Wat heb je eraan? Een verfrommeld blaadje met daarop een in word uitgetypt tekstje met een paar songtitels. Jottemquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:46 schreef NiteSpeed het volgende:
[[url=http://xs218.xs.to/xs218/07341/tool_setlist.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Dit dus. Van Justin gehad.
tssssk, ik win. Ik heb een Interpol plectrumquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:46 schreef NiteSpeed het volgende:
mensen die zich aan bekerrapers ergeren mogen van mijn volgend jaar wegblijven. Je bent er om lol te hebben, niet om je te ergeren.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:47 schreef Laton het volgende:
mensen die zich ergeren aan bekerrapers verdienen ook niet beter
Plectrums winnen het altijd van een setlist, mits je de band goed vind. Zelf vind ik Interpol verschrikkelijk namelijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
tssssk, ik win. Ik heb een Interpol plectrum![]()
Luister er nog maar even goed naar, want die frequentie zul je nooit van je leven meer horenquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:47 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik heb overigens een verschrikkelijke piep in mijn rechteroor sinds TOOL. Ik hoop dat het snel weggaat want het begint me enorm te irriteren.
Mijn hersenen mogen eens opschieten met het filteren dan. Dit is namelijk echt belabberd slapen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:48 schreef Breuls het volgende:
In een eerder Lowlandstopic viel te lezen dat die piep vanzelf weggaat als je hersenen de frequentie ervan wegfilteren.Gefeliciteerd met je kakelverse gehoorbeschadiging.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:49 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Plectrums winnen het altijd van een setlist, mits je de band goed vind. Zelf vind ik Interpol verschrikkelijk namelijk.
Ik ookquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
tssssk, ik win. Ik heb een Interpol plectrum![]()
Ik niet... ik heb alleen Majo gesproken... en die gaf m mij spontaanquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
En daar heb ík 3 kwartier voor staan wachten en met beveiligers/roadies zitten slijmen![]()

en waar denk je dat majo dat ding vandaan heeft? Juist jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik niet... ik heb alleen Majo gesproken... en die gaf m mij spontaanKun je nagaan hoeveel overredingskracht ik heb als ik ook nog zou gaan slijmen
![]()
Rara waarom zijn er bekerrapers.....quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:11 schreef De_Brandweer het volgende:
Het was wel duur zeg, ik heb er 220 euro doorheengejaagd. wel 2 shirts en een cd gekocht. Maar toch 170 euro aan eten/bier. Best duur.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:18 schreef bigshadow het volgende:
Zo, we zijn weer een beetje hersteld van 3 dagen lopen/sloffen/dansen etc.
Ik ga mijn programma maar even doorlopen.
Vrijdag:
Jack Penate; niet slecht, niet goed. Leuke uptempo liedjes waarbij Jack zelf nog het meeste danst met zijn Elvis Moves. Daarna door gelopen voor een stukje Just Jack, hij stond immers in de tent ernaast. Dat was oké, maar niet erg super interessant. Daarna terug voor My Brightest Diamond, dat was ook prima, ze heeft een mooie stem alleen lukte het haar niet zo goed mijn aandacht naar het podium te trekken. Na een klein stukje Dizzee Rascal (wat bijzonder vet klonk) toch doorgelopen naar Battles. Terecht, heerlijke show waarin een bijzondere creatie van muziek werd gecreerd, onder de pompende leiding van de drummer, wat een held. Daarna een piepje Calvin Harris en Jamie T, waarvan eerst genoemde leuk was, de tweede niet zo indrukwekkend. En we liepen weer verder, Justice! Dikke show, goede opgebouwd prima voor een dansje! Toen even wat welverdiende rust genomen en richting de Alpha gelopen voor Damien Rice. Hoewel ik hem liever in een wat meer gesloten setting zou hebben gezien vond ik het een goede prestatie zo zonder Lisa en heb ik me prima vermaakt. Wel mis ik haar en zou ik graag een vrouwelijke stem terugzien bij zijn toekomstige optredens. Terug gelopen naar de Grolsch voor een stukje The good, the bad and the queen, en dat was behoorlijk goed, ondanks dat de tent harstikke leeg was. Daarna even wat gezeten en nog een stukje Devendra Banhart gezien, en dat vond ik ook wel grappig. Daarna nog staan stappen in de Bravo tot en met Nymfo voordat ik ging kou lijden in de tent.
Zaterdag:
Absoluut de minste dag van Lowlands, de dag begonnen met Games in Concert. Erg tof gedaan en op sommige momenten geniaal, soms een beetje matjes. Daarna naar The Rifles, en dat was wisselende erg goed en erg slecht. Het zwabberde een beetje bij sommige nummers, maar vanuit het gras prima te behappen. Stukje Reverend and the makers, erg swingend en overtuigend gebracht, leuker dan verwacht. Ojos de Brujo klonk ook erg tof, maar helaas grotendeels gemist. Laurent Garnier was verschrikkelijk saai, dus snel verlaten voor The View waar ik ook niet echt vrolijk van werd. Na een eetpauze door naar Nosfell, wat erg intrigerend was. Uiteenlopende van breekbaarheid tot een grommend en dampend beest, tof! Rustig naar de Grolsch gelopen voor Interpol, een pakkende setlist met afdoende overtuiging liep ik met een grote glimlach naar Patrick Wolf waar ik een doorgeslagen glamnicht een heerlijke show zag weggeven. Niet al zijn materiaal was even goed, maar al met al een dikke voldoende. Na een stukje Bravo besloten dat de India een betere dansplek was, en de vermoeide voeten nog even laten bewegen. Ergens rond 1-en nog het beloofde biertje met Grobbel gedronken, het programma doorgelopen en wat ervaringen tot nu toe uitgedeeld. Weer even wat gedanst en daarna weer mijn veel te kleine en dunne slaapzak gevonden.
Zondag:
Aangezien ik de nacht zou vertrekken ivm belangrijke activiteiten in het begin van de middag de zooi naar de wagen gebracht. Hierdoor helaas Patrick Watson moeten missen, maar net op tijd voor New Young Pony Club. En bah, een beetje schreeuwerig en valsig kan ik wel hebben, maar deze dame ging duidelijk over die grenzen heen. Even van het zonnetje genoten en een stukje Loney, dear gekeken. Een leuke sfeertje met vrolijke liedjes, een soort saybia met een vleugje magic numbers. In kleine dosis goed te slikken maar op langere termijn slecht voor de gezondheid. Daarna door naar The Shins, waar ik hoge verwachtingen had die niet werden ingevuld. Hoewel het weer meezat kwam het op mij absoluut niet goed over, misschien hadden ze een Off-day, misschien niet op zijn plaats op een festival. Hup, weer in de vermoeide benen naar The whitest boy alive, waar ik een uitgelaten Erlend Oye aantrof die een heerlijke disco-funky set weggaven vol enthousiasme en humor. Was zeer vermakelijk, en dat leek het publiek ook te vinden. Klein stukje Unkle, wat zoals ik had verwacht niet echt goed was. Daarna besloot ik om richting de Alpha te gaan voor Sonic Youth, wat opzich wel goed was maar me niet echt kon boeien. UIt nieuwsgierigheid de essent tent in gelopen voor een silent sessie met de melomaniacs, wat ondanks het songmateriaal wel erg gezellig en intiem was. Ik hoorde dat Marike jager eerder op de dag was geweest, gemiste kans. Daarna terug voor de Arcade Fire, hoewel ik overal lyrische reacties lees vond ik het geluid ronduit slecht, zoals zovaak tijdens deze editie. Weggelopen dus naar Trentemoller, waar het geluid veels te hard stond maar ondanks dat een beklemmende en boeiende set gehoord. Via LCD Soundsystem, zeer dansbaar en leuk doch zeer voorspelbaar doorgelopen voor Tool. En Tool, tsja, indrukwekkend en geniaal tot op zekere hoogte om vervolgens te verworden tot een bak herrie. Daarna nog even gedanst op Simian Mobile disco om vervolgens gedag te zeggen tegen drie heerlijke dagen met veel te veel gewandel en geslof om "gebroken" thuis in bed te duiken. Tot volgende jaar maar weer![]()
Hm, lang verhaal geworden.
Staan binnenkort vast op: http://www.lowlandstelevisie.nl/quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Iemand de filmpjes van Henk Jumpen ergens op de kop kunnen tikken? Ik wil ze nog wel 'n keer zien
tering zeg, ik heb een tshirt gekocht van 20 en 55 euro aan muntjesquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:11 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik vond de X-ray er trouwens echt gruwelijk uitzien. Echt zon fabriekshal look. Wel te klein voor optredens als Uffie. Maar wel lekker sfeervol.
Het was wel duur zeg, ik heb er 220 euro doorheengejaagd. wel 2 shirts en een cd gekocht. Maar toch 170 euro aan eten/bier. Best duur.
true... maar ik hoefde er helemaal niks voor te doen...quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:11 schreef lienelien het volgende:
[..]
en waar denk je dat majo dat ding vandaan heeft? Juist ja![]()
tsssk. Graag gedaan, hoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
true... maar ik hoefde er helemaal niks voor te doen...ik wist niet eens dat ze er had
een vriend van me had er 1 met een gsus tekentje in het gele maantje. Weet iemand wat dat is want we zagen het bij geen enkel ander matje.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:09 schreef pfaf het volgende:
Die 3fm 'kleden' waren ook ideaal overigens, 1000 maal beter dan die 'verrekijkers' van afgelopen jaar.
ik heb alles bij elkaar ook zo'n 200 opgemaakt.. ook wel veel aan eten btw.. en voor 15,- een vintagetrui gekochtquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
tering zeg, ik heb een tshirt gekocht van 20 en 55 euro aan muntjes. ik eet gewoon heel weinig denk ik.
de vegetarische wraps waren trouwens niet te vreten. dus het was ook niet zo erg dat de helft op m'n t-shirt belandde.
Doe je goed!quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
tering zeg, ik heb een tshirt gekocht van 20 en 55 euro aan muntjes. ik eet gewoon heel weinig denk ik.
de vegetarische wraps waren trouwens niet te vreten. dus het was ook niet zo erg dat de helft op m'n t-shirt belandde.
ja het had niet veel vetter kunnen beginnenquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:07 schreef xenobinol het volgende:
Trouwens was het al gezegd, Rodrigo y Gabriela een complete band nadoen met twee gitaren, vond het een van de vetste optredens![]()
ik heb borat gekekenquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:25 schreef icebliss het volgende:
[..]
JepWel in de buitenbios trouwens.
ik ontbijt niet, misschien was dat hetquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doe je goed!
Heb ruim 170 opgemaakt aan alleen drank en eten.
Verdubbel dat maar en je hebt mijn don-, vrij- en zaterdag.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doe je goed!
Heb ruim 170 opgemaakt aan alleen drank en eten.
Dan moet je zeker nog een keer naar een concert gaan, want trust me, ze kunnen nog oneindig veel beterquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:29 schreef sessurea het volgende:
Tool
met stip op 1, ookal lees ik hier en daar dat het een "minder"optreden was. Ik ben een mega-fan die ze nog nooit live had gezien (schaam schaam) dus vor mij was het een orgasme (wat zeg ik...wel tien orgasmes)
Mika was geweldig. Einde verhaal.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:30 schreef rood_verzet het volgende:
Tsss Mika wordt als 'hoogtepunt' gezien in het ADMika hoort op te rotten naar de MTV awards
Komop! Die rustige ballads waren écht tenenkrommend slecht!quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mika was geweldig. Einde verhaal.
Ik ontbijt ook niet..quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ontbijt niet, misschien was dat het. Ik had aan avondeten ook genoeg aan één stuk pizza of zo.
Ik was te laat.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:34 schreef Grumpey het volgende:
Iemand wel Freebee of CocoRosie hier gezien die daar over kan vertellen?
die waren niet altijd opgetekend hoor....quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik was te laat.VPRO is lyrisch en ik zag later op de dag veel vrouwen met opgetekende snorretjes, dus het zal wel geslaagd zijn geweest.
![]()
Echt nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Komop! Die rustige ballads waren écht tenenkrommend slecht!
Uitpuilend van meisjes van zestien die zo vals zongen dat het pijn deed aan je oren. Maar goed ieder zijn eigen meukquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mika was geweldig. Einde verhaal.
En de uitpuilende Bravo alleen bewijst al dat ie op z'n plaats was.
iddquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
die waren niet altijd opgetekend hoor....
Stond echt van alles wat in die tent. Ook diverse keiharde beukmetalheads en een paar zichzelfteserieuzenemendemuziekpuristen moesten mij achteraf bekennen dat Mika gewoon erg goed was.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:40 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Uitpuilend van meisjes van zestien die zo vals zongen dat het pijn deed aan je oren. Maar goed ieder zijn eigen meuk
Via de audio-fragmenten kan ik wel zeggen dat hij heel erg slecht toon weet te houden, maar zijn stijl verdient absoluut bewondering en alleen daarom al zou ik sowieso een kijkje nemen als ik aanwezig was.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Stond echt van alles wat in die tent. Ook diverse keiharde beukmetalheads en een paar zichzelfteserieuzenemendemuziekpuristen moesten mij achteraf bekennen dat Mika gewoon erg goed was.
Stel je nu die onvast, hoge stem voor, maar dan alleen begeleid door een gevoelig, flauw pianoriedeltje....quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:44 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Via de audio-fragmenten kan ik wel zeggen dat hij heel erg slecht toon weet te houden, maar zijn stijl verdient absoluut bewondering en alleen daarom al zou ik sowieso een kijkje nemen als ik aanwezig was.
Was voor mij ook de eerste keer. Al ken ik het sfeertje wel door de wat alternatieve uitgaansgelegenheden. Hele relaxte sfeer inderdaad. Als iemand je aanstoot even een verontschuldiging zo hoort t gewoon.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:33 schreef CherryLips het volgende:
het was dus m'n eerste LL, en wat is iedereen over het algemeen vriendelijk voor elkaar. ik was het even beu en lag op een grasveldje terwijl de anderen even weg waren, en er hebben twee mannen aan me gevraagd of alles wel goed met me ging
. iedereen begint tegen je aan te lullen, praatje maken, etc. waarom is iedereen niet altijd zo?
Hij kon geeneens bij het eerste nummer de juiste toonhoogte halen...alsof het aanhoren van zijn gebler bij Grace Kelly op de radio nog niet erg genoeg was.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Stond echt van alles wat in die tent. Ook diverse keiharde beukmetalheads en een paar zichzelfteserieuzenemendemuziekpuristen moesten mij achteraf bekennen dat Mika gewoon erg goed was.
Pretentieus gehuil voor smaakloze mensen die van zichzelf denken dat ze een boven godverheven smaak hebbenquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe kunnen jullie Mika gezien hebben. Hij kwam tegelijk met Damien Rice! Misschien wel het beste dat ik daar gezien heb.
Hmm jij bent echt door Mika besmet.... *rillt*quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Pretentieus gehuil voor smaakloze mensen die van zichzelf denken dat ze een boven godverheven smaak hebben![]()
ik vond damien rice op cd echt verschrikkelijk, kon niet begrijpen waarom iedereen daar zo hysterisch over was. maar live was het echt mooi en erg goed, minder hoog elevator music-gehalte.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Pretentieus gehuil voor smaakloze mensen die van zichzelf denken dat ze een boven godverheven smaak hebben![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
De voorkant van de Daily Paradise zaterdageditie was zeer fraai, overigens
Mika was dan ook echt gewoon heel goed, dan kan ik er ook niet minder van maken. Na Goose het grootste feestje wat ik heb meegemaakt deze Lowlandsquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm jij bent echt door Mika besmet.... *rillt*
ja gatverquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dat was wel weer minder, overal die kleffende mensen voor je tijdens een concert.. please!
Neuh, maar ik stel het me graag zo voor dat zij 's morgens onwetend bij de tent het krantje pakt, etc. etc.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
[afbeelding]
Is 1 van de 2 iemand die wij moeten kennen of geil je gewoon op vrouwen zonder kont en/of lelijke mannen met zonnebril?
Ah, op die fiets. Jammer eigenlijk dat ze onherkenbaar is, anders had ze helemaal een leuke zondag gehadquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Neuh, maar ik stel het me graag zo voor dat zij 's morgens onwetend bij de tent het krantje pakt, etc. etc.
Het geilheidsgehalte is bijzonder laag
Vond NIN heel erg tegenvallen. Helemaal het begin, aan het einde van het concert was het nog wel aardig om buiten te tent ff te chillen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:49 schreef rood_verzet het volgende:
NIN was erg gaaf maar wel te kort en heel veel nummers die ik wou horen zijn niet langsgekomen
he jammer, gemistquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:55 schreef lienelien het volgende:
De springende tent op camping 3 afgelopen nacht was echt geweldig![]()
iemand die modderzeugen van vorig jaar nog tegengekomen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Jammer eigenlijk dat ze onherkenbaar is, anders had ze helemaal een leuke zondag gehad![]()
Ja die synthesizer nummers hadden vervangen moeten worden, maar de rest was zeer goed. March of the pigs & survivalismquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:56 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Vond NIN heel erg tegenvallen. Helemaal het begin, aan het einde van het concert was het nog wel aardig om buiten te tent ff te chillen.
Goed punt. 2,20 voor een klein glas water!!!!! Buiten het terrein was het 1 muntje voor een heel pak bronwater. Dat is een heel verschil.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:57 schreef webfreak het volgende:
Punt van kritiek: DE PRIJZEN! Ik weet als geen ander hoe duur festivals kunnen zijn, maar de prijs/kwaliteit verhoudingen waren dit jaar werkelijk buiten proporties. 2,20 voor een kopje thee?
Het was voor mij de 6e Lowlands, en zonder twijfel ook de duurste.
hahaha...next time ben ik er bij!quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:31 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dan moet je zeker nog een keer naar een concert gaan, want trust me, ze kunnen nog oneindig veel beter
straattheaterquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het aandeel (straat)theater wordt overigens met het jaar minder..
/insert flauwe grap over geen everzwijnhammetjes dit jaarquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
iemand die modderzeugen van vorig jaar nog tegengekomen?
Ontoegankelijk? Dat klinkt nogal stompzinnig. Ik vind juist dat NIN heel goed bij LL past aangezien het een meer alternatieve festival is, daarom vond ik Mika ook absoluut niet bij de line up horen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:56 schreef sessurea het volgende:
hahahaha...die voorkant van dat krantjeIk moest zaterdag aan iedereen uitleggen dat ik echt dat meisje niet was
trouwens NiN viel mij ook echt tegen...ontzettend ontoegankelijk zeg, prima voor de die-hard fans, maar niet voor LL.
Saybia was trouwens wel heel erg de moeite waard ^^
en...zoals altijd, weer veels teveel gemist: oa Damien Rice, Interpol en trentemoller..
naja, dat maakt lowlands toch wel lowlands..iemand nog een 'te laat'-briefje van een conciërge gehad?quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:57 schreef rood_verzet het volgende:
March of the pigs
Ja, ik ben dit jaar echt veels te weinig straattheater tegengekomen. Twee keer iets op de overloop tussen planet paradise en dat ander stuk en een paar stieren ergens anders op het terrein. En die kut druivenstampende wijven op die kar dan wel weer duizend keer.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
naja, dat maakt lowlands toch wel lowlands..
Nouja Sonic Youth is natuurlijk ook geen slechte keuze, maar NIN gaat toch wel voor. Ik had wel heel graag Only willen horenquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:03 schreef ranja het volgende:
[..]
Toen was ik al bij Sonic Youth. Laat-ie daar mee beginnen... vrienden van me kenden NIN alleen van naam en waren nadat we na 2 nummers richting SY liepen niet echt overtuigd van de grootsheid van Trent. Kan me er iets bij voorstellen.
Mjah..misschien niet het juiste woord, maar ik vind NiN wel leuk, maar ben geen superfan en ik haakte echt af door de eerste nummers, konden ze mij niet mee boeien iig. Ik herinner me concerten die relaxter waren en toegankelijker (jaja).quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:00 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Ontoegankelijk? Dat klinkt nogal stompzinnig. Ik vind juist dat NIN heel goed bij LL past aangezien het een meer alternatieve festival is, daarom vond ik Mika ook absoluut niet bij de line up horen.
ik ben niet in het voorste vak gaan staan maar tegen het hek tussen het voorvak en de rest. Daar moet je echt wel vroeg voor zijn. Voordeel is dat er een meter of 2 niks voor je komt te staan. Achteraan of midden in het vorvak kun je nog treffen dat je niks zietquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
March was het 3e of 4e nummer, heb ik wel gezien en was ook ruim op tijd voor het voorste vak bij Sonic Youth
Yeh, Lowlands was Keeswaardigquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:49 schreef Jed1Gam het volgende:
Keesie
Achja, je zei dat je al bij SY stond. Ik heb na March nog een paar nummers meegemaakt, toen naar de Alpha en nog een 10 min/kwartier in het voorvak (de rest was trouwens zo goed als leeg toen we door de Alpha heen liepen) op SY gewacht.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:11 schreef ranja het volgende:
[..]
ik ben niet in het voorste vak gaan staan maar tegen het hek tussen het voorvak en de rest. Daar moet je echt wel vroeg voor zijn. Voordeel is dat er een meter of 2 niks voor je komt te staan. Achteraan of midden in het vorvak kun je nog treffen dat je niks ziet
Jah, dat was echt coolquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:55 schreef lienelien het volgende:
Mijn eerste LL was ook gratis, dat was in '98. Toen hadden ze nog niet zo'n vorse bewaking, ik hoefde alleen maar over twee hekken te klimmen (waarbij ik met mijn broek achter het hek bleef hangen) waarna je vervolgens achter de tent bij de HG uit kwam. Kon je zo achter de band langslopen zonder dat iemand je een vraag steldequote:Op maandag 20 augustus 2007 19:31 schreef Breuls het volgende:
Stoer verhaal FF. Alleen een beetje jammer tegenover de brave mensjes die wel een kaartje hebben.
Zo ja, met koffie en bier naast de Alpha-tent in de zon. Helemaal geweldig.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zondag
Alpha Blondy
Lekker wakker worden
Kalmpjes was het wel ja, 3 uur in de rij gestaanquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:37 schreef thaleia het volgende:
Oh, nou, als iemand bereid is zoveel ellende te doorstaan om een paar uurtjes van het festival mee kunnen pikken dan is 'm dat wat mij betreft van harte gegund hoorIk had iig niet met 'm willen ruilen, ik betaal graag als dat betekent dat ik gewoon kalmpjes binnen kan wandelen en relaxed het hele festival meemaken.
dan gooi je gewoon 1 avond/nacht wegquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:41 schreef thaleia het volgende:
Serieus? Ik heb ineens lang niet meer zoveel spijt dat ik niet op donderdag al ben gegaan. Op vrijdag rond een uur of twaalf ging het allemaal gesmeerd![]()
Bij de Pigeon Detectives werd er ook volop gecrowdsurfed. Op een gegeven moment kwam er een meisje mijn kant op zeilen, en je zag iedereen om me heen (incl. mijzelf) zoiets hebben van "rot op, ga ergens anders lopen rommelen" met als gevolg dat ze zo, hup een diepe val van iets van twee meter maakte omdat niemand het dragen overnam.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:39 schreef Demon_Hunter het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=mIs3mZw_ijQ hahah kijk dit ... daarom is lowlands nou leuk
Vrijdagmiddag rond 2 uur iets van twee tot drie kwartier in de rij gestaan, was ook prima te doen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:41 schreef thaleia het volgende:
Serieus? Ik heb ineens lang niet meer zoveel spijt dat ik niet op donderdag al ben gegaan. Op vrijdag rond een uur of twaalf ging het allemaal gesmeerd![]()
He, was dat die zaterdag op camping twee behandeld werd?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:21 schreef xenobinol het volgende:
Jah, dat was echt coolzag er echt vet uit, helaas moest ik de EHBO leiden naar de plek waar mijn buurvrouw in haar alcohol coma lag
anders had ik het even beter van dichtbij kunnen zien.
edit: buuf, als je dit leest, alles goed?![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:11 schreef peaceman het volgende:
Had ik mijn verslag bijna af.... loopt die KUTexplorer vast!!!!!!!!!! Nu heb ik er dus geen zin meer in.![]()
Weg tekst, weg zin om uberhaupt een verslag te posten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:49 schreef Jed1Gam het volgende:
Keesie
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:46 schreef NiteSpeed het volgende:
Nog nooit zoveel de polonaise gelopen op kansloze platen.quote:
Bij mij op 1 Foto van Ted de Braak: Ted is Vet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:04 schreef Jiggle het volgende:
Top 5 Shirts:
1) Wish you were beer
2) TRASH
3) Elvi's
4) Geniet want deze dag komt nooit meer terug
5) HoeGaarder Hoe beter
Op camping 2-en-een-halfquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:45 schreef TechXP het volgende:
He, was dat die zaterdag op camping twee behandeld werd?
Zag er ernstig uit iig. Ben benieuwd of dat goed is afgelopen.
ik zag jou nog huppelen in het toiletgebouw op camping 3quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:02 schreef guitarist.nl het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! LL was![]()
![]()
![]()
Mijn LLOWLOG filmpjes.http://www.lowlands.nl/profile_lowlog.php?naam=guitarist
al zou het optreden slecht geweest zijn, dat hij dan de hele band als gebakken lucht af doet getuigt niet echt van enige kennis van zaken. Ga dan alsjeblieft Frans Bauer concerten coveren of zo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:48 schreef Longmen het volgende:
[..]
Toch kan ik me redelijk vinden in de 3voor12 recensie, ook al is die wel erg negatief... Dat jammen was een beetje langdradig soms. maar ja ben al verwend met Tool op PP vorig jaar en in de HMH. Jammer dat "the pot" niet gespeeld is.
![]()
Ja, meesterlijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:55 schreef lienelien het volgende:
Eens, maar dat zijn we inmiddels gewend van onze grote vriend de recensist van 3voor12 toch?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
al zou het optreden slecht geweest zijn, dat hij dan de hele band als gebakken lucht af doet getuigt niet echt van enige kennis van zaken. Ga dan alsjeblieft Frans Bauer concerten coveren of zo.
Da zijn de risico's van het leven Breuls, snapte!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:31 schreef Breuls het volgende:
Stoer verhaal FF. Alleen een beetje jammer tegenover de brave mensjes die wel een kaartje hebben.
Ik wilde nog bij "De Lucht" langs gaan, maar kwam er achter toen we er voorbij redenquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:09 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja hoi.Ik ben brak, maar zo gelukkig. Heeeeerlijk festival geha, wederom.
En dan roep je niet even ofzo!?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik zag jou nog huppelen in het toiletgebouw op camping 3![]()
Ach komop. Tool is een solide live-band. Op cd is het mij iets te veel gepriegel op de vierkante milimeter, maar goed, daar kan je van houden. Al met al dus zeker een hele goede band, zeker de beste in hun hokje. Maar de poeha om de band heen (grotendeels gevoed door henzelf) is natuurlijk buiten alle proporties en voornamelijk.......gebakken lucht.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
al zou het optreden slecht geweest zijn, dat hij dan de hele band als gebakken lucht af doet getuigt niet echt van enige kennis van zaken. Ga dan alsjeblieft Frans Bauer concerten coveren of zo.
quote:De politie meldt dat er 114 aanhoudingen zijn verricht tijdens Lowlands. Dat is bijna twee keer zoveel als bij de vorige editie. Toen waren er 61 arrestaties een jaar daarvoor 80. Ondanks de toename van het aantal arrestaties blijft de politie spreken van een rustig verlopen evenement.
De meeste aanhoudingen waren voor het gebruik van drugs. Het gaat hier zowel om soft- als harddrugs. De politie zegt dat er dit jaar veel vaker openlijker werd gebruikt, waardoor de pakkans steeg. Het grootste deel van de aanhoudingen werd gedaan voor het bezit van kleine hoeveelheden verdovende middelen.
Een enkeling werd aangehouden voor illegale kaartverkoop of diefstal. Door de aanwezigheid van het Openbaar Ministerie op het terrein, zijn de verdachten in de meeste gevallen een boete of werkstraf aangeboden.
ik wilde je wel bijna roepen maar durfde nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
En dan roep je niet even ofzo!?![]()
net als Mikaquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ach komop. Tool is een solide live-band. Op cd is het mij iets te veel gepriegel op de vierkante milimeter, maar goed, daar kan je van houden. Al met al dus zeker een hele goede band, zeker de beste in hun hokje. Maar de poeha om de band heen (grotendeels gevoed door henzelf) is natuurlijk buiten alle proporties en voornamelijk.......gebakken lucht.
Engelsen met brooddozen vol wiet en een jaar voorraad paddo'squote:
Welke poeha hangt er dan om Mika heen? Als je nou NIN ofzo zou noemen.......quote:
Raad eens, je mocht 'em ook houdenquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:17 schreef Friek_ het volgende:
[...] In die rij voor die wasserij zo'n 2,5 uur in de rij gestaan om in twee delen m'n was terug te krijgen.Heb die overall die je ervoor terugkreeg niet teruggebracht maar heel demonstratief en rebels op m'n camping in de hens gestoken.
[...]
Er wordt een enorme hype om Mika heen gekweekt, niet zozeer door Mika zelf, dan wel door radiozenders.... Slaat nergens op m.i.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Welke poeha hangt er dan om Mika heen? Als je nou NIN ofzo zou noemen.......
4x gecrowdsurft dit weekend, en alle keren netjes terecht gekomen!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:39 schreef Demon_Hunter het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=mIs3mZw_ijQ hahah kijk dit ... daarom is lowlands nou leuk
Godver, ik dacht dat ik nog wel zo punk was.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:20 schreef mindgames het volgende:
[..]
Raad eens, je mocht 'em ook houden.
Tja, dat die jongen nou een liedje heeft geschreven wat enorm aanslaat kan ie ook niets aan doen. Dat is heel wat anders dan het onzinnige en overbodige moeilijk en ondoorgrondelijk proberen te zijn van de heren van Tool.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:21 schreef Longmen het volgende:
[..]
Er wordt een enorme hype om Mika heen gekweekt, niet zozeer door Mika zelf, dan wel door radiozenders.... Slaat nergens op m.i.
Aux Raus was voor mij het hoogtepunt van Lowlands. Een te kleine, te warne zaal, zwetende lichamen die een half uur los gaan op de gabber-punk van Aux Raus. Stampen was het!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:27 schreef D.zire het volgende:
iemand die naar aux raus is geweest? toch wel 1 van mijn LL hoogtepunten
Ja, echt vet. Moest echt eerst even zelf goed kijken of het niet aan mij lag, maar het gaf echt licht jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:09 schreef Omaha het volgende:
Hebben jullie die kerel met die equalizer t-shirt nog gezien
Welnee dat is gewoon de visie van Maynard. Ik vind het leuk en origineel (misschien zelfs geniaalquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Tja, dat die jongen nou een liedje heeft geschreven wat enorm aanslaat kan ie ook niets aan doen. Dat is heel wat anders dan het onzinnige en overbodige moeilijk en ondoorgrondelijk proberen te zijn van de heren van Tool.
Dat zeg ik: hij is goed in gebakken lucht verkopenquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:27 schreef Longmen het volgende:
[..]
Welnee dat is gewoon de visie van Maynard. Ik vind het leuk en origineel (misschien zelfs geniaal)
Ik meld me even.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:23 schreef guitarist.nl het volgende:
Wie heeft er nog meer ge LLOWLOGT? Breuls, jij nog gelogt?
Ik vind de muziek raakt je of niet. En in t eerste geval laat t je niet meer los. Dat zal voor sommigen als mythe overkomen wellicht.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat zeg ik: hij is goed in gebakken lucht verkopen![]()
Heb het ook zien gebeuren.. Vooral op zondag was de armoede groot.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:35 schreef HAL9000S het volgende:
Dit jaar trouwens de eerste keer dat ik bekerrapers in prullenbakken zag graaien voor bekers
En ook bekers uit weer uit elkaar vouwde. Maar ach, ik heb er geen last van.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:35 schreef HAL9000S het volgende:Dit jaar trouwens de eerste keer dat ik bekerrapers in prullenbakken zag graaien voor bekers
Ik werd er heel droevig van, vooral omdat ik echt letterlijk het moment daarvoor mensen had zien ontdekken dat die vuilnisbakken op je tenen best goede pisplekken zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:35 schreef HAL9000S het volgende:
Dit jaar trouwens de eerste keer dat ik bekerrapers in prullenbakken zag graaien voor bekers
Net zoals het aandeel Engelsen onder de bezoekers elk jaar zo ongeveer verdubbelt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het aandeel (straat)theater wordt overigens met het jaar minder..
Wat vond je er precies zo 'quote:
Nee.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:23 schreef guitarist.nl het volgende:
Wie heeft er nog meer ge LLOWLOGT? Breuls, jij nog gelogt?
De X-rayquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:24 schreef Asphyxion het volgende:
[..]
Aux Raus was voor mij het hoogtepunt van Lowlands. Een te kleine, te warne zaal, zwetende lichamen die een half uur los gaan op de gabber-punk van Aux Raus. Stampen was het!
Ik vond zo'n beetje allesquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wat vond je er precies zo '' aan? Of is dat gewoon omdat-ie zo glammerig bezig was?
Ah jammer, ik 6 filmpjes ofzo, had eigenlijk nog meer moeten doen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee.
Ik wilde wel, maar op momenten dat ik wat wilde opnemen was er geen ploeg en op momenten dat er een ploeg was had ik er al geen zin meer in. Als het volgend jaar weer is moeten we als FOK!kers iets grappigs verzinnen.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ha ik heb jullie heul niet gemist allemaal
Toch?
Nah
ehm,
misschien
en piepklein..
beetje.
Precies, had ook zo'n llowlog/ Eerste filmpje totaal nuchter totaal niet boeiend (en ze hebben het zelf verneukt) 2e filmpje was bij heideroosjes, was wel lachen en derde filmpje in mijn tutupak. Als ik het leuk had zag ik geen camara en als ik ze wel zag had ik al geen zin meerquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee.
Ik wilde wel, maar op momenten dat ik wat wilde opnemen was er geen ploeg en op momenten dat er een ploeg was had ik er al geen zin meer in. Als het volgend jaar weer is moeten we als FOK!kers iets grappigs verzinnen.
Laten we er niet dramatisch over gaan doen!quote:
Linkje?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:04 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Precies, had ook zo'n llowlog/ Eerste filmpje totaal nuchter totaal niet boeiend (en ze hebben het zelf verneukt) 2e filmpje was bij heideroosjes, was wel lachen en derde filmpje in mijn tutupak. Als ik het leuk had zag ik geen camara en als ik ze wel zag had ik al geen zin meer
Ach, moet je van houden inderdaad. Heb het ook nooit zo op die theatrale figuren die nogal de karikeratuur zijn van zichzelf, maar wil wel erkennen dat deze man echt talent bezit. Je moet een beetje door heel die act kunnen heenprikken imo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik vond zo'n beetje alles![]()
Sorry, maar echt alle charme en muzikaliteit van de beste vent gaat totaal aan me voorbij. En dat debiele theatrale gedoe maakte het compleet.....
Zal wel aan mij liggen....was ook niet van plan om te gaan kijken, maar kwam toevallig binnenhuppelen omdat MIA me de Bravo had uitgejaagd.
Hoe gaaf was dat? Ik en mijn vriendin deden trouwens een 'meest stupide t-shirttekstverkiezing. 'Free Hug' stond in onze top 10. Later kwamen we erachter dat de Lowlands 2007 merch als thema 'hug me' heeft. Zo suf!quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:09 schreef Omaha het volgende:
Zeker, zeker. Vorig jaar in Ekko toen ie nog niet Madonna wilde zijn bleef ie moeiteloos overeind puur op muzikale kwaliteiten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:09 schreef Friek_ het volgende:
Ach, moet je van houden inderdaad. Heb het ook nooit zo op die theatrale figuren die nogal de karikeratuur zijn van zichzelf, maar wil wel erkennen dat deze man echt talent bezit.
dan spoor je toch niet helemaalquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:17 schreef Friek_ het volgende:
Wasserij
Op een gegeven moment kwam ik op het geweldige idee om m'n kleding te wassen omdat ik nogal smerig bezig was geweest. In die rij voor die wasserij zo'n 2,5 uur gestaan ....
Leest fijn.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:39 schreef thaleia het volgende:
verslag
Ik, dat was stampen inderdaadquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:01 schreef Demon_Hunter het volgende:
Zijn hier nog meer mensen naar aux raux geweest ofnie ?
En ik ook nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wilde je wel bijna roepen maar durfde niet![]()
50 minuten om m'n trainings jack uit te wassen, maar ze gooien alles in de droger, dus dan zou 'ie krimpen. Toen maar m'n broek in de was gedaan, omdat ik anders voor niks in de rij heb gestaan, en ook geen overal zou krijgen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:17 schreef Friek_ het volgende:
Wat me verder opviel..
Wasserij
Op een gegeven moment kwam ik op het geweldige idee om m'n kleding te wassen omdat ik nogal smerig bezig was geweest. In die rij voor die wasserij zo'n 2,5 uur gestaan om uiteindelijk in twee delen m'n was terug te krijgen.Heb die overall die je ervoor terugkreeg niet teruggebracht maar heel demonstratief en rebels op m'n camping in de hens gestoken.
Eens!!quote:De prijzen
Vond ik wel belachelijk. Twee euro twintig voor minder dan een fluitje? Gaat me wel wat ver hoor.
Of dat spontane hoopje op camping 3quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:17 schreef MaJo het volgende:
Heeft iemand trouwens mijn weerbericht op Lowlands tv gezien (meisje met rood haar)? Ik zelf namelijk niet
Oh en iemand de actie vanacht meegemaakt op camping 3 van een gozer die zich verstopte in een tent zonder onderkant en dan mensen liet schrikken? Kwamen dan nietsvermoedend langslopen en dan sprong er opeens een tent in de lucht die AAAAAH zei![]()
![]()
Heb echt in een deuk gelegen
Op Sziget betaal je minder dan 2 euro voor een halve liter (!!quote:
1,20 toch?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op Sziget betaal je minder dan 2 euro voor een halve liter (!!!!) wijn
1,5 glas, ze hadden het nagemetenquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:21 schreef Sjowhan het volgende:
Hoeveel zat er in zo'n fleske grolsch dan dat je tegenover de groove kon krijgen? 25cl?
Dankquote:
Ik ben wel tevreden met mijn keuzesquote:Over je keuzes zal ik het echter niet hebben(al zijn the Killers gewoon ruk natuurlijk, dat ben ik wel met je eens)
Sjeez. Ach, als er maar niet volgend jaar 2.50 voor een muntje gerekend wordt, dat zou echt té zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
1,5 glas, ze hadden het nagemetendus de 1,5 munt waren terecht
enige voordeel was dat je uit glas kon drinken daar
gewoon kleding van huis meenemen. heb je wel zo'n overall (die ik ook wil hebben :S)quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Er waren mensen die daar op vrijdag al kleding heenbrachten. Dat is toch niet te geloven?
fixedquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:27 schreef Auzz het volgende:
Moest vanochtend wel weer wennen. Geen lowlandssfeer in in de winkels, en "dat is negen 3 euro" ipv dat zijn 3 muntjes.
Haha, dat had ik ook. Had de neiging om spontaan te gaan ouwehoeren tegen allerlei mensen in de trein maar ze keken allemaal nogal sjacherijnig en ontoegankelijk. En het was niet eens 's ochtends. En het was mooi weerquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:27 schreef Auzz het volgende:
Moest vanochtend wel weer wennen. Geen lowlandssfeer in in de winkels, en "dat is negen euro" ipv dat zijn 3 muntjes.
Als ik wel eens in de zeer nabijheid van de ingang was liep ik even naar buiten/binnen voor een blikje direct links om de hoek. Gewoon een lekkere koele volle 33cl i.p.v. een bakje schuim.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sjeez. Ach, als er maar niet volgend jaar 2.50 voor een muntje gerekend wordt, dat zou echt té zijn.
Jammere is dat je er zelf weinig aan kunt doen; je gaat niet steeds naar de camping om wat te drinken/eten
Op camping 2 deed zaterdagnacht iemand zich onder een paraplu verstoppen... wat ook enorme schrikreacties deed opleveren weer.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:17 schreef MaJo het volgende:
Heeft iemand trouwens mijn weerbericht op Lowlands tv gezien (meisje met rood haar)? Ik zelf namelijk niet
Oh en iemand de actie vanacht meegemaakt op camping 3 van een gozer die zich verstopte in een tent zonder onderkant en dan mensen liet schrikken? Kwamen dan nietsvermoedend langslopen en dan sprong er opeens een tent in de lucht die AAAAAH zei![]()
![]()
Heb echt in een deuk gelegen
Ja enorm leuk.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:09 schreef Omaha het volgende:
ik heb jou gespotquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:40 schreef Aventura het volgende:
Lang leve digitale TV! Ik heb het 3Voor12-kanaal nonstop aan
Stond je rechts? Ik stond zelf links op 2e rij en had het idee dat ik in me eentje stond te springen. Tegen het eind kwamen er wel wat mensen mijn kant op die mee wilde doen. Ik heb na afloop nog wat proberen te la la lala-en, maar niemand die mee deed.. was in Paradiso toch stukken gaver!quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:43 schreef Breuls het volgende:
Mijn Lowlands hoogtepuntenreviewtje:
Live gezien in de tent
Kasabian, Alpha
Tweede keer dat ik ze live zag, op de vele keren dat ik hun liveshows op tv heb gezien na. Ondanks dat al die shows hetzelfde zijn was het wel weer verschrikkelijk gaaf. Veel meezingers en enthousiasme en een volle tent, wat me verbaasde omdat ik dacht dat Kasabian helemaal niet zo groot was in Nederland. Echter bleek een groot deel van het publiek Brits.![]()
De afsluiter was natuurlijk weer L.S.F., met als gebruikelijk hoogtepunt het "laaaaaa lalaaaaa.." etc waarmee ze het publiek laten vertrekken. Het duurde overigens wel even voordat het publiek doorhad dat ze verondersteld werden het lala deel te doen. Ik stond aan het begin daarvan in m'n eentje te schreeuwen.
in de buurt van de grolsch, wij zaten op t gras en jij wandelde voorbij met bierquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:43 schreef Aventura het volgende:
[..]Waar? Ik heb geen Fokkertjes gespot eigenlijk!
Ja eens, veel met name jongere bezoekers hadden geen flauw idee met wie ze te doen hadden terwijl met name SY zoveel bands heeft beïnvloed waar de jongeren nu van uit hun dak gaan. Overigens was het wel leuk om te zien dat het voorste vak tijdens SY met name werd gevuld door de oudere rockers. Cool publiekquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:42 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
MUZIKALE KENNIS VH PUBLIEK.
Valt me op dat men over-het-algemeen alleen voor de grote, recente namen kiest. Grootheden als Sonic Youth en Dinosaur JR. kregen de tent nauwelijks halfvol.
He bah wat triest. Gelukkig kwam ie daarna bij Trentemoller zijn verhaaltje doen en daar was het publiek erg welwillend. Misschien ook omdat het voor het optreden was ipv erna. Maar goed daar trof ie gelukkig een fijner publiek.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:54 schreef Auzz het volgende:
Waar ik mij wel dood aan ergerde was het publiek wat na het optreden van Kings of Leon niet het fatsoen kon opbrengen om op zijn minst stil te zijn tijdens de 3 minuten aandacht die Amnesty van ons vroeg voor zijn make some noise actie. Het was werkelijk stuitend dat een Griekse meneer werd uitgefloten tijdens zijn zeer korte toespraak over de situatie in Griekenland. Ik kom ook niet voor de politiek, maar kom op zeg uitfluiten![]()
Ik stond links van het pad dat het eerste vak in 2 verdeelt. Schuin voor de mensen die de tamboerijn vingen (en daar minuten later nog steeds over stonden te bakkeleien: "mine! mine!"quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:42 schreef soul114 het volgende:
[..]
Stond je rechts? Ik stond zelf links op 2e rij en had het idee dat ik in me eentje stond te springen. Tegen het eind kwamen er wel wat mensen mijn kant op die mee wilde doen. Ik heb na afloop nog wat proberen te la la lala-en, maar niemand die mee deed.. was in Paradiso toch stukken gaver!
Ik vind ook dat jammer. Hier staat rockhistorie en dit is de kans ze te kunnen aanschouwen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:54 schreef Auzz het volgende:
[..]
Ja eens, veel met name jongere bezoekers hadden geen flauw idee met wie ze te doen hadden terwijl met name SY zoveel bands heeft beïnvloed waar de jongeren nu van uit hun dak gaan. Overigens was het wel leuk om te zien dat het voorste vak tijdens SY met name werd gevuld door de oudere rockers. Cool publiek![]()
Smakeloos!quote:Waar ik mij wel dood aan ergerde was het publiek wat na het optreden van Kings of Leon niet het fatsoen kon opbrengen om op zijn minst stil te zijn tijdens de 3 minuten aandacht die Amnesty van ons vroeg voor zijn make some noise actie. Het was werkelijk stuitend dat een Griekse meneer werd uitgefloten tijdens zijn zeer korte toespraak over de situatie in Griekenland. Ik kom ook niet voor de politiek, maar kom op zeg uitfluiten![]()
+1quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:07 schreef marcek het volgende:
1 ding voor volgend jaar , opbokken met falafun en maoz weer terug.
Zo eens!quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:07 schreef marcek het volgende:
1 ding voor volgend jaar , opbokken met falafun en maoz weer terug.
Had al gehoopt dat ze het vorig jaar hadden begrepen maar helaas![]()
Mja, het is een bewuste keuze van de organisatie geweest. Want wat hadden punks en metalheads in godsnaam te zoeken in Biddinghuizen? Lowlands gaat mee met die hele 'pick'n mix'-generatie, waar veel aanverwante genres door dezelfde groep wordt bezocht, ongeacht of het een muzikaal historisch monumet is of niet. Dat zorgt ervoor dat de dance-acts afgeladen vol waren, terwijl een Sonic Youth achterbleef.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:42 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Valt me op dat men over-het-algemeen alleen voor de grote, recente namen kiest. Grootheden als Sonic Youth en Dinosaur JR. kregen de tent nauwelijks halfvol.
Festival lijkt meer de modische kant op te gaan, ook gezien de kledingstijl van de gemiddelde bezoeker. Zie nauwelijks punkers en/of metalheads meer rondlopen, maar meer tieners met vlotte gympen en gekleed volgens de laatste mode. Ik zie veel (nieuwe) house-acts populair zijn itt de oeroude rock. Vind dit een jammerlijke constatering.
Mee eens jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:12 schreef rubbereend het volgende:
Min punten
Geluid in Grolschvooral in de nacht steeds zachter
bij BoB op vrijdag was het geluid net buiten de tent zuiverder dan binnen de tentquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:16 schreef thaleia het volgende:
[..]
Mee eens jaHeb er overdag geen optredens gezien maar bij het dansen 's nachts was het echt bedroevend
Ik stond precies in het midden vooran, en naast mij stond een debiel met arabisch uiterlijk die ontzettend hard aan het bewegen was. Dansen kan ik het niet noemen. Bedoelde je hem?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:12 schreef rubbereend het volgende:
zaterdag:
Uffie & FeadzFeadz draaide briljant, het optreden van Uffie was eigenlijk gewoon een downtempo onderbreking.... beetje jammer deze formule. Maar afzonderlijk was het erg leuk, ik heb genoten van Uffie
![]()
. Enige minpunt was dat ik een mooi plek midden vooraan had maar dat er na 5 minuten een maniak naar voren kwam die echt als een mongool tekeer ging!
de Charlie hebben we ook nog gehad en dat was erg tofquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:18 schreef Godshand het volgende:
over dat openluchtpodium: Lowlands heeft wel degelijk een openlucht podium gehad bij vorige edities, heette toen oa Dommelsch stage...
Dommels/Grolsch is gewoon een kwestie van contracten. Wat bieden ze welke prijzen/deal kan er gemaakt worden. En dat La place gedoequote:weet iemand hoe dat zit trouwens? waarom heeft Ron Koenbrugge Catering plaatsgemaakt voor La Place? en waarom Dommelsch ingeruild voor Grolsch? wordt de LL organistaie omgekocht/afgeperst ofzo?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:21 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik stond precies in het midden vooran, en naast mij stond een debiel met arabisch uiterlijk die ontzettend hard aan het bewegen was. Dansen kan ik het niet noemen. Bedoelde je hem?
Ik heb hem maar mijn glas water gegeven toen hij om een slokje vroeg. Liever een bevriende enge man met drugs op dan een enge man met drugs op en uitdrogingsverschijnselen.
Ik stond zelf in het linkervak (als je naar stage kijkt) op tweede rij voor het camerapodium tussen crowd & stage. Had al het vermoeden dat er wat meer Engelsen aan de andere kant stonden, maar daar kom je dan niet meer...quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:59 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik stond links van het pad dat het eerste vak in 2 verdeelt. Schuin voor de mensen die de tamboerijn vingen (en daar minuten later nog steeds over stonden te bakkeleien: "mine! mine!") in het rechtervak.
Raar overigens, ik stond naast een gast die enthousiast reageerde toen Tom vroeg of er mensen uit de UK kwamen, maar die niet de meest bekende nummers kende (lees: meezong). Wat doe je dan in het eerste vak.
Vind dit wel een erg suffe en conservatieve mening.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:42 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Festival lijkt meer de modische kant op te gaan, ook gezien de kledingstijl van de gemiddelde bezoeker. Zie nauwelijks punkers en/of metalheads meer rondlopen, maar meer tieners met vlotte gympen en gekleed volgens de laatste mode. Ik zie veel (nieuwe) house-acts populair zijn itt de oeroude rock. Vind dit een jammerlijke constatering.
Overgebleven muntjes kun je weer inwisselen hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:18 schreef Godshand het volgende:
zit je weer met muntjes waar je niks meer mee doet..
Check. Zit zelf in een commissie wat zorgt dat de kantine (sport) van barmedewerkers, fris etc voorzien wordt, en daar worden ook verschillende biermerken gevraagd voor een offerte en na beraadslagen contractquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dommels/Grolsch is gewoon een kwestie van contracten. Wat bieden ze welke prijzen/deal kan er gemaakt worden. En dat La place gedoealles is nu bijna La Place en dat is niet echt een vooruitgang. Maarja ze zetten wel ff in 3 dagen Lowlands rond de 1,2 miljoen euro om bij hun tentjes.
Yups, heb mijn overgebleven munten gewoon ingewisseld tegen ¤ 2,20/stuk; 7 stuks dus ¤ 15,40 teruggekregen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:25 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Overgebleven muntjes kun je weer inwisselen hoor.
Niet gezien gelukkig die andere kerel dan. Het laatste wat ik op dat moment kon gebruiken was nóg een eikel die de sfeer verpestte. Rechts van me stond een chinese homofiel tegen een vriend van me aan te rijden en links van mij stond die lelijke neus met zijn drugskop als een mongool te springen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]dan hebben wij elkaar waarschijnlijk wel gezien
maar ik bedoelde vooral die vent in dat witte shirtje die vanuit het niets ineens vooraan was en echt als een debiel overal heensprong daar.
om 12.30 wilden ze niet meer wisselenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Yups, heb mijn overgebleven munten gewoon ingewisseld tegen ¤ 2,20/stuk; 7 stuks dus ¤ 15,40 teruggekregen.
had je mij ook blij mee kunnen makenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:31 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb giosteravond vlak voor we weggingen mn 2.5 muntjes gegeven aan 2 gasten die we vlak daarvoor hadden ontmoet, de moeite om in te leveren vond ik t niet dus dan maar zo
Volgens mij heb ik die kerel ook gezien bij Justice en Goose.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]dan hebben wij elkaar waarschijnlijk wel gezien
maar ik bedoelde vooral die vent in dat witte shirtje die vanuit het niets ineens vooraan was en echt als een debiel overal heensprong daar.
Zat je ook rechts achterin? Bij die Limburgse vlag in de buurt?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:32 schreef HeavenShallBurn het volgende:
Eerste keer lowlands, even kort:
Zondagnacht op Camping 2:
Eerst mezelf voorgenomen om optijd te gaan slapen, uiteindelijk doorgehaald tot 5 uur, met onze buren die een Limbo hielden. Voorbijgangers die gewoon gezellig mee blijven Limbo dansen, zelfs om half 5 sochtends.
waar was jij dan op dat moment?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had je mij ook blij mee kunnen maken
die jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die kerel ook gezien bij Justice en Goose.Strakke emo-achtige broek en kapsel toch? God oh god, wat was dat een kutmongool eerste klas zeg.
geen ideequote:Op maandag 20 augustus 2007 22:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
waar was jij dan op dat moment?
tsja daar kwam ik pas op maandag achter en toen was ik al op weg naar mn auto...quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:25 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Overgebleven muntjes kun je weer inwisselen hoor.
iets dergelijks was er wel.. het heette alleen zo niet meer...quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:35 schreef Aventura het volgende:
Ik miste de higher ground wel trouwens
Bedoelde je niet de Charlie stage? Die bij de buiten bioscoop? Tot 2 jaar geleden was die er.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:18 schreef Godshand het volgende:
over dat openluchtpodium: Lowlands heeft wel degelijk een openlucht podium gehad bij vorige edities, heette toen oa Dommelsch stage...
In 2002 was de Grolsch-tent de Dommelsch-tent wat toen een Dommelsch-openlucht podium was. Snap jequote:Op maandag 20 augustus 2007 22:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Bedoelde je niet de Charlie stage? Die bij de buiten bioscoop? Tot 2 jaar geleden was die er.
Wel jammer dat die er niet meer is, toen best wat leuke kleine bandjes gezien!
Ik zat rechts tegen de straat aan, vlak bij de britten met een schotse vlag (paars met gouden leeuwen) Wij waren de idioten die mensen snachts om heineken gingen vragen om er daarna mee te gaan overgooien. Was wel tofquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:35 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Zat je ook rechts achterin? Bij die Limburgse vlag in de buurt?
De Llowzone! Volgend jaar heel erg die sauna doen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
iets dergelijks was er wel.. het heette alleen zo niet meer...
kruidenthee en ander spacedope was te halen in die tentjes vlakbij Lima tent.. kon je ook een massage krijgem
zelf niet uitgeprobeerd trouwens
Daarvoor de Dommelsch. Ik ben in '02 daar nog naar Dreadlock Pussy geweest, en 's avonds Planet of the Apes gekeken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Bedoelde je niet de Charlie stage? Die bij de buiten bioscoop? Tot 2 jaar geleden was die er.
Ja, daar bij de Limatent. Ook wel relaxt. Waar ik trouwens niemand over hoor is de Groove Tube. Daar keerde ik toch wel meerdere keren per dag naar terug, voor een Mojito en om lekker te dansen!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
iets dergelijks was er wel.. het heette alleen zo niet meer...
kruidenthee en ander spacedope was te halen in die tentjes vlakbij Lima tent.. kon je ook een massage krijgem
zelf niet uitgeprobeerd trouwens
De Charlie stage was er inderdaad 2 jaar terug. Een jaar of 7 geleden was er echter ook het Dommelsch buitenpodium. Als ik me niet vergis, stond die op de plek waar dit jaar de wrapsquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dat waren die gasten die ook de party tent steeds midden op het pad hadden gezet toch?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:32 schreef HeavenShallBurn het volgende:
Zondagnacht op Camping 2:
Eerst mezelf voorgenomen om optijd te gaan slapen, uiteindelijk doorgehaald tot 5 uur, met onze buren die een Limbo hielden. Voorbijgangers die gewoon gezellig mee blijven Limbo dansen, zelfs om half 5 sochtends.
http://lowlands.nl/profile_lowlog.php?naam=TUTUMANquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:04 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Precies, had ook zo'n llowlog/ Eerste filmpje totaal nuchter totaal niet boeiend (en ze hebben het zelf verneukt) 2e filmpje was bij heideroosjes, was wel lachen en derde filmpje in mijn tutupak. Als ik het leuk had zag ik geen camara en als ik ze wel zag had ik al geen zin meer
de groovetube? oke ik wil mijn menign wel geven:quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:50 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, daar bij de Limatent. Ook wel relaxt. Waar ik trouwens niemand over hoor is de Groove Tube. Daar keerde ik toch wel meerdere keren per dag naar terug, voor een Mojito en om lekker te dansen!
Jup. Niks mis met de wraps trouwensquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:50 schreef BigBear het volgende:
[..]
De Charlie stage was er inderdaad 2 jaar terug. Een jaar of 7 geleden was er echter ook het Dommelsch buitenpodium. Als ik me niet vergis, stond die op de plek waar dit jaar de wrapsen de kebabtent stond
![]()
nee, TAKKEHERRRIE.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de groovetube? oke ik wil mijn menign wel geven:
wat een kutmuziek
die vegetarische waren te ranzig, maar ik vond dat vlees een beetje dubieusquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Jup. Niks mis met de wraps trouwens
Voor zover ik weet is er geen party tent door hun op het pad gezetquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:52 schreef TechXP het volgende:
[..]
Dat waren die gasten die ook de party tent steeds midden op het pad hadden gezet toch?
Valt wel mee. Om eerlijk te zijn had-ie wat weg van guitarist.nl, dacht namelijk eerst dat hij het was.quote:
Buiten Charlie is er maar 1 jaar geweest.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Oh.. iig zaten er op camping twee een stel gasten met party tent op de weg en voorbijgangers werd gevraagd even wat te lima dansenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:57 schreef HeavenShallBurn het volgende:
Voor zover ik weet is er geen party tent door hun op het pad gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |