waar was jij dan op dat moment?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had je mij ook blij mee kunnen maken
die jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die kerel ook gezien bij Justice en Goose.Strakke emo-achtige broek en kapsel toch? God oh god, wat was dat een kutmongool eerste klas zeg.
geen ideequote:Op maandag 20 augustus 2007 22:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
waar was jij dan op dat moment?
tsja daar kwam ik pas op maandag achter en toen was ik al op weg naar mn auto...quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:25 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Overgebleven muntjes kun je weer inwisselen hoor.
iets dergelijks was er wel.. het heette alleen zo niet meer...quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:35 schreef Aventura het volgende:
Ik miste de higher ground wel trouwens
Bedoelde je niet de Charlie stage? Die bij de buiten bioscoop? Tot 2 jaar geleden was die er.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:18 schreef Godshand het volgende:
over dat openluchtpodium: Lowlands heeft wel degelijk een openlucht podium gehad bij vorige edities, heette toen oa Dommelsch stage...
In 2002 was de Grolsch-tent de Dommelsch-tent wat toen een Dommelsch-openlucht podium was. Snap jequote:Op maandag 20 augustus 2007 22:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Bedoelde je niet de Charlie stage? Die bij de buiten bioscoop? Tot 2 jaar geleden was die er.
Wel jammer dat die er niet meer is, toen best wat leuke kleine bandjes gezien!
Ik zat rechts tegen de straat aan, vlak bij de britten met een schotse vlag (paars met gouden leeuwen) Wij waren de idioten die mensen snachts om heineken gingen vragen om er daarna mee te gaan overgooien. Was wel tofquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:35 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Zat je ook rechts achterin? Bij die Limburgse vlag in de buurt?
De Llowzone! Volgend jaar heel erg die sauna doen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
iets dergelijks was er wel.. het heette alleen zo niet meer...
kruidenthee en ander spacedope was te halen in die tentjes vlakbij Lima tent.. kon je ook een massage krijgem
zelf niet uitgeprobeerd trouwens
Daarvoor de Dommelsch. Ik ben in '02 daar nog naar Dreadlock Pussy geweest, en 's avonds Planet of the Apes gekeken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Bedoelde je niet de Charlie stage? Die bij de buiten bioscoop? Tot 2 jaar geleden was die er.
Ja, daar bij de Limatent. Ook wel relaxt. Waar ik trouwens niemand over hoor is de Groove Tube. Daar keerde ik toch wel meerdere keren per dag naar terug, voor een Mojito en om lekker te dansen!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
iets dergelijks was er wel.. het heette alleen zo niet meer...
kruidenthee en ander spacedope was te halen in die tentjes vlakbij Lima tent.. kon je ook een massage krijgem
zelf niet uitgeprobeerd trouwens
De Charlie stage was er inderdaad 2 jaar terug. Een jaar of 7 geleden was er echter ook het Dommelsch buitenpodium. Als ik me niet vergis, stond die op de plek waar dit jaar de wrapsquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dat waren die gasten die ook de party tent steeds midden op het pad hadden gezet toch?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:32 schreef HeavenShallBurn het volgende:
Zondagnacht op Camping 2:
Eerst mezelf voorgenomen om optijd te gaan slapen, uiteindelijk doorgehaald tot 5 uur, met onze buren die een Limbo hielden. Voorbijgangers die gewoon gezellig mee blijven Limbo dansen, zelfs om half 5 sochtends.
http://lowlands.nl/profile_lowlog.php?naam=TUTUMANquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:04 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Precies, had ook zo'n llowlog/ Eerste filmpje totaal nuchter totaal niet boeiend (en ze hebben het zelf verneukt) 2e filmpje was bij heideroosjes, was wel lachen en derde filmpje in mijn tutupak. Als ik het leuk had zag ik geen camara en als ik ze wel zag had ik al geen zin meer
de groovetube? oke ik wil mijn menign wel geven:quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:50 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, daar bij de Limatent. Ook wel relaxt. Waar ik trouwens niemand over hoor is de Groove Tube. Daar keerde ik toch wel meerdere keren per dag naar terug, voor een Mojito en om lekker te dansen!
Jup. Niks mis met de wraps trouwensquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:50 schreef BigBear het volgende:
[..]
De Charlie stage was er inderdaad 2 jaar terug. Een jaar of 7 geleden was er echter ook het Dommelsch buitenpodium. Als ik me niet vergis, stond die op de plek waar dit jaar de wrapsen de kebabtent stond
![]()
nee, TAKKEHERRRIE.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de groovetube? oke ik wil mijn menign wel geven:
wat een kutmuziek
die vegetarische waren te ranzig, maar ik vond dat vlees een beetje dubieusquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Jup. Niks mis met de wraps trouwens
Voor zover ik weet is er geen party tent door hun op het pad gezetquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:52 schreef TechXP het volgende:
[..]
Dat waren die gasten die ook de party tent steeds midden op het pad hadden gezet toch?
Valt wel mee. Om eerlijk te zijn had-ie wat weg van guitarist.nl, dacht namelijk eerst dat hij het was.quote:
Buiten Charlie is er maar 1 jaar geweest.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Oh.. iig zaten er op camping twee een stel gasten met party tent op de weg en voorbijgangers werd gevraagd even wat te lima dansenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:57 schreef HeavenShallBurn het volgende:
Voor zover ik weet is er geen party tent door hun op het pad gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |