quote:Houd voor nieuwtjes en geruchten dit topic, de Lowlandssite, Graz, Festivalsite en Festivalinfo in de gaten!
KAARTJES
Kaarten zijn niet meer verkrijgbaar.
Zeg dat wel. Dat is dus die helse cocktailbar waar ik het over had in mijn verslag en waar ik drie uur lang, achteraf voor niks, heb vertoefdquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
de groovetube? oke ik wil mijn menign wel geven:
wat een kutmuziek
Wat een ellende ja. Ik wilde naar de Grolsch-tentquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:08 schreef thaleia het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Dat is dus die helse cocktailbar waar ik het over had in mijn verslag en waar ik drie uur lang, achteraf voor niks, heb vertoefd![]()
Gast met lang blond haar dat schuin over zijn gezicht viel en inderdaad een veel te strakke broek? Die ben ik inderdaad een paar keer tegengekomenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die kerel ook gezien bij Justice en Goose.Strakke emo-achtige broek en kapsel toch? God oh god, wat was dat een kutmongool eerste klas zeg.
je stont met saybia vlak bij mijquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:08 schreef TechXP het volgende:
Hieronder een fotoimpressie:
[afbeelding]
Camping 2, vol met tenten
[afbeelding]
After Forever
[afbeelding]
After Forever
[afbeelding]
Saybia dacht ik.
[afbeelding]
Opgeruimd staat netjes....
[afbeelding]
Fikkie erin
En hier nog een videootjes kasier chiefs.
die gozer zag ik zondag ook nog over het terrein zwalken jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gast met lang blond haar dat schuin over zijn gezicht viel en inderdaad een veel te strakke broek? Die ben ik inderdaad een paar keer tegengekomenNog een heel gesprek mee gehad over stijltangen, hij wilde weten of er ergens een stopcontact was zodat hij zijn haar kon stijlen
![]()
Iemand mij en Lien nog horen mehehehen?![]()
Heb er wel een toffe tekening aan over gehouden door een tekenaar van twee neukende schapen
![]()
hé, vlak bij jouw tent ging ik vaak pissenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:08 schreef TechXP het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
After Forever
[afbeelding]
After Forever
[afbeelding]
Saybia dacht ik.
[afbeelding]
Opgeruimd staat netjes....
[afbeelding]
Fikkie erin
En hier nog een videootjes kasier chiefs.
jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:13 schreef GotC het volgende:
Groove Tube was op vrijdag wel leuk.
Heeft iemand die badjasgasten nog gezien?.
Stond je linksachterin, bij het pad?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:08 schreef TechXP het volgende:
[afbeelding]
*proest* slaapgebrek cl?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je stont met saybia vlak bij mij.
tot ik uit pure ellende maar naarchris
cornell
ging.
Eerste gedeelte gemist, maar het was erg goed ja!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:20 schreef MisterFloppy het volgende:
Heeft iemand the Whitest Boy Alive gezien in de Lima ? Veruit het hoogtepunt van Lowlands.. geniaal wat een plezier ze erin hadden..
Geweldig die badjasgasten, echt mee gelachenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja.
en bij Borat in de buitenbios hupsten ineens twee gozers in konijnenpakken voorbij onder het scherm, ik lag helemaal in een deuk.
Stond daar ook een doorzichtige tent? zoja, die tent met dat stukje geel en voor de rest groen is dan als het goed is de tent waar ik sliep.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:08 schreef TechXP het volgende:
[afbeelding]
Zijn er serieus vrouwen die op dat soort types vallen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gast met lang blond haar dat schuin over zijn gezicht viel en inderdaad een veel te strakke broek? Die ben ik inderdaad een paar keer tegengekomenNog een heel gesprek mee gehad over stijltangen, hij wilde weten of er ergens een stopcontact was zodat hij zijn haar kon stijlen
![]()
Ik had van huis een 1,5 liter fles bessen meegenomen. Het hele weekend mee gedaan. maar iets van 3 biertjes gekocht ofzo!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zijn er serieus vrouwen die op dat soort types vallen?Ik kan me er namelijk geen indenking bij maken. Geef mij maar bier en tieten.
Wat trouwens ook wel opviel is de hoeveelheid bier die ik heb naar binnen gewerkt. Elke keer wilde ik namelijk een band zien en nee, je gaat natuurlijk niet van tevoren drinken. Ik zie mezelf al springen met zo'n overvolle blaas. En tijdens gaat ook moeilijk, dan raak je immers je mooie plek kwijt. Ergo: ik heb deze Lowlands vrijwel geen geld aan alcohol uitgegeven, terwijl ik normaliter mezelf behoorlijk klemzuip. Zal me ook niks verbazen als ik meer muntjes heb uitgegeven aan verse jus d'orange.
Ik heb t lowlandspubliek ook nog nooit zo leip zien op zulke relatief simpele en rustige muziek.. ik ben zelf zwaar fan van die gasten, maar dat ze ze lima zo uit hun plaat lieten gaan was ongekend.. Lowlands draait voor mij om de kleine en intieme acts, ik heb in 3x lowlands 2 acts in de alpha gezien, dat hoeft van mij niet zo.. The good the bad and the queen waren trouwens ook briljant!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:23 schreef Omaha het volgende:
[..]
Eerste gedeelte gemist, maar het was erg goed ja!!![]()
Toevallig nu net de cd op staan![]()
een Australiër liep het hele weekend met een vlag van z'n land om zijn middelquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:22 schreef Nosh het volgende:
[..]
Stond je linksachterin, bij het pad?
Naast een idiote hoeveelheid Engelsen en Australiërs en zulks? Zo ja: buren!
Hee die heb ik ook gezien bij de Alphaquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:34 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
een Australiër liep het hele weekend met een vlag van z'n land om zijn middel![]()
Ik heb om een vage reden Paradiso gemist, terwijl ik volgens mij wel wist dat ze daar kwamen. Misschien was het uitverkocht ofzo.. Ik heb ze iig in de UK gezien, in december vorig jaar in Earls Court in London. Da's een hal zo groot als Ahoy, en die zat ongeveer halfvol met Britten. Was erg stoer, en ook daar eindigden ze met L.S.F. Sterker nog, ze moedigden iedereen aan het "lala"-deel gewoon te blijven doen op weg naar buiten, met als gevolg dat de straten tussen Earls Court en de metro gevuld werden met lallende Kasabian-fans. ERG stoer.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:23 schreef soul114 het volgende:
Hopelijk weer snel een clubshowtje, want wat was Paradiso (bomvol met UKers) toch gaaf en wat was ik blij dat ik op laatste moment een kaartje kon kopen van iemand die ziek was en niet kon.. al lijkt het me ook gaaf om ze keer in UK te zien.
kloptquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:42 schreef Mathijz het volgende:
Die autstralier stond dan wss op camping 2, zag daar zo'n vlag hangen.
quote:
Foto?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:07 schreef Byte_Me het volgende:
ik heb trouwens de hele zaterdagnacht in mn Hunter S. Thomson outfit rondgelopen met als doel naar de magneetbar binnen te gaan. uiteindelijk de hele magneetbar vergeten (dave clarke), maar wat een vage avond zeg, ben met tig mensen op de foto geweest, kreeg bergen drank en joints aangeboden en zelfs wat sterker spul. echt te vaag voor woorden.
Ah wij zaten ook daar ongeveer, maar dan tegen het bos aan. Wij waren die dronken idioten die op zaterdagochtend 0500; 'met z'n allen' van de soundmix show gingen zingenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:47 schreef HeavenShallBurn het volgende:
[..]
Ik zat rechts tegen de straat aan, vlak bij de britten met een schotse vlag (paars met gouden leeuwen) Wij waren de idioten die mensen snachts om heineken gingen vragen om er daarna mee te gaan overgooien. Was wel tof
Volgens mij was deze jongen hartstikke homoquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zijn er serieus vrouwen die op dat soort types vallen?Ik kan me er namelijk geen indenking bij maken. Geef mij maar bier en tieten.
ja kikkers ook gezien. en een muis. in mn tent. dacht eerst dat het een rat was. dat beesty als een dolle rondrennen toen ik hem van me af mepte. moest de tent opendoen zodat ie weg kon. hij had eerst een gat door mn bodem geknaagd, vervolgens door een plastic tasje, om daar uiteindelijk al mn twixen aan te vreten. niet eentje, nee, allemaal een beetje. kutmuizen!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:24 schreef Eric_Cantona het volgende:
Iemand trouwens nog last gehad van kikkers? M'n vriendin heeft er eentje op de Alpha heuvel gevangen en achter de hekken geplaatst en op de camping ook 'n paar gezien en dat zonder paddo's of andere shit
Ik ga net alsof doen dat ik dit verhaal niet gelezen hebquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:26 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ja kikkers ook gezien. en een muis. in mn tent. dacht eerst dat het een rat was. dat beesty als een dolle rondrennen toen ik hem van me af mepte. moest de tent opendoen zodat ie weg kon. hij had eerst een gat door mn bodem geknaagd, vervolgens door een plastic tasje, om daar uiteindelijk al mn twixen aan te vreten. niet eentje, nee, allemaal een beetje. kutmuizen!
ooooh ja nu weet ik wie het is!!! ja hij was homo want ik zag hem zoenen met een kerelquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij was deze jongen hartstikke homoEn nee, ik val niet op dit soort types
Best of British en 90's now waren echt tofAlleen wel jammer dat de muziek zo zacht stond inderdaad
![]()
Hehe heeft echt heel fok hem gezien ofzoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:32 schreef grasmat het volgende:
[..]
ooooh ja nu weet ik wie het is!!! ja hij was homo want ik zag hem zoenen met een kerel
Ik vond 'm niet lam. Hij had stemproblemen, en dat is natuurlijk wel minder, maar het geluid was goed, het publiek deed leuk mee en het geheel was gewoon een groot feest. En daar ga je toch voor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:29 schreef MaJo het volgende:
Het verbaasd me trouwens dat bijna iedereen Kaiser Chiefs zo geweldig vond?De zanger was zo lam dat er af en toe wat gebrabbel uit kwam en hij hele stukken door de gitarist/het publiek liet zingen. Beetje jammer
Dat 1000x "I say Kaiser you say Chiefs" was ook wel een beetje vermoeiend
Ben erbij weggelopen, en geloof me, ik vond Kaiser Chiefs eerst echt een leuke band. Wát een afknapper
![]()
(dacht al: 301 posts?)quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:41 schreef Breuls het volgende:
Oy, ik zat in een vol topic te ouwehoeren. Mijn post:
[..]
Ik heb om een vage reden Paradiso gemist, terwijl ik volgens mij wel wist dat ze daar kwamen. Misschien was het uitverkocht ofzo.. Ik heb ze iig in de UK gezien, in december vorig jaar in Earls Court in London. Da's een hal zo groot als Ahoy, en die zat ongeveer halfvol met Britten. Was erg stoer, en ook daar eindigden ze met L.S.F. Sterker nog, ze moedigden iedereen aan het "lala"-deel gewoon te blijven doen op weg naar buiten, met als gevolg dat de straten tussen Earls Court en de metro gevuld werden met lallende Kasabian-fans. ERG stoer.
En daarom stonden zijn ogen zeker op half 7?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:50 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik vond 'm niet lam. Hij had stemproblemen, en dat is natuurlijk wel minder, maar het geluid was goed, het publiek deed leuk mee en het geheel was gewoon een groot feest. En daar ga je toch voor.
Ongeveer links achterin. Maar niet helemaal links achterin. Ik stond vlakbij een stok met daarop groot 'haarlem' geschreven. En zat bij een slootje waarin iedereen troep gooide en zat te pissen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:22 schreef Nosh het volgende:
Stond je linksachterin, bij het pad?
Naast een idiote hoeveelheid Engelsen en Australiërs en zulks? Zo ja: buren!
In de buurt stond d8 idd een doorzichtige tent. Ik heb wel een grote groene tent met beetje geel gezien. Ik stond ter hoogte van het slootje en dicht bij de bomen aan de linkerkant.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:27 schreef Tweek het volgende:
Stond daar ook een doorzichtige tent? zoja, die tent met dat stukje geel en voor de rest groen is dan als het goed is de tent waar ik sliep.
Hee ik stond ook in het 1e vak, rechts ergens bij een groep oudere Schottenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:07 schreef Breuls het volgende:
Melkweg was leuker, absoluut. En hij keek nu idd niet zo fris, dat is wel weer waar. Maarrr, ik vond hem niet lam overkomen, in de zin van: die kan beter van het podium gaan en z'n maag leegkotsen. Hij deed het prima: buitelde lekker rond, had flink wat volume en de zaal deed (althans in mijn omgeving, ik stond in het eerste vak) enorm mee.
Nee dat waren anderen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:42 schreef Mathijz het volgende:
Die autstralier stond dan wss op camping 2, zag daar zo'n vlag hangen.
Wat was dat nou? Mocht je er alleen nuchter op ofzo?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:26 schreef renzell het volgende:
Ik heb SPIERPIJN!!!!![]()
![]()
Echt overal! Op plaatsen waarvan ik niet eens wist dat je er spieren had.
Komt door dat vliegen volgens mij, ze waarschuwden me er al voor. Maar echt: AUW.
Gelukkig vakantie nu!![]()
Zij die aan het werk zijn:![]()
Die Aziatische tietenfilm was leukerquote:
ken hetquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:55 schreef pfaf het volgende:
Zaterdagochtend had ik een enorme krampaanval!
Ik gooi overigens ook nog steeds alles zo maar van me af, een nare lowlands-tic die je in het dagelijks leven niet in dank wordt afgenomen.
Toch niet dat ding met al die bloemetjes langs het pad he?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:13 schreef UFOtje het volgende:
Pffff... ik ben nog nooit zo brak geweest na Lowlands zeg!
Dus was het een top Lowlands!!
Vanmiddag maar even wat foto's posten van o.a. ons "Prinsessen -tentje"op camping 2!
Ik ben uiteindelijk alleen bij de lezing over Escher en het Droste-effect geweest. Erg boeiend, maar imho wat oppervlakkig, te weinig diepgang. Zondag wilde ik nog naar de lezing "Einstein 2.0" van Robbert Dijkgraaf gaan, maar wegens lamheid heb ik die net gemistquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:46 schreef soul114 het volgende:
Trouwens nog iemand in de wiskundetent geweest? Van te voren leek mij dat wel tof en dan met name het verhaal over lossless en mp3 codering, maar helaas niet echt van gekomen om te gaan.
Ik bedoelde het groene tentje met geel op de foto, maar idd daart stond ik dus. Dat stelletje wat op de voorkant van de daily paradise stond waren, trouwens mensen van die haarlem vlag.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:18 schreef TechXP het volgende:
[..]
In de buurt stond d8 idd een doorzichtige tent. Ik heb wel een grote groene tent met beetje geel gezien. Ik stond ter hoogte van het slootje en dicht bij de bomen aan de linkerkant.
Ik denk dattie een aantal LL-university lezingen in de Juliet bedoeltquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:48 schreef Longmen het volgende:
Waar stond die wiskunde tent eigenlijk?
Die heb ik dus heel erg graag willen zien, maar helaas gemistquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:58 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb geluisterd naar de LL Uni van Robert Dijkgraaf over de snaartheorie. Was zeer interresant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |