Jou ben ik ook gewoon zo goed als NIET tegengekomenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:22 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Waren zij degenen die nummertjes van Led Zeppelin en Metallica speelden ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
De reacties op Rodrigo y Gabriela zijn overal érg positief. Leuk. Ik wilde ze in mei al graag in de Melkweg zien, maar dat optreden ging niet door. Sinds ik hoorde dat ze op Lowlands zouden staan, zit ik al continu tegen mensen te zeuren dat ze mee moeten. Niemand had er ooit van gehoord, maar iedereen was erg enhousiast na het optreden. De hele Grolsch tent was zelfs enthousiast.
Geen slecht begin voor ze in Nederland (het was hun eerste optreden hier).
Overigens helemaal terug te luisteren op 3voor12.
Nou ja..je was in ieder geval eerlijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:09 schreef Roellio het volgende:
Ik ben zondagochtend nog apart genomen door de security. Moest toen ik de festivalterrein-ingang doorkwam mee naar een soort kantoorkeet achter het hek. Riem af, schoenen en sokken uit, pet af, zakken leegmaken.
Ik zag er echt compleet vertieft uit en had niet eens in m'n eigen tent geslapen, dus die security kerel: "Heb je drugs bij je? Softdrugs, pillen, speed, coke?" En ik: "Geen idee ouwe, maar volgens mij niet"
Vraagt 'ie: "Volgens mij niet, of zeker niet?"
Dus ik weer: "Volgens mij niet. Misschien zit er nog wat in m'n portemonnee ofzo. Gisternacht was behoorlijk vaag en ik lag er pas om 6 uur in"
Die vent echt alle hoeken en gaten doorzoeken, complete portemonnee, voelen in m'n schoenen.
Dat had ik 2 jaar geledenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:09 schreef Roellio het volgende:
Ik ben zondagochtend nog apart genomen door de security. Moest toen ik de festivalterrein-ingang doorkwam mee naar een soort kantoorkeet achter het hek. Riem af, schoenen en sokken uit, pet af, zakken leegmaken.
Ik zag er echt compleet vertieft uit en had niet eens in m'n eigen tent geslapen, dus die security kerel: "Heb je drugs bij je? Softdrugs, pillen, speed, coke?" En ik: "Geen idee ouwe, maar volgens mij niet"
Dus ik weer: "Volgens mij niet. Misschien zit er nog wat in m'n portemonnee ofzo. Gisternacht was behoorlijk vaag en ik lag er pas om 6 uur in"
Die vent echt alle hoeken en gaten doorzoeken, complete portemonnee, voelen in m'n schoenen.
Damn, dat had me erg leuk geleken, jammer dat ik dat niet wist.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:58 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb geluisterd naar de LL Uni van Robert Dijkgraaf over de snaartheorie. Was zeer interresant.
En Pronghorn was tof.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:15 schreef Vital_Remains het volgende:
Alleen 2 tegenvallers:
Tool was kut, was ik liever naar Pronghorn gegaan.
Whehehehequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:09 schreef Roellio het volgende:
Echt he. Haal je eigen shit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:21 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Whehehehe
Ik werd ook echt 4 of 5 keer door security gevraagd of ik pillen hadals enige van mijn groep ( ik zie er dan vans ons ook wel het " Het TMF -sletje achtichtste" uit maarja ik was daar na een tijdje ook wel zat van
ook nog een x aantal bezoekers die vroegen of ik pillen had op het laatst ging ik het maar negeren
Tool was niet kut, het gewoon niet makkelijke headbang muziek. Naar mijn mening maakte dat samen met After Forever, The Good The Bad and The Queen en Lacuna Coil mijn weekend goed!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:15 schreef Vital_Remains het volgende:
Was echt een perfecte Lowlands
Hoogtepunten:
Heideroosjes: Wat een feest was dat in de pit vooraan![]()
M.I.A.: volgens de lowlands krant zou ze erg goed moeten zijn live, en viel me ook echt niks tegen.
C-mon and Kypski: Vrolijkheid![]()
Zaterdag en Zondag avond in de Lima: heb me kapotgelachen daar, zondag erg veel crowdsurfers omhoog geholpen, erg vet.
Jan Jaap Van der Wal: Geweldig gewoon
Vouwwagen: dit jaar niet in een tent, maar heerlijk ontspannen in een vouwwagen (ook al sliep ik in de voortent)
Alleen 2 tegenvallers:
En jammer dat ik niet helder genoeg was zaterdag om een fatsoenlijk gesprek met dat leuke meisje te beginnen (ze had dreads en zag er een beetje alternatief uit, als iemand haar herkent laat het me weten)
En de lama`s waren erg slecht, iets te ingestuudeert, was vorig jaar beter
Toch jammer dat ik geen camera mee had.
Was in ieder geval een zeer bruut lowlands![]()
![]()
ik heb heimwee, en zin in falafel
![]()
[..]
Damn, dat had me erg leuk geleken, jammer dat ik dat niet wist.
Mischien waren mijn verwachtingen ook gewoon te hoog, maar tool kon me gewoon niet boeien. After Forever was nog wel leuk om te zien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:27 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Tool was niet kut, het gewoon niet makkelijke headbang muziek. Naar mijn mening maakte dat samen met After Forever, The Good The Bad and The Queen en Lacuna Coil mijn weekend goed!
En jammer dat je LL gemist hebt
Ik heb jou nog gezien! Je was te herkennen aan je laarzenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:41 schreef BloodyLotte het volgende:
http://www.lowlands.nl/profile_lowlog.php?naam=bloodylotte
Uh, ja.
Verrek..jij stond op camping 2 he? Althans..op maandagochtend liep je langsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:41 schreef BloodyLotte het volgende:
http://www.lowlands.nl/profile_lowlog.php?naam=bloodylotte
Uh, ja.
Ik had de laarzen ook gespot maar ik ging twijfelen. Er waren dit jaar ZO VEEL bloemenlaarzenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb jou nog gezien! Je was te herkennen aan je laarzen![]()
Er liepen daar zoveel wijven met dreads, zelfs ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:15 schreef Vital_Remains het volgende:
-knip-
En jammer dat ik niet helder genoeg was zaterdag om een fatsoenlijk gesprek met dat leuke meisje te beginnen (ze had dreads en zag er een beetje alternatief uit, als iemand haar herkent laat het me weten)
-knip-
MONDHARMONICASquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:03 schreef Pietklaaso het volgende:
Heeft iemand nog iets gehoord als kut emo's!! , Daar komt de Emobus??
een mondharmonica, een soort van haan o.i.d?
![]()
Mijn excuses![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:15 schreef Vital_Remains het volgende:
Jibb jabba..
Zaterdag en Zondag avond in de Lima: heb me kapotgelachen daar, zondag erg veel crowdsurfers omhoog geholpen, erg vet
Zondag- en zaterdagavond was één groot feest in de Lima ja. Fantastische kerel die Kees, ik heb me daar ook helemaal kapotgelachenEn al die troep op het podium, echt lache..
.....
Ik ben wel naar Pronghorn geweest, was een mooi feestje ja, echt een aanrader!
.....
Die heb ik wel gezien ja, een stuk of duizend exemplaren
Ik ben ook veel mensen tegengekomen maar jou helemaal niet meer inderdaad. En ik zie dat we best een paar dezelfde optredens hebben meegepiktquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had de laarzen ook gespot maar ik ging twijfelen. Er waren dit jaar ZO VEEL bloemenlaarzen
En jou heb ik verder ook niet meer gezien. Hoogst opmerkelijk. Ik heb een berg non-descript mensen vele malen herkend tijdens Lowlands. Dan zou je toch denken dat je een bekende er gemakkelijk tussenuit pikt
Mijn meneer stond op camping 2. Ik stond op 3, dus dat was ik ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Verrek..jij stond op camping 2 he? Althans..op maandagochtend liep je langs
Ik herken de sterrenhoodie
Wij stonden bij de gifgroene partytent(ik weet niet of die je opgevallen was)
Je bent nog wel gespot door Soempiequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben ook veel mensen tegengekomen maar jou helemaal niet meer inderdaad. En ik zie dat we best een paar dezelfde optredens hebben meegepikt
Dat is een mooie gelegenheid om voor volgend jaar een ultraherkenbaar paar te kopen want iedereen loopt nu met bloemenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:15 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Mijn meneer stond op camping 2. Ik stond op 3, dus dat was ik ja.
Mijn laarzen zijn nu trouwens stuk.
Valt wel mee hoor, ik ben toch vooral voor de grotere namen naar Lowlands gegaan dit jaar. En 's nachts eigenlijk altijd voor de foute 90's/Britse meezingers.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:46 schreef thaleia het volgende:
[..]
Jou ben ik ook gewoon zo goed als NIET tegengekomenIk wijt dat aan mijn muzieksmaak. Doe je nog een verslag van jouw LL?
Onze meest donkere man uit de groep werd ook door de security gevraagd mee te wandelen. Hij had alleen wel pep en GHB bij zich... in zijn jaszak... De security dude liep alleen voor hem uit en zo kon hij alles zachtjes uit zijn zakken laten vallen. Wat we vervolgens onopgemerkt weer konden oppakken. Geweldige security dit jaar. Iedereen doorlaten en falen bij de zeldzame controles.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:09 schreef Roellio het volgende:
Nee maar ik stond er wel achter, en kreeg een stukje van iemand die er een pluk van had gepakt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:48 schreef Nembrionic het volgende:
Mala Vita, Kaiser Chiefs, Goose en New Young Pony Club. Daar heb ik best wel van genoten
Saybia vond ik ook best te pruimen
Nog 2(telefooncamerafotos:
Vrijdagochtend...DÉ grote dreigende wolk
[afbeelding]
En deze enorme suikerspin. Toevallig een Fokker toe 'm gekocht heeft?
[afbeelding]
Ik werd die nacht ook gecontroleerd op mijn bandje toen ik even het festivalterrein áf ging.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:13 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vond het vrij frapant dat ik om 01:30 van zondag op maandag nog werd gecontroleerd op mijn bandje. Die zat onder mijn mouw en ik moest 'm er nog uithalen ook
Ik kreeg altijd netwerk bezet.quote:En bellen heeft meestal ook geen zin want je verstaat geen bal van elkaar..áls je de telefoon al hoort
En verder kwam het er gewoon niet van
ik heb lekker geslapen op 2quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:20 schreef Longmen het volgende:
Vond camping 5 eigenlijk wel relax. Oke iets verder lopen, maar relatief rustig als je wat slaap nodig hebt / kan waarderen.
nog nooit gedaanquote:
Ze hebben het denk ik vooraal gemunt op dealers. Niet op mensen die wat voor zichzelf hebben. Dat is ook niet te doen. Maar een zak pillen wordt al wat lastiger verstoppenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:23 schreef steeg het volgende:
[..]
Onze meest donkere man uit de groep werd ook door de security gevraagd mee te wandelen. Hij had alleen wel pep en GHB bij zich... in zijn jaszak... De security dude liep alleen voor hem uit en zo kon hij alles zachtjes uit zijn zakken laten vallen. Wat we vervolgens onopgemerkt weer konden oppakken. Geweldige security dit jaar. Iedereen doorlaten en falen bij de zeldzame controles.
Ook dat nog eens. Ik kreeg soms SMS-jes van 3 uur terugquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:34 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd netwerk bezet.En net de keer dat ik er door heen kwam werd opeens de verbinding 'ivm technische problemen' verbroken. Maar het woord "Echo" was er gelukkig nog net door heen gekomen.
Gozer op camping 1 was opgepakt met een grote hoeveelheid pillen. Die gast stond naast ons op de camping. En een andere had 16 gram wiet bij zich.16!! gramquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:33 schreef Muaddib10191 het volgende:
werd er zoveel drugs gebruikt? Viel toch wel mee?
Hehe, daar zijn ik en 3 vrienden hand in hand onderdoor gelimbo-d, om 3 uur 's nachts ofzo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:32 schreef HeavenShallBurn het volgende:
Zondagnacht op Camping 2:
Eerst mezelf voorgenomen om optijd te gaan slapen, uiteindelijk doorgehaald tot 5 uur, met onze buren die een Limbo hielden. Voorbijgangers die gewoon gezellig mee blijven Limbo dansen, zelfs om half 5 sochtends.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |