Met kaneel en dan in de koekenpanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:17 schreef Tyler..Durden het volgende:
Moet je het droge brood in melk leggen, dan krijg je een ware volkoren smaakbom!
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:09 schreef Anaalridder het volgende:
Och arme.. PoedelieWoepsie is ziek.
Mij lijkt die drol niet verstandig, anders ga je zeker overgevenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:11 schreef El_Rolando het volgende:
Warme melk met honing.
En anders een drol.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:17 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Mij lijkt die drol niet verstandig, anders ga je zeker overgeven.
Einsheinz.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:57 schreef Roflpantoffel het volgende:
KOTSEN KOTSEN PICS!PICS PICS!!1!!
herinnering aan ontgroeningskampquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:22 schreef immortalsean het volgende:
als je een spons eet, misschien dat hij je misselijkheid dan opzuigt, heb je er geen last meer van.
We hebben geen colaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:26 schreef Jodocus1 het volgende:
Drink cola of heb je geen zin om te werken ?
Er was eens een oud, oud wiefke,quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:11 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Wie vertel me een verhaaltje omdat ik ziek ben ensow?![]()
![]()
![]()
Op een donkere winteravond, zit ik achter mijn laptop. het is koud buiten, het regent en stormt, en op de achtergrond hoor de woeste golven van de zee. Op de een of andere manier wordt ik daar onwijs geil van, en ik besluit om op MSN te kijken of er nog iemand online is... Jasper is online.. Jasper met wie ik een absoluut geweldige zomer meegemaakt heb, en daarna nooit meer gesproken heb. Jasper woont in Breda, dus dat is nog minstens 1,5 uur bij me vandaan, en ik wil hem nu zo graag. Mijn kutje is echt helemaal nat.. ik ben bang dat het straks nog door mijn slipje op de stoel komt. Ik praat eerst luchtig tegen hem, maar vertel daarna dat ik hem zo graag in me wil voelen, heel diep, heel lang, en heel hard. Hij verteld dat hij dezelfde verlangens bij mij heeft, maar dat hij nu niet langs kan komen, omdat hij morgen weer vroeg moet werken. Ik smeek hem bijna om wel te komen, en hij beloofd dat hij morgen avond langskomt. Ik kan niet wachten, en terwijl hij dit allemaal tegen me zegt, streel ik mijn kutje langzaam. Mijn lippen zwellen langzaam op, en ik voel dat ze verder uit elkaar openen. Mijn clit is helemaal opgezwollen, en de piercing die erin zit versterkt mijn gevoel helemaal. Ik pak mijn tarzan erbij, en binnen een paar minuten kom ik tot een climax, maar een echte lul kan dat niet evenaarden. nog een nachtje slapen en hij komt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:11 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
We hebben geen colamaar heb nu al afgebeld
Wie vertel me een verhaaltje omdat ik ziek ben ensow?![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:14 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Er was eens een oud, oud wiefke,
Die vond een houten duitje.
Ze wist niet wat ze er voor kopen zou
En kocht een klein, klein bargje (varkentje)
En 't bargje wou niet naar huus toe gaan
Of men moest het naar huus toe dragen.
Toen ging ze naar de hond toe:
Hond, hond, wil je bargje bieten?
't Bargje wil niet naar huus toe gaan,
Of men moet het naar huus toe dragen.
- Nee, zei de hond.
Toen ging ze naar de stok toe:
Stok, stok, wil je hond slaan?
Hond wil geen bargje bieten,
En bargje wil niet naar huus toe gaan,
Of men moet het naar huus toe dragen.
- Nee, zei de stok.
Toen ging ze naar het vuur toe:
Vuur, vuur, wil je stok opbranden?
Stok wil geen hond slaan,
Hond enz.
- Nee, zei het vuur.
Toen ging ze naar het water toe:
Water, water, wil je het vuur uitdoven?
Vuur wil geen stok branden,
Stok enz.
- Nee, zei het water.
Toen ging ze naar de os toe:
Os, os, wil je water sliene (opdrinken)?
Water wil geen vuur uitdoven,
Vuur enz.
- Nee, zei de os.
Toen ging ze naar het touw toe:
Touw, touw, wil je os vastbiene?
Os die wil geen water sliene,
Water enz.
- Nee, zei het touw.
Toen ging ze naar de muis toe:
Muis, muis, wil je touw doorknagen?
Touw wil geen osse biene,
Os enz.
- Nee, zei de muis.
Toen ging ze naar de poes toe:
Poes, poes, wil je muis ophappe?
Muis wil geen touw doorknagen,
Touw enz.
- Ja, zei de poes.
En toen ging de poes achter de muis,
En de muis achter het touw,
Het touw achter de os,
De os achter het water,
Het water achter het vuur,
Het vuur achter de stok,
De stok achter de hond,
De hond achter het bargje,
En doe riep het oude wiefke: Koes, koes! en was het varkentje in 't hok. En toen at hij witte boontje en dronk hij zoete melk, en was het een echt tevreden bargje.
Ik heb hem maar eens opgeschreven zoals ik het me herinnerde.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |