De mijne was vrij nat en ik heb geen zin in schimmel in mijn nieuwe tentquote:
daarom smste ik ook steedsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:34 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd netwerk bezet.En net de keer dat ik er door heen kwam werd opeens de verbinding 'ivm technische problemen' verbroken. Maar het woord "Echo" was er gelukkig nog net door heen gekomen.
Ik deed een poging tot een Schotse Hoogsprong die jammerlijk faalde. Ben er maar gewoon onderdoor gelopenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:36 schreef DistantDreamer het volgende:
[..]
Hehe, daar zijn ik en 3 vrienden hand in hand onderdoor gelimbo-d, om 3 uur 's nachts ofzo.![]()
Toen ik gisteren op een verjaardag zat kwam een vriendin naar me toe om te zeggen dat mijn smsje inmiddels aangekomen was. Ze dacht dat het van de nacht van zondag op maandag was, maar ik had het bericht al in de nacht van vrijdag op zaterdag verstuurd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook dat nog eens. Ik kreeg soms SMS-jes van 3 uur terug
Was wel handig dat ze bij die wasserette van Wrangler een smsje stuurde als je kleren klaar waren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook dat nog eens. Ik kreeg soms SMS-jes van 3 uur terug
Tsja, dat heb je met een groot festival. Er loopt ruim 55.000 man rond, vele podia en goede voorzieningen, dat neemt uiteraard flink wat ruimte in. En eigenlijk is het terrein nog te klein voor 55.000 man ook, vind ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:42 schreef TiemenC het volgende:
De afstanden waren toch wel erg groot vond ik (wij stonden op parkeerplaats 2D en camping 1 tussen de sloot en de weg).
Ik vraag me af wat je allemaal mee hebt genomen. Ik had vrijwel alles in 1 grote tas, alleen mijn tent nog apart mee. En ik heb toch echt het hele weekend niks gemist dat ik nog mee had kunnen nemen.quote:Omdat we zo veel bagage bij ons hadden moesten we vrijdag 3 keer op en neer lopen en maandag ook 3 keer, dat was toch wel echt ff afzien met je brakke hoofd en lege maag.
ja ok, er werd veel geblowd en ik denk ook redelijk wat herbal energiepilletjes, maar harddrugs viel toch wel mee? X en C zag ik niet of was ik te stoned?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:35 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Gozer op camping 1 was opgepakt met een grote hoeveelheid pillen. Die gast stond naast ons op de camping. En een andere had 16 gram wiet bij zich.16!! gram
Net zoals in 2006 lag (bij mijn telefoon) het netwerk het hele weekend plat. Geen SMS te versturen/ontvangen, geen telefoontje te plegen. Als ik ook maar in de buurt van de brug kwam, kreeg ik plots 20 SMS-jes en gemiste oproepen van de gehele dag binnen. Maar nabij het festivalterrein lag de verbinding volledig plat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:34 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd netwerk bezet.En net de keer dat ik er door heen kwam werd opeens de verbinding 'ivm technische problemen' verbroken. Maar het woord "Echo" was er gelukkig nog net door heen gekomen.
True, maar het is gewoon jammer dat je niet ff van band naar band kunt hoppen omdat de massa zo langzaam loopt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Tsja, dat heb je met een groot festival. Er loopt ruim 55.000 man rond, vele podia en goede voorzieningen, dat neemt uiteraard flink wat ruimte in. En eigenlijk is het terrein nog te klein voor 55.000 man ook, vind ik.
Ik had zelf ook niet veel mee, we hadden onze lading bier wel in 2 x moeten brengen, maar we hebben ook nog vrienden geholpen met sjouwen, vandaar.quote:[..]
Ik vraag me af wat je allemaal mee hebt genomen. Ik had vrijwel alles in 1 grote tas, alleen mijn tent nog apart mee. En ik heb toch echt het hele weekend niks gemist dat ik nog mee had kunnen nemen.
Meld!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:59 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie is er eigenlijk nogmeer naar Kings Of Leon geweest?
Prima verbinding dit jaar, beter als voorgaande jaren. Wel vielen gesprekken redelijk vaak uit of waren toestellen niet bereikbaar. Wat me wel opviel was dat dit altijd bij dezelfde mensen was, misschien dat het aan de provider lig?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Mijn telefoonverbinding was prima op Lowlands. Heb 'm wel voor het eerst in de geschiedenis op moeten laten laden, normaal deed 'ie 't maandag ook nog, maar nu was íe vrijdagavond al bijna leeg..
De mijne deed het wonder boven wonder nog toen ik thuis kwam.. Ik heb 'm echt veel gebruikt. Zelfs nog WiFi-netwerkjes mee lopen pielen. En dat vreet stroom.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Mijn telefoonverbinding was prima op Lowlands. Heb 'm wel voor het eerst in de geschiedenis op moeten laten laden, normaal deed 'ie 't maandag ook nog, maar nu was íe vrijdagavond al bijna leeg..
Je bent zeker niet in de India en de Bravo geweest na 12'en?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:51 schreef Muaddib10191 het volgende:
[..]
ja ok, er werd veel geblowd en ik denk ook redelijk wat herbal energiepilletjes, maar harddrugs viel toch wel mee? X en C zag ik niet of was ik te stoned?
ik irriteer me ook ontzettend aan z;n stem, maar ik had m;n broer beloofd dat we er samen heen zouden gaan (hij is er helemaal gek van), en hij wou perse vooraan staan, dus toen stonden we vooraan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Meld!
Ik heb er heerlijk op de heuvel gelegen. Ik vind KoL niet zo heel goed. Ik irriteer me aan zijn stem. Maar ik kon er op de heuvel wel aardig naar luisteren en wegsoezen
Ik krijg een glimlach op mijn gezicht als ik eraan terugdenk. Wat een geweldig mannetje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:55 schreef IdlersDream het volgende:
Voor mij was het hoogtepunt toch wel Jamie T. Niemand die het hier gezien heeft. Het rockte veel meer dan op de cd wat het concert echt een toegevoegde waarde gaf. Verder was zijn band belachelijk cool qua uiterlijk en qua spel. Bij een solo nummer gingen ze een beetje chillen met een pilsje op het podium. Verder was Jamie T een ongelooflijk brutale en grappig kereltje... dat was ook wel te verwachten voor iemand die zijn cd begint met de woorden "FOOKIN' CROISSANT!!!!" Aan het einde sloeg hij zijn gitaar nog stuk en daarna kwakte hij deze tegen de drummer aan, die zich de tering schrok... meesterlijk optreden met toegevoegde waarde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |