Idd, echt een 3voor12 onwaardige recensie. Ik bedoel: je mag het van mij goed of slecht vinden, maar zijn conclusies slaan echt als een l*l op een drumstel en zijn wat mij betreft bij het stompzinnige en het respectloze af.quote:
Stampende rock en roll circlepitt trashen heerschen ... motorhead had moeten ruilen met tool qua tijd ... ik vond tool trouwens wel goed spelen maar niet echt een afsluiter om het maar zo te zeggen ...quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:01 schreef crossover het volgende:
Oke wie wil deze fan vertellen hoe Motorhead was? Ik heb het zelfs niet eens op tv of op 3voor12 gezien.
(linkje?)

Bravo had overigens ook de meeste geluidsapparatuur hangen! Het was ook op de borden te lezen dat de organisatie zich niet aansprakelijk hield voor gehoorbeschadigingen... Wat ik wel weet, is dat ik volgend jaar oordopjes meeneem (wat ik veel heb gezien) zodat ik na het festival wél nog kan horen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:36 schreef Aventura het volgende:
Een minpunt vond ik dat het geluid overal zo knoerthard stond. Vooral in de Bravo en Alpha. Na afloop van bv. Basement Jaxx had ik gewoon echt oorpijn. Weet niet of dat was van de laatste jaren is of dat het me nu pas opvalt, maar relaxed is het zeker niet. Komt de muziek ook totaal niet ten goede. Vaka kon je het buiten nog beter horen dan binnen.
Maar dat zijn ze, als aanbieder, absoluut wel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:14 schreef Sjowhan het volgende:
Bravo had overigens ook de meeste geluidsapparatuur hangen! Het was ook op de borden te lezen dat de organisatie zich niet aansprakelijk hield voor gehoorbeschadigingen...
Zover ik kon horen gezellig. Helaas waren ze in de veel te kleine Lima geplaatst, waardoor we niets hebben kunnen zien.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:21 schreef botar het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de 2 bands die ik dan wel had willen zien mocht ik gegaan zijn...
Dus: Hoe waren the black seeds?
Langs gelopen en zag er feestelijk uit!quote:en hoe was pronghorn?
Ja, in het oogpunt van 'ons' wel, maar helaas dus niet; 't staat aangekondigd, dus kan je dus alsnog niet de organisatie aansprakelijk stellen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:20 schreef belsen het volgende:
[..]
Maar dat zijn ze, als aanbieder, absoluut wel.
Oh god, ik heb zo gelachenquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:30 schreef Aventura het volgende:
Weet iemand of je die filmpjes van Henk nog ergens kunt terugzien? Die vind ik zooo grappig, vooral die waar hij gaat Jumpen
Zeker wel, je ontkomt niet aan je verantwoordelijkheid door een bordje op te hangen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja, in het oogpunt van 'ons' wel, maar helaas dus niet; 't staat aangekondigd, dus kan je dus alsnog niet de organisatie aansprakelijk stellen.
NIN deed ook niet echt zijn best om nieuwe zieltjes te winnen. De hitjes die ze hebben en de toegankelijker nummers (hurt, head like a hole, something i can never have) zaten niet in de setlist, sterker nog: het waren veelal juist de onbekendere nummers en b-kanten zo ongeveer. Vond ik ook wel weer wat hebben, zeker als je de set zo super ontoegankelijk begint als ze deden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:14 schreef Sjowhan het volgende:
NiN was niet echt de muziek die ik kon waarderen, alhoewel het synthesizer-gehalte mij wel wat aansprak. H
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:40 schreef Demon_Hunter het volgende:
Weet je wat ik wel lelijk vond .... liep er 1 gast te crowdsurfen bij turbonegro ... en die gast werd me toch ff aangepakt door de security ... dat mocht zeker wel wat minder zeg !
hoe ernstig? ik vind crowdsurfen wel irritant, voor je het weet heb je een laars in je oog omdat je hem niet zag aankomen, maar ze hoeven niet dood ofzoquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:40 schreef Demon_Hunter het volgende:
Weet je wat ik wel lelijk vond .... liep er 1 gast te crowdsurfen bij turbonegro ... en die gast werd me toch ff aangepakt door de security ... dat mocht zeker wel wat minder zeg !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |