Precies dezelfde tent stond ook op camping 2 andersquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:33 schreef SicSicSics het volgende:
Lowlands was weer fijn! Stond op Camping 3, achter de koeien-tent (2 keer in de Daily Paradise gestaan) en vlakbij de 24 smaken ijs (stond ook in de Daily...).
Ja, hufterig was dat. Ik vermaakte me prima, is het opeens afgelopen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:24 schreef Nembrionic het volgende:
Even mijn complete bandlijst typen.
Maar eerst nog even een klacht mbt de Alpha DJ's. Die zouden tot 3 uur duren maar die stopten klokslag 2 uur. Volgens mij flikten ze dat vorig jaar ook
Idem, laatste dag wel een tas mee en moest dus door de tassencontrole maar dat was binnen 2 seconde gebeurd. Ook toen ik met een geopend flesje water (uit de Lima) binnenkwam, dus in de hand, keken ze niet eens wat er in zat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ben helemaal niet gecontroleerd. Ook donderdag bij de ingang niet, ik vroeg me dan ook af waarom het zo lang duurde in de rij. En verder ook bij de ingang van het festival niet gecontroleerd, alleen 1 keer voelde iemand even aan het zakje aan mijn broek waar mijn regenjas in zat.
Maar ja, ik was ook braaf. Mijn pils was al lang op toen ik in de rij ging staan, dus in mijn tassen zat niks dat niet naar binnen mocht. En ook de keren dat ik het festivalterrein op ging had ik behalve wat muntjes en een programmaboekje niks bij me.
Een meisje voor me mocht niet met haar plastic luchtbedje het terrein op. Vervolgens zie ik een knakker met een complete uitklapstoel naast de Grolsch zittenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:26 schreef chansadres het volgende:
[..]
Idem, laatste dag wel een tas mee en moest dus door de tassencontrole maar dat was binnen 2 seconde gebeurd. Ook toen ik met een geopend flesje water (uit de Lima) binnenkwam, dus in de hand, keken ze niet eens wat er in zat.![]()
Ja, ik kan daar zo boos om wordenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, hufterig was dat. Ik vermaakte me prima, is het opeens afgelopen.
De tortilla's daarentegen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:55 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wat weer niet te vreten was, waren de wraps van La Place. Die bonen en rijst erin maakte het een smaakloze en laffe ding. Ik genoot veel meer van de halve kip!
I Only Want You heb ik zekers te weten gehoord op een klein afstandje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:54 schreef Longmen het volgende:
Waarom speelde de The Eagles of Death Metal eigenlijk niet de twee bekende singles
I Only Want You en I Want You So Hard (Boy's Bad News)?
Hmm misschien zal het dan aan de plek gelegen hebben. op zich wel jammer, niettemin vond ik het wel goed.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:50 schreef Grobbel het volgende:
Met de zang van Paul Banks (Interpol) was niks mis hoor peaceman, het zal wel aan het geluid hebben gelegen vanwaar je stond. Wij stonden recht voor het podium en hebben nergens last van gehad. Het was ons juist opgevallen hoe goed hij eigenlijk bij stem was afgelopen zaterdag.
als je zaterdags na een uur of 2 door de bravo loopt zie je alleen maar mensen die pillen of zo op hebben. dat idee heb ik tenminste altijd. maar ja, ik ben er meestal ook wel eentje van.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:14 schreef Jeweet het volgende:
[..]
Ik kwam juist heel veel mensen tegen die harddrugs hadden gebruikt. Zaterdagnacht zat ik zelf aan de MDMA en ik kwam toen veel mensen tegen die zich hetzelfde voelden als ik.Zondagnacht waren er ook duidelijk heel veel mensen die flink zaten te spacen in de Bravo.
Ze sloten af met die laatste. Ook het enige nummer van ze wat ik ken, dus hey!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:54 schreef Longmen het volgende:
Waarom speelde de The Eagles of Death Metal eigenlijk niet de twee bekende singles
I Only Want You en I Want You So Hard (Boy's Bad News)?
Wat dat niet hun roadie of zo?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:22 schreef StupidByNature het volgende:
Wie was de gitarist die een stukje deed bij Tool? Was dat die gitarist van Motörhead?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |