P.S. Heeft TTK geen centrale topics? Zo nee, waarom niet, zo ja, kan deze dan ook centraal gemaakt worden?quote:
Dit is echt een van mijn lievelings topics (lees: reeksen) geworden... ik lach me af en toe echt rot!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:18 schreef Frollo het volgende:
Ik zeg trouwens niet dat dat per se een goede ontwikkeling is.
Het was af en toe heerlijk om mensen flink op de kast te jagen door ze te wijzen op hun fouten.
Maar hier lekker centraal nerden met medetaalnazi's is ook leuk.
Voortscheidend inzicht.. Bij voorbaat niet trouwen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:14 schreef EchtGaaf het volgende:
totdat die ene ook omvalt. voortscheiden inzicht heet dat.........Want wat is de waarheid. Dat weet dus niemand...
Lijkt me best praktisch bij het zemen van de ramen...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 @ 11:54 schreef domblondje het volgende:
[..]
Kuthoeren. Die kennen we nou zo langzemerhand wel
Dat was ook mijn intentie met het openen van het eerste topic.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:13 schreef Frollo het volgende:
Het valt me wel op dat sinds het bestaan van deze reeks veel minder topics ontaarden in bashpartijen tussen taalnazi's en taalverkrachters.
De laatste post van het vorige topic is ook geweldig!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:16 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Ik ben misselijk, en ik eet droog brood en melk zou ik daarlijk alles eruit kotsen of zou ik niet meer misselijk zijn
quote:quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 04:15 schreef Yestuuur het volgende:
Volgens een wetenschapper uit Canada is de man die zijn fallushaartjes scheert een metropool, David Beckham behoort tot dit soort mannen naar het schijnt..
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:28 schreef ymme het volgende:
Ik heb net met de huisarts gebeld, bloeduitslag was binnen.
Ik heb dus de ziekte van pfeiffer.
hier was ik al bang moe, vooral na die flinke keelontsteking. Ik kan wel hele dagen slapen en voel me belabbert.
Heel vervelend, maar ik weet nu tenminsten wat het is.![]()
Hoop dat ik snel weer de oude ben.
Editen moet met 1 t (en 1 d), maar wordt vaak met 2 t's geschreven, dus is het met 2 d's en 1 t wel een keer origineel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:34 schreef F04 het volgende:
Waarom is het nou niet mogelijk om berichten van jezelf te edditen na 4 dagen bijvoorbeeld?
Geweldig, Biancavia.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:45 schreef Biancavia het volgende:
Samenvatting tot en met deel 3.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:45 schreef TwyLight het volgende:
hoewel als er meer van die mindere in zaten was he wel beter maar dat terzeide.
In principe heb ik alle woorden gebruikt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Geweldig, Biancavia.
Heb je alleen de woorden meegenomen die je zelf leuk vond of alle woorden? Want ik mis er nog wel een aantal.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:41 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Of het echt bestaad weet ik niet, het lijkt me niet... [...]
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:08 schreef bramos-elvis het volgende:
Balkie sprak zich vorig jaar toch nog uit tegen homo-huwelijken toen hij daarmee geconfronteerd werd op een school in Indonesië.
Daarnaast vraag ik het me af hoe mensen dan wel niet de godsdienst beleven. Dr zoon van God, jezus christus, zou nooit tegen homo's geweest zijn maar ontarmen als gelijke mensen.
quote:Op zondag 7 januari 2007 00:19 schreef biancie3ks het volgende:
Ik zie soms ook mensen die het hebben laten doen, dat ik bij me eigen denk, welke kwakzalver heefd dat gedaan.
Is het niet zo dat je je eraan ergert?quote:Op zondag 7 januari 2007 00:28 schreef brrrrrrt het volgende:
Ik irriteer me er mateloos aan
verandertquote:Op zondag 7 januari 2007 00:28 schreef brrrrrrt het volgende:
Ik irriteer me er mateloos aan dat de imperatief van zijn veranderd, ik kom regelmatig tegen dat mensen kneuzenzinnen schrijven als "Ben je daar wel bewust van!" in plaats van "Wees je daar wel bewust van!"
Tja.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:30 schreef maok het volgende:
[..]
Ik zeg wel eens dat ik wat gaotisch over kom (dus niet dat ik het ben) en omdat ik dat weet van mij zelf ik juist heel georganiseerd te werk ga.
quote:Op zondag 7 januari 2007 03:44 schreef JAM het volgende:
[..]
Zelfdiscipline, uuuuuuugh. Wie dat ooit verzonnen heeft, ik kan niet anders dan denken dan dat het persoon in kwestie er hele, hele vrede en gemene bedoelingen mee heeft gehad.
Is dat een peul zonder oren?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 @ 23:36 schreef Maatie het volgende:
[..]
Doofpod![]()
Of een iPod voor slechthorenden?quote:Op zondag 7 januari 2007 11:23 schreef KutKat het volgende:
Is dat een peul zonder oren?
quote:Op zondag 7 januari 2007 02:10 schreef raptorix het volgende:
Laat voorop staan dat ik links nogs rechts georrienteerd ben.
quote:Op zondag 7 januari 2007 04:22 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, de phschycholooch weet er wel raad mee.
Oké, het is duidelijk opzet... Maar tochquote:Op zondag 7 januari 2007 04:25 schreef Maisnon het volgende:
pschyshcoloogch is toch met dubbel scsch?
quote:Op zondag 7 januari 2007 01:03 schreef oor het volgende:
[..]
meisjes horen mooie donshaartjes te hebben, en niet een rekenfilmachtige lijnen boven de ogen
quote:Als het zo is (en misschien weet ze het ook) zal ze toch glans hard ontkennen. Daarnaast komt het misschien door het cultuur verschil dat het MISSCHIEN zo lijkt, dat hij een loverboy is.
quote:Op zondag 7 januari 2007 18:20 schreef delapoko het volgende:
Wij wonen in een flat van 4 verdiepingen (4 woningen aan elke zeide, dus in totaal 8 woningen per ingang).
Ik ben benieuwd welk liedje loverboys dan zingen.quote:Op maandag 8 januari 2007 09:52 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Loverboys hebben wel bepaalde kenmerken/ symptonen om het zo maar te zeggen.
Ja, dat is ook grappig.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:01 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
Trouwens, voor als je je nog eens verveelt (en de website nog niet kent): www.engrish.com
Zij doen hetzelfde als wij hier doen (maar dan in het Engels).
Ja, dat slaat wel hard.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:35 schreef L-IS het volgende:
Gaat echt je hardslag oid wel sneller van, zullen ze wel merken denk ik. Anders kan je je mond wel bewegen of kreunen toch?![]()
Überhaupt niet zo'n hele intelligente post, maar vooral cripeer is wel érg mooi.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:31 schreef Droomert het volgende:
Dus ik sta gewoon 's avonds op van me stoel en ineens. CHAK zak ik door me rug heen. Het is niet menselijk meer als ik maar een beetje draai cripeer ik al half van de pijn. En dan heb ik ook nog eens van die mongolische trappen waar je mongolisch op en neer op moet(heel veel auw)
Klacht: Tyfus trap Tyfus stoel TYFUS RUGPIJN.![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:09 schreef SKETSj het volgende:
ooooh! weetje wat ik lekker vind?
Tagliettelle (groene of 2 kleuren groen én wit van Honig <--- Belangerijk 'Honig'!)
Bereiden al Dente en op bord leggen
Gehakt rul bakken en een bolgnese mix erbij. Over bord met Tagliettelle doen.
Paar plakken kaas erop (2), ff in megnetron en...
Pizzaaaa! Taglietelleeeee!
Mét Gehakt en Kaas!
(En als je geen kaas lust, laat je dat weg.. ook goed)![]()
Niet alles aangegevenquote:Op maandag 8 januari 2007 10:42 schreef -chefke- het volgende:
ik zit tot mijn schoudertjes in de wasmachine wereld werk in een wit goed zaak doe reparatie`s en verkoop en opknappen van tweedehands.leuk bijbaantje
blijf van merken als indesiet, bauwknecht, whirlpool ect af dat zijn gewoon slechte machine`s gare lagers slechte motoren, en klok/ stuurprinten.
Neem GEEN combimachine allejezuswat een kl*te dingen ze vreten koolborstels en motoren ( serie motor is niet bedoelt voor de droog belasting) en als er iets stuk gaat is het kl*te sleutelen lees veel manuren en erug dure onderdelen.
![]()
Uit 't zelfde topic:quote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:28 schreef hierissiedan het volgende:
en anders een consultje bij de psychiator?
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:09 schreef LXIV het volgende:
Gratis kinderopvang is een contradictie in terminus,
Een heiskraan. Dat moet uit de binnenaarde komen..quote:Op maandag 8 januari 2007 22:36 schreef raptorix het volgende:
Volgens mij een heiskraan. http://www.havenco.com/photos/sealand.jpg
Ik zie dat steeds vaker, dat mensen 'zal' in plaats van 'zou' schrijven als ze iemand iets adviseren.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:02 schreef Djarum het volgende:
[...]ik zal proberen om een extra gat te maken, of anders een afzuigkap nemen met alleen een koolstoffilter, dus zonder afvoerbuis.
werkte bij mij ook prima, de kookluchtjes hou je natuurlijk wel, alleen merkbaar minder
toch aardig dan, dat ze dat bij jou thuis komen doen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie dat steeds vaker, dat mensen 'zal' in plaats van 'zou' schrijven als ze iemand iets adviseren.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:38 schreef Secretus het volgende:
Zitten we te eten, vertelt mijn broer iets over bumfights, vindt mijn vader het natuurlijk nodig om zijn eigen briljante hypothese te vertellen over waarom het misgaat met de wereld:
"Ja !!11 Zo zie je wat het gevolg is van een leven zonder God de Heer ! De wereld wordt gek en zedig omdat ze God afwerpen !! Kijk eens wat ongelovigen doen !
Wat is hun doel in het leven ?? Rijk worden !! Kijk eens wat ervan komt ! Mensen verstoten God !!"
...
quote:Op maandag 25 december 2006 13:28 schreef Xilantof het volgende:
Pdehoog snijdt een goed punt aan. Het is belangrijk om tijdens een bruiloft je niet af te vragen waar knopje X voor dient. Een camera die bekent is in je handen is dus echt een muts.
[quotequote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:46 schreef BazzieK het volgende:Grappig dat je wel het hele politiesysteem over een kam scheert en als donutetende flitsers bestempelt en als het over buitenlanders gaat schiet je meteen in de verdedigingLekker concequent
[..]quote:Op donderdag 3 november 2005 11:00 schreef EpiPhany het volgende:
ZE OMZIJLEN DE HELE FUCKING FILOSOFIE EN PSYCHOLOGIE...
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jouw username is een originele spelfout.![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:43 schreef kriele het volgende:
Ik ben het eens met de TS. Dit is zwaar, zwaar overdreven. Wat bezielen ze daar bij het RIAGG, zeg!
Twee voor de preis (quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:26 schreef RijstNatie het volgende:
Ik kijk toevallig naar opsoring verzocht en wat ik me nou afvroeg..
Stel je wordt als vrouw verkracht, wanneer is het een verkrachting?
ik bedoel dat gaat toch niet zomaar ff, je kan bijvoorbeeld je benen dicht houden..
Het is ook niet echt makkelijk om staand je lul erin te krijgen?
Als je bedrijgt wordt met een wapen kan je toch bijvoorbeeld beetje mee werken zijn broek omlaag doen en dan wegrennen?
Het kan toch niet zijn dat je totaal weerloos bent..
En dan als laatste, komt de verkrachter meestal klaar?![]()
Driemaal raden waar ik dan weer wat 'veller' op heb gereageerdquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:38 schreef n00cL30n het volgende:
Sorry, het is Leslie... Ben hier wat veller op, omdat een heleboel mensen dezelfde fout ook maken met mijn voornaam. (Ook Leslie dus.)
quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:13 schreef tulpje6 het volgende:
En dan is het denk ik ook meer als je echt ergens helemaal in een afgelaten gebied bent waar de man weer rustig een 2e poging kan wagen
Toornig werd aan rechten getornd.quote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 14:19 schreef Jeltos het volgende:
[..]
hahah ik ook als verjaardags cado maja heb je wel wat![]()
Geen spelfout maar toch leukquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:27 schreef buachaille het volgende:
Op zich hebben de Belgen gelijk natuurlijk, als je ziet hoeveel Nederlandse voertuigen door België rijden, wel de lasten maar niet de lusten.
Die had ik ook net gespot! Weer een rijger!quote:
EchtGaaf is meer van de plichten dan van de dapperen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ahhh, dat geeft de burger moet.
joehoe, dat doet ie erom hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:03 schreef dvr het volgende:
Maikuuul, of hoe dat verschijnsel ook moge heten, verpestte vandaag mijn dag door een woord te gebruiken dat ik hier niet eens kan typen zonder dat mijn diner er weer uitkomt. Kijk zelf maar. Derde woord in de een na laatste paragraaf.![]()
![]()
Een heiger!quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:16 schreef HansU het volgende:
[..]
of of of, heig heig, laat haar uitgekleed wachten in het schoonmakershok, en stuur je lelijkste mannelijke collega erop af.
quote:Op donderdag 14 april 2005 19:55 schreef Markster het volgende:
[..]
Je mag dat ding helemaal niet gebruiken hoor, sterker nog, de minutie moet compleet ergens anders bewaard worden dan het wapen zelf.
Met nog een paar pogingen moet hij er wel uitkomen zou je zeggenquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:27 schreef LostFormat het volgende:
Hij staat al provocorisch (provosorisch?) vast met spanbanden. Gisteren brak een deel af en dat ook ff aan elkaar gebonden. Ik geef hem ook niet lang meer.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:01 schreef Timmehhh het volgende:
Als het je puur om je lengte gaat moet je maar gaan emigreren naar het buitenland. In Italie is de gemiddelde lengte zo rond de 170 en in Aziatische landen zijn ze nog vaak kleiner als jouw.
Zitten er geheime snufjes in?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
15, lelijjke kleding zo van ik ben gepimpt door mijn moeder, een designbril uit 1980, van die 2 maten te grote laarsjes en een bruin jasje met een schaap er op als "bondkraag"
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:58 schreef Brighteyes het volgende:
En je krijgt een zetten van LIF naar K&W.
Zijn Duits is ook niet meer wat het nooit geweest isquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:00 schreef NordicBlue het volgende:
Jawohl mein Gruppenfuhrer!
Sehr schön.
Gebst acht!
Da's raar 'spelt.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Mag iemand niet komen als ie zich lekker voelt in een strak-grijs-pak met prachtige krijtstreep (zoals je die ook vaak in mooie etalages aantreft, zo van zie mij hier staan...) en een prachtige dure dag, met daspelt uiteraard, zoals Finder Elf towns zwaar van plan is?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:05 schreef santax het volgende:
Tja, ik kan me nog zooo goed herinneren dat ik als kind een boekenkast in de henst had laten vliegen... (Wel het vuur kunnen uitmaken...) En dat ik het toen mijn ouders moest vertellen.... Ahhhh wat was ik bang...
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:46 schreef Maikuuul het volgende:
Waren die nieuwe dvd speler en schoenen misschiens van de vrachtwagen gevallen > jij pakte het toen snel op, maar de vrachtwagenchauffeur zag dat > volgde je, en stoolde het terug, en omdat hij geen 2x500 watt speakers heeft nam hij die ook maar mee.
Want dat hebben alle Golfjes toch ? vele watt speakers ?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Netjes in de hous houden en dan maakt het volgens mij niet veel verschil of ze liggend of rechtop staanWel netjes onderhouden natuurlijk en ze niet zomaar allemaal op een berg flikkeren. Je hebt er ook kistjes en boxjes voor he
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:20 schreef Muck het volgende:
Gatverdamme wat een elitair zooitje zijn jullie zeg!
Er komen ook heel wat dingen voorbij die overduidelijk gewoon typfouten zijn, maar ach, wat maakt het uit, als jullie maar wat te zeiken hebben!
Bah, wat misselijk zeg!
Ga maar naar de Menza, daar passen jullie volgens mij perfect tussen.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:28 schreef SeLang het volgende:
[..]
Goede zaak, al die persoonlijke failliesementen komen uiteindelijk weer voor rekening van de gemeenschap.
right....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:22 schreef Lienekien het volgende:
Joh, stel je niet aan. Dit is juist een heel lichtvoetig topic.
menza, mensa, wat maakt het uit, je weet toch prima wat ik bedoel?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:24 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Waren het allemaal maar typefouten!
Ja, zo is het wel bedoeld. Jij bent de eerste die het op de heupen krijgt en begint te blaten.quote:
Laten we die discussie hier maar niet gaan voeren.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:43 schreef Muck het volgende:
[..]
menza, mensa, wat maakt het uit, je weet toch prima wat ik bedoel?
De mensen in dit topic houden niet van spelfouten. Maar aangezien niet iedereen er evenveel om geeft als wij, is dit topic geboren. Hier kunnen wij onze frustratie kwijt, zonder daar de rest mee lastig te vallen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:20 schreef Muck het volgende:
Er komen ook heel wat dingen voorbij die overduidelijk gewoon typfouten zijn, maar ach, wat maakt het uit, als jullie maar wat te zeiken hebben!
Bah, wat misselijk zeg!
dat zijn toch vogels.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:07 schreef isama het volgende:
[..]
ik ook! die moslis tussen de 13 en 20 jaar zijn allemaal kenkeragressief als je op de plek gaat staan, waar zij net heen wouwen...
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:04 schreef Geerd het volgende:
3 of 4 meter ofzo met een odol ja je moet toch hey.
En om nouw de douche helemaal geel te plameuren vond ik ook zo wat.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:33 schreef tong80 het volgende:
Jezus alsof je in de halve finale van het WK voetbal zegt :
'Sorry mensen we gaan nu verder in nickledoneon'
Ik vraag me toch af waarvoor hij moet pleiten.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
Is meer grappig dan dreigend eigenlijk... Ik moest toenstraks lachen toen die college van me flipte op zo'n kneuzen stagiar. Probleem: De stagiair lachte ook om die kop van Ben. En nu moet ie pleiten en is 4 maanden stage naar de klote
Op zich wel ironisch: een typefout in typefouten!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:20 schreef Muck het volgende:
Bah, wat misselijk zeg!
Zouden ze die straten, na het bereiden, opeten?quote:De straten bleven echter goed bereidbaar.
kolonies ?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 @ 02:24 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
en ies afgeven. neu, zijn wij eigentlijk de enige die nog continenten [ heet dat zo ] bezitten? hoe bizar.
even offtopic, Damart, je hebt een hilarische avatarquote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:36 schreef DaMart het volgende:
Deze komt niet van het forum, maar stiond afgelopen week in een column in een lokale krant. Het ging over een vakantie naar Duitsland, waar de schrijfster winterbanden voor nodig had.
[..]
Zouden ze die straten, na het bereiden, opeten?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:41 schreef Bensel het volgende:
ik had toch minstens om een rit naar huis gevraagd. en als ze weigeren gewoon met argumenten komen, zoals dat je daar onbekend bent, dat een rit in een auto velen malen schoner is dan eenzelfde rit met een brommer, en last but not least: dat je anders een rekening opstuurt vanwege reiskosten, bederfde inkomsten, en uiteraard administratie kosten..
dan kan het ineens wel..
Daar is volgens mij geen sprake van vrije wil!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:55 schreef btb het volgende:
Hmm, imho geen clicheverhaal maargoed.
Misschien hard, maar als je vriendin er voor kiest om haar leven op deze manier in te richten zal je dat moeten accepteren. Je kan je twijfels zetten bij de manier waarop ze dat doet maar dat is niet aan jou. De manier waarop zij je behandeld is simpelweg ongepast.
Als je al eens met je vriendin gepraat hebt over dit probleem en het heeft niks opgelost zou ik gewoon wat afstand nemen. Zo te merken leidt jij onder haar keuzes en dat lijkt mij niet de moeite waard... Misschien dat je vriendin daarna tot de conclusie komt dat haar vriendschap met jou niet zo heel vanzelf is als ze nu misschien nu denkt.
Iets ingekort, dat wel. red.quote:Zonder twijfel is SED de technologie waar we op zitten wachten.
SED is net daar waar best of all worlds meets.
Laag verbruik, goede image, breed spectrum, 180° beeldhoek, robust ....
anderzijds kan toshiba nu gewoon aandelen van canon inkopen, en delen ze ook in de taart van de winsten ;-)
zo werkt het
Is dat stukje t.v. alleen voor de heren bedoeld?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:19 schreef Klonk het volgende:
Ik zat gisteren naar een mooie documantaire te kijken over stoomlocomotieven en onder het kijken vroeg ik me af, wat zou nu het oudste nog werkende apparaat/machine op deze aardbol zijn ?
quote:Op zondag 14 januari 2007 15:09 schreef Silver87 het volgende:
Waarom propt ze in iedere uithaal zo'n lelijk R&B-achtig readeltje??
Zo iets dergelijks stond ook in mijn National Geographic reisgids over Florence. Ik vroeg me alleen af of ze nou 'bereikbaar' of berijdbaar' bedoelden... In de context kon het allebei...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:36 schreef DaMart het volgende:
De straten bleven echter goed bereidbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |