abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52524065
'k Heb nog veel gekke verhalen gehoord over de Magneetbar en ben erg benieuwd naar de foto's..

Ik heb zaterdagnacht ook nog wel kunnen lachen om wat ik over de portofoon hoorde:
- dB control, geluid in Grolsch moet zachter
* Dat kan niet
- Het moet, hij geeft hier een te hoge waarde
* Je hoort nu niet de muziek, maar het publiek, dat kan niet zachter.
  maandag 20 augustus 2007 @ 11:52:56 #52
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_52524071
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 11:24 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Damn, wat een bullshit.
Idd, echt een 3voor12 onwaardige recensie. Ik bedoel: je mag het van mij goed of slecht vinden, maar zijn conclusies slaan echt als een l*l op een drumstel en zijn wat mij betreft bij het stompzinnige en het respectloze af.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 20 augustus 2007 @ 11:53:23 #53
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_52524094
Lowlands heerscht !1111111

AUX RAUX !!
TURBONEGRO !!
MOTORHEAD !!
HEIDEROOSJES !!
GAMES IN CONCERT !!
BASSEMENT JAXX !!
ENTER SHIKARI (WALL OF DEATH FTW) !!
echt waar ... ik dacht dit jaar dat de lineup niet zo goed was ... maar ik heb prima kunnen rammen hoor fucking gruwelijk ! sfeer op de camping heerschte ook ! yeuy tot volgend jaar !
Minds are like parachutes. They only function when open.
  maandag 20 augustus 2007 @ 11:58:08 #54
177114 Demon_Hunter
pi_52524242
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 11:01 schreef crossover het volgende:
Oke wie wil deze fan vertellen hoe Motorhead was? Ik heb het zelfs niet eens op tv of op 3voor12 gezien.

(linkje?)
Stampende rock en roll circlepitt trashen heerschen ... motorhead had moeten ruilen met tool qua tijd ... ik vond tool trouwens wel goed spelen maar niet echt een afsluiter om het maar zo te zeggen ...
  maandag 20 augustus 2007 @ 12:07:20 #55
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_52524479
Zo weer thuis. Mooie lowlands. Tool Motorhead

Vannacht een lekker authentiek nachtje doorgehaald. zoveel lol gehad.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  maandag 20 augustus 2007 @ 12:14:43 #56
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_52524674
Kaiser Chiefs
Saybia
The Killers
The Editors
Damien Rice

Voor de rest nog Heideroosjes gezien, The Shins, en NiN. NiN was niet echt de muziek die ik kon waarderen, alhoewel het synthesizer-gehalte mij wel wat aansprak. Heideroosjes was ook weer heerlijk rocken op de vrijdagmiddag. The Shins was ook genieten
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 11:36 schreef Aventura het volgende:

Een minpunt vond ik dat het geluid overal zo knoerthard stond. Vooral in de Bravo en Alpha. Na afloop van bv. Basement Jaxx had ik gewoon echt oorpijn. Weet niet of dat was van de laatste jaren is of dat het me nu pas opvalt, maar relaxed is het zeker niet. Komt de muziek ook totaal niet ten goede. Vaka kon je het buiten nog beter horen dan binnen.
Bravo had overigens ook de meeste geluidsapparatuur hangen! Het was ook op de borden te lezen dat de organisatie zich niet aansprakelijk hield voor gehoorbeschadigingen... Wat ik wel weet, is dat ik volgend jaar oordopjes meeneem (wat ik veel heb gezien) zodat ik na het festival wél nog kan horen.
  maandag 20 augustus 2007 @ 12:19:13 #57
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_52524780
Ik vergat helemaal om Eagles of Death Metal te noemen en ook Turbonegro. Echt zwaar oke. Ik ga nu even het net afstruinen naar beelden. Dat van 3v12 vind ik ook raar. Nauwelijks een site, en onrealistische kutrecensies. Tegenvaller hoor...
  Moderator maandag 20 augustus 2007 @ 12:20:47 #58
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_52524811
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:14 schreef Sjowhan het volgende:
Bravo had overigens ook de meeste geluidsapparatuur hangen! Het was ook op de borden te lezen dat de organisatie zich niet aansprakelijk hield voor gehoorbeschadigingen...
Maar dat zijn ze, als aanbieder, absoluut wel.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  maandag 20 augustus 2007 @ 12:21:47 #59
163981 botar
acoustic revolution
pi_52524839
Ik ben wel benieuwd naar de 2 bands die ik dan wel had willen zien mocht ik gegaan zijn...

Dus: Hoe waren the black seeds?

en hoe was pronghorn?
Music falls back to second place in this commercial race
  maandag 20 augustus 2007 @ 12:26:05 #60
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52524938
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:21 schreef botar het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de 2 bands die ik dan wel had willen zien mocht ik gegaan zijn...

Dus: Hoe waren the black seeds?
Zover ik kon horen gezellig. Helaas waren ze in de veel te kleine Lima geplaatst, waardoor we niets hebben kunnen zien.
quote:
en hoe was pronghorn?
Langs gelopen en zag er feestelijk uit!
  maandag 20 augustus 2007 @ 12:30:50 #61
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_52525058
Weet iemand of je die filmpjes van Henk nog ergens kunt terugzien? Die vind ik zooo grappig, vooral die waar hij gaat Jumpen
  maandag 20 augustus 2007 @ 12:30:51 #62
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_52525059
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:20 schreef belsen het volgende:

[..]

Maar dat zijn ze, als aanbieder, absoluut wel.
Ja, in het oogpunt van 'ons' wel, maar helaas dus niet; 't staat aangekondigd, dus kan je dus alsnog niet de organisatie aansprakelijk stellen.
  maandag 20 augustus 2007 @ 12:31:28 #63
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_52525073
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:30 schreef Aventura het volgende:
Weet iemand of je die filmpjes van Henk nog ergens kunt terugzien? Die vind ik zooo grappig, vooral die waar hij gaat Jumpen
Oh god, ik heb zo gelachen . Die hele LowTV was trouwens echt gaaf, ook de animaties erdoor van Disney enzo.
  Moderator maandag 20 augustus 2007 @ 12:32:54 #64
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_52525101
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:30 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Ja, in het oogpunt van 'ons' wel, maar helaas dus niet; 't staat aangekondigd, dus kan je dus alsnog niet de organisatie aansprakelijk stellen.
Zeker wel, je ontkomt niet aan je verantwoordelijkheid door een bordje op te hangen.

Hetzelfde geldt voor de bordjes 'garderobe op eigen risico'.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  maandag 20 augustus 2007 @ 12:34:31 #65
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_52525135
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:14 schreef Sjowhan het volgende:
NiN was niet echt de muziek die ik kon waarderen, alhoewel het synthesizer-gehalte mij wel wat aansprak. H
NIN deed ook niet echt zijn best om nieuwe zieltjes te winnen. De hitjes die ze hebben en de toegankelijker nummers (hurt, head like a hole, something i can never have) zaten niet in de setlist, sterker nog: het waren veelal juist de onbekendere nummers en b-kanten zo ongeveer. Vond ik ook wel weer wat hebben, zeker als je de set zo super ontoegankelijk begint als ze deden.
Zal nooit helemaal mijn band worden (op sommige nummers na die me wel echt raken), maar het is wel kwaliteit..
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 20 augustus 2007 @ 12:38:41 #66
177114 Demon_Hunter
pi_52525231
pronghorn? domme vraag ... altijd feest bij pronghorn !
  maandag 20 augustus 2007 @ 12:39:28 #67
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_52525252
Bomen in de Bravo! JOEPIE!

Ananassen op stokken!

GEVLOGEN IN DIE WINDTUNNEL!!!!!

Maar Jezus, wat ben ik gaar. Vanochtend om half zeven het bed in gerold en om acht uur opgestaan. Nu thuis. En eerst slapen, SLAPEN! Later meer. Maar het was me het weekendje weer zeg. Koekoek!
pi_52525258
Lowlaaaaaands
Ik heb me prima vermaakt
De hoogtepunten waren toch echt wel de Heideroosjes, Kings of Leon en Enter Shikari, als je ;t mij vraagt.

Ik heb me echt doodgelachen om die circlepit bij de Heideroosjes, er stonden echt 2 dudes in ;t midden gewoon vet chill bier te drinken. xD
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  maandag 20 augustus 2007 @ 12:40:32 #69
177114 Demon_Hunter
pi_52525279
Weet je wat ik wel lelijk vond .... liep er 1 gast te crowdsurfen bij turbonegro ... en die gast werd me toch ff aangepakt door de security ... dat mocht zeker wel wat minder zeg !
  maandag 20 augustus 2007 @ 12:43:44 #70
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_52525368
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:40 schreef Demon_Hunter het volgende:
Weet je wat ik wel lelijk vond .... liep er 1 gast te crowdsurfen bij turbonegro ... en die gast werd me toch ff aangepakt door de security ... dat mocht zeker wel wat minder zeg !

Bij de Kaiser Chiefs werd ook wel gecrowed-surft, maar geen security die eraan te pas kwam (in het midden van het voorvak ).
Wat was de KC geweldig zeg, heerlijk hoogtepunt!
pi_52525583
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:40 schreef Demon_Hunter het volgende:
hoe ernstig? ik vind crowdsurfen wel irritant, voor je het weet heb je een laars in je oog omdat je hem niet zag aankomen, maar ze hoeven niet dood ofzo .
Tap tap tap
  maandag 20 augustus 2007 @ 12:52:37 #72
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_52525593
Sowieoso vond ik alle sekoerietiemensen maar sukkels.
- We komen vrijdagmorgen vroeg aan. Men laat ons doorlopen richting loopbrug. Op loopbrug stond bord met 'campings 1 t/m 4 vol'. Voor de loopbrug maarna de ingang is camping 7, dus wij daarheen. Mogen we er niet in! Wij wachten (met nog honderden mensen). Komen ze na 1,5 uur (!) langs. Of we even naar camping 5 wilden teruglopen want die moest eerst vol. Ja, dikke vinger! Ons eerst laten doorsjouwen, dan laten wachten, en ons dan terugsturen. Zodat mensen die na ons kwamen zeker later wel gewoon door konden kakken naar camping 7! Ik ben toen heel boos geworden op een van die sukkels. Veel verder dan 'sja, ik heb de regels niet gemaakt' kwamen ze echter niet.

- Vriend van me stond op de pers parking. Ik wilde gisteren al wat spulletjes in de auto leggen. Loop ik achter hem aan, houdt zo'n eikel mij tegen. Ik mocht gewoon niet mee! Ik moest omlopen, helemaal langs de loopbrug. Zegt die stomme Antilliaan, die blijkbaar geen idee heeft op wat voor evenement hij staat, 'waarom heeft zij geen bandje en jij wel? Dan had je die ook maar voor haar moeten kopen' (alsof je een persbandje kunt kopen).
Toen mijn vriend zei dat het een persbandje was zei die eikel: 'dan moet je sowieso niet zeuren'. Echt ongelofelijk. Zulke sukkels vinden het gewoon lekker om een beetje een machtsspelletje te spelen ofzo. Maar goed; ik moest slechts10 minuten omlopen, maar hij is voor de rest van zijn leven sekoerietie
pi_52525744
Whehe ik ben Mad Caddies aan het luisteren (link). Blijft vette shit
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  maandag 20 augustus 2007 @ 13:00:58 #74
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_52525811
Mad Caddies was inderdaad vet!
  maandag 20 augustus 2007 @ 13:02:24 #75
77928 Auzz
Crashing bore
pi_52525843
Geweldige Lowlands weer.

Weer was super, sfeer was super, catering was super en qua muziek, vooruit dan maar.... Ook super.

Top: Arcade Fire. (wat een passie weer, kaarten zijn nog verkrijgbaar voor de HMH), Eagles of death metal (slordig, maar o zo lekker) Interpol (totaal het tegenovergestelde van EODM), het retrofeestje in de Grolsch zaterdagavond/nacht en de bakjes koffie van onze buren op de camping

*Zucht* nog een jaar wachten...
  maandag 20 augustus 2007 @ 13:03:04 #76
177242 Irien
Innit though
pi_52525859
Lowlands was weer geweldig!!!

Hoogtepunten:
CSS
Interpol
The Killers
Arcade Fire
Just Jack

Goed!:
New Young Pony Club
Editors
Goose

Verrassingen:
Uffie! Niet alleen sletterige one liners, maar een echte vette rapster, klonk lekker!
Welle:Erdbal, Duitsers met een ode aan de Comodore 64, gare pakjes, zelfspot en vette beats
Marike Jager: schattig en swingend wakker worden

[ Bericht 5% gewijzigd door Irien op 20-08-2007 13:08:27 ]
Between the click of the light and the start of the dream
pi_52526213
Was weer een geweldige lowlands, mijn verhalen komen nog, eerst foto's op het internet zetten
  maandag 20 augustus 2007 @ 13:21:32 #78
163981 botar
acoustic revolution
pi_52526311
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:52 schreef Aventura het volgende:
Sowieoso vond ik alle sekoerietiemensen maar sukkels.
Blah blah blah deel 1..

- Vriend van me stond....
Blah blah blah deel 2
je blah blah deel 1 kan ik inkomen is supervervelend en gaar en niet goed doordacht van de organisatie..

blah blah deel 2 vind ik niet meer dan normaal... Tuurlijk jij had misschien wel een redelijk doel en was misschien ook wel weer teruggekomen van de plaatsen waar je eigenlijk niet mocht komen... Anderzijds kan je anders met een persbandje standaard 1 of 2 van je maten je shit laten dragen waardoor ze automatisch overal mee naar binnen mogen waar dat bandje toegang tot geeft... Ik kan dit wel begrijpen van de security..
pi_52526396
Damn het was weer zo vet

Hoogtepunten:
Damien Rice
C-Mon & Kypski!!
Goose Doorweekt van het zweet!!
Jack Peñate
Arcade Fire
Editors
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
  maandag 20 augustus 2007 @ 13:28:14 #80
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_52526477
DAMN heb me bijzonder goed vermaakt.
hoogtepunten:
Tool & Games in Concert (ZELDA!!!!!!!!!!!!!!! moet nog steeds die japanse cd kopen )
verder: Marike Jager, Delain, Air Traffic & Mala Vita & Oi Va oi
ook leuk: Enter Shikari, Pigeon Detectives

dieptepunt: de HEMA camping winkel (waar zijn de stoeltjes en de tenten? en waarom worden de luchtbedden niet opgeblazen?
Waarom worden de krantjes niet meer rondgebracht?
Kaiser Chiefs ... 54 keer "Kaiser Chiefs" Nu weten we het verdomme wel. ach.. tis al weer minder dan de laatste keer Lowlands (78 keer), maar wel meer dan op werchter.

vind het verder wel jammer dat ik niet voor de Wrangler overall ben gegaan. zijn best geinig, alleen hadden we er te weingi tijd voor om er een te halen. waar kan je zoiets kopen?

[ Bericht 1% gewijzigd door ebeaydojraes op 20-08-2007 14:29:48 ]
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  maandag 20 augustus 2007 @ 13:28:26 #81
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_52526484
Damien Rice was zeker de moeite waard .
Ook het geval van de gesprongen snaar, en dat hij de gitaar verkeerd stemde, en dus opnieuw moest stemmen, was ook een erg leuk moment. Op CD is het zeker niet de moeite waard ( ), maar Damien live zien is super.
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 13:28 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
dieptepunt: de HEMA camping winkel (waar zijn de stoeltjes en de tenten? en waarom worden de luchtbedden niet opgeblazen?
Waarom worden de krantjes niet meer rondgebracht?
Tenten waren in No-time uitverkocht zoals ik had gelezen in de daily. Niet zo verwonderlijk dus .
Krantjes werden zaterdag nog wel rondgebracht (iig op camping 1 waar ik stond), maar zondag heb ik ze helaas niet rond zien lopen/rijden (wel een krantje gekregen overigens).
vind het verder wel jammer dat ik niet voor de Wrangler overall ben gegaan. zijn best geinig, alleen hadden we er te weingi tijd voor om er een te halen. waar kan je zoiets kopen?
[/quote]
pi_52526498
Ohja, en de Kaiser Chiefs was ook wel een feest ja Hoewel dat muzikaal niet super was. Ook jammer was dat ik op Camping 5 zat En dat zaterdagnacht rond een uur of half 6 een of andere gek op onze tent sprong Uiteindelijk kwam de tent weer overeind maar wel een tentstok gebroken. Maargoed, niets te klagen. En de muziek in de India 's nachts was goed te pruimen! Weet niet precies welke dj's er stonden, maar ik vond het stukken interessanter dan de techno in de Bravo.
pi_52526857
Hoogtepunten waren Jack Peñate, Killers, Editors(!), The Enemy, Groove Armada (shit dat was veel publiek), Pigeon Detectives..

Hoooo, ik wil terug.
pi_52526988
Wat stond die muziek toch zacht trouwens! Te matig gewoon (doel op 's nachts).
  maandag 20 augustus 2007 @ 13:54:30 #85
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_52527061
Ben terug! Geniaal! Alleen geen everzwijntjes, dus LL was niet compleet...
pi_52527133
Bamboe takjes Kees van Hondt
  maandag 20 augustus 2007 @ 14:01:21 #87
13973 ranja
image means nothing
pi_52527239
Zo. Hoop bands gezien. Erg fijn festival alleen jammer dat zondag zoveel dubbel stond.

vrijdag

The Rakes
Eerste van de veel te vele engelse hype/new-new-wave bands. Ondanks dat er veel te veel van deze stijl waren, The Rakes zijn wel een van de betere. Goed optreden.
Editors
Stuk beter optreden dan 2 jaar geleden, toen op geleende instrumenten. Ook prima nummers, veel van de 2e cd.
Justice
Loei hard (qua volume), 2 mensen achter een kastje die beats afvuurden op het publiek. Maar zat de beat er en beetje in, kwam er weer een break. Beetje jammer. Laat die beats gewoon een paar minuten doorgaan in plaats van na 20 seconden weer met de opbouw naar een volgende climax te beginnen.
Hayseed Dixie
Vorige keer dat ik ze zag waren ze beter, beetje weinig herkenbare nummers.

zaterdag

Marike Jager
Heel erg goed. Eerst in haar eentje achter een keyboard gezeten, daarna met de 2 leden van haar band erbij. Klonk zo'n beetje net als op de cd, erg goede stem en muziek.
Melomanics
Geen idee meer eigenlijk.
The Rifles
Heerlijk retro. Ze speelden een paar nieuwe nummers, de eerste daarvan vond ik weinig hoopgevend maar de volgende die hij als nieuw aankondigde klonk wel vertrouwd goed.
Moke
Tent was vol dus alleen gehoord en niet gezien, maar dat zien had ik op Metropolis al gedaan. Daar maakten ze muzikaal ook meer indruk, maar wel een degelijk optreden.
Reverend and the Makers
Gaaf! Kende ze niet, maar wat een verrassing. Lekker dansbaar, vol geluid, helemaal goed. Ze hebben nog geen album uit, anders had ik die zeker gekocht.
The View
Begon erg goed, lekker snelle harde rock'n'roll, maar na een nummer of 5 zakte het in en werd het vrij saaie britpop.
Chris Cornell
Erg herkenbare stem, goede set. Door het spelen van Black Hole Sun en Spoonman weet ik wel weer waarom ik nike van Soundgarden heb. Heb toch maar wel het Temple of the Dog album gekocht na dit optreden.
Interpol
Laatste 20 ofzo minuten van buiten de tent gehoord. Ach ja. Voor een poosje gaat het wel, moet niet te lang duren.

zondag

New Young Pony Club
Deze band heeft dringend een nieuwe zangeres nodig. Of misschien kan 1 van de 2 andere dames wel zingen. Muziek was redelijk, zang matig.
Lacuna Coil
Italiaanse gothicmetal... degelijk, maar vooral de oude nummers waren echt goed.
The Answer
Ierse bluesrock. Fijn concert, leker hard.
Nine Inch Nails
Heel weinig van gezien aangezien ik een goed plekje wilde hebben bij Sonic Youth. Qua volume was het in elk geval hard. Trent achter z'n laptop, vraag me af of de gitarist en bassist op het podium echt wat deden of alleen decoratie waren. Maar ik had hier wel meer van willen zien.
Sonic Youth
Geen Daydream Nation integraal, kon ook niet aangezien ze maar een uur hadden gekregen. Dus een set die door hun hele discografie heen vloog. Eerste nummer deed J.Mascis nog mee maar dat strande in goede bedoelingen, daarna werd het geluid een stuk beter. Kim had ondersteuning van een extra bassist, maar ze hijgde en kreunde in de microfoon als noit tevoren. Erg goed, en zelfs een paar nummers die ik nog niet eerder live had meegemaakt.
Motörhead
Van buiten de tent gezien vanwege drukte, maar muzikaal was het, tja, zoals het hoort eigenlijk. Hard en meedogenloos.
LCD Soundsystem
Superconcert. Deze snappen dus wel hoe je een menigte aan het dansen krijgt, lekkere eentonige hypnotiserende electrobeats met een hoop gitaar en andere instrumenten. Heerlijk.
Dinosaur Jr
Na LCD Soundsystem was ik eigenlijk wel klaar, maar Dinosaur speelde nog. Van buiten de tent bekenen en beluisterd. Erg hard, was buiten de tent waarschijnlijk beter aan te horen dan binnen. Verder prima concert.

Top 5:
1. LCD Soundsystem
2. Sonic Youth
3. Reverend and teh Makers
4. Marike Jager
5. The Rifles

jammer dat ik die niet gezien heb vanwege dubbelprogrammering:
CSS
NIN
Tool
pi_52527276
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 13:57 schreef Jed1Gam het volgende:
Kees van Hondt
Wat was dat dan precies? Ik heb nog even eraan gedacht om er even langs te gaan, maar dat ben ik vergeten.
pi_52527518
Zooi techno, had het na een half uurtje wel gezien...
pi_52527554
Weet iemand trouwens welk liedje The Arcade Fire speelde nadat happy birthday werd gezongen? Dat vond ik een erg mooi nummer, en ik was niet erg bekend met de band dus ik weet geen titels.
pi_52527565
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 14:02 schreef Toad het volgende:

[..]

Wat was dat dan precies? Ik heb nog even eraan gedacht om er even langs te gaan, maar dat ben ik vergeten.
Springen, beuken, crowdsurfen en polonaise dansen op de meeste foute volksmuziek(Nederlandse Balkanbeats) die je maar kan bedenken. Prachtig ook hoe een gozer zo'n hele plant naar binnen nam die nog net onder luifel heen kon, drie security gasten een plantenbak laten bewaken, de opengescheurde zitzakken op het einde gevuld met witte sneeuwballetjes.
Ik kwam niet meer bij van het lachen.
pi_52527569
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 14:10 schreef Mathijz het volgende:
Zooi techno, had het na een half uurtje wel gezien...
Te eentonig? Of door gebrek aan volume?
pi_52527570
Reverend And The Makers was zéker de verassing van LL.
  maandag 20 augustus 2007 @ 14:12:57 #94
163981 botar
acoustic revolution
pi_52527589
Dat bericht slaat toch niet op Kees van Hondt... Dat was namelijk (afgelopen jaren) een hele blije "dj", beetje ala balkan beats
pi_52527631
SPOONMAN!!!!!
Wat een versie was dat en hoogtepunt voor mij.
Games in concert was erg leuk en goed......al die mensen reageren als de geluidjes van Mario en zelda werden gespeeld.
Volgend jaar weer.....maar dan niet als wittebroodsweken
PSN: Poekimammi_nl
pi_52527637
LCD Soundsystem waren voor mij de helden van Lowlands.
Tweede plek Laurent Garnier, Crispy bacon
  maandag 20 augustus 2007 @ 14:17:17 #97
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_52527712
Hoogtepunten: Jack penante, kaiser chiefs, the killers, mika, the shins, Arcade Fire ik leef niet meer voor jou door ruben nicolia, ruben vermeer en horace cohen in de magneetbar.

Maar ik denk toch dat Reverend and the Makers, wat een leuke dansbare muziek, een zanger die de hele tijd gaan jullie nog dansen roept en een ontzettend lekker wijf achter de toetsen.

Dieptepunt: Lange frans bij serious politics en de onverlaat die in onze tent had ingebroken en mijn fles water en deo gestolen heeft.
pi_52527932
ben ook terug, en zo kapot als het maar kan.. maar hey, het was geslaagd!
Meest verrassend: Dj set van Trentemoller
Beste band: Oi Va Voi
pi_52528015
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 14:17 schreef Tweek het volgende:
Maar ik denk toch dat Reverend and the Makers, wat een leuke dansbare muziek, een zanger die de hele tijd gaan jullie nog dansen roept en een ontzettend lekker wijf achter de toetsen.
Hehehe, een hoop gefluit toen ze ging zingen.

Reverend and the Makers!
  maandag 20 augustus 2007 @ 14:35:44 #100
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_52528200
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 14:01 schreef ranja het volgende:Nine Inch Nails
Heel weinig van gezien aangezien ik een goed plekje wilde hebben bij Sonic Youth. Qua volume was het in elk geval hard. Trent achter z'n laptop, vraag me af of de gitarist en bassist op het podium echt wat deden of alleen decoratie waren. Maar ik had hier wel meer van willen zien.
Die deden heel veel zelfs, na de eerste paar nummers praktisch alles zelfs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')