wat een sukkelquote:
Je kan de schade laten taxeren (bij een bedrijf op je groene kaart, dan kost het je niks, samen met je aangifte) en dan het schadebedrag laten uitkeren. Dan kan je zelf die schade laten herstellen door "een mannetje". Een wrak opkopen is lastiger, dan moet er echt sprake zijn van totaalverlies (total-loss).quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:58 schreef fr0x het volgende:
Me buurman is schadehier geen spatiehersteller.. Alleen als het goed is moet je bonnen kunnen aantonen aan de verzekering. Dus ik moet maar is zien hoe ik het ga doen.. Ik denk dat ik het "wrak" op ga kopen en dan kan me buurman het misschien voor me maken.. Al is het denk ik wel moeilijke schade om te repareren :S
Hoop koste voor nix dus.. zucht
Eigenlijk vind ik de kleur ook niets, maar het topic gaat over de schade die de auto van de TS heeft opgelopen door de inbraak. Dat je de kleur niet aanstaat is best, maar niet nodig om te vermelden. Zou toch niet best zijn als iedereen over bijvoorbeeld de bekleding, merk of lak zou gaan zitten zeuren, blijft er niet veel soeps van het topic over.quote:
Fout.... kost je 10% van het schade bedrag.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:09 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Je kan de schade laten taxeren (bij een bedrijf op je groene kaart, dan kost het je niks, samen met je aangifte) en dan het schadebedrag laten uitkeren. Dan kan je zelf die schade laten herstellen door "een mannetje". Een wrak opkopen is lastiger, dan moet er echt sprake zijn van totaalverlies (total-loss).
weet ik.. maar 't blijft stomquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Economisch total loss kan ook, of hoe je dat noemt. Dat de reparatie meer kost dan de dagwaarde van de auto.
Ja tuurlijk is het beter je spullen eruit te gooien. Maar stellen dat het je eigen schuld is als je iets vergeet of laat liggen vind ik te ver gaan. Met andere woorden, het laten liggen van spullen in de auto is toestemming geven de auto open te breken en ze er uit te halen. Zo wordt het tegenwoordig zowat gesteld en dat vind ik zo absurd. (dat is namelijk wat hij zo'n beetje zei)quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:28 schreef Noork het volgende:
[..]
Niet zo naief hoor, de wereld is gewoon verrot. Beter je spullen eruit dus.
ford transit? heeul nie?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:04 schreef Sneeuwvlok het volgende:
leuk streepjesshirt!En wat doet die Ford Transit daar?
Ruit krijg je helemaal niet vergoed.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:10 schreef fr0x het volgende:
. Daar geven ze 70% van als het goed is.. Had liever gehad dat ze me ruit eruit hadde gegooit ofso :/
juist wel, anders hadden ze die kutwup ook nog wel meegenomen....quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:32 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Ruit krijg je helemaal niet vergoed.
Afgelopen zomer is onze achterruit ingegooid. dure ruiten want met verwarming. 700 euro schade ruim
Alles zat nog in de auto behalve 1 ding:
een megawup
Klootzakken die zelf geen ah boodschappen kunnen betalen
Die kutwup was dus het enige wat meegenomen wasquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:40 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
juist wel, anders hadden ze die kutwup ook nog wel meegenomen....
Ik hoop dat ze je scooter eens jatten maikuul. Je weet, met die lekke uitlaat en veel te veel cilinderinhoud?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:46 schreef Maikuuul het volgende:
Waren die nieuwe dvd speler en schoenen misschiens van de vrachtwagen gevallen > jij pakte het toen snel op, maar de vrachtwagenchauffeur zag dat > volgde je, en stoolde het terug, en omdat hij geen 2x500 watt speakers heeft nam hij die ook maar mee.
Want dat hebben alle Golfjes toch ? vele watt speakers ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |