Groen met witte letters erop, kun je er 1 in elkaar flansen..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:53 schreef Mr-Fluffy het volgende:
weet iemand de kleur vand e bandjes al (ja vast wel)
ik zit thuis.
Hoorde vanmiddag wel 1 track op de radio maar dat is alles wat ik tot dusver heb gehoord.quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:59 schreef Kidney_Bean het volgende:
Weet iemand toevallig of er iets van Chris Cornell wel is uitgezonden??
Geluid was bagger!quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:41 schreef Fiama het volgende:
Wie was er bij Tool en wat vond je er van?
Dude... heb je geluisterd naar dr mixkwaliteiten? Als in: ze waren non-existingquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:11 schreef kipknots het volgende:
De dubstep in de x-ray net was vet!!!
Mary anne hobbs <3
Vreemd genoeg ben je ook op LL om andere zaken dan een PCquote:
Oja, om te genieten van het ouderwetse campingleven.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vreemd genoeg ben je ook op LL om andere zaken dan een PC![]()
Leugens!quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vreemd genoeg ben je ook op LL om andere zaken dan een PC![]()
Motorhead was Motorhead.. Je weet wel: "we are motorhead and we play rock and roll" en dan een uur lang veel volume. Geloof dat de liefhebbers wel vonden dat het een goed optreden was.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:01 schreef crossover het volgende:
Oke wie wil deze fan vertellen hoe Motorhead was? Ik heb het zelfs niet eens op tv of op 3voor12 gezien.
(linkje?)
Damn, wat een bullshit.quote:Tool doet veel te moeilijk
Serieuze progband doet jamsessie op Lowlands 2007
Mail dit artikelOp Pinkpop 2006 zette het eigenzinnige Tool een show neer die veel indruk maakte. Werk dat doordenderde en hakte. "Drummer Danny Carey en bassist Justin Chancellor weten wat funk is en gitarist Adam Jones doseert de zware gitaarriffs. Geen achterlijke solo's, ook," aldus de Wit in zijn recensie destijds. Nou, ik kan u vertellen: WEL veel achterlijke solo's op Lowlands 2007.
Maynard James Keenan van Tool op Lowlands 2007
Maynard James Keenan van Tool op Lowlands 2007
CONCERT
Tool, Lowlands Alpha Stage, zondag 19 augustus 2007
MUZIEK
Serieuze progmetal voor beta-studenten. Dit zegt Wikipedia bijvoorbeeld: "In de muziek van Tool is drummer Danny Carey's interesse in wiskunde merkbaar. Zo kan men in het nummer Lateralus op verschillende plaatsen de Rij van Fibonacci terugvinden. Niet alleen in de zang die volgens deze reeks verloopt maar ook in de ritmewisselingen. Zo speelt hij eerst in 9/8, dan in 8/8 en tenslotte in 7/8. 987 is het zestiende getal van de Fibonaccireeks." Verder zingt Maynard James Keenan over tv-verslavingen en de ondergang van Los Angeles. Als er een band geschikt is voor een Mad Max werkelijkheid, dan dus Tool. Maar toch ook weer niet, want er valt niet te lachen bij Tool. De band was er in 1993 op Lowlands ook al bij ten tijde van debuutalbum Undertow, en nu is Tool er om nummers van hun vorig jaar verschenen album 10.000 Days te laten horen. Op Pinkpop 2006 maakte de band zelfs zo'n indruk dat er door 3VOOR12 een 9 werd gegeven.
PLUS
Op jazzmetal heb ik nooit mijn dansje kunnen doen, maar ik voel sympathie voor een band die niet de klassieke weg bewandelt. Geen interviews, geen toestemming tot opnames, niet vooraan op je podium staan om mensen "make some noise" toe te brullen, maar gewoon als frontman met hanekam tegen een videoscherm zingen, dat soort gegevens creëert een mythe. Mythevorming hoort bij Tool, en daaraan ontleent de band voor een groot deel haar bestaansrecht. Het publiek vanavond, voor een groot deel ongetwijfeld de trouwe fans, geeft Keenan de ruimte om hem volop te complimenteren. Aan het begin van de show begint het erop te lijken dat deze set Pinkpop 2006 achterna gaat. Aan het slot is de band zeer dankbaar voor zoveel respons. "Peace out,", terwijl de laserstralen wegsterven.
MIN
Is dit het North Sea Jazz festival? Halverwege zakt het fundament in als rottend hout, als de heren besluiten eens heerlijk op z'n anti-festivals te zwieren en te zoemen. Nu kan je altijd al een bezwaar hebben tegen de onwaarschijnlijke structuren en de onverwachte wendingen, maar dat is niet de kink in de kabel, want Mars Volta doet dat ook en dat vind ik prima te pruimen. Hier is het probleem: er gebeurt geen donder op dat podium. Er wordt gewoon als een stel sessiemuzikanten even een atonaal werk van Philip Glass gespeeld. Van tien minuten per, per wat eigenlijk? Liedje? Nee, Tool doet niet aan liedjes. Epos? Strofe? Partituur? Ding?
CONCLUSIE
Het is net als met Sudoku en de Da Vinci Code. Iedereen doet er gewichtig over en vindt het mysterieus, maar 't is gewoon een hoop gebakken lucht.
CIJFER
5 advertentie
Hehe ja, ze hadden al die bomen rondom het Limaterrein gemold en op een gegeven moment liepen ze overal met die takken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:20 schreef HAL9000S het volgende:
Richie Hawtin in de Bravo vond ik een erg sterke afsluiter op zondag nacht trouwens. Wel vaag dat iedereen daar ineens met takken van bomen, en later met complete bomen aan het rondsjouwen was
Idd, echt een 3voor12 onwaardige recensie. Ik bedoel: je mag het van mij goed of slecht vinden, maar zijn conclusies slaan echt als een l*l op een drumstel en zijn wat mij betreft bij het stompzinnige en het respectloze af.quote:
Stampende rock en roll circlepitt trashen heerschen ... motorhead had moeten ruilen met tool qua tijd ... ik vond tool trouwens wel goed spelen maar niet echt een afsluiter om het maar zo te zeggen ...quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:01 schreef crossover het volgende:
Oke wie wil deze fan vertellen hoe Motorhead was? Ik heb het zelfs niet eens op tv of op 3voor12 gezien.
(linkje?)
Bravo had overigens ook de meeste geluidsapparatuur hangen! Het was ook op de borden te lezen dat de organisatie zich niet aansprakelijk hield voor gehoorbeschadigingen... Wat ik wel weet, is dat ik volgend jaar oordopjes meeneem (wat ik veel heb gezien) zodat ik na het festival wél nog kan horen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:36 schreef Aventura het volgende:
Een minpunt vond ik dat het geluid overal zo knoerthard stond. Vooral in de Bravo en Alpha. Na afloop van bv. Basement Jaxx had ik gewoon echt oorpijn. Weet niet of dat was van de laatste jaren is of dat het me nu pas opvalt, maar relaxed is het zeker niet. Komt de muziek ook totaal niet ten goede. Vaka kon je het buiten nog beter horen dan binnen.
Maar dat zijn ze, als aanbieder, absoluut wel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:14 schreef Sjowhan het volgende:
Bravo had overigens ook de meeste geluidsapparatuur hangen! Het was ook op de borden te lezen dat de organisatie zich niet aansprakelijk hield voor gehoorbeschadigingen...
Zover ik kon horen gezellig. Helaas waren ze in de veel te kleine Lima geplaatst, waardoor we niets hebben kunnen zien.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:21 schreef botar het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de 2 bands die ik dan wel had willen zien mocht ik gegaan zijn...
Dus: Hoe waren the black seeds?
Langs gelopen en zag er feestelijk uit!quote:en hoe was pronghorn?
Ja, in het oogpunt van 'ons' wel, maar helaas dus niet; 't staat aangekondigd, dus kan je dus alsnog niet de organisatie aansprakelijk stellen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:20 schreef belsen het volgende:
[..]
Maar dat zijn ze, als aanbieder, absoluut wel.
Oh god, ik heb zo gelachenquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:30 schreef Aventura het volgende:
Weet iemand of je die filmpjes van Henk nog ergens kunt terugzien? Die vind ik zooo grappig, vooral die waar hij gaat Jumpen
Zeker wel, je ontkomt niet aan je verantwoordelijkheid door een bordje op te hangen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja, in het oogpunt van 'ons' wel, maar helaas dus niet; 't staat aangekondigd, dus kan je dus alsnog niet de organisatie aansprakelijk stellen.
NIN deed ook niet echt zijn best om nieuwe zieltjes te winnen. De hitjes die ze hebben en de toegankelijker nummers (hurt, head like a hole, something i can never have) zaten niet in de setlist, sterker nog: het waren veelal juist de onbekendere nummers en b-kanten zo ongeveer. Vond ik ook wel weer wat hebben, zeker als je de set zo super ontoegankelijk begint als ze deden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:14 schreef Sjowhan het volgende:
NiN was niet echt de muziek die ik kon waarderen, alhoewel het synthesizer-gehalte mij wel wat aansprak. H
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:40 schreef Demon_Hunter het volgende:
Weet je wat ik wel lelijk vond .... liep er 1 gast te crowdsurfen bij turbonegro ... en die gast werd me toch ff aangepakt door de security ... dat mocht zeker wel wat minder zeg !
hoe ernstig? ik vind crowdsurfen wel irritant, voor je het weet heb je een laars in je oog omdat je hem niet zag aankomen, maar ze hoeven niet dood ofzoquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:40 schreef Demon_Hunter het volgende:
Weet je wat ik wel lelijk vond .... liep er 1 gast te crowdsurfen bij turbonegro ... en die gast werd me toch ff aangepakt door de security ... dat mocht zeker wel wat minder zeg !
je blah blah deel 1 kan ik inkomen is supervervelend en gaar en niet goed doordacht van de organisatie..quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:52 schreef Aventura het volgende:
Sowieoso vond ik alle sekoerietiemensen maar sukkels.
Blah blah blah deel 1..
- Vriend van me stond....
Blah blah blah deel 2
Tenten waren in No-time uitverkocht zoals ik had gelezen in de daily. Niet zo verwonderlijk dusquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:28 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
dieptepunt: de HEMA camping winkel (waar zijn de stoeltjes en de tenten? en waarom worden de luchtbedden niet opgeblazen?
Waarom worden de krantjes niet meer rondgebracht?
Wat was dat dan precies?quote:
Springen, beuken, crowdsurfen en polonaise dansen op de meeste foute volksmuziek(Nederlandse Balkanbeats) die je maar kan bedenken. Prachtig ook hoe een gozer zo'n hele plant naar binnen nam die nog net onder luifel heen kon, drie security gasten een plantenbak laten bewaken, de opengescheurde zitzakken op het einde gevuld met witte sneeuwballetjes.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:02 schreef Toad het volgende:
[..]
Wat was dat dan precies?Ik heb nog even eraan gedacht om er even langs te gaan, maar dat ben ik vergeten.
Te eentonig? Of door gebrek aan volume?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:10 schreef Mathijz het volgende:
Zooi techno, had het na een half uurtje wel gezien...
Hehehe, een hoop gefluit toen ze ging zingen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:17 schreef Tweek het volgende:
Maar ik denk toch dat Reverend and the Makers, wat een leuke dansbare muziek, een zanger die de hele tijd gaan jullie nog dansen roept en een ontzettend lekker wijf achter de toetsen.
Die deden heel veel zelfs, na de eerste paar nummers praktisch alles zelfs.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:01 schreef ranja het volgende:Nine Inch Nails
Heel weinig van gezien aangezien ik een goed plekje wilde hebben bij Sonic Youth. Qua volume was het in elk geval hard. Trent achter z'n laptop, vraag me af of de gitarist en bassist op het podium echt wat deden of alleen decoratie waren. Maar ik had hier wel meer van willen zien.
JAAAA M.I.A., kippenvel moment bij Pull out the People, a shout out for all her oldschool fansquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:38 schreef Horloge het volgende:
M.I.A. was voor mij toch wel dé topper! Op de voet gevolgd door The Good, The Bad & The Queen (wie was trouwens die rapper ineens?).
'Verrassend' vond ik Orishas, dat het zomerse muziek was wist ik, maar dat de hele tent er zo in zou mee gaan vanaf het begin....mooi om te zien.
Dieptepunt was Voicst (in de Essent). Gingen een veel te lange bingoshow houden terwijl ze nummers van hun nieuwe album lieten horen over de koptelefoons. Daarna deden ze nog een paar nieuwe liedjes live, maar eigenlijk kon het niemand meer boeien op dat moment.
het geluid stond ook niet hard bij 90;s now dus het publiek moest welquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:52 schreef Rocho het volgende:
'k Heb nog veel gekke verhalen gehoord over de Magneetbar en ben erg benieuwd naar de foto's..
Ik heb zaterdagnacht ook nog wel kunnen lachen om wat ik over de portofoon hoorde:
- dB control, geluid in Grolsch moet zachter
* Dat kan niet
- Het moet, hij geeft hier een te hoge waarde
* Je hoort nu niet de muziek, maar het publiek, dat kan niet zachter.
Wist je dat de lead zanger van Reverend & Makers de producer van Arctic Monkeys is?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:49 schreef grasmat het volgende:
wel erg tof dat iedereen Reverend & Makers nu ontdekt heeft, wisten jullie dat Alex Turner van the Arctic Monkeys in het nummer "The Machine" meezingt?
Waarom dan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:56 schreef linebear het volgende:
baal zo vreselijk dat mijn Lowlands eigenlijk wel verpest is. Had er zo'n zin in...
dat mag zeker even vermeld worden!quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:15 schreef Omaha het volgende:
Hoogtepunt was ook het weer trouwens, wat een weertje!! Heerlijk.
Ik had ze op de Nijmeegse Vierdaagsefeesen al gezienquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:23 schreef pfaf het volgende:
Lees ik het hele topic door, is er verder niemand die Battles noemt, ben ik nu de enige FOK!ker die van dit ongekend mooie stukje muziek genoten heb?
Was nog geen uur binnen en kwam er achter dat mijn telefoon gestolen was. Toen ik voor de derde keer nat geregend werd en ik flinke koppijn kreeg. Besloten om naar huis te gaan. Was het echt helemaal zat.quote:
ach. ook bij After Forever, Lacona Coil en dergelijke stond het niet helemaal vol. alles behalve ..quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wat ik trouwens niet snapte is dat bij Chris Cornell in 't begin de tent amper half vol zat. Na verloop van tijd stond 't wel helemaal vol, maar ik had meer 't idee dat die mensen al voor KC kwamen. Zouden mensen niet in de gaten hebben gehad dat hij de voormalig frontman van Soundgarden en Audioslave was of zo?
Ja, after forever en Lacuna Coil zijn ook echt vergelijkbaar met een icoon als Cornell .......quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:28 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
ach. ook bij After Forever, Lacona Coil en dergelijke stond het niet helemaal vol. alles behalve ..
Dat bedoel ik, je zou zeggen dat ie toch wat meer respect zou krijgen. En z'n optreden was meer dan degelijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, after forever en Lacuna Coil zijn ook echt vergelijkbaar met een icoon als Cornell .......
ja kut zeg, m'n nek is echt helemaal paars verbrandquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:15 schreef Omaha het volgende:
Misschien moet je een ander gewoon met rust laten en je lol op je eigen manier proberen te beleven.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:37 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik was nog een minpuntje vergeten:
het lowlands publiek anno 2007 om 2 uur snachts. allemaal verzuurde gezichten met een kop van "ik wil naar bed" ... kan je totaal geen lol mee beleven. (met andere woorden doe eens mee ofzo) Beetje jammer.
Wat hebben we een geluk met het weer gehad. Gisteravond dacht ik toch echt dat het los zou breken, maar niets is minder waar.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:15 schreef Omaha het volgende:
nee, en op de terugweg zag ik dat het niet heel veel verderop wel stevig geregent had, wegen waren zeiknat! We hebben goed mazzel gehad volgens mijquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:52 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Wat hebben we een geluk met het weer gehad, gisteravond dacht ik toch echt dat het los zou breken, maar niets is minder waar.![]()
Ik weet de volgorde niet meer precies, maar misschien Crown of Love, Neighborhood 1 (tunnels) of neighborhood 3 (power out).quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:11 schreef ScottTracy het volgende:
Weet iemand trouwens welk liedje The Arcade Fire speelde nadat happy birthday werd gezongen?Dat vond ik een erg mooi nummer, en ik was niet erg bekend met de band dus ik weet geen titels.
Ze speelde Munich welquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:51 schreef Toad het volgende:
Gezien:
Vrijdag
Editors
In vak 1! Geen Munich en als ik me niet vergis juist heel veel muziek van hun nieuwe album. En dat vond ik niet zo erg. Wat was dat goed zeg!
Jaquote:
Ik moest naar Dizzee Rascal en daar heb ik alles behalve spijt van. Maar heb nog wel een stukje van het eind mee kunnen pakken. Klonk erg goed.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:23 schreef pfaf het volgende:
Lees ik het hele topic door, is er verder niemand die Battles noemt, ben ik nu de enige FOK!ker die van dit ongekend mooie stukje muziek genoten heb?
Sluit ik me bij aan, het hoogtepunt van LL als je het mij vraagt!quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:09 schreef peaceman het volgende:
Verslag komt later, maar ik wil even HET hoogtepunt van Lowlands noemen:
The Good, The Bad & The Queen!
Wat een muzikaliteit!![]()
quote:
Hier wat meer info gevonden over deze geweldenaarquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:12 schreef botar het volgende:
Dat bericht slaat toch niet op Kees van Hondt... Dat was namelijk (afgelopen jaren) een hele blije "dj", beetje ala balkan beats
Serieus?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kasabian
Wisten de Alpha zo goed als leeg te spelen. Ook best knap [afbeelding]
Daar zat een hand vol mensen met hun rug naar het podium op de grond en verder was het angstvallig leeg. En op de heuvels had ook niemand interesse in wat er op het podium gebeurde. Het was dan ook bedroevend slecht, snap niet dat je het goed vond.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:12 schreef Breuls het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Ik stond in het eerste vak, daar was het feest best groot. Achterin was dat een stuk minder dus?
True that, ik word altijd doodmoe van al die lui die O-Zo-Ontzettend-Veel-Plezier-En-Schik hebben en dat dolgraag met iedereen om zich heen willen delen. Brullerdebrulbrallerdebralgillerdegil tegen wie er ook maar langs komt. Niks mis met lol hebben en uit je dakje gaan, maar bij veel brullers op lowlands heb ik tegenwoordig een ernstig "dat hoort nu eenmaal zo, want we zijn op lowlands" idee.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:47 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Misschien moet je een ander gewoon met rust laten en je lol op je eigen manier proberen te beleven.
Voor een groot deel de 'feest der herkenning'-factor denk ik, maar je moet er ook van houden natuurlijk.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Daar zat een hand vol mensen met hun rug naar het podium op de grond en verder was het angstvallig leeg. En op de heuvels had ook niemand interesse in wat er op het podium gebeurde. Het was dan ook bedroevend slecht, snap niet dat je het goed vond.
Ja en dan vind je elkaar nooit terugquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:28 schreef Longmen het volgende:
Ook triest: lui die een uur in een rij gaan staan om je mobieltje op te laden.En daarna nog een uur om hem weer op te halen. Mensen: get a life en enjoy het festival, geniet zonder mobeiltje!
Dat ging in het mobielloze tijdperk ook prima!quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:31 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ja en dan vind je elkaar nooit terug
Ja, dat is inderdaad leuk! En er dan zaterdagmiddag pas achterkomen dat dat ene shirt dat *iedereen* aanheeft het DE-koffiewekker shirt is.quote:
Ik hoor de Pigeon Detectives op de radio, dus ik geniet daar wel na.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:27 schreef Evil_Koekje het volgende:
Deze is trouwens erg relaxt om even mee na te genieten.Voor de mensen die 'm nog niet hadden.
Naast de tent hangt aan beide kanten een groot scherm waar je de band nog beter ziet dan wanneer je halverwege de tent staatquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:31 schreef denka het volgende:
Ik denk vraag het nu maar gewoon want elke keer als ik er iets van op tv zie vraag ik me dit allemaal af.
Ik ben op veel festivals geweest, maar lowlands blijft voor mij de absolute top. De alpha is in een tent ja, maar dat is totaal geen overbodige luxe. Met regen sta je lekker droog, het is stukken warmer, de lichteffecten komen beter uit. En wat betreft als de tent vol is: lowlands heeft heuveltjes naast de alpha waar je lekker kunt relaxen en toch alles zien. En verder zie je net zoveel als bij een open lucht podium.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:31 schreef denka het volgende:
Even een vraagje aan jullie Lowlandsgangers.
Ik ben op veel festivals geweest maar nooit op Lowlands maar zie toch telkens weer iets op tv en verbaas me (als ik het goed heb) dat het hoofdpodium op Lowlands (Alphatent?) een tent is en niet een openlucht podium. Klopt dit?
Zoja, wat vinden jullie ervan? Ik ben van mening dat een (groot) festival een hoofdpodium in de buitenlucht moet hebben voor de grote acts en niet in een tent. Heeft er iemand een idee waarom Lowlands hiervoor heeft gekozen? Hoe gaat het als de tent vol is? Hebben de mensen buiten de tent evengoed nog zicht op het podium of is dat er dan niet meer?
Ik denk vraag het nu maar gewoon want elke keer als ik er iets van op tv zie vraag ik me dit allemaal af.
Of vantevoren opladen. Ik heb 'm het hele weekend kunnen gebruiken, zonder problemen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:28 schreef Longmen het volgende:
Ook triest: lui die een uur in een rij gaan staan om je mobieltje op te laden.En daarna nog een uur om hem weer op te halen. Mensen: get a life en enjoy het festival, geniet zonder mobeiltje!
En dan met je groep 'afspreken', ze mislopen, weer teruggaan, nog een keer proberen, en erachter gekomen dat ze om de een of andere onverklaarbare reden al de hele tijd bij 90's now stonden?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:28 schreef Longmen het volgende:
Wáárom jumpstyle?quote:
dat snap ik dus echt niet, als je het een beetje handig aanpakt kom je je vrienden vaak genoeg weer tegen. Bijv. elke keer ongeveer dezelfde plek staan in een tent.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:28 schreef Longmen het volgende:
Dus?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:31 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ja en dan vind je elkaar nooit terug
Dan heb je geen lol?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:36 schreef Nosh het volgende:
[..]
En dan met je groep 'afspreken', ze mislopen, weer teruggaan, nog een keer proberen, en erachter gekomen dat ze om de een of andere onverklaarbare reden al de hele tijd bij 90's now stonden?
Als je 5 minuten je ingebouwde videocamera gebruikt om een slechte kwaliteit opname van een liedje te maken gaat het snel met de batterij denk ikquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:36 schreef Breuls het volgende:
Of vantevoren opladen. Ik heb 'm het hele weekend kunnen gebruiken, zonder problemen.
Ook vreemd inderdaad, dat pinnen...quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:38 schreef ranja het volgende:
[..]
Als je 5 minuten je ingebouwde videocamera gebruikt gaat het snel met de batterij denk ik
Heb een hoop gesms't om afspraken te maken maar heb nog geen halve batterij verbruiktHeb me inderdaad ook erg verbaasd over de rijen daar. Of bij de pinautomaat om 12 uur 's middags. Deed die die het om 1 uur 's nachts niet ofzo? Of stonden er toen ook lange rijen? En waarom geld pinnen als je ook meteen munten kunt pinnen?
Ja, alles op Lowlands is in een tent. Allleeesss.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:31 schreef denka het volgende:
Even een vraagje aan jullie Lowlandsgangers.
Ik ben op veel festivals geweest maar nooit op Lowlands maar zie toch telkens weer iets op tv en verbaas me (als ik het goed heb) dat het hoofdpodium op Lowlands (Alphatent?) een tent is en niet een openlucht podium. Klopt dit?
De grote Alpha kan volgens mij het halve bezoekersaantal aan en ligt tussen twee hellingen. Langs die hellingen staan schermen zodat je in de tent en buiten de tent alles prima kunt volgen. Vanaf de helling kun je overigens ook over het publiek heen het podium nog zien.quote:Zoja, wat vinden jullie ervan? Ik ben van mening dat een (groot) festival een hoofdpodium in de buitenlucht moet hebben voor de grote acts en niet in een tent. Heeft er iemand een idee waarom Lowlands hiervoor heeft gekozen? Hoe gaat het als de tent vol is? Hebben de mensen buiten de tent evengoed nog zicht op het podium of is dat er dan niet meer?
Het koffiewekker-tshirtquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:34 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad leuk! En er dan zaterdagmiddag pas achterkomen dat dat ene shirt dat *iedereen* aanheeft het DE-koffiewekker shirt is.
quote:En natuurlijk de grappige teksten, bands, figuurtjes, etc. Ik heb nog een middagje mijn FOK!shirt aangehad.
* crossover is jaloers op je shirtquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het koffiewekker-tshirt. En het pols/zweetbandje niet te vergeten
[afbeelding]
[..]
Moest om sommige t-shirts ook erg lachen, ene was nog leuker dan de ander.
dus je bent niet gegaan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:43 schreef Autodidact het volgende:
Nog een ding om over te zeiken: de drankprijs. Twee fucking twintig euro voor 2cl bier. Zijn ze gek geworden? Ik heb het maar geboycot.
Wat er ook in past, dat + de omgeving rondom te tent is meer dan ruim voldoende.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:42 schreef ranja het volgende:
Ik dacht dat Alpha 10.000 mensen aankon... dat is dus 1/5e van het totaal, niet de helft.
Maar het was wel weer lekker. Wacht, reviewtime!quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:32 schreef Irien het volgende:
O ja Orishas en C-Mon en Kypski waren ook erg goed idd.En de La Place catering
al is het wel opmerkelijk dat ze het ene na het andere voedselkraampje hebben overgenomen.
Die dingen waren inderdaad geweldigquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:46 schreef Breuls het volgende:
[..]
Tosti
Soort van Italiaanse bol met ham, kaas en nadat je een paar happen hebt genomen merk je dat het niet alleen erg lekker is, maar er ook nog kruidenkaas in zit! Yummie!
Okay, dan heb ik misschien verkeerd gegokt. Ik schatte rond de 20k in en direct rondom, en nog iets van 5 tot 10 op de helling en aan de voorkant. Samen bijna de helft van de 55k.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:42 schreef ranja het volgende:
Ik dacht dat Alpha 10.000 mensen aankon... dat is dus 1/5e van het totaal, niet de helft.
Je vergeet de Surinamer!quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:46 schreef Breuls het volgende:
[..]
Maar het was wel weer lekker. Wacht, reviewtime!
Eten @ Lowlands
Tosti
Soort van Italiaanse bol met ham, kaas en nadat je een paar happen hebt genomen merk je dat het niet alleen erg lekker is, maar er ook nog kruidenkaas in zit! Yummie!
Hamburger
Die had vorig jaar een werkelijk verrukkelijke saus. Dit jaar niet, of ik had de pech dat er minder opzat. Verder wel een heerlijk broodje.
Chili con carne
Niet heet genoeg. Dat spul moet je bek uit branden maar dat gebeurde niet. Was ondanks de milde smaak wel prima.
Thaise kip met rijs
Lekker happie. Had ook iets pittiger gemogen.
Uitsmijter
Perfect als ontbijt. Lekker smullen en verder gewoon standaard ham/kaas/ei/brood met een paar blaadjes rucola.
IJs
Ola-kraampjes hadden te weinig keus. Swirl's had ik nog nooit op (terwijl ik regelmatig langs de Swirl's op de NS stations loop) maar heb nu de choc 'n chip geprobeerd en die was super.
Sap
Mijn god wat verrukkelijk! De eerste die ik had, op vrijdag, was de lekkerse sinaasappelsap ever. Die sensatie was de dag erna een stuk minder, maar nog steeds erg lekker.
Bier
Duh, Grolsch.
Cola
Ja, ik ga een beetje cola reviewen.
ik heb zelfs een vent gezien met een lampje in zijn pet die iedere prullenbak afging op zoek naar bekersquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:46 schreef pfaf het volgende:
Zijn er onder de FOK!kers eigenlijk ook outcasts? Je weet wel, die bekerrapers?
Die begonnen me steeds meer te irriteren. Wat irritant de bekers worden van de tafel voor je weggegristquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:46 schreef pfaf het volgende:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wat betreft eten: Loempia's. Niet alleen lekker, maar ook nog een leuk meisje die je helpt.
Ik zag ook nog iemand bij de wc's half in een vuilnisbak hangen. Ik had even de neiging om hem een handje te helpen en 'm er helemaal in de pleuren, maar ik hield me maar in.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:48 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
ik heb zelfs een vent gezien met een lampje in zijn pet die iedere prullenbak afging op zoek naar bekers![]()
Wat waren er daar veel van zeg! Wel handig, ik hoefde mijn arm maar op het juiste moment uit te steken en ik was van mijn bekertje af.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:46 schreef pfaf het volgende:
Niks bij besteld, dus meer dan de geur (yummie) ken ik niet.quote:
Rookwaar kon je alleen cash betalen. Dus tja dan moet je pinnen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:40 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ook vreemd inderdaad, dat pinnen...
daar ben ik zelf niet een van de minste in (op de camping wil ik maffen en niet wakker gehouden worden door gastjes van 14 met een gitaar die totaal niet kunnen spelen en zingen), maar lowlands is plezier en geen muziekfestival waar het alleen om de muziek gaat. als ik iemand zie voetballen (buiten de camping om, dus in de 24 uurs zone) dan doe ik mee, als ik iemand zie zingen ga ik erbij staan en meedoen (hoe vals ook). gewoon lol met de grote L. In het verleden kreeg je altijd mensen mee, maar dit jaar helemaal niemand op een vage gast in clouwspak. magere score..quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:47 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Misschien moet je een ander gewoon met rust laten en je lol op je eigen manier proberen te beleven.
quote:
En maar 1 1/2 munt, dus niet zo alle jezus duur als de restquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wat betreft eten: Loempia's. Niet alleen lekker, maar ook nog een leuk meisje die je helpt.
Geschaafd door een Surinamer?quote:
De vegetarische of de thaise?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:49 schreef DionysuZ het volgende:
En inderdaad, loempia's met hete saus waren dit jaar weer ultiem
't Waren iig negersquote:
Ik heb tot twee keer toe een voorkeursbehandeling gekregen bij de X-Ray ("als jullie komen, is het rustig, goed?"), een goede tien minuten staan ouwehoeren met een bardame bij de Bravo, toen ze daar massaal besloten hadden om gewoon de rest van de nacht droog te staan (ofzo, de pismuur naast de bar was nog drukkerquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:45 schreef Sjoewe het volgende:
Eten was weer traditioneel kut, net als de service. Arogante medewerkers die je dood bier, kouwe pannekoeken, drie reepjes shoarma of een naar schoenzool smakende hamburger aansmeren voor teveel munten.![]()
Echte mannen maken em van lange grassprieten!quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:49 schreef Longmen het volgende:
[..]
Die begonnen me steeds meer te irriteren. Wat irritant de bekers worden van de tafel voor je weggegrist![]()
Mooi was die gast die een touwtje om een beker bond en deze wegtrok als zo'n rapert deze wilde pakken. Dat was lachen.![]()
Nou ja, ik bedoelde ook alleen in de tent, niet de heuvels en zo er bijquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:47 schreef Breuls het volgende:
[..]
Okay, dan heb ik misschien verkeerd gegokt. Ik schatte rond de 20k in en direct rondom, en nog iets van 5 tot 10 op de helling en aan de voorkant. Samen bijna de helft van de 55k.
Mooiste shirt vond ik een foto van Ted de Braak met eronder de tekst: "Ted is Vet."quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:34 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad leuk! En er dan zaterdagmiddag pas achterkomen dat dat ene shirt dat *iedereen* aanheeft het DE-koffiewekker shirt is.
En natuurlijk de grappige teksten, bands, figuurtjes, etc. Ik heb nog een middagje mijn FOK!shirt aangehad.
Ik ben absoluut tegen die mensen, maar wij waren met 10-en en hadden zoiets van we sparen onze bekers op en brengen ze dan naar die clean-up. Je ruimt dus wat op en krijgt er later nog 'n pilske voor terug. Alleen op 'n gegeven moment waren we met 4-en richting NIN en moesten we nog 'n beker of 5 hebben om voor allevier 'n pilsje te bemachtigen dus zijn we zeer actief op zoek gegaan naar de overige 5. Je merkt dan wel hoe "verslavend" dat is en je alleen maar op de grond gericht bentquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:46 schreef pfaf het volgende:
Ja, met 20k bedoel ik ietsje meer dan in de tent (dus de tent zelf zou ik gokken op 15 ofzo). Maar echt weten doe ik het natuurlijk niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoelde ook alleen in de tent, niet de heuvels en zo er bij
Waarom eigenlijk?quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:07 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik ben absoluut tegen die mensen
het was een negerquote:
Omdat je gewoon een bedelende zwerver bent die wel een kaartje van 120 euro kan betalen maar het waard vind om 20 cent op de grond te zoeken terwijl er overal goede muziek en gezelligheid om je heen is.quote:
http://www.gamer.nl/doc/40493quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, met 20k bedoel ik ietsje meer dan in de tent (dus de tent zelf zou ik gokken op 15 ofzo). Maar echt weten doe ik het natuurlijk niet.
quote:Alpha-tent: de grootste Lowlandstent met een capaciteit van 15.000 bezoekers.
In vroegere tijden had Groslch de slogan 'Vakmanschap is Meesterschap'quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:43 schreef Autodidact het volgende:
Nog een ding om over te zeiken: de drankprijs. Twee fucking twintig euro voor 2cl bier. Zijn ze gek geworden? Ik heb het maar geboycot.
Nou dan heb je andere mensen meegemaakt dan ik. Op zaterdagnacht ben ik van Bravo naar India naar Grolsch naar Bravo (Dave Clarck, heersend) gegaan om maar zoveel mogelijk mee te pakken van al het moois (Bravo lekker techno van Dave Clarck, India lekker Joost van Bellen en iets wat ook lekker eclectisch rauw-electro-techno achtig klonk. In Grolsch 90's now en volgens mij heb ik wel met 100 man slap staan ouwehoeren, dansen en lachenquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:37 schreef ebeaydojraes het volgende:
Cornell zuigt als een tiet en hoeft van mij niet. Maar je moet niet zeggen dat After Forever geen grote band is.
Maar goed.
ik was nog een minpuntje vergeten:
het lowlands publiek anno 2007 om 2 uur snachts. allemaal verzuurde gezichten met een kop van "ik wil naar bed" ... kan je totaal geen lol mee beleven. (met andere woorden doe eens mee ofzo) Beetje jammer.
Oh, wauw, nog goed gegokt ook.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:10 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
http://www.gamer.nl/doc/40493
[..]
Mja, dat kan. Maar doordat ze dat doen kom je niet om in de rondslingerende bekertjes en als zij daar nou zin in hebben, laat ze lekker. Ik gun ze mijn bekertje wel hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:10 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Omdat je gewoon een bedelende zwerver bent die wel een kaartje van 120 euro kan betalen maar het waard vind om 20 cent op de grond te zoeken terwijl er overal goede muziek en gezelligheid om je heen is.
Dat was m'n broer met een paar vrienden van mquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:11 schreef JvS het volgende:
[..]
Geniaal dat er bij Dave Clarck ook echt een complete ijsocowagen naar binnen werd gereden, neergezet, op gedanst werd en op een gegeven moment ook ijsjes uitgedeeld werden. Iedereen lekker een Calippo aan het leegzuigen!. Ik was toen net even bij India, maar aan de verhalen te horen was het erg grappig. Vriend van me heeft er een paar filmpjes van gemaakt. Zal er zo ff eentje neerzetten. Is nog ff aan he tverwerken op youtube.
doe dan ook typen in notepad ofzo en dan kopieren als je klaar bentquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:11 schreef peaceman het volgende:
Had ik mijn verslag bijna af.... loopt die KUTexplorer vast!!!!!!!!!! Nu heb ik er dus geen zin meer in.![]()
Weg tekst, weg zin om uberhaupt een verslag te posten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien hebben die mensen wel krom moeten liggen voor dat kaartje en kunnen ze op deze manier toch nog wat meer drinken dan verwacht... Ofwel... laat ze toch.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:10 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Omdat je gewoon een bedelende zwerver bent die wel een kaartje van 120 euro kan betalen maar het waard vind om 20 cent op de grond te zoeken terwijl er overal goede muziek en gezelligheid om je heen is.
Haitiquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:46 schreef Longmen het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet van arcdade Fire, gezongen door die dame? Volgens mij de 3e track tijdens t optreden. Mooi nummer![]()
Kickeeee, ik hoop dat het nog ergens terug is te zien. Heb wel Paper Planes en Boyz gezien op tvquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:42 schreef grasmat het volgende:
[..]
JAAAA M.I.A., kippenvel moment bij Pull out the People, a shout out for all her oldschool fans![]()
want je had geen zin om ze te gaan inwisselen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:55 schreef Breuls het volgende:
Ik heb trouwens evenveel muntjes over als vorig jaar. Wilde ze nog doneren aan een voorbijganger die zonder tassen richting festival liep, maar op het moment dat ik dat wilde doen liepen er alleen backpackers richting uitgang, dus ik hen ze maar in m'n zak gestoken. Toch weer ruim een tientje dat ik nooit mee terugzie.
Ze speelde ook veel Daydream Nation. Had ook meer gehoopt op Goo en Dirty.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:18 schreef HAL9000S het volgende:
Sonic Youth was tof, alleen erg weinig oude nummers helaas. Ik had gehoopt op veel spul van EVOL, Goo, Dirty en Sister maar ze speelden hoofdzakelijk Rather Ripped nummers.
ja dat is nu te laatquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:14 schreef ranja het volgende:
[..]
doe dan ook typen in notepad ofzo en dan kopieren als je klaar bent![]()
Ik heb ook niets tegen 't oprapen van bekers, maar zoals al eerder gezegd lijken sommige mensen echt daarvoor naar 'n festival gekomen te zijnquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:13 schreef Breuls het volgende:
[..]
Mja, dat kan. Maar doordat ze dat doen kom je niet om in de rondslingerende bekertjes en als zij daar nou zin in hebben, laat ze lekker. Ik gun ze mijn bekertje wel hoor.
firefoxquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:11 schreef peaceman het volgende:
Had ik mijn verslag bijna af.... loopt die KUTexplorer vast!!!!!!!!!! Nu heb ik er dus geen zin meer in.![]()
Weg tekst, weg zin om uberhaupt een verslag te posten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Mijn verslag was langer... maar nu niet meerquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:18 schreef bigshadow het volgende:
Hm, lang verhaal geworden.
2 nummers maar... Cross the Breezequote:Op maandag 20 augustus 2007 17:16 schreef super-muffin het volgende:
Ze speelde ook veel Daydream Nation. Had ook meer gehoopt op Goo en Dirty.
Hoe is het met je Interpol plectrum?quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mijn verslag was langer... maar nu niet meer![]()
Heel goed!quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hoe is het met je Interpol plectrum?![]()
Wij hebben een heel kaste-systeem ontdekt in de bekercaroussel, van kaste-lozen tot de top van de kaste.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:46 schreef pfaf het volgende:
Ook dat.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En maar 1 1/2 munt, dus niet zo alle jezus duur als de rest![]()
Hehequote:Op maandag 20 augustus 2007 17:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat was m'n broer met een paar vrienden van m![]()
.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:24 schreef steeg het volgende:
die bekerrapers verstoren bij mij ook echt het festivalgevoel. Ik zie er weer vooroordelen over alto's e.d in bevestigd. Als ze over dat terrein heen wandelen dan kun je een beetje fokken met een visdraadje door een bekertje te halen... en zijn ze niet zo erg... MAAR TIJDENS CONCERTEN!!! als ze door je genot heen lopen te speuren naar een aalmoes... TERING!!!
Ergernis nummer 2 zijn mensen die zich lekker gek moeten gedragen omdat het lowlands tijd is... Die zijn vaak niet zo grappig (het is trouwens nooit grappig als je het niet zelf doet.) Sterker nog: Ik vind ze in en in triest
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:25 schreef JvS het volgende:
[..]
Hehe
Hier lekker ijsjejs uitdelen!
http://www.youtube.com/watch?v=NeiORPctrZI
Bij zo'n beetje elk optreden moet je gewoon aan het einde van het vorige optreden naar voren om een beetje een leuke plek te hebben. Dat was het geval in Alpha en India, waar ik het meest ben geweest. Bij Kaiser Chiefs was het echt belachelijk: halverwege Chris Cornell stond er al een rij voor het eerste vak, en bij het opengaan van de poort werd het een partij duwen en trekken die totaal niet leuk meer was. Het eerste vak is toen ook iets van anderhalf tot twee uur een sardienblikje geweest. Ik kwam badend in het zweet weer buiten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:21 schreef Juicyhil het volgende:
Ik vond het erg druk, bijvoorbeeld een optreden in de alpha moest je minimaal een half uur van tevoren aanwezig zijn wil je achteraan kunnen staan. Maar verder een top- en duur weekend gehad
Jezus, zoek een leven ofzo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:24 schreef steeg het volgende:
die bekerrapers verstoren bij mij ook echt het festivalgevoel. Ik zie er weer vooroordelen over alto's e.d in bevestigd. Als ze over dat terrein heen wandelen dan kun je een beetje fokken met een visdraadje door een bekertje te halen... en zijn ze niet zo erg... MAAR TIJDENS CONCERTEN!!! als ze door je genot heen lopen te speuren naar een aalmoes... TERING!!!
Ergernis nummer 2 zijn mensen die zich lekker gek moeten gedragen omdat het lowlands tijd is... Die zijn vaak niet zo grappig (het is trouwens nooit grappig als je het niet zelf doet.) Sterker nog: Ik vind ze in en in triest
Je bent geboren in '84 en (her)kent Nirvana niet? Op welk onbewoond eiland ben jij groot gebracht?quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:29 schreef kreuk050 het volgende:
Jaa....ik ben er ook weer. Kapot. Eerste keer, wat is dit meesterlijk zeg. Echt té vet. Constant gelopen van de ene coole band naar de andere.
Héél veel gezien maar toch nog wat gemist...Mika en Kings of Leon.
Hoogtepunten voor mij waren Killers, Kaiser Chiefs en Damien Rice maar die kon ik wel, verassing was de Techno, nog nooit gehoord op een feest erg goed. Nog een verassing was die gasten die me uitlachten toen ik vroeg wat voor band er uit de speakers kwam in de Grolsch tent rond een uur of 3 snachts....Nirvana blijkbaar. Whatever. Ik ga volgend jaar en dan met andere mensen, vrienden waren lame, smiddags niet naar het terrein gaan maar tot uurtje of 6 bij je tent blijven, 1 band kijken en savonds weer teruggaan. Haha grapje zeker. Nee.
Heb trouwens al het hele weekend een lulkick....zit er wat in dat grolsch bier?
Ey ik ga slapen mzzlzzzzzz
Jongen, ik ken heus wel de hits van Nirvana. Alleen die ene was heel goed en die kon ik niet, dus ik vraag ff uit enthousiasme welke band dat isquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je bent geboren in '84 en (her)kent Nirvana niet? Op welk onbewoond eiland ben jij groot gebracht?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:29 schreef kreuk050 het volgende:
.Nirvana blijkbaar. Whatever.
prachtig dat Kees die planten het podium op haaldequote:Op maandag 20 augustus 2007 17:34 schreef Jeweet het volgende:
Kees van Hondt was vanacht ook echt meesterlijk. Dat was toch echt het beste feest van lowlands. Continu mensen aan het crowdsurfen, vele polonaises en iedereen helemaal uit z'n dak.
![]()
Man, laat ze lekker. Ik kan me niet voorstellen dat je er last van hebt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:34 schreef De_Brandweer het volgende:
Een bekertje kapot trappen voor de ogen van een bekerverzamelaar is trouwens prachtig.
Serieus in plaats van dat die mensen een paar dagen gaan vakken vullen voordat ze naar lowlands gaan hebben ze genoeg geld voor bier. Je gaat toch niet ander mans afval opruimen op een festival waar je 125 euro voor hebt betaald.
Oh was dat datgene wat in de Lima bezig was? Dan waren wij daar ook. Nog nooit zoveel variaties op het begrip 'polonaise' meegemaaktquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:34 schreef Jeweet het volgende:
Kees van Hondt was vanacht ook echt meesterlijk. Dat was toch echt het beste feest van lowlands. Continu mensen aan het crowdsurfen, vele polonaises en iedereen helemaal uit z'n dak.
![]()
Niet iedereen woont bij pappie en mammie thuis en heeft dus geld zat na een paar dagen vakkenvullen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:34 schreef De_Brandweer het volgende:
Een bekertje kapot trappen voor de ogen van een bekerverzamelaar is trouwens prachtig.
Serieus in plaats van dat die mensen een paar dagen gaan vakken vullen voordat ze naar lowlands gaan hebben ze genoeg geld voor bier. Je gaat toch niet ander mans afval opruimen op een festival waar je 125 euro voor hebt betaald.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:35 schreef lienelien het volgende:
er waren ook weer mensen met een bekertje aan een touwtje op de alphahelling
Nou nou... super hoor... je bent mijn nieuwe heldquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:34 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik hield mijn bekertjes lekker zelfquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
.
.
k was zo aardig om toch wel steeds m'n bekertje aan 'n verzamelaar te geven. volgens mij ben ik echt te goed voor deze wereld.
Ik heb totaal geen last gehad van de bekerrapers. Het is toch prima als zij bekertjes gaan rapen om wat muntjes te verdienen. Alles is al duur genoeg op lowlands...quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:24 schreef steeg het volgende:
Dat vind ik juist het beste aan lowlands, en zorgt voor een ultiem relaxte sfeer.quote:Ergernis nummer 2 zijn mensen die zich lekker gek moeten gedragen omdat het lowlands tijd is... Die zijn vaak niet zo grappig (het is trouwens nooit grappig als je het niet zelf doet.) Sterker nog: Ik vind ze in en in triest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |