abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:45:20 #1
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_52534004
Verder.
Tranquillo
pi_52534029

Dit dus. Van Justin gehad.
We'll keep on whispering our mantras.
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:46:08 #3
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_52534034
Maak je wel een mooie OP pls?
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_52534037
vanzelfsprekend kraakt de rescencent, de zure mongool, het geweldige concert van tool af op 3voor12.

fantastische lowlands gehad. met Tool, Holden, Basement Jaxx, Justice, Editors en Polder als hoogtepunten.

nu wel gesloopt
underground forever baby
pi_52534062
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:46 schreef NiteSpeed het volgende:
[[url=http://xs218.xs.to/xs218/07341/tool_setlist.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]

Wat heb je eraan? Een verfrommeld blaadje met daarop een in word uitgetypt tekstje met een paar songtitels. Jottem
pi_52534068
mensen die zich ergeren aan bekerrapers verdienen ook niet beter
underground forever baby
pi_52534073
Ik heb overigens een verschrikkelijke piep in mijn rechteroor sinds TOOL. Ik hoop dat het snel weggaat want het begint me enorm te irriteren.
pi_52534083
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:46 schreef NiteSpeed het volgende:
[[url=http://xs218.xs.to/xs218/07341/tool_setlist.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]

tssssk, ik win. Ik heb een Interpol plectrum
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:48:02 #9
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52534084
mijn befaamde verslag komt nog, maar ik moet eerst even het verlies verwerken van het verslag wat ik eerder gemaakt had en door een computerfout kwijt ben geraakt voor ik het kon posten.
  Admin maandag 20 augustus 2007 @ 17:48:52 #10
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52534108
In een eerder Lowlandstopic viel te lezen dat die piep vanzelf weggaat als je hersenen de frequentie ervan wegfilteren. Gefeliciteerd met je kakelverse gehoorbeschadiging.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:48:56 #11
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52534110
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:47 schreef Laton het volgende:
mensen die zich ergeren aan bekerrapers verdienen ook niet beter
mensen die zich aan bekerrapers ergeren mogen van mijn volgend jaar wegblijven. Je bent er om lol te hebben, niet om je te ergeren.
pi_52534115
Keesie
pi_52534117
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:48 schreef lienelien het volgende:

[..]

Plectrums winnen het altijd van een setlist, mits je de band goed vind. Zelf vind ik Interpol verschrikkelijk namelijk .
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:49:16 #14
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_52534123
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:47 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik heb overigens een verschrikkelijke piep in mijn rechteroor sinds TOOL. Ik hoop dat het snel weggaat want het begint me enorm te irriteren.
Luister er nog maar even goed naar, want die frequentie zul je nooit van je leven meer horen
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_52534134
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:48 schreef Breuls het volgende:
In een eerder Lowlandstopic viel te lezen dat die piep vanzelf weggaat als je hersenen de frequentie ervan wegfilteren. Gefeliciteerd met je kakelverse gehoorbeschadiging.
Mijn hersenen mogen eens opschieten met het filteren dan. Dit is namelijk echt belabberd slapen.
pi_52534152
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:49 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Plectrums winnen het altijd van een setlist, mits je de band goed vind. Zelf vind ik Interpol verschrikkelijk namelijk .
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:50:48 #17
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52534153
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:48 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ik ook
pi_52534170
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:50 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik ook
En daar heb ík 3 kwartier voor staan wachten en met beveiligers/roadies zitten slijmen
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:51:35 #19
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_52534177
OP lijkt me behoorlijk overbodig.

Trouwens, Kees van Hondt was geniaal Achteruitpolonaise, bierregens, Securitylui proberen te ontwijken
Tranquillo
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:52:44 #20
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52534198
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:51 schreef lienelien het volgende:

[..]

En daar heb ík 3 kwartier voor staan wachten en met beveiligers/roadies zitten slijmen
Ik niet... ik heb alleen Majo gesproken... en die gaf m mij spontaan Kun je nagaan hoeveel overredingskracht ik heb als ik ook nog zou gaan slijmen
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:54:04 #21
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_52534227
TVP
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_52534309
Zo, nét terug.
Het was gezellig , al vond ik de line-up toch wel tegenvallen. Zelden heb ik zo weinig leuks gezien. Normaal hobbel je nietsvermoedend een tentje binnen om daar iets obscuurs of onverwachts te ontdekken. Dat was er dit jaar niet bij.

Toch een mooie top3:

1. Sonic Youth
Jammer dat het zo kort was. Gewoon geweldige gig met de juiste spirit. Sowieso mijn eerste echte kans om ze eens live te zien. Dat werd tijd.

2. The Shins
Eveneens een energiek hoogstandje.

3. Arcade Fire
Niet zo goed als het LL-optreden in 2005, maar nog steeds goed voor een derde plaats.
Ze hadden van mij sowieso wat meer oud materiaal mogen spelen, en de nieuwe plaat achterwege laten. Je merkt gewoon dat de nummers van het 1e album veel meer respons krijgen van het publiek. En terecht.

TOOL was goed, maar m.i. geen echte afsluiter. Daarvoor is de show toch iets te langdradig en eentonig.

Punt van kritiek: DE PRIJZEN! Ik weet als geen ander hoe duur festivals kunnen zijn, maar de prijs/kwaliteit verhoudingen waren dit jaar werkelijk buiten proporties. 2,20 voor een kopje thee?
Het was voor mij de 6e Lowlands, en zonder twijfel ook de duurste.
pi_52534441
Zo, ook weer eens hier

Eigenlijk niet eenszo heel veel gezien. En van het meeste was ik nooit echt onder de indruk.

Top 3 zou zijn Basement Jaxx, Arcade Fire en toch wel nummer 1 Dinosaur jr. Dat was een set zoals ik die graag meer zou zien op Lowlands. It rocked!

Tegenvallers: Battles (gaat nergens over, ga maar lekker voor jezelf een potje interessant proberen te doen, mijn zieltje zul je hiermee nooit winnen ) Sonic Youth (vertikte het wederom weer eens een beetje Greatest Hits-show van te maken), NIN (saai, autopilot, matige songkeuze..maar weinig van gezien uiteindelijk.)

Verders wel leuk, maar niet wereldschokkend: Justice (aan het laatste kwartier te danken dat ze niet bij tegenvallers staan, want dat was wel goed!), The Shins, Melomanics, Reverend & the Makers, New Young Pony Club (heb ze beter gezien, jammer dat ze teveel de 'albumfillers' speelden), CSS (aandoenlijk), Interpol (buiten op het gras, dus niet heel veel indruk van gekregen).

jammerlijk gemist: LCD Soundsystem, maar hoorde dat het iets minder was dan in de melkweg, dus ik ben er overheen.

Voor de rest prima weer, lekker gegeten en stierlijk vermaakt
pi_52534484
Knip en plak uit vorige topic.....

Gezien:

Vrijdag
Heideroosjes
Tijdens de rondleiding aan de LL-maagd in ons midden hier geeindigd, even gekeken. Deden ze toch best leuk.

Dizzee Rascal
Compleet niet meer de Dizzee van een paar jaar geleden qua presentatie. Maar nog steeds onwijs goed

Kasabian
Wisten de Alpha zo goed als leeg te spelen. Ook best knap

Mika
Geweldig. Punt.

Basement Jaxx
Mwaw, 6- voor de moeite

Zaterdag
C-Mon & Kypski
Onnederlands spektakel. Super.

CSS
Met zo'n matige show verhul je niet dat je muzikaal eigenlijk maar weinig baggage hebt. En de scenekiddies slikken het als zoete koek. Sneu. Had er veel meer van verwacht

MIA
Het enige op de zaterdag waar ik naar uit keek. Maar wat een rukoptreden. Geluid was echt beroerd en MIA stond ook maar wat aan te klungelen. Heb niet eens de moeite genomen om tot het eind te blijven

Patrick Wolf

Nacht
Geen idee meer hoe en wat. Maar volgens mij was het super

Zondag
Alpha Blondy
Lekker wakker worden

Lacuna Coil
Gewoon erg goed.

Nine Inch Nails
Rare setlist, goed optreden. STuk minder dan eerder dit jaar. Maar zelf dan zijn ze nog heel er goed natuurlijk.

Goose

Mala Vita
Leuk tussendoortje.

Trentemoller

Welle Erdball
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_52534517
Trouwens was het al gezegd, Rodrigo y Gabriela een complete band nadoen met twee gitaren, vond het een van de vetste optredens
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')