Wat heb je eraan? Een verfrommeld blaadje met daarop een in word uitgetypt tekstje met een paar songtitels. Jottemquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:46 schreef NiteSpeed het volgende:
[[url=http://xs218.xs.to/xs218/07341/tool_setlist.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Dit dus. Van Justin gehad.
tssssk, ik win. Ik heb een Interpol plectrumquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:46 schreef NiteSpeed het volgende:
[[url=http://xs218.xs.to/xs218/07341/tool_setlist.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Dit dus. Van Justin gehad.
mensen die zich aan bekerrapers ergeren mogen van mijn volgend jaar wegblijven. Je bent er om lol te hebben, niet om je te ergeren.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:47 schreef Laton het volgende:
mensen die zich ergeren aan bekerrapers verdienen ook niet beter
Plectrums winnen het altijd van een setlist, mits je de band goed vind. Zelf vind ik Interpol verschrikkelijk namelijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
tssssk, ik win. Ik heb een Interpol plectrum![]()
Luister er nog maar even goed naar, want die frequentie zul je nooit van je leven meer horenquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:47 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik heb overigens een verschrikkelijke piep in mijn rechteroor sinds TOOL. Ik hoop dat het snel weggaat want het begint me enorm te irriteren.
Mijn hersenen mogen eens opschieten met het filteren dan. Dit is namelijk echt belabberd slapen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:48 schreef Breuls het volgende:
In een eerder Lowlandstopic viel te lezen dat die piep vanzelf weggaat als je hersenen de frequentie ervan wegfilteren.Gefeliciteerd met je kakelverse gehoorbeschadiging.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:49 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Plectrums winnen het altijd van een setlist, mits je de band goed vind. Zelf vind ik Interpol verschrikkelijk namelijk.
Ik ookquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
tssssk, ik win. Ik heb een Interpol plectrum![]()
Ik niet... ik heb alleen Majo gesproken... en die gaf m mij spontaanquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
En daar heb ík 3 kwartier voor staan wachten en met beveiligers/roadies zitten slijmen![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |