Economisch total loss kan ook, of hoe je dat noemt. Dat de reparatie meer kost dan de dagwaarde van de auto.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:03 schreef LoggedIn het volgende:
wel lomp dat zoiets stoms je auto total-loss maakt. Als je dat fixed is er niks aan de hand, ding is verder perfect
Sorry, maar dat vind ik omgekeerde wereldquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:01 schreef Qwea het volgende:
sorry,maar waarom laat je schoenen en een radio in je auto zitten. Dat isser om vragen natuurlijk
Tja! Was idd makkelijker geweest! MoFo's!quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:10 schreef fr0x het volgende:
Had liever gehad dat ze me ruit eruit hadde gegooit ofso :/
Niet zo naief hoor, de wereld is gewoon verrot. Beter je spullen eruit dus.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:13 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik omgekeerde wereld.
Ik snap wat je bedoeld, maar anderen hebben gewoon van andermans spullen af te blijven.
Of er nou zichtbaar een DVDspeler in die auto ligt of niet.
En dan de volgende dag een topic:quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:29 schreef JimDavis het volgende:
Waar woon je TS?
Ik weet wel een paar schadeherstellers voor weinig![]()
De deur hoeven ze echt niet te vervangenquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:39 schreef seto het volgende:
[..]
En dan de volgende dag een topic:
"Autodeur gestolen"
Ik leef ook prima met de gestolen spullenquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:18 schreef fr0x het volgende:
Met de gestolen spullen kan ik wel leven.. Alleen de schade aan me auto is zo enorm.. Daar moet ik mee leren leven![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |