I want You so Hard hebben ze ook zeker weten gespeeld!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:54 schreef Longmen het volgende:
Waarom speelde de The Eagles of Death Metal eigenlijk niet de twee bekende singles
I Only Want You en I Want You So Hard (Boy's Bad News)?
Ik dacht ook de gitarist van Motorhead, aan zijn muts te zien was hij het ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Wat dat niet hun roadie of zo?
Groove Tube was met vlagen erg leuk, behalve toen er veul RnB en Hip Hop voorbij kwamquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:50 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, daar bij de Limatent. Ook wel relaxt. Waar ik trouwens niemand over hoor is de Groove Tube. Daar keerde ik toch wel meerdere keren per dag naar terug, voor een Mojito en om lekker te dansen!
Gemist.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:44 schreef HAL9000S het volgende:
Trentenmoller
http://www.youtube.com/watch?v=VLQ5-rXrHqY
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:13 schreef GotC het volgende:
Groove Tube was op vrijdag wel leuk. Voor de rest niet.
Heeft iemand die badjasgasten nog gezien?.
OH JA JOH?!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:28 schreef Brahimov het volgende:
Op camping 2 staan was erg relaxed, zoals de sfeer op heel LL relaxed was.
Oké ik zie het nu ook staan op LL.nl maar vanochtend stond er echt 22, 23 en 24. Of ik was gewoon te brak om het goed te kunnen lezen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:55 schreef super-muffin het volgende:
Nee hoor, het is een week eerder.
15 + 16 + 17 augustus.
Klopt, het stond eerst verkeerd. Staat ook in het nieuws bericht 'See You in 2008!' dat ze het corrigeert hebben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:04 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Oké ik zie het nu ook staan op LL.nl maar vanochtend stond er echt 22, 23 en 24. Of ik was gewoon te brak om het goed te kunnen lezen.
Vond ik ook erg jammer, kwam toch ook echt voor o.a. Klaxons naar LL.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:05 schreef frame-saw het volgende:
En ja dat Klaxons was gecancelled was zwaar klote, en we waren in volle overtuiging dat de kaartjes wel uitverkocht zouden zijn dus maandagmiddag meteen kijken en gelukkig heb ik ze nu besteld. Heb er nu al zin in, partayy.
Waarom vielen die eigelijk uit?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |