Ach, moet je van houden inderdaad. Heb het ook nooit zo op die theatrale figuren die nogal de karikeratuur zijn van zichzelf, maar wil wel erkennen dat deze man echt talent bezit. Je moet een beetje door heel die act kunnen heenprikken imo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik vond zo'n beetje alles![]()
Sorry, maar echt alle charme en muzikaliteit van de beste vent gaat totaal aan me voorbij. En dat debiele theatrale gedoe maakte het compleet.....
Zal wel aan mij liggen....was ook niet van plan om te gaan kijken, maar kwam toevallig binnenhuppelen omdat MIA me de Bravo had uitgejaagd.
Hoe gaaf was dat? Ik en mijn vriendin deden trouwens een 'meest stupide t-shirttekstverkiezing. 'Free Hug' stond in onze top 10. Later kwamen we erachter dat de Lowlands 2007 merch als thema 'hug me' heeft. Zo suf!quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:09 schreef Omaha het volgende:
Hebben jullie die kerel met die equalizer t-shirt nog gezien
Zeker, zeker. Vorig jaar in Ekko toen ie nog niet Madonna wilde zijn bleef ie moeiteloos overeind puur op muzikale kwaliteiten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:09 schreef Friek_ het volgende:
Ach, moet je van houden inderdaad. Heb het ook nooit zo op die theatrale figuren die nogal de karikeratuur zijn van zichzelf, maar wil wel erkennen dat deze man echt talent bezit.
dan spoor je toch niet helemaalquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:17 schreef Friek_ het volgende:
Wasserij
Op een gegeven moment kwam ik op het geweldige idee om m'n kleding te wassen omdat ik nogal smerig bezig was geweest. In die rij voor die wasserij zo'n 2,5 uur gestaan ....
Leest fijn.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:39 schreef thaleia het volgende:
verslag
Ik, dat was stampen inderdaadquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:01 schreef Demon_Hunter het volgende:
Zijn hier nog meer mensen naar aux raux geweest ofnie ?
En ik ook nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wilde je wel bijna roepen maar durfde niet![]()
50 minuten om m'n trainings jack uit te wassen, maar ze gooien alles in de droger, dus dan zou 'ie krimpen. Toen maar m'n broek in de was gedaan, omdat ik anders voor niks in de rij heb gestaan, en ook geen overal zou krijgen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:17 schreef Friek_ het volgende:
Wat me verder opviel..
Wasserij
Op een gegeven moment kwam ik op het geweldige idee om m'n kleding te wassen omdat ik nogal smerig bezig was geweest. In die rij voor die wasserij zo'n 2,5 uur gestaan om uiteindelijk in twee delen m'n was terug te krijgen.Heb die overall die je ervoor terugkreeg niet teruggebracht maar heel demonstratief en rebels op m'n camping in de hens gestoken.
Eens!!quote:De prijzen
Vond ik wel belachelijk. Twee euro twintig voor minder dan een fluitje? Gaat me wel wat ver hoor.
Of dat spontane hoopje op camping 3quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:17 schreef MaJo het volgende:
Heeft iemand trouwens mijn weerbericht op Lowlands tv gezien (meisje met rood haar)? Ik zelf namelijk niet
Oh en iemand de actie vanacht meegemaakt op camping 3 van een gozer die zich verstopte in een tent zonder onderkant en dan mensen liet schrikken? Kwamen dan nietsvermoedend langslopen en dan sprong er opeens een tent in de lucht die AAAAAH zei![]()
![]()
Heb echt in een deuk gelegen
Op Sziget betaal je minder dan 2 euro voor een halve liter (!!quote:
1,20 toch?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op Sziget betaal je minder dan 2 euro voor een halve liter (!!!!) wijn
1,5 glas, ze hadden het nagemetenquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:21 schreef Sjowhan het volgende:
Hoeveel zat er in zo'n fleske grolsch dan dat je tegenover de groove kon krijgen? 25cl?
Dankquote:
Ik ben wel tevreden met mijn keuzesquote:Over je keuzes zal ik het echter niet hebben(al zijn the Killers gewoon ruk natuurlijk, dat ben ik wel met je eens)
Sjeez. Ach, als er maar niet volgend jaar 2.50 voor een muntje gerekend wordt, dat zou echt té zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
1,5 glas, ze hadden het nagemetendus de 1,5 munt waren terecht
enige voordeel was dat je uit glas kon drinken daar
gewoon kleding van huis meenemen. heb je wel zo'n overall (die ik ook wil hebben :S)quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Er waren mensen die daar op vrijdag al kleding heenbrachten. Dat is toch niet te geloven?
fixedquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:27 schreef Auzz het volgende:
Moest vanochtend wel weer wennen. Geen lowlandssfeer in in de winkels, en "dat is negen 3 euro" ipv dat zijn 3 muntjes.
Haha, dat had ik ook. Had de neiging om spontaan te gaan ouwehoeren tegen allerlei mensen in de trein maar ze keken allemaal nogal sjacherijnig en ontoegankelijk. En het was niet eens 's ochtends. En het was mooi weerquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:27 schreef Auzz het volgende:
Moest vanochtend wel weer wennen. Geen lowlandssfeer in in de winkels, en "dat is negen euro" ipv dat zijn 3 muntjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |