abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:37:08 #201
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_52561857
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:34 schreef ruud_fr het volgende:
nog nooit gedaan
De mijne was vrij nat en ik heb geen zin in schimmel in mijn nieuwe tent
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_52561878
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:34 schreef Eix het volgende:

[..]

Ik kreeg altijd netwerk bezet. En net de keer dat ik er door heen kwam werd opeens de verbinding 'ivm technische problemen' verbroken. Maar het woord "Echo" was er gelukkig nog net door heen gekomen.
daarom smste ik ook steeds ik kreeg toch vrij snel weer terug dan ;p en als ik niets terug kreeg dan belde ik gewoon op een stille plek en dat wou meestal wel <3
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:38:04 #203
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_52561889
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:36 schreef DistantDreamer het volgende:

[..]

Hehe, daar zijn ik en 3 vrienden hand in hand onderdoor gelimbo-d, om 3 uur 's nachts ofzo.
Ik deed een poging tot een Schotse Hoogsprong die jammerlijk faalde. Ben er maar gewoon onderdoor gelopen
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:38:30 #204
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_52561909
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:35 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ook dat nog eens. Ik kreeg soms SMS-jes van 3 uur terug
Toen ik gisteren op een verjaardag zat kwam een vriendin naar me toe om te zeggen dat mijn smsje inmiddels aangekomen was. Ze dacht dat het van de nacht van zondag op maandag was, maar ik had het bericht al in de nacht van vrijdag op zaterdag verstuurd.

Maar ja, over het algemeen kon ik wel gewoon mijn mobiel gebruiken.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:41:49 #205
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_52562025
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:35 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ook dat nog eens. Ik kreeg soms SMS-jes van 3 uur terug
Was wel handig dat ze bij die wasserette van Wrangler een smsje stuurde als je kleren klaar waren.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_52562038
Nu eindelijk bijgekomen, tent opgeruimd, auto stofgezogen, kater uitgeslapen (had nog een feest gisternacht) en de belangrijkste was gedraaid, kan ik de balans van mijn eerste Lowlands opmaken.

Algemeen gezien was het een leuke sfeer, hier en daar wat klootzakken die de boel probeerden te verzieken (vooral 's avonds) maar het ging allemaal goed gelukkig.
De afstanden waren toch wel erg groot vond ik (wij stonden op parkeerplaats 2D en camping 1 tussen de sloot en de weg).
Omdat we zo veel bagage bij ons hadden moesten we vrijdag 3 keer op en neer lopen en maandag ook 3 keer, dat was toch wel echt ff afzien met je brakke hoofd en lege maag.

Bands die ik gezien heb
Heideroosjes - was leuk/gezellig. hun muziek kan me niet zo heel veel boeien
Editors - Had veel beter naar Battles kunnen gaan, alle britpop was 1 pot nat dit festival (saai)
Eagles of Death Metal - Geniaal, helemaal wild gegaan, klonk slordig maar toch lekkere rock&roll
The Killers - Leuk, niet meer niet minder
Nymfo - goeie DnB maar die MC kon zn klep maar niet houden
Pendulum - 2 uur in een trance gezeten

Turbonegro - Vriend van me zit bij de Jugend (enschede) en ben met hem meegegaan, vond het wel leuke muziek maar kon niet aan de Eagles of Death Metal tippen
Jimmy Eat World - Leuk om eens gezien te hebben
Interpol - Hun oude werk klonk erg lekker, ben niet zo into hun laatste album
Kaiser Chiefs - Leuk feestje

Lacuna Coil - Leuk wijf, kakte na een paar nummers wel iets in vond ik
Nine Inch Nails - Ben niet zo bekend met deze band, vond ze nogal statisch spelen, weinig contact met het publiek
Enter Shikari - Voor mij de topper van dit weekend, muzikaal liep het niet helemaal 100% maar de sfeer was geniaal, heb lekker gemosht en ook nog in de human pyramid gezeten (auw)
Tool - Heb hier trentemoller voor moeten skippen, vond ze erg goed maar had ze liever gewoon in 013 gezien. Was helemaal kapot na hun optreden.

Verder heb ik iedere nacht mooi kunnen dansen op diverse Dj's.

Wat ik had willen zien - Unkle, Trentemoller , Battles en Basement Jaxx... maar je kunt niet alles hebben
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:47:07 #207
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_52562184
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:42 schreef TiemenC het volgende:
De afstanden waren toch wel erg groot vond ik (wij stonden op parkeerplaats 2D en camping 1 tussen de sloot en de weg).
Tsja, dat heb je met een groot festival. Er loopt ruim 55.000 man rond, vele podia en goede voorzieningen, dat neemt uiteraard flink wat ruimte in. En eigenlijk is het terrein nog te klein voor 55.000 man ook, vind ik.
quote:
Omdat we zo veel bagage bij ons hadden moesten we vrijdag 3 keer op en neer lopen en maandag ook 3 keer, dat was toch wel echt ff afzien met je brakke hoofd en lege maag.
Ik vraag me af wat je allemaal mee hebt genomen. Ik had vrijwel alles in 1 grote tas, alleen mijn tent nog apart mee. En ik heb toch echt het hele weekend niks gemist dat ik nog mee had kunnen nemen.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:47:40 #208
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_52562200
@frame-saw Nog een lelijke, lange, kale kerel met een Cannibal Corpse shirtje langs zien komen of een even zo lelijke, lange, langharige kerel met een Kutschurft t-shirt?

De koeien tent stond als je iets verder doorliep, t-splitsing rechts (links voor de plees), 20 passen rechtdoor aan je rechter hand!

Ik heb deze LL zeer weinig drugs gebruikt. Al sinds ik een vriendin heb (4,5 jaar) is mijn drugsgebruik eigenlijk nihil geworden. Vroegah liep ik tot in de kleine uurtjes waus van de hasj coke en pillen door te rammen maar tegenwoordig doe ik dat niet meer!

Ik heb nog wel heel veel vage mensen gezien, maar ik was niet jaloers!

En zijn er zo weinig mensen die Hayseed Dixie en Little Cow hebben gezien!?! Ik lees er nergens iets over!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_52562336
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:35 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Gozer op camping 1 was opgepakt met een grote hoeveelheid pillen. Die gast stond naast ons op de camping. En een andere had 16 gram wiet bij zich.16!! gram
ja ok, er werd veel geblowd en ik denk ook redelijk wat herbal energiepilletjes, maar harddrugs viel toch wel mee? X en C zag ik niet of was ik te stoned?
Doorknabbelen!
pi_52562447
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:34 schreef Eix het volgende:

[..]

Ik kreeg altijd netwerk bezet. En net de keer dat ik er door heen kwam werd opeens de verbinding 'ivm technische problemen' verbroken. Maar het woord "Echo" was er gelukkig nog net door heen gekomen.
Net zoals in 2006 lag (bij mijn telefoon) het netwerk het hele weekend plat. Geen SMS te versturen/ontvangen, geen telefoontje te plegen. Als ik ook maar in de buurt van de brug kwam, kreeg ik plots 20 SMS-jes en gemiste oproepen van de gehele dag binnen. Maar nabij het festivalterrein lag de verbinding volledig plat.
pi_52562451
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Tsja, dat heb je met een groot festival. Er loopt ruim 55.000 man rond, vele podia en goede voorzieningen, dat neemt uiteraard flink wat ruimte in. En eigenlijk is het terrein nog te klein voor 55.000 man ook, vind ik.
True, maar het is gewoon jammer dat je niet ff van band naar band kunt hoppen omdat de massa zo langzaam loopt.
quote:
[..]

Ik vraag me af wat je allemaal mee hebt genomen. Ik had vrijwel alles in 1 grote tas, alleen mijn tent nog apart mee. En ik heb toch echt het hele weekend niks gemist dat ik nog mee had kunnen nemen.
Ik had zelf ook niet veel mee, we hadden onze lading bier wel in 2 x moeten brengen, maar we hebben ook nog vrienden geholpen met sjouwen, vandaar.
En op zondag kreeg een vriendin blindedarm ontsteking dus moesten we haar spul meenemen.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:57:40 #212
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_52562516
ohja..bij het verlaten van het terrein op maandagmorgen hebben we een krap kwartiertje in de rij gestaan met de auto

Dat is wel heel wat anders dan de hele middagen die we eerder gestaan hebben
pi_52562530
Mijn telefoonverbinding was prima op Lowlands. Heb 'm wel voor het eerst in de geschiedenis op moeten laten laden, normaal deed 'ie 't maandag ook nog, maar nu was íe vrijdagavond al bijna leeg..
pi_52562577
Wie is er eigenlijk nogmeer naar Kings Of Leon geweest?
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:01:05 #215
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_52562626
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:59 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie is er eigenlijk nogmeer naar Kings Of Leon geweest?
Meld!

Ik heb er heerlijk op de heuvel gelegen. Ik vind KoL niet zo heel goed. Ik irriteer me aan zijn stem. Maar ik kon er op de heuvel wel aardig naar luisteren en wegsoezen
pi_52562647
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Mijn telefoonverbinding was prima op Lowlands. Heb 'm wel voor het eerst in de geschiedenis op moeten laten laden, normaal deed 'ie 't maandag ook nog, maar nu was íe vrijdagavond al bijna leeg..
Prima verbinding dit jaar, beter als voorgaande jaren. Wel vielen gesprekken redelijk vaak uit of waren toestellen niet bereikbaar. Wat me wel opviel was dat dit altijd bij dezelfde mensen was, misschien dat het aan de provider lig?
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:02:05 #217
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_52562648
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
De mijne deed het wonder boven wonder nog toen ik thuis kwam.. Ik heb 'm echt veel gebruikt. Zelfs nog WiFi-netwerkjes mee lopen pielen. En dat vreet stroom.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:02:27 #218
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_52562657
Ik heb Kings of Leon ook grotendeels gezien. Van een afstandje, vlak buiten de Alpha. Klonk leuk.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:03:32 #219
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_52562687
Zijn hier nog mensen die van de kabouter hebben verloren bij het pokeren?
pi_52562718
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:51 schreef Muaddib10191 het volgende:

[..]

ja ok, er werd veel geblowd en ik denk ook redelijk wat herbal energiepilletjes, maar harddrugs viel toch wel mee? X en C zag ik niet of was ik te stoned?
Je bent zeker niet in de India en de Bravo geweest na 12'en?
pi_52562733
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:01 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Meld!

Ik heb er heerlijk op de heuvel gelegen. Ik vind KoL niet zo heel goed. Ik irriteer me aan zijn stem. Maar ik kon er op de heuvel wel aardig naar luisteren en wegsoezen
ik irriteer me ook ontzettend aan z;n stem, maar ik had m;n broer beloofd dat we er samen heen zouden gaan (hij is er helemaal gek van), en hij wou perse vooraan staan, dus toen stonden we vooraan.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:06:21 #222
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_52562770
Het stond weer ouderwets groen van de boompjes en het was oppassen om niet te struikelen over de picknicktafels tijdens de laatste nacht in de Bravo.
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
pi_52562777
Kings of Leon heb ik gemist.
Net als Aux Raus, Dan Le Sac, Goose en Dinosaur Jr.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:09:28 #224
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_52562861
Mijn stem heeft vanmorgen besloten op vakantie te gaan
pi_52563225
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:55 schreef IdlersDream het volgende:
Voor mij was het hoogtepunt toch wel Jamie T. Niemand die het hier gezien heeft. Het rockte veel meer dan op de cd wat het concert echt een toegevoegde waarde gaf. Verder was zijn band belachelijk cool qua uiterlijk en qua spel. Bij een solo nummer gingen ze een beetje chillen met een pilsje op het podium. Verder was Jamie T een ongelooflijk brutale en grappig kereltje... dat was ook wel te verwachten voor iemand die zijn cd begint met de woorden "FOOKIN' CROISSANT!!!!" Aan het einde sloeg hij zijn gitaar nog stuk en daarna kwakte hij deze tegen de drummer aan, die zich de tering schrok... meesterlijk optreden met toegevoegde waarde.
Ik krijg een glimlach op mijn gezicht als ik eraan terugdenk. Wat een geweldig mannetje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')