uffie was eigenlijk gewoon een downtempo onderbreking.... beetje jammer deze formule. Maar afzonderlijk was het erg leuk, ik heb genoten van Uffie
![]()
. Enige minpunt was dat ik een mooi plek midden vooraan had maar dat er na 5 minuten een maniak naar voren kwam die echt als een mongool tekeer ging!
de Charlie hebben we ook nog gehad en dat was erg tofquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:18 schreef Godshand het volgende:
over dat openluchtpodium: Lowlands heeft wel degelijk een openlucht podium gehad bij vorige edities, heette toen oa Dommelsch stage...
Dommels/Grolsch is gewoon een kwestie van contracten. Wat bieden ze welke prijzen/deal kan er gemaakt worden. En dat La place gedoequote:weet iemand hoe dat zit trouwens? waarom heeft Ron Koenbrugge Catering plaatsgemaakt voor La Place? en waarom Dommelsch ingeruild voor Grolsch? wordt de LL organistaie omgekocht/afgeperst ofzo?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:21 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik stond precies in het midden vooran, en naast mij stond een debiel met arabisch uiterlijk die ontzettend hard aan het bewegen was. Dansen kan ik het niet noemen. Bedoelde je hem?
Ik heb hem maar mijn glas water gegeven toen hij om een slokje vroeg. Liever een bevriende enge man met drugs op dan een enge man met drugs op en uitdrogingsverschijnselen.
Ik stond zelf in het linkervak (als je naar stage kijkt) op tweede rij voor het camerapodium tussen crowd & stage. Had al het vermoeden dat er wat meer Engelsen aan de andere kant stonden, maar daar kom je dan niet meer...quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:59 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik stond links van het pad dat het eerste vak in 2 verdeelt. Schuin voor de mensen die de tamboerijn vingen (en daar minuten later nog steeds over stonden te bakkeleien: "mine! mine!") in het rechtervak.
Raar overigens, ik stond naast een gast die enthousiast reageerde toen Tom vroeg of er mensen uit de UK kwamen, maar die niet de meest bekende nummers kende (lees: meezong). Wat doe je dan in het eerste vak.
Vind dit wel een erg suffe en conservatieve mening.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:42 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
MUZIKALE KENNIS VH PUBLIEK.
Valt me op dat men over-het-algemeen alleen voor de grote, recente namen kiest. Grootheden als Sonic Youth en Dinosaur JR. kregen de tent nauwelijks halfvol.
Festival lijkt meer de modische kant op te gaan, ook gezien de kledingstijl van de gemiddelde bezoeker. Zie nauwelijks punkers en/of metalheads meer rondlopen, maar meer tieners met vlotte gympen en gekleed volgens de laatste mode. Ik zie veel (nieuwe) house-acts populair zijn itt de oeroude rock. Vind dit een jammerlijke constatering.
Overgebleven muntjes kun je weer inwisselen hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:18 schreef Godshand het volgende:
zit je weer met muntjes waar je niks meer mee doet..
Check. Zit zelf in een commissie wat zorgt dat de kantine (sport) van barmedewerkers, fris etc voorzien wordt, en daar worden ook verschillende biermerken gevraagd voor een offerte en na beraadslagen contractquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dommels/Grolsch is gewoon een kwestie van contracten. Wat bieden ze welke prijzen/deal kan er gemaakt worden. En dat La place gedoealles is nu bijna La Place en dat is niet echt een vooruitgang. Maarja ze zetten wel ff in 3 dagen Lowlands rond de 1,2 miljoen euro om bij hun tentjes.
Yups, heb mijn overgebleven munten gewoon ingewisseld tegen ¤ 2,20/stuk; 7 stuks dus ¤ 15,40 teruggekregen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:25 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Overgebleven muntjes kun je weer inwisselen hoor.
Niet gezien gelukkig die andere kerel dan. Het laatste wat ik op dat moment kon gebruiken was nóg een eikel die de sfeer verpestte. Rechts van me stond een chinese homofiel tegen een vriend van me aan te rijden en links van mij stond die lelijke neus met zijn drugskop als een mongool te springen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]dan hebben wij elkaar waarschijnlijk wel gezien
maar ik bedoelde vooral die vent in dat witte shirtje die vanuit het niets ineens vooraan was en echt als een debiel overal heensprong daar.
om 12.30 wilden ze niet meer wisselenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Yups, heb mijn overgebleven munten gewoon ingewisseld tegen ¤ 2,20/stuk; 7 stuks dus ¤ 15,40 teruggekregen.
had je mij ook blij mee kunnen makenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:31 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb giosteravond vlak voor we weggingen mn 2.5 muntjes gegeven aan 2 gasten die we vlak daarvoor hadden ontmoet, de moeite om in te leveren vond ik t niet dus dan maar zo
Volgens mij heb ik die kerel ook gezien bij Justice en Goose.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]dan hebben wij elkaar waarschijnlijk wel gezien
maar ik bedoelde vooral die vent in dat witte shirtje die vanuit het niets ineens vooraan was en echt als een debiel overal heensprong daar.
Zat je ook rechts achterin? Bij die Limburgse vlag in de buurt?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:32 schreef HeavenShallBurn het volgende:
Eerste keer lowlands, even kort:
Zondagnacht op Camping 2:
Eerst mezelf voorgenomen om optijd te gaan slapen, uiteindelijk doorgehaald tot 5 uur, met onze buren die een Limbo hielden. Voorbijgangers die gewoon gezellig mee blijven Limbo dansen, zelfs om half 5 sochtends.
waar was jij dan op dat moment?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had je mij ook blij mee kunnen maken
die jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die kerel ook gezien bij Justice en Goose.Strakke emo-achtige broek en kapsel toch? God oh god, wat was dat een kutmongool eerste klas zeg.
geen ideequote:Op maandag 20 augustus 2007 22:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
waar was jij dan op dat moment?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |