quote:Houd voor nieuwtjes en geruchten dit topic, de Lowlandssite, Graz, Festivalsite en Festivalinfo in de gaten!
KAARTJES
Kaarten zijn niet meer verkrijgbaar.
Zeg dat wel. Dat is dus die helse cocktailbar waar ik het over had in mijn verslag en waar ik drie uur lang, achteraf voor niks, heb vertoefdquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
de groovetube? oke ik wil mijn menign wel geven:
wat een kutmuziek
Wat een ellende ja. Ik wilde naar de Grolsch-tentquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:08 schreef thaleia het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Dat is dus die helse cocktailbar waar ik het over had in mijn verslag en waar ik drie uur lang, achteraf voor niks, heb vertoefd![]()
Gast met lang blond haar dat schuin over zijn gezicht viel en inderdaad een veel te strakke broek? Die ben ik inderdaad een paar keer tegengekomenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die kerel ook gezien bij Justice en Goose.Strakke emo-achtige broek en kapsel toch? God oh god, wat was dat een kutmongool eerste klas zeg.
je stont met saybia vlak bij mijquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:08 schreef TechXP het volgende:
Hieronder een fotoimpressie:
[afbeelding]
Camping 2, vol met tenten
[afbeelding]
After Forever
[afbeelding]
After Forever
[afbeelding]
Saybia dacht ik.
[afbeelding]
Opgeruimd staat netjes....
[afbeelding]
Fikkie erin
En hier nog een videootjes kasier chiefs.
die gozer zag ik zondag ook nog over het terrein zwalken jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gast met lang blond haar dat schuin over zijn gezicht viel en inderdaad een veel te strakke broek? Die ben ik inderdaad een paar keer tegengekomenNog een heel gesprek mee gehad over stijltangen, hij wilde weten of er ergens een stopcontact was zodat hij zijn haar kon stijlen
![]()
Iemand mij en Lien nog horen mehehehen?![]()
Heb er wel een toffe tekening aan over gehouden door een tekenaar van twee neukende schapen
![]()
hé, vlak bij jouw tent ging ik vaak pissenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:08 schreef TechXP het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
After Forever
[afbeelding]
After Forever
[afbeelding]
Saybia dacht ik.
[afbeelding]
Opgeruimd staat netjes....
[afbeelding]
Fikkie erin
En hier nog een videootjes kasier chiefs.
jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:13 schreef GotC het volgende:
Groove Tube was op vrijdag wel leuk.
Heeft iemand die badjasgasten nog gezien?.
Stond je linksachterin, bij het pad?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:08 schreef TechXP het volgende:
[afbeelding]
*proest* slaapgebrek cl?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je stont met saybia vlak bij mij.
tot ik uit pure ellende maar naarchris
cornell
ging.
Eerste gedeelte gemist, maar het was erg goed ja!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:20 schreef MisterFloppy het volgende:
Heeft iemand the Whitest Boy Alive gezien in de Lima ? Veruit het hoogtepunt van Lowlands.. geniaal wat een plezier ze erin hadden..
Geweldig die badjasgasten, echt mee gelachenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja.
en bij Borat in de buitenbios hupsten ineens twee gozers in konijnenpakken voorbij onder het scherm, ik lag helemaal in een deuk.
Stond daar ook een doorzichtige tent? zoja, die tent met dat stukje geel en voor de rest groen is dan als het goed is de tent waar ik sliep.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:08 schreef TechXP het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |