Wat heb je eraan? Een verfrommeld blaadje met daarop een in word uitgetypt tekstje met een paar songtitels. Jottemquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:46 schreef NiteSpeed het volgende:
[[url=http://xs218.xs.to/xs218/07341/tool_setlist.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Dit dus. Van Justin gehad.
tssssk, ik win. Ik heb een Interpol plectrumquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:46 schreef NiteSpeed het volgende:
[[url=http://xs218.xs.to/xs218/07341/tool_setlist.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Dit dus. Van Justin gehad.
mensen die zich aan bekerrapers ergeren mogen van mijn volgend jaar wegblijven. Je bent er om lol te hebben, niet om je te ergeren.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:47 schreef Laton het volgende:
mensen die zich ergeren aan bekerrapers verdienen ook niet beter
Plectrums winnen het altijd van een setlist, mits je de band goed vind. Zelf vind ik Interpol verschrikkelijk namelijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
tssssk, ik win. Ik heb een Interpol plectrum![]()
Luister er nog maar even goed naar, want die frequentie zul je nooit van je leven meer horenquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:47 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik heb overigens een verschrikkelijke piep in mijn rechteroor sinds TOOL. Ik hoop dat het snel weggaat want het begint me enorm te irriteren.
Mijn hersenen mogen eens opschieten met het filteren dan. Dit is namelijk echt belabberd slapen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:48 schreef Breuls het volgende:
In een eerder Lowlandstopic viel te lezen dat die piep vanzelf weggaat als je hersenen de frequentie ervan wegfilteren.Gefeliciteerd met je kakelverse gehoorbeschadiging.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:49 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Plectrums winnen het altijd van een setlist, mits je de band goed vind. Zelf vind ik Interpol verschrikkelijk namelijk.
Ik ookquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
tssssk, ik win. Ik heb een Interpol plectrum![]()
Ik niet... ik heb alleen Majo gesproken... en die gaf m mij spontaanquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
En daar heb ík 3 kwartier voor staan wachten en met beveiligers/roadies zitten slijmen![]()

en waar denk je dat majo dat ding vandaan heeft? Juist jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik niet... ik heb alleen Majo gesproken... en die gaf m mij spontaanKun je nagaan hoeveel overredingskracht ik heb als ik ook nog zou gaan slijmen
![]()
Rara waarom zijn er bekerrapers.....quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:11 schreef De_Brandweer het volgende:
Het was wel duur zeg, ik heb er 220 euro doorheengejaagd. wel 2 shirts en een cd gekocht. Maar toch 170 euro aan eten/bier. Best duur.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:18 schreef bigshadow het volgende:
Zo, we zijn weer een beetje hersteld van 3 dagen lopen/sloffen/dansen etc.
Ik ga mijn programma maar even doorlopen.
Vrijdag:
Jack Penate; niet slecht, niet goed. Leuke uptempo liedjes waarbij Jack zelf nog het meeste danst met zijn Elvis Moves. Daarna door gelopen voor een stukje Just Jack, hij stond immers in de tent ernaast. Dat was oké, maar niet erg super interessant. Daarna terug voor My Brightest Diamond, dat was ook prima, ze heeft een mooie stem alleen lukte het haar niet zo goed mijn aandacht naar het podium te trekken. Na een klein stukje Dizzee Rascal (wat bijzonder vet klonk) toch doorgelopen naar Battles. Terecht, heerlijke show waarin een bijzondere creatie van muziek werd gecreerd, onder de pompende leiding van de drummer, wat een held. Daarna een piepje Calvin Harris en Jamie T, waarvan eerst genoemde leuk was, de tweede niet zo indrukwekkend. En we liepen weer verder, Justice! Dikke show, goede opgebouwd prima voor een dansje! Toen even wat welverdiende rust genomen en richting de Alpha gelopen voor Damien Rice. Hoewel ik hem liever in een wat meer gesloten setting zou hebben gezien vond ik het een goede prestatie zo zonder Lisa en heb ik me prima vermaakt. Wel mis ik haar en zou ik graag een vrouwelijke stem terugzien bij zijn toekomstige optredens. Terug gelopen naar de Grolsch voor een stukje The good, the bad and the queen, en dat was behoorlijk goed, ondanks dat de tent harstikke leeg was. Daarna even wat gezeten en nog een stukje Devendra Banhart gezien, en dat vond ik ook wel grappig. Daarna nog staan stappen in de Bravo tot en met Nymfo voordat ik ging kou lijden in de tent.
Zaterdag:
Absoluut de minste dag van Lowlands, de dag begonnen met Games in Concert. Erg tof gedaan en op sommige momenten geniaal, soms een beetje matjes. Daarna naar The Rifles, en dat was wisselende erg goed en erg slecht. Het zwabberde een beetje bij sommige nummers, maar vanuit het gras prima te behappen. Stukje Reverend and the makers, erg swingend en overtuigend gebracht, leuker dan verwacht. Ojos de Brujo klonk ook erg tof, maar helaas grotendeels gemist. Laurent Garnier was verschrikkelijk saai, dus snel verlaten voor The View waar ik ook niet echt vrolijk van werd. Na een eetpauze door naar Nosfell, wat erg intrigerend was. Uiteenlopende van breekbaarheid tot een grommend en dampend beest, tof! Rustig naar de Grolsch gelopen voor Interpol, een pakkende setlist met afdoende overtuiging liep ik met een grote glimlach naar Patrick Wolf waar ik een doorgeslagen glamnicht een heerlijke show zag weggeven. Niet al zijn materiaal was even goed, maar al met al een dikke voldoende. Na een stukje Bravo besloten dat de India een betere dansplek was, en de vermoeide voeten nog even laten bewegen. Ergens rond 1-en nog het beloofde biertje met Grobbel gedronken, het programma doorgelopen en wat ervaringen tot nu toe uitgedeeld. Weer even wat gedanst en daarna weer mijn veel te kleine en dunne slaapzak gevonden.
Zondag:
Aangezien ik de nacht zou vertrekken ivm belangrijke activiteiten in het begin van de middag de zooi naar de wagen gebracht. Hierdoor helaas Patrick Watson moeten missen, maar net op tijd voor New Young Pony Club. En bah, een beetje schreeuwerig en valsig kan ik wel hebben, maar deze dame ging duidelijk over die grenzen heen. Even van het zonnetje genoten en een stukje Loney, dear gekeken. Een leuke sfeertje met vrolijke liedjes, een soort saybia met een vleugje magic numbers. In kleine dosis goed te slikken maar op langere termijn slecht voor de gezondheid. Daarna door naar The Shins, waar ik hoge verwachtingen had die niet werden ingevuld. Hoewel het weer meezat kwam het op mij absoluut niet goed over, misschien hadden ze een Off-day, misschien niet op zijn plaats op een festival. Hup, weer in de vermoeide benen naar The whitest boy alive, waar ik een uitgelaten Erlend Oye aantrof die een heerlijke disco-funky set weggaven vol enthousiasme en humor. Was zeer vermakelijk, en dat leek het publiek ook te vinden. Klein stukje Unkle, wat zoals ik had verwacht niet echt goed was. Daarna besloot ik om richting de Alpha te gaan voor Sonic Youth, wat opzich wel goed was maar me niet echt kon boeien. UIt nieuwsgierigheid de essent tent in gelopen voor een silent sessie met de melomaniacs, wat ondanks het songmateriaal wel erg gezellig en intiem was. Ik hoorde dat Marike jager eerder op de dag was geweest, gemiste kans. Daarna terug voor de Arcade Fire, hoewel ik overal lyrische reacties lees vond ik het geluid ronduit slecht, zoals zovaak tijdens deze editie. Weggelopen dus naar Trentemoller, waar het geluid veels te hard stond maar ondanks dat een beklemmende en boeiende set gehoord. Via LCD Soundsystem, zeer dansbaar en leuk doch zeer voorspelbaar doorgelopen voor Tool. En Tool, tsja, indrukwekkend en geniaal tot op zekere hoogte om vervolgens te verworden tot een bak herrie. Daarna nog even gedanst op Simian Mobile disco om vervolgens gedag te zeggen tegen drie heerlijke dagen met veel te veel gewandel en geslof om "gebroken" thuis in bed te duiken. Tot volgende jaar maar weer![]()
Hm, lang verhaal geworden.
Staan binnenkort vast op: http://www.lowlandstelevisie.nl/quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Iemand de filmpjes van Henk Jumpen ergens op de kop kunnen tikken? Ik wil ze nog wel 'n keer zien
tering zeg, ik heb een tshirt gekocht van 20 en 55 euro aan muntjesquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:11 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik vond de X-ray er trouwens echt gruwelijk uitzien. Echt zon fabriekshal look. Wel te klein voor optredens als Uffie. Maar wel lekker sfeervol.
Het was wel duur zeg, ik heb er 220 euro doorheengejaagd. wel 2 shirts en een cd gekocht. Maar toch 170 euro aan eten/bier. Best duur.
true... maar ik hoefde er helemaal niks voor te doen...quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:11 schreef lienelien het volgende:
[..]
en waar denk je dat majo dat ding vandaan heeft? Juist ja![]()
tsssk. Graag gedaan, hoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
true... maar ik hoefde er helemaal niks voor te doen...ik wist niet eens dat ze er had
een vriend van me had er 1 met een gsus tekentje in het gele maantje. Weet iemand wat dat is want we zagen het bij geen enkel ander matje.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:09 schreef pfaf het volgende:
Die 3fm 'kleden' waren ook ideaal overigens, 1000 maal beter dan die 'verrekijkers' van afgelopen jaar.
ik heb alles bij elkaar ook zo'n 200 opgemaakt.. ook wel veel aan eten btw.. en voor 15,- een vintagetrui gekochtquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
tering zeg, ik heb een tshirt gekocht van 20 en 55 euro aan muntjes. ik eet gewoon heel weinig denk ik.
de vegetarische wraps waren trouwens niet te vreten. dus het was ook niet zo erg dat de helft op m'n t-shirt belandde.
Doe je goed!quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
tering zeg, ik heb een tshirt gekocht van 20 en 55 euro aan muntjes. ik eet gewoon heel weinig denk ik.
de vegetarische wraps waren trouwens niet te vreten. dus het was ook niet zo erg dat de helft op m'n t-shirt belandde.
ja het had niet veel vetter kunnen beginnenquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:07 schreef xenobinol het volgende:
Trouwens was het al gezegd, Rodrigo y Gabriela een complete band nadoen met twee gitaren, vond het een van de vetste optredens![]()
ik heb borat gekekenquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:25 schreef icebliss het volgende:
[..]
JepWel in de buitenbios trouwens.
ik ontbijt niet, misschien was dat hetquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doe je goed!
Heb ruim 170 opgemaakt aan alleen drank en eten.
Verdubbel dat maar en je hebt mijn don-, vrij- en zaterdag.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doe je goed!
Heb ruim 170 opgemaakt aan alleen drank en eten.
Dan moet je zeker nog een keer naar een concert gaan, want trust me, ze kunnen nog oneindig veel beterquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:29 schreef sessurea het volgende:
Tool
met stip op 1, ookal lees ik hier en daar dat het een "minder"optreden was. Ik ben een mega-fan die ze nog nooit live had gezien (schaam schaam) dus vor mij was het een orgasme (wat zeg ik...wel tien orgasmes)
Mika was geweldig. Einde verhaal.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:30 schreef rood_verzet het volgende:
Tsss Mika wordt als 'hoogtepunt' gezien in het ADMika hoort op te rotten naar de MTV awards
Komop! Die rustige ballads waren écht tenenkrommend slecht!quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mika was geweldig. Einde verhaal.
Ik ontbijt ook niet..quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ontbijt niet, misschien was dat het. Ik had aan avondeten ook genoeg aan één stuk pizza of zo.
Ik was te laat.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:34 schreef Grumpey het volgende:
Iemand wel Freebee of CocoRosie hier gezien die daar over kan vertellen?
die waren niet altijd opgetekend hoor....quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik was te laat.VPRO is lyrisch en ik zag later op de dag veel vrouwen met opgetekende snorretjes, dus het zal wel geslaagd zijn geweest.
![]()
Echt nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Komop! Die rustige ballads waren écht tenenkrommend slecht!
Uitpuilend van meisjes van zestien die zo vals zongen dat het pijn deed aan je oren. Maar goed ieder zijn eigen meukquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mika was geweldig. Einde verhaal.
En de uitpuilende Bravo alleen bewijst al dat ie op z'n plaats was.
iddquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
die waren niet altijd opgetekend hoor....
Stond echt van alles wat in die tent. Ook diverse keiharde beukmetalheads en een paar zichzelfteserieuzenemendemuziekpuristen moesten mij achteraf bekennen dat Mika gewoon erg goed was.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:40 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Uitpuilend van meisjes van zestien die zo vals zongen dat het pijn deed aan je oren. Maar goed ieder zijn eigen meuk
Via de audio-fragmenten kan ik wel zeggen dat hij heel erg slecht toon weet te houden, maar zijn stijl verdient absoluut bewondering en alleen daarom al zou ik sowieso een kijkje nemen als ik aanwezig was.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Stond echt van alles wat in die tent. Ook diverse keiharde beukmetalheads en een paar zichzelfteserieuzenemendemuziekpuristen moesten mij achteraf bekennen dat Mika gewoon erg goed was.
Stel je nu die onvast, hoge stem voor, maar dan alleen begeleid door een gevoelig, flauw pianoriedeltje....quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:44 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Via de audio-fragmenten kan ik wel zeggen dat hij heel erg slecht toon weet te houden, maar zijn stijl verdient absoluut bewondering en alleen daarom al zou ik sowieso een kijkje nemen als ik aanwezig was.
Was voor mij ook de eerste keer. Al ken ik het sfeertje wel door de wat alternatieve uitgaansgelegenheden. Hele relaxte sfeer inderdaad. Als iemand je aanstoot even een verontschuldiging zo hoort t gewoon.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:33 schreef CherryLips het volgende:
het was dus m'n eerste LL, en wat is iedereen over het algemeen vriendelijk voor elkaar. ik was het even beu en lag op een grasveldje terwijl de anderen even weg waren, en er hebben twee mannen aan me gevraagd of alles wel goed met me ging
. iedereen begint tegen je aan te lullen, praatje maken, etc. waarom is iedereen niet altijd zo?
Hij kon geeneens bij het eerste nummer de juiste toonhoogte halen...alsof het aanhoren van zijn gebler bij Grace Kelly op de radio nog niet erg genoeg was.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Stond echt van alles wat in die tent. Ook diverse keiharde beukmetalheads en een paar zichzelfteserieuzenemendemuziekpuristen moesten mij achteraf bekennen dat Mika gewoon erg goed was.
Pretentieus gehuil voor smaakloze mensen die van zichzelf denken dat ze een boven godverheven smaak hebbenquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe kunnen jullie Mika gezien hebben. Hij kwam tegelijk met Damien Rice! Misschien wel het beste dat ik daar gezien heb.
Hmm jij bent echt door Mika besmet.... *rillt*quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Pretentieus gehuil voor smaakloze mensen die van zichzelf denken dat ze een boven godverheven smaak hebben![]()
ik vond damien rice op cd echt verschrikkelijk, kon niet begrijpen waarom iedereen daar zo hysterisch over was. maar live was het echt mooi en erg goed, minder hoog elevator music-gehalte.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Pretentieus gehuil voor smaakloze mensen die van zichzelf denken dat ze een boven godverheven smaak hebben![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
De voorkant van de Daily Paradise zaterdageditie was zeer fraai, overigens
Mika was dan ook echt gewoon heel goed, dan kan ik er ook niet minder van maken. Na Goose het grootste feestje wat ik heb meegemaakt deze Lowlandsquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm jij bent echt door Mika besmet.... *rillt*
ja gatverquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dat was wel weer minder, overal die kleffende mensen voor je tijdens een concert.. please!
Neuh, maar ik stel het me graag zo voor dat zij 's morgens onwetend bij de tent het krantje pakt, etc. etc.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
[afbeelding]
Is 1 van de 2 iemand die wij moeten kennen of geil je gewoon op vrouwen zonder kont en/of lelijke mannen met zonnebril?
Ah, op die fiets. Jammer eigenlijk dat ze onherkenbaar is, anders had ze helemaal een leuke zondag gehadquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Neuh, maar ik stel het me graag zo voor dat zij 's morgens onwetend bij de tent het krantje pakt, etc. etc.
Het geilheidsgehalte is bijzonder laag
Vond NIN heel erg tegenvallen. Helemaal het begin, aan het einde van het concert was het nog wel aardig om buiten te tent ff te chillen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:49 schreef rood_verzet het volgende:
NIN was erg gaaf maar wel te kort en heel veel nummers die ik wou horen zijn niet langsgekomen
he jammer, gemistquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:55 schreef lienelien het volgende:
De springende tent op camping 3 afgelopen nacht was echt geweldig![]()
iemand die modderzeugen van vorig jaar nog tegengekomen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Jammer eigenlijk dat ze onherkenbaar is, anders had ze helemaal een leuke zondag gehad![]()
Ja die synthesizer nummers hadden vervangen moeten worden, maar de rest was zeer goed. March of the pigs & survivalismquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:56 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Vond NIN heel erg tegenvallen. Helemaal het begin, aan het einde van het concert was het nog wel aardig om buiten te tent ff te chillen.
Goed punt. 2,20 voor een klein glas water!!!!! Buiten het terrein was het 1 muntje voor een heel pak bronwater. Dat is een heel verschil.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:57 schreef webfreak het volgende:
Punt van kritiek: DE PRIJZEN! Ik weet als geen ander hoe duur festivals kunnen zijn, maar de prijs/kwaliteit verhoudingen waren dit jaar werkelijk buiten proporties. 2,20 voor een kopje thee?
Het was voor mij de 6e Lowlands, en zonder twijfel ook de duurste.
hahaha...next time ben ik er bij!quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:31 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dan moet je zeker nog een keer naar een concert gaan, want trust me, ze kunnen nog oneindig veel beter
straattheaterquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het aandeel (straat)theater wordt overigens met het jaar minder..
/insert flauwe grap over geen everzwijnhammetjes dit jaarquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
iemand die modderzeugen van vorig jaar nog tegengekomen?
Ontoegankelijk? Dat klinkt nogal stompzinnig. Ik vind juist dat NIN heel goed bij LL past aangezien het een meer alternatieve festival is, daarom vond ik Mika ook absoluut niet bij de line up horen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:56 schreef sessurea het volgende:
hahahaha...die voorkant van dat krantjeIk moest zaterdag aan iedereen uitleggen dat ik echt dat meisje niet was
trouwens NiN viel mij ook echt tegen...ontzettend ontoegankelijk zeg, prima voor de die-hard fans, maar niet voor LL.
Saybia was trouwens wel heel erg de moeite waard ^^
en...zoals altijd, weer veels teveel gemist: oa Damien Rice, Interpol en trentemoller..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |