Hetzelfde!!!!!quote:Op zondag 31 december 2006 23:57 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
De Voltallige DGK redactie/productie etc. wenst alle fokkers een TE GEK 2007!![]()
Wanneer kom je nou weer postenquote:Op maandag 1 januari 2007 12:35 schreef flugeltje het volgende:
En ook van mij voor jullie allemaal een fantastisch 2007 toegewenst.
quote:
Staat dat al vast of verwacht je dat?quote:Op maandag 1 januari 2007 17:25 schreef Gert het volgende:
Goed nieuwjaar gewenst allemaal.
Helaas wel het eerste en tevens laatste oud&nieuw van DGK.
De beste RLS tot nu toe gaat sneuvelen omdat het genre de massa niet meer aanspreekt en omdat het 'in' is om "Talpa" te boycotten.
Er gaan geruchten dat JdM ermee wil stoppen, met heel Talpa / Tien. Maar zelf ontkent hij dit vooralsnog.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Staat dat al vast of verwacht je dat?
Dank! Insgelijks!quote:Op zondag 31 december 2006 23:57 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
De Voltallige DGK redactie/productie etc. wenst alle fokkers een TE GEK 2007!![]()
Hier sluit ik me ook helemaal bij aanquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:32 schreef BONG4002 het volgende:
Ook namens mij wens ik DGK_REDACTIE en ook alle andere mensen die betrokken zijn bij de productie van DGK een heel fijn, gezond en vooral suc6vol jaar met het gelijknamige programma! Hopelijk blijft het nog een tijdje draaien en gaat niet voortijdig de stekker eruit ivm te lage kijkcijfers...
Ik zou het wel waarderen als er meer gepost wordt door jullie, openheid wordt gegeven over zaken en mensen niet worden voorgetrokken.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:01 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Jullie ook een super mooi jaar !!!!! Leuk dat DGK redactie hier post![]()
![]()
![]()
Ik jullie ook!quote:Op zondag 31 december 2006 23:57 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ik vind dit iets te gemakkelijk, Gert. Alsof Talpa volledig onterecht een weerloos slachtoffer is van een op niets gebaseerde hetze. Lees bijvoorbeeld de laatste COS, of andere topics waar kritisch gepost wordt en je zou toch in ieder geval moeten vaststellen dat de hier inmiddels bijna heilig verklaarde DGK-redactie ook zélf iets kan doen om e.e.a. boeiend te maken/houden.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:25 schreef Gert het volgende:
De beste RLS tot nu toe gaat sneuvelen omdat het genre de massa niet meer aanspreekt en omdat het 'in' is om "Talpa" te boycotten.
Niet mee eens. Ik denk dat het vechten tegen de bierkaai is, om de twee eerder aangegeven redenen. Maakt niet uit hoe of wat de redactie doet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vind dit iets te gemakkelijk, Gert. Alsof Talpa volledig onterecht een weerloos slachtoffer is van een op niets gebaseerde hetze. Lees bijvoorbeeld de laatste COS, of andere topics waar kritisch gepost wordt en je zou toch in ieder geval moeten vaststellen dat de hier inmiddels bijna heilig verklaarde DGK-redactie ook zélf iets kan doen om e.e.a. boeiend te maken/houden.
[offtopic alert]quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:27 schreef Cynix ® het volgende:
(...) en doet kwalitatief een beetje denken aan de beginjaren van SBS6. (...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |