abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:45:20 #1
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_52534004
Verder.
Tranquillo
pi_52534029

Dit dus. Van Justin gehad.
We'll keep on whispering our mantras.
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:46:08 #3
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_52534034
Maak je wel een mooie OP pls?
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_52534037
vanzelfsprekend kraakt de rescencent, de zure mongool, het geweldige concert van tool af op 3voor12.

fantastische lowlands gehad. met Tool, Holden, Basement Jaxx, Justice, Editors en Polder als hoogtepunten.

nu wel gesloopt
underground forever baby
pi_52534062
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:46 schreef NiteSpeed het volgende:
[[url=http://xs218.xs.to/xs218/07341/tool_setlist.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]

Wat heb je eraan? Een verfrommeld blaadje met daarop een in word uitgetypt tekstje met een paar songtitels. Jottem
pi_52534068
mensen die zich ergeren aan bekerrapers verdienen ook niet beter
underground forever baby
pi_52534073
Ik heb overigens een verschrikkelijke piep in mijn rechteroor sinds TOOL. Ik hoop dat het snel weggaat want het begint me enorm te irriteren.
pi_52534083
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:46 schreef NiteSpeed het volgende:
[[url=http://xs218.xs.to/xs218/07341/tool_setlist.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]

tssssk, ik win. Ik heb een Interpol plectrum
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:48:02 #9
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52534084
mijn befaamde verslag komt nog, maar ik moet eerst even het verlies verwerken van het verslag wat ik eerder gemaakt had en door een computerfout kwijt ben geraakt voor ik het kon posten.
  Admin maandag 20 augustus 2007 @ 17:48:52 #10
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52534108
In een eerder Lowlandstopic viel te lezen dat die piep vanzelf weggaat als je hersenen de frequentie ervan wegfilteren. Gefeliciteerd met je kakelverse gehoorbeschadiging.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:48:56 #11
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52534110
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:47 schreef Laton het volgende:
mensen die zich ergeren aan bekerrapers verdienen ook niet beter
mensen die zich aan bekerrapers ergeren mogen van mijn volgend jaar wegblijven. Je bent er om lol te hebben, niet om je te ergeren.
pi_52534115
Keesie
pi_52534117
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:48 schreef lienelien het volgende:

[..]

Plectrums winnen het altijd van een setlist, mits je de band goed vind. Zelf vind ik Interpol verschrikkelijk namelijk .
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:49:16 #14
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_52534123
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:47 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik heb overigens een verschrikkelijke piep in mijn rechteroor sinds TOOL. Ik hoop dat het snel weggaat want het begint me enorm te irriteren.
Luister er nog maar even goed naar, want die frequentie zul je nooit van je leven meer horen
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_52534134
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:48 schreef Breuls het volgende:
In een eerder Lowlandstopic viel te lezen dat die piep vanzelf weggaat als je hersenen de frequentie ervan wegfilteren. Gefeliciteerd met je kakelverse gehoorbeschadiging.
Mijn hersenen mogen eens opschieten met het filteren dan. Dit is namelijk echt belabberd slapen.
pi_52534152
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:49 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Plectrums winnen het altijd van een setlist, mits je de band goed vind. Zelf vind ik Interpol verschrikkelijk namelijk .
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:50:48 #17
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52534153
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:48 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ik ook
pi_52534170
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:50 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik ook
En daar heb ík 3 kwartier voor staan wachten en met beveiligers/roadies zitten slijmen
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:51:35 #19
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_52534177
OP lijkt me behoorlijk overbodig.

Trouwens, Kees van Hondt was geniaal Achteruitpolonaise, bierregens, Securitylui proberen te ontwijken
Tranquillo
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:52:44 #20
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52534198
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:51 schreef lienelien het volgende:

[..]

En daar heb ík 3 kwartier voor staan wachten en met beveiligers/roadies zitten slijmen
Ik niet... ik heb alleen Majo gesproken... en die gaf m mij spontaan Kun je nagaan hoeveel overredingskracht ik heb als ik ook nog zou gaan slijmen
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:54:04 #21
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_52534227
TVP
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_52534309
Zo, nét terug.
Het was gezellig , al vond ik de line-up toch wel tegenvallen. Zelden heb ik zo weinig leuks gezien. Normaal hobbel je nietsvermoedend een tentje binnen om daar iets obscuurs of onverwachts te ontdekken. Dat was er dit jaar niet bij.

Toch een mooie top3:

1. Sonic Youth
Jammer dat het zo kort was. Gewoon geweldige gig met de juiste spirit. Sowieso mijn eerste echte kans om ze eens live te zien. Dat werd tijd.

2. The Shins
Eveneens een energiek hoogstandje.

3. Arcade Fire
Niet zo goed als het LL-optreden in 2005, maar nog steeds goed voor een derde plaats.
Ze hadden van mij sowieso wat meer oud materiaal mogen spelen, en de nieuwe plaat achterwege laten. Je merkt gewoon dat de nummers van het 1e album veel meer respons krijgen van het publiek. En terecht.

TOOL was goed, maar m.i. geen echte afsluiter. Daarvoor is de show toch iets te langdradig en eentonig.

Punt van kritiek: DE PRIJZEN! Ik weet als geen ander hoe duur festivals kunnen zijn, maar de prijs/kwaliteit verhoudingen waren dit jaar werkelijk buiten proporties. 2,20 voor een kopje thee?
Het was voor mij de 6e Lowlands, en zonder twijfel ook de duurste.
pi_52534441
Zo, ook weer eens hier

Eigenlijk niet eenszo heel veel gezien. En van het meeste was ik nooit echt onder de indruk.

Top 3 zou zijn Basement Jaxx, Arcade Fire en toch wel nummer 1 Dinosaur jr. Dat was een set zoals ik die graag meer zou zien op Lowlands. It rocked!

Tegenvallers: Battles (gaat nergens over, ga maar lekker voor jezelf een potje interessant proberen te doen, mijn zieltje zul je hiermee nooit winnen ) Sonic Youth (vertikte het wederom weer eens een beetje Greatest Hits-show van te maken), NIN (saai, autopilot, matige songkeuze..maar weinig van gezien uiteindelijk.)

Verders wel leuk, maar niet wereldschokkend: Justice (aan het laatste kwartier te danken dat ze niet bij tegenvallers staan, want dat was wel goed!), The Shins, Melomanics, Reverend & the Makers, New Young Pony Club (heb ze beter gezien, jammer dat ze teveel de 'albumfillers' speelden), CSS (aandoenlijk), Interpol (buiten op het gras, dus niet heel veel indruk van gekregen).

jammerlijk gemist: LCD Soundsystem, maar hoorde dat het iets minder was dan in de melkweg, dus ik ben er overheen.

Voor de rest prima weer, lekker gegeten en stierlijk vermaakt
pi_52534484
Knip en plak uit vorige topic.....

Gezien:

Vrijdag
Heideroosjes
Tijdens de rondleiding aan de LL-maagd in ons midden hier geeindigd, even gekeken. Deden ze toch best leuk.

Dizzee Rascal
Compleet niet meer de Dizzee van een paar jaar geleden qua presentatie. Maar nog steeds onwijs goed

Kasabian
Wisten de Alpha zo goed als leeg te spelen. Ook best knap

Mika
Geweldig. Punt.

Basement Jaxx
Mwaw, 6- voor de moeite

Zaterdag
C-Mon & Kypski
Onnederlands spektakel. Super.

CSS
Met zo'n matige show verhul je niet dat je muzikaal eigenlijk maar weinig baggage hebt. En de scenekiddies slikken het als zoete koek. Sneu. Had er veel meer van verwacht

MIA
Het enige op de zaterdag waar ik naar uit keek. Maar wat een rukoptreden. Geluid was echt beroerd en MIA stond ook maar wat aan te klungelen. Heb niet eens de moeite genomen om tot het eind te blijven

Patrick Wolf

Nacht
Geen idee meer hoe en wat. Maar volgens mij was het super

Zondag
Alpha Blondy
Lekker wakker worden

Lacuna Coil
Gewoon erg goed.

Nine Inch Nails
Rare setlist, goed optreden. STuk minder dan eerder dit jaar. Maar zelf dan zijn ze nog heel er goed natuurlijk.

Goose

Mala Vita
Leuk tussendoortje.

Trentemoller

Welle Erdball
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_52534517
Trouwens was het al gezegd, Rodrigo y Gabriela een complete band nadoen met twee gitaren, vond het een van de vetste optredens
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_52534556
Hebben jullie die kerel met die equalizer t-shirt nog gezien
  maandag 20 augustus 2007 @ 18:09:51 #27
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_52534570
Die 3fm 'kleden' waren ook ideaal overigens, 1000 maal beter dan die 'verrekijkers' van afgelopen jaar.
pi_52534593
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:52 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik niet... ik heb alleen Majo gesproken... en die gaf m mij spontaan Kun je nagaan hoeveel overredingskracht ik heb als ik ook nog zou gaan slijmen
en waar denk je dat majo dat ding vandaan heeft? Juist ja
pi_52534606
Ik vond de X-ray er trouwens echt gruwelijk uitzien. Echt zon fabriekshal look. Wel te klein voor optredens als Uffie. Maar wel lekker sfeervol.
Het was wel duur zeg, ik heb er 220 euro doorheengejaagd. wel 2 shirts en een cd gekocht. Maar toch 170 euro aan eten/bier. Best duur.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_52534642
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:11 schreef De_Brandweer het volgende:
Het was wel duur zeg, ik heb er 220 euro doorheengejaagd. wel 2 shirts en een cd gekocht. Maar toch 170 euro aan eten/bier. Best duur.
Rara waarom zijn er bekerrapers.....
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_52534662
Iemand de filmpjes van Henk Jumpen ergens op de kop kunnen tikken? Ik wil ze nog wel 'n keer zien
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 20 augustus 2007 @ 18:14:30 #32
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_52534680
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:18 schreef bigshadow het volgende:
Zo, we zijn weer een beetje hersteld van 3 dagen lopen/sloffen/dansen etc.
Ik ga mijn programma maar even doorlopen.

Vrijdag:
Jack Penate; niet slecht, niet goed. Leuke uptempo liedjes waarbij Jack zelf nog het meeste danst met zijn Elvis Moves. Daarna door gelopen voor een stukje Just Jack, hij stond immers in de tent ernaast. Dat was oké, maar niet erg super interessant. Daarna terug voor My Brightest Diamond, dat was ook prima, ze heeft een mooie stem alleen lukte het haar niet zo goed mijn aandacht naar het podium te trekken. Na een klein stukje Dizzee Rascal (wat bijzonder vet klonk) toch doorgelopen naar Battles. Terecht, heerlijke show waarin een bijzondere creatie van muziek werd gecreerd, onder de pompende leiding van de drummer, wat een held. Daarna een piepje Calvin Harris en Jamie T, waarvan eerst genoemde leuk was, de tweede niet zo indrukwekkend. En we liepen weer verder, Justice! Dikke show, goede opgebouwd prima voor een dansje! Toen even wat welverdiende rust genomen en richting de Alpha gelopen voor Damien Rice. Hoewel ik hem liever in een wat meer gesloten setting zou hebben gezien vond ik het een goede prestatie zo zonder Lisa en heb ik me prima vermaakt. Wel mis ik haar en zou ik graag een vrouwelijke stem terugzien bij zijn toekomstige optredens. Terug gelopen naar de Grolsch voor een stukje The good, the bad and the queen, en dat was behoorlijk goed, ondanks dat de tent harstikke leeg was. Daarna even wat gezeten en nog een stukje Devendra Banhart gezien, en dat vond ik ook wel grappig. Daarna nog staan stappen in de Bravo tot en met Nymfo voordat ik ging kou lijden in de tent.

Zaterdag:
Absoluut de minste dag van Lowlands, de dag begonnen met Games in Concert. Erg tof gedaan en op sommige momenten geniaal, soms een beetje matjes. Daarna naar The Rifles, en dat was wisselende erg goed en erg slecht. Het zwabberde een beetje bij sommige nummers, maar vanuit het gras prima te behappen. Stukje Reverend and the makers, erg swingend en overtuigend gebracht, leuker dan verwacht. Ojos de Brujo klonk ook erg tof, maar helaas grotendeels gemist. Laurent Garnier was verschrikkelijk saai, dus snel verlaten voor The View waar ik ook niet echt vrolijk van werd. Na een eetpauze door naar Nosfell, wat erg intrigerend was. Uiteenlopende van breekbaarheid tot een grommend en dampend beest, tof! Rustig naar de Grolsch gelopen voor Interpol, een pakkende setlist met afdoende overtuiging liep ik met een grote glimlach naar Patrick Wolf waar ik een doorgeslagen glamnicht een heerlijke show zag weggeven. Niet al zijn materiaal was even goed, maar al met al een dikke voldoende. Na een stukje Bravo besloten dat de India een betere dansplek was, en de vermoeide voeten nog even laten bewegen. Ergens rond 1-en nog het beloofde biertje met Grobbel gedronken, het programma doorgelopen en wat ervaringen tot nu toe uitgedeeld. Weer even wat gedanst en daarna weer mijn veel te kleine en dunne slaapzak gevonden.

Zondag:
Aangezien ik de nacht zou vertrekken ivm belangrijke activiteiten in het begin van de middag de zooi naar de wagen gebracht. Hierdoor helaas Patrick Watson moeten missen, maar net op tijd voor New Young Pony Club. En bah, een beetje schreeuwerig en valsig kan ik wel hebben, maar deze dame ging duidelijk over die grenzen heen. Even van het zonnetje genoten en een stukje Loney, dear gekeken. Een leuke sfeertje met vrolijke liedjes, een soort saybia met een vleugje magic numbers. In kleine dosis goed te slikken maar op langere termijn slecht voor de gezondheid. Daarna door naar The Shins, waar ik hoge verwachtingen had die niet werden ingevuld. Hoewel het weer meezat kwam het op mij absoluut niet goed over, misschien hadden ze een Off-day, misschien niet op zijn plaats op een festival. Hup, weer in de vermoeide benen naar The whitest boy alive, waar ik een uitgelaten Erlend Oye aantrof die een heerlijke disco-funky set weggaven vol enthousiasme en humor. Was zeer vermakelijk, en dat leek het publiek ook te vinden. Klein stukje Unkle, wat zoals ik had verwacht niet echt goed was. Daarna besloot ik om richting de Alpha te gaan voor Sonic Youth, wat opzich wel goed was maar me niet echt kon boeien. UIt nieuwsgierigheid de essent tent in gelopen voor een silent sessie met de melomaniacs, wat ondanks het songmateriaal wel erg gezellig en intiem was. Ik hoorde dat Marike jager eerder op de dag was geweest, gemiste kans. Daarna terug voor de Arcade Fire, hoewel ik overal lyrische reacties lees vond ik het geluid ronduit slecht, zoals zovaak tijdens deze editie. Weggelopen dus naar Trentemoller, waar het geluid veels te hard stond maar ondanks dat een beklemmende en boeiende set gehoord. Via LCD Soundsystem, zeer dansbaar en leuk doch zeer voorspelbaar doorgelopen voor Tool. En Tool, tsja, indrukwekkend en geniaal tot op zekere hoogte om vervolgens te verworden tot een bak herrie. Daarna nog even gedanst op Simian Mobile disco om vervolgens gedag te zeggen tegen drie heerlijke dagen met veel te veel gewandel en geslof om "gebroken" thuis in bed te duiken. Tot volgende jaar maar weer

Hm, lang verhaal geworden.
pi_52534710
oja, mensen die gaan zitten in het voorvak voor het concert begint . Ik ben echt zo vaak gestruikeld dat ik ineens op iemand z'n hoofd zat .
Tap tap tap
pi_52534735
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Iemand de filmpjes van Henk Jumpen ergens op de kop kunnen tikken? Ik wil ze nog wel 'n keer zien
Staan binnenkort vast op: http://www.lowlandstelevisie.nl/
pi_52534737
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:11 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik vond de X-ray er trouwens echt gruwelijk uitzien. Echt zon fabriekshal look. Wel te klein voor optredens als Uffie. Maar wel lekker sfeervol.
tering zeg, ik heb een tshirt gekocht van 20 en 55 euro aan muntjes . ik eet gewoon heel weinig denk ik.

de vegetarische wraps waren trouwens niet te vreten. dus het was ook niet zo erg dat de helft op m'n t-shirt belandde.
Tap tap tap
  maandag 20 augustus 2007 @ 18:17:11 #36
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52534751
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:11 schreef lienelien het volgende:

[..]

en waar denk je dat majo dat ding vandaan heeft? Juist ja
true... maar ik hoefde er helemaal niks voor te doen... ik wist niet eens dat ze er had
pi_52534773
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:17 schreef peaceman het volgende:

[..]

true... maar ik hoefde er helemaal niks voor te doen... ik wist niet eens dat ze er had
tsssk. Graag gedaan, hoor
pi_52534776
Zitten is voor alto's.
pi_52534799
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:09 schreef pfaf het volgende:
Die 3fm 'kleden' waren ook ideaal overigens, 1000 maal beter dan die 'verrekijkers' van afgelopen jaar.
een vriend van me had er 1 met een gsus tekentje in het gele maantje. Weet iemand wat dat is want we zagen het bij geen enkel ander matje.

Trouwens vond ik het bier veelste duur. dus smokkelde elke keer 3 halve liters mee naar binnen. Als je ze eenmaal binnen hebt is er geen haan die er naar kraait.
0023
pi_52534805
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]

tering zeg, ik heb een tshirt gekocht van 20 en 55 euro aan muntjes . ik eet gewoon heel weinig denk ik.

de vegetarische wraps waren trouwens niet te vreten. dus het was ook niet zo erg dat de helft op m'n t-shirt belandde.
ik heb alles bij elkaar ook zo'n 200 opgemaakt.. ook wel veel aan eten btw.. en voor 15,- een vintagetrui gekocht
pi_52534845
iemand nog Death Proof gezien?
0023
  maandag 20 augustus 2007 @ 18:22:21 #42
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52534875
Buren die met 15 balonnen met water je komen verrassen op een verdomd warme zaterdagmiddag zijn tof trouwens.
  maandag 20 augustus 2007 @ 18:23:23 #43
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52534897
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:18 schreef lienelien het volgende:

[..]

tsssk. Graag gedaan, hoor
  maandag 20 augustus 2007 @ 18:25:08 #44
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_52534944
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:20 schreef ikJur het volgende:
iemand nog Death Proof gezien?
Jep Wel in de buitenbios trouwens.
Tranquillo
  maandag 20 augustus 2007 @ 18:26:27 #45
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52534980
Hmm dan toch maar een klein verslagje (hopelijk loopt die explorer niet weer vast):

Vrijdag:
We misten de openingsact uiteraard, zoals in een traditie gebruikelijk is
Tevergeefs op Joost Zwagerman staan wachten
Just Jack boven verwachting leuk (zelfs de cd gekocht die natuurlijk alleen maar kan tegenvallen
Klein stukje Mad Caddies, was wel geinig
Editors was erg goed, wel na Munich in slaap gevallen, liggend op de heuvel (teveel bier)
Kasabian vanaf de heuvel was aardig, niet meer dan dat
Klein stukje Damien Rice wat erg goed was.
The Good, the bad & the Queen. Meesterlijk! Wat een plezier op het podium en wat een muzikaliteit
Devendra Banhart wel aardig
Chicken Wings

Zaterdag:
Battle of the sekses Kluun & Saskia Noort meegeluisterd buiten de magneet. Vermakelijk.
The Black Seeds stonden helaas in een te drukke en kleine Lima
Ojos de Brujo wel aardig
Saybia boven verwachting mooi (mijn eega wilde er naartoe), die zanger heeft een prachtige stem
CSS
Interpol erg goed, maar qua zang niet altijd even goed.
Kaiser Chiefs van afstand leuk maar het beste lijkt eraf.
jammerlijk gemist: Brand New
Chicken Wings

Zondag:
Alpha blondy heerlijk begin van de dag, maar wat was het leeg
Loney, Dear leuk, maar niet te lang
Chicken Wings
Shins leuk
Kings of Leon goed
Sonic Youth heel goed
Arcade Fire heeeeel erg goed
jammerlijk gemist Patrick Watson

Top:
Veel buitenlanders
Grolsch
het weer
de vrijwilligers
Chicken WIngs

Flop:
de prijsverhoging van de muntjes
het soms lastige schema
teveel goede acts in alpha

Top 5:
1. The Good, The Bad & The Queen
2. Arcade Fire
3. Interpol
4. Sonic Youth/Editors
5. Just Jack (wie had dat gedacht)

p.s. Majo, bedankt voor het plectrum van Interpol
pi_52534988
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Doe je goed!

Heb ruim 170 opgemaakt aan alleen drank en eten.
pi_52534989
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:07 schreef xenobinol het volgende:
Trouwens was het al gezegd, Rodrigo y Gabriela een complete band nadoen met twee gitaren, vond het een van de vetste optredens
ja het had niet veel vetter kunnen beginnen
underground forever baby
pi_52535049
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:25 schreef icebliss het volgende:

[..]

Jep Wel in de buitenbios trouwens.
ik heb borat gekeken . Kende hem al, maar in een buitenbios op Lowlands is het toch wel weer erg leuk . Alleen zat er ergens een gozer die de tekst opdreunde voor de zin werd uitgesproken, beetje heel erg irritant . en m'n kont deed pijn.
Tap tap tap
pi_52535079
*gaap* Volkomen gaar, maar voldaan terug van Lowlands...leuk om alle reacties te lezen hier, beleef ik het weer een beetje overnieuw.

Mijn hoogtepunten:

Tool
met stip op 1, ookal lees ik hier en daar dat het een "minder"optreden was. Ik ben een mega-fan die ze nog nooit live had gezien (schaam schaam) dus vor mij was het een orgasme (wat zeg ik...wel tien orgasmes )

Mika was erg funny...feestje vieren!! Niet helemaal mijn muziek, maar lekker gedanst en een dinnetje zielsgelukkig gezien dus dat maakt heel veel goed

Chris Cornell: wow...wat een stem, wta een lijf...I'm in love...
(en de drugs hielpen ook )

Arade Fire was boven verwachting mooi. Muzikaal orgasme (alweer, ja alweer;) )
Echt onwijs mooie muziek om op weg te spacen!

TurboNegro: uberfoute rockers...geweldig!

Voor de rest: spacen in de x-ray..ben n jerry's ijs (jummieeeeee) een bekertje aan een touwtje en natuurlijk dikke lol (jaja..zo fout zijn wij) en al zwalkend over de camping wandelen..

Super-lowlands...volgend jaar weer!!
fighting for peace is like fucking for virginity!!
and this little masochist is lifting up her dress
pi_52535081
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Doe je goed!

ik ontbijt niet, misschien was dat het . Ik had aan avondeten ook genoeg aan één stuk pizza of zo.
Tap tap tap
  maandag 20 augustus 2007 @ 18:30:41 #51
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_52535099
Tsss Mika wordt als 'hoogtepunt' gezien in het AD Mika hoort op te rotten naar de MTV awards
  maandag 20 augustus 2007 @ 18:31:06 #52
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_52535114
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Doe je goed!

Verdubbel dat maar en je hebt mijn don-, vrij- en zaterdag.
pi_52535132
ik hoorde trouwens dat Mika had geplaybackt .
Tap tap tap
pi_52535134
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:29 schreef sessurea het volgende:
Tool
met stip op 1, ookal lees ik hier en daar dat het een "minder"optreden was. Ik ben een mega-fan die ze nog nooit live had gezien (schaam schaam) dus vor mij was het een orgasme (wat zeg ik...wel tien orgasmes )
Dan moet je zeker nog een keer naar een concert gaan, want trust me, ze kunnen nog oneindig veel beter
pi_52535171
het was dus m'n eerste LL, en wat is iedereen over het algemeen vriendelijk voor elkaar . ik was het even beu en lag op een grasveldje terwijl de anderen even weg waren, en er hebben twee mannen aan me gevraagd of alles wel goed met me ging . iedereen begint tegen je aan te lullen, praatje maken, etc. waarom is iedereen niet altijd zo?
Tap tap tap
pi_52535189
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:30 schreef rood_verzet het volgende:
Tsss Mika wordt als 'hoogtepunt' gezien in het AD Mika hoort op te rotten naar de MTV awards
Mika was geweldig. Einde verhaal.

En de uitpuilende Bravo alleen bewijst al dat ie op z'n plaats was.
pi_52535208
En nog steeds: Mika,
  maandag 20 augustus 2007 @ 18:34:34 #58
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_52535214
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Komop! Die rustige ballads waren écht tenenkrommend slecht!
  maandag 20 augustus 2007 @ 18:34:40 #59
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_52535218
baal dat ik niet gegaan ben doordat ik overlap had met vliegtuig vanuit Sziget....GRR!

Had heel graag Saybia, CocoRosie, Patrick Wolf en Admiral Freebee willen zien

Iemand wel Freebee of CocoRosie hier gezien die daar over kan vertellen?
pi_52535226
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ik ontbijt niet, misschien was dat het . Ik had aan avondeten ook genoeg aan één stuk pizza of zo.
Ik ontbijt ook niet.. Moet het drinken zijn geweest, te duur was dat gewoon..
  maandag 20 augustus 2007 @ 18:35:39 #61
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_52535243
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:34 schreef Grumpey het volgende:
Iemand wel Freebee of CocoRosie hier gezien die daar over kan vertellen?
Ik was te laat. VPRO is lyrisch en ik zag later op de dag veel vrouwen met opgetekende snorretjes, dus het zal wel geslaagd zijn geweest.
  maandag 20 augustus 2007 @ 18:36:16 #62
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_52535261
Lowlands 2007 was top

Hoogtepunt was trentemoller , vlak gevolgd door interpol , rodrigo y gabriela en de 303 allstars.
pi_52535269
Ben gelukkig ook weer terug. Ben maar 1 keer dronken geweest en die duurde van donderdagmorgen tot zondagnacht/maandagmorgen half 6.

HEb een paar dingen gezien die erg vet waren. Grote tegenvaller was voor mij Nine inch nails. het begin was pauper tegen eht einde aan was het al beter.

Voor de rest gewoon veel bier, veel lol en mijn roze tutupak. Meer dan wat flashbacks weet ik gewoon niet meer
Ik weiger iets over mijzelf te vertellen, je vraagt het maar mooi zelf
  maandag 20 augustus 2007 @ 18:36:55 #64
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52535273
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:35 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik was te laat. VPRO is lyrisch en ik zag later op de dag veel vrouwen met opgetekende snorretjes, dus het zal wel geslaagd zijn geweest.
die waren niet altijd opgetekend hoor....
pi_52535314
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:34 schreef pfaf het volgende:

[..]

Komop! Die rustige ballads waren écht tenenkrommend slecht!
Echt niet
  maandag 20 augustus 2007 @ 18:40:57 #66
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_52535326
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

En de uitpuilende Bravo alleen bewijst al dat ie op z'n plaats was.
Uitpuilend van meisjes van zestien die zo vals zongen dat het pijn deed aan je oren. Maar goed ieder zijn eigen meuk
pi_52535339
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:36 schreef peaceman het volgende:

[..]

die waren niet altijd opgetekend hoor....
idd
pi_52535381
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:40 schreef rood_verzet het volgende:

[..]

Uitpuilend van meisjes van zestien die zo vals zongen dat het pijn deed aan je oren. Maar goed ieder zijn eigen meuk
Stond echt van alles wat in die tent. Ook diverse keiharde beukmetalheads en een paar zichzelfteserieuzenemendemuziekpuristen moesten mij achteraf bekennen dat Mika gewoon erg goed was.
pi_52535388
ik ben zover mogelijk bij Mika vandaan gebleven, volgens AD zingt hij live nóg hoger dan op het album
  maandag 20 augustus 2007 @ 18:44:30 #70
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_52535416
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Stond echt van alles wat in die tent. Ook diverse keiharde beukmetalheads en een paar zichzelfteserieuzenemendemuziekpuristen moesten mij achteraf bekennen dat Mika gewoon erg goed was.
Via de audio-fragmenten kan ik wel zeggen dat hij heel erg slecht toon weet te houden, maar zijn stijl verdient absoluut bewondering en alleen daarom al zou ik sowieso een kijkje nemen als ik aanwezig was.
  maandag 20 augustus 2007 @ 18:45:25 #71
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_52535437
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:44 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Via de audio-fragmenten kan ik wel zeggen dat hij heel erg slecht toon weet te houden, maar zijn stijl verdient absoluut bewondering en alleen daarom al zou ik sowieso een kijkje nemen als ik aanwezig was.
Stel je nu die onvast, hoge stem voor, maar dan alleen begeleid door een gevoelig, flauw pianoriedeltje....
pi_52535439
Hoe kunnen jullie Mika gezien hebben. Hij kwam tegelijk met Damien Rice! Misschien wel het beste dat ik daar gezien heb.
pi_52535441
De voorkant van de Daily Paradise zaterdageditie was zeer fraai, overigens
pi_52535444
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:33 schreef CherryLips het volgende:
het was dus m'n eerste LL, en wat is iedereen over het algemeen vriendelijk voor elkaar . ik was het even beu en lag op een grasveldje terwijl de anderen even weg waren, en er hebben twee mannen aan me gevraagd of alles wel goed met me ging . iedereen begint tegen je aan te lullen, praatje maken, etc. waarom is iedereen niet altijd zo?
Was voor mij ook de eerste keer. Al ken ik het sfeertje wel door de wat alternatieve uitgaansgelegenheden. Hele relaxte sfeer inderdaad. Als iemand je aanstoot even een verontschuldiging zo hoort t gewoon.
Was ook zo mooi ik zat bij Tool op de heuvel, lekker stoned, en keek zo beetje rond naar al die mensen hoe relaxed ze waren, ik voelde helemaal die sfeer.
0023
  maandag 20 augustus 2007 @ 18:47:03 #75
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_52535491
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Hij kon geeneens bij het eerste nummer de juiste toonhoogte halen...alsof het aanhoren van zijn gebler bij Grace Kelly op de radio nog niet erg genoeg was.
pi_52535526
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe kunnen jullie Mika gezien hebben. Hij kwam tegelijk met Damien Rice! Misschien wel het beste dat ik daar gezien heb.
Pretentieus gehuil voor smaakloze mensen die van zichzelf denken dat ze een boven godverheven smaak hebben
pi_52535556
wel jammer dat Groove Armada niet meer terug kwam, volgens mij zat echt iedereen er op te wachten
  maandag 20 augustus 2007 @ 18:49:58 #78
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_52535577
NIN was erg gaaf maar wel te kort en heel veel nummers die ik wou horen zijn niet langsgekomen
  maandag 20 augustus 2007 @ 18:50:08 #79
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52535579
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Pretentieus gehuil voor smaakloze mensen die van zichzelf denken dat ze een boven godverheven smaak hebben
Hmm jij bent echt door Mika besmet.... *rillt*
pi_52535604
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

ik vond damien rice op cd echt verschrikkelijk, kon niet begrijpen waarom iedereen daar zo hysterisch over was. maar live was het echt mooi en erg goed, minder hoog elevator music-gehalte.
Tap tap tap
pi_52535620
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
De voorkant van de Daily Paradise zaterdageditie was zeer fraai, overigens

Is 1 van de 2 iemand die wij moeten kennen of geil je gewoon op vrouwen zonder kont en/of lelijke mannen met zonnebril?
pi_52535632
Het aandeel (straat)theater wordt overigens met het jaar minder..
pi_52535651
Dat was wel weer minder, overal die kleffende mensen voor je tijdens een concert.. please!
pi_52535658
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:50 schreef peaceman het volgende:

[..]

Hmm jij bent echt door Mika besmet.... *rillt*
Mika was dan ook echt gewoon heel goed, dan kan ik er ook niet minder van maken. Na Goose het grootste feestje wat ik heb meegemaakt deze Lowlands
pi_52535683
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dat was wel weer minder, overal die kleffende mensen voor je tijdens een concert.. please!
ja gatver . en dan staan ze voor je tijdens een concert en kun je er ook niet even omheen kijken of zo .
Tap tap tap
pi_52535697
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

[afbeelding]

Is 1 van de 2 iemand die wij moeten kennen of geil je gewoon op vrouwen zonder kont en/of lelijke mannen met zonnebril?
Neuh, maar ik stel het me graag zo voor dat zij 's morgens onwetend bij de tent het krantje pakt, etc. etc.
Het geilheidsgehalte is bijzonder laag
pi_52535736
De springende tent op camping 3 afgelopen nacht was echt geweldig
pi_52535744
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:

[..]

Neuh, maar ik stel het me graag zo voor dat zij 's morgens onwetend bij de tent het krantje pakt, etc. etc.
Het geilheidsgehalte is bijzonder laag
Ah, op die fiets. Jammer eigenlijk dat ze onherkenbaar is, anders had ze helemaal een leuke zondag gehad
pi_52535755
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:49 schreef rood_verzet het volgende:
NIN was erg gaaf maar wel te kort en heel veel nummers die ik wou horen zijn niet langsgekomen
Vond NIN heel erg tegenvallen. Helemaal het begin, aan het einde van het concert was het nog wel aardig om buiten te tent ff te chillen.
Ik weiger iets over mijzelf te vertellen, je vraagt het maar mooi zelf
pi_52535777
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:55 schreef lienelien het volgende:
De springende tent op camping 3 afgelopen nacht was echt geweldig
he jammer, gemist .
Tap tap tap
pi_52535779
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ah, op die fiets. Jammer eigenlijk dat ze onherkenbaar is, anders had ze helemaal een leuke zondag gehad
iemand die modderzeugen van vorig jaar nog tegengekomen?
pi_52535784
hahahaha...die voorkant van dat krantje Ik moest zaterdag aan iedereen uitleggen dat ik echt dat meisje niet was

trouwens NiN viel mij ook echt tegen...ontzettend ontoegankelijk zeg, prima voor de die-hard fans, maar niet voor LL.
Saybia was trouwens wel heel erg de moeite waard ^^

en...zoals altijd, weer veels teveel gemist: oa Damien Rice, Interpol en trentemoller..
pi_52535795
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

he jammer, gemist .
Ik niet!
  maandag 20 augustus 2007 @ 18:57:41 #94
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_52535812
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:56 schreef student_van_het_leven het volgende:

[..]

Vond NIN heel erg tegenvallen. Helemaal het begin, aan het einde van het concert was het nog wel aardig om buiten te tent ff te chillen.
Ja die synthesizer nummers hadden vervangen moeten worden, maar de rest was zeer goed. March of the pigs & survivalism
  maandag 20 augustus 2007 @ 18:57:54 #95
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_52535819
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:57 schreef webfreak het volgende:
Punt van kritiek: DE PRIJZEN! Ik weet als geen ander hoe duur festivals kunnen zijn, maar de prijs/kwaliteit verhoudingen waren dit jaar werkelijk buiten proporties. 2,20 voor een kopje thee?
Het was voor mij de 6e Lowlands, en zonder twijfel ook de duurste.
Goed punt. 2,20 voor een klein glas water!!!!! Buiten het terrein was het 1 muntje voor een heel pak bronwater. Dat is een heel verschil.

Het was mijn eerste lowlands, dus geen vergelijkingsmateriaal eigenlijk.

Ik vond het erg geweldig. Echt super gewoon. Veel gezien en veel niet, maar de sfeer was overal super.

Ik vond After Forever goed, lacuna coil, kaiser chiefs, en sebia.

Nine inch nails vond ik slap. Weet niet wat daar leuk aan is. In de nabije omgeving zag ik ook mensen weglopen dat zegt ook wat. Tool vond ik visueel zeker eruit springen. Ook de muziek was ok, maar wat al eerder opgemerkt was, was dat het eentonig was. Voor een keer dat zien vond ik ok, maar om zoiets dagelijks te luisteren hier uit speakers dat zou ik niet doen

En wat was er trouwens leuk aan mensen die op allerlei manieren door de bomen/struiken stonden te springen nabij Lima?
pi_52535823
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:31 schreef thaleia het volgende:

[..]

Dan moet je zeker nog een keer naar een concert gaan, want trust me, ze kunnen nog oneindig veel beter
hahaha...next time ben ik er bij!
pi_52535854
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het aandeel (straat)theater wordt overigens met het jaar minder..
straattheater
0023
pi_52535866
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:

[..]

iemand die modderzeugen van vorig jaar nog tegengekomen?
/insert flauwe grap over geen everzwijnhammetjes dit jaar
  maandag 20 augustus 2007 @ 19:00:07 #99
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_52535887
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:56 schreef sessurea het volgende:
hahahaha...die voorkant van dat krantje Ik moest zaterdag aan iedereen uitleggen dat ik echt dat meisje niet was

trouwens NiN viel mij ook echt tegen...ontzettend ontoegankelijk zeg, prima voor de die-hard fans, maar niet voor LL.
Saybia was trouwens wel heel erg de moeite waard ^^

en...zoals altijd, weer veels teveel gemist: oa Damien Rice, Interpol en trentemoller..
Ontoegankelijk? Dat klinkt nogal stompzinnig. Ik vind juist dat NIN heel goed bij LL past aangezien het een meer alternatieve festival is, daarom vond ik Mika ook absoluut niet bij de line up horen.
pi_52535904
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:59 schreef ikJur het volgende:

[..]

straattheater
naja, dat maakt lowlands toch wel lowlands..iemand nog een 'te laat'-briefje van een conciërge gehad?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')