abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44988851
Ondanks dat ik niet een geweldig oudjaarsavond heb gehad is deze toch iets positiever verlopen omdat ik een geldprijsje in de loterij heb gewonnen.
Nu ben ik een beetje aan het twijfelen aan wat ik er mee zal doen. Ik heb namelijk een paar verschillende opties.
Het gaat om een bedrag van bijna 1500 euro.

1. Een leuke 2e hands auto. Ik heb straks voor werk en dergelijke een auto nodig. Ook omdat ik wil verhuizen en verder bij sommige mensen vandaan zal wonen lijkt me dit erg handig.

2. Een mooie verre reis maken om het afgelopen jaar een beetje te kunnen vergeten. Ik denk zelf aan 2 weken ergens in de zon. Nadeel is wel dat ik hierna niets mee over heb, alleen de herinnering. Al is dat natuurlijk het enige paradijs waaruit we niet vejaagd kunnen worden.

3. Een deel van een schuld van een persoonlijke lening afbetalen. Ik heb ooit een lening moeten afsluiten wegens bedreiging en mishandeling aan mijn adres. Het was of betalen of inelkaar geslagen worden. Ik heb het geld maar betaald, helaas nog niet af kunnen betalen. Mede door de hoge rente loont het wel om dit snel terug te betalen. Helaas door de hoogte van de lening is dit een druppel op een gloeiende plaat, net of je het niet merkt. dat houdt me dan tegen.

Ik hoop dat ik nu wel openhartig ben geweest, iets wat mij in vorige onderwerpen is verweten dat ik het niet was.

Graag hulp van jullie kant mensen!
pi_44988896
Hoe groot is die lening?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:22:20 #3
107521 Furia
snoopy weer
pi_44989005
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:19 schreef Bunghole het volgende:
Ondanks dat ik niet een geweldig oudjaarsavond heb gehad is deze toch iets positiever verlopen omdat ik een geldprijsje in de loterij heb gewonnen.
Nu ben ik een beetje aan het twijfelen aan wat ik er mee zal doen. Ik heb namelijk een paar verschillende opties.
Het gaat om een bedrag van bijna 1500 euro.

1. Een leuke 2e hands auto. Ik heb straks voor werk en dergelijke een auto nodig. Ook omdat ik wil verhuizen en verder bij sommige mensen vandaan zal wonen lijkt me dit erg handig.

2. Een mooie verre reis maken om het afgelopen jaar een beetje te kunnen vergeten. Ik denk zelf aan 2 weken ergens in de zon. Nadeel is wel dat ik hierna niets mee over heb, alleen de herinnering. Al is dat natuurlijk het enige paradijs waaruit we niet vejaagd kunnen worden.

3. Een deel van een schuld van een persoonlijke lening afbetalen. Ik heb ooit een lening moeten afsluiten wegens bedreiging en mishandeling aan mijn adres. Het was of betalen of inelkaar geslagen worden. Ik heb het geld maar betaald, helaas nog niet af kunnen betalen. Mede door de hoge rente loont het wel om dit snel terug te betalen. Helaas door de hoogte van de lening is dit een druppel op een gloeiende plaat, net of je het niet merkt. dat houdt me dan tegen.

Ik hoop dat ik nu wel openhartig ben geweest, iets wat mij in vorige onderwerpen is verweten dat ik het niet was.

Graag hulp van jullie kant mensen!
Lening afbetalen. Heb je daarna centen om lekker op vakantie te gaan! Bijkomend voordeel: je hoeft je vriendin niet mee te nemen, jij mag immers ook niet mee naar haar!
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:23:15 #4
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_44989070
Ik zou der van op vakantie gaan
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 3 januari 2007 @ 22:23:42 #5
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_44989089
Optie 3.
Ben je het misschien wel in 1x allemaal kwijt, maar dan zit er iig niet meer iets de hele tijd in je achterhoofd te knagen.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_44989108
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:20 schreef heiden6 het volgende:
Hoe groot is die lening?
De lening zoals hij nu staat is 5200 euro.
pi_44989251
Lening afbetalen. Serieus.

Je bent dan gelijk een kwart kwijt. Dat is geen druppel op een gloeiende plaat. Zeker niet als je het uiteindelijk hebt gedaan, dan lijkt het gelijk een stuk minder.
pi_44989374
Dat is inderdaad geen druppel op een gloeiende plaat. Wat je ook kunt doen, is 1200 afbetalen, en 300 opzij leggen voor een auto'tje. Zo maak je een leuk begin en heb je nog het gevoel dat je wat leuks met je geld doet, en tegelijkertijd breng je het grootste deel naar de meest voor de hand liggende plek.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 3 januari 2007 @ 23:14:39 #9
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_44991145
gozer, stap naar de politie wegens bedrijging ofzo, je verhuist binnekort toch naar een andere stad...
ff wachten nog
  woensdag 3 januari 2007 @ 23:32:51 #10
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_44991749
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 23:14 schreef Game_Error het volgende:
gozer, stap naar de politie wegens bedrijging ofzo, je verhuist binnekort toch naar een andere stad...
Ja zou ik ook doen... snap niet dat je nog betaalt, laat me liever in elkaar slaan dan geld betalen aan schooiers.
Maar then again, niemand wil mij in elkaar slaan want ik ben lievvvv.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_44991816
Mag ik vragen waarom je deze mensen geld schuldig was?
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_44997211
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 23:34 schreef Sjakie01 het volgende:
Mag ik vragen waarom je deze mensen geld schuldig was?
Dat staat er niet, hij staat dat die moest betalen omdat die anders in elkaar getimmerd zou worden. Daarvoor centjes betalen, beetje raar verhaal. Voor de rest kan je zelf met je gezonde verstand wel bedenken wat het verstandigste is he?
pi_44997680
De lening aflossen, dan heb je gelijk een heel stuk minder rente te betalen
  donderdag 4 januari 2007 @ 10:08:55 #14
160760 bas_soldaat
_{-.-}_ O Rly? _{-.-}_
pi_44998180
1000 voor aflossing gebruiken.. en met overige 500 je ballen laten vergrote...

bij drijging moet je naar politie stappen... of het nou afpersing of wat dan ook is... het zelf oplosse door ze geld te geve leid alleen maar naar meer drijgementen om meer te krijgen...
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|||||| _{-.-}_ O Rly? _{-.-}_ ||||||||
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pi_45000167
vind het ook een beetje vaag dat je geld gaat betalen omdat je bedreigd wordt! in zo'n geval ga je toch naar de politie ofzo?! lijkt mij dan!

maar ja ik zou idd 1200 aflossen en 300 sparen
Every monkey liked to be
In my place instead of me
Cause I´m the king of Bongo
Baby I´m the king of Bongo bong
pi_45000275
Bedankt voor alle nuttige reacties.
Ik heb het geldbedrag inmiddels aan een goede vriend meegegeven die het voor mij gaat beleggen. Hij gaf aan dat er over een jaar misschien wel een verdubbeling inzat!
Jammer genoeg moest ik wel eerst 150,- administratiekosten betalen, maar een verdubbeling zou natuurlijk geweldig zijn!

Nog even over het uitgegeven geld. Ik kon niet naar de politie, omdat de mensen die het geld hebben gekregen gewoon zouden zeggen dat het een terug betaalde lening was. Ik zou er dus niets mee bereiken om aangifte te doen, aangezien ik alleen stond en deze personen meerdere getuigen zouden oproepen.
pi_45000297
flikker toch op met je lulverhalen man.
  donderdag 4 januari 2007 @ 11:52:53 #18
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_45000374
of je zit ons hier allemaal te belazeren, of je bent te stom om de samba te dansen met een buffelreet.

in geval 1: tief op. in geval 2 sterkte het komende leven. je zult het nodig hebben.
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
pi_45000375
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:49 schreef ruud.nl het volgende:
flikker toch op met je lulverhalen man.
Zou je misschien willen stoppen met het uiten van dit soort dingen? Ik zou graag willen dat iedereen zou reageren op het onderwerp zelf. Zoek anders een ander onderwerp waar je je wel in kunt vinden. Wegblijven is niet zo heel moeilijk lijkt me.
pi_45000388
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:52 schreef punchdrunk het volgende:
of je zit ons hier allemaal te belazeren, of je bent te stom om de samba te dansen met een buffelreet.

in geval 1: tief op. in geval 2 sterkte het komende leven. je zult het nodig hebben.
Waarom zou ik mensen belazeren? Ik weet hoe het voelt, en zou het een ander niet graag aandoen.
  donderdag 4 januari 2007 @ 11:56:28 #21
7091 punchdrunk
pi_45000457
nouja, eerst een verhaal waarbij je aangeeft je te laten belazeren door een stel nep criminelen, dat je nu geld hebt, en dan 3 opties waarvan er 1 wel lekker smeuig is.
dat was niet vreemd.

maar dat je dan vervolgens verteld dat je het geld meegeeft aan een vriend die het gaat beleggen, maar dat je erst 150 euro kosten moest betalen... kom op zeg, ieder klophout zou dat verhaal doorzien.
pi_45000513
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:56 schreef punchdrunk het volgende:
nouja, eerst een verhaal waarbij je aangeeft je te laten belazeren door een stel nep criminelen, dat je nu geld hebt, en dan 3 opties waarvan er 1 wel lekker smeuig is.
dat was niet vreemd.

maar dat je dan vervolgens verteld dat je het geld meegeeft aan een vriend die het gaat beleggen, maar dat je erst 150 euro kosten moest betalen... kom op zeg, ieder klophout zou dat verhaal doorzien.
Je hebt z'n andere topics nog niet gelezen...
pi_45000536
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:56 schreef punchdrunk het volgende:
dat was niet vreemd.

deze vriend heeft aangegeven het in een officieel fonds te willen stoppen. Ook hij moest daar voor betalen. Het is dus niet zo dat hij het allemaal zelf in zijn zak kan steken. Excuses voor het feit dat ik niet helemaal volledig was, maar het leek mij erg logisch dat je afsluitkosten en dergelijke moet betalen.
pi_45000601
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:58 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Je hebt z'n andere topics nog niet gelezen...
Ik heb opgemerkt dat je ook mijn andere onderwerpen hebt willen verprutsen. Hierbij nogmaals het verzoek weg te gaan als je niets nuttigs wilt bijdragen aan mijn onderwerpen.
pi_45000812
quote:

Blaaaaaaaaaat
Hoor ik daar een lama schijten?

Nee ff serieus.....Als het waar is ben je zielig en als het niet waar is ben je ook zielig.....een win-win situatie voor ons...

Dank je!
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
  donderdag 4 januari 2007 @ 12:18:08 #26
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_45000959
Laten we even aannemen dat het waar is, ik verlies er toch niets mee.

Als je een lening met hoge rente hebt die je nu niet terug kunt betalen is een auto kopen geen slim idee. Een auto kost per maand ook ongeveer honderd euro aan belasting, verzekering, enzovoorts. Daarmee wordt het alleen maar lastiger die lening terug te betalen. Ik weet niet wat de maandlasten en de terugbetaaltermijn is, maar zorg dat je daar eerst vanaf bent voor je jezelf een nieuwe kostenpost op de hals haalt.

En hoe betrouwbaar is die vriend van je?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  donderdag 4 januari 2007 @ 12:19:59 #27
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_45001004
Hahahahaha! Ik heb me gisteren kostelijk vermaakt met Remko van youtube (HELLO! Aj emme geej!)
Het lijkt erop dat jij vandaag voor mijn goedkoop vertier gaat zorgen.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  donderdag 4 januari 2007 @ 12:24:45 #28
7091 punchdrunk
pi_45001092
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:52 schreef punchdrunk het volgende:

even mezelf quoten:

ik heb je andere topics eens even doorgesparteld, en nog naschokkend van het lachen moet ik concluderen dant optie 2 hier het geval moet zijn.

jij bent -zoals de amerikanen zo mooi zeggen- "one can short of a sixpack".

maar sterkte in ieder geval.
pi_45001149
Ik ga je ook maar eens bedreigen denk ik!
  donderdag 4 januari 2007 @ 12:34:38 #30
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_45001366
Optie 4: de geldprijs aan mij geven, dan ga ik er van op vakantie!

En als je naar de politie gaat, zeg ik gewoon dat het een terugbetaalde lening was. En Veldmuis is mijn getuige!
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_45001404
1. Lening afbetalen.
2. Auto kopen
3. Op vakantie.

Als je serieus denkt om op vakantie te gaan terwijl je een lening hebt en een auto nodig hebt, kun je beter op krediet een nieuwe gardarobe aanschaffen en daarna met geleend geld lekker op vakantie gaan. En dan later een keer komen posten dat je heel zielig bent.

Geleend geld moet ooit terug. Je hebt het geld nu, dus weg met die lening.
Als je die auto echt nodig hebt (dat is dus beduidend meer dan 'handig') kun je daar geld voor lenen wanneer je hem ook echt moet hebben.
Het geld verbrassen is het domste wat je kunt doen; je denkt misschien dat een vakantie al je zorgen weg zal nemen, maar als je terugkomt zit je in precies dezelfde situatie als voorheen, met als extraatje de wetenschap dat je een mogelijkheid om eruit te komen verbrast hebt. Leuke vakantie heb je dan.
pi_45001503
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:34 schreef MaLo het volgende:
Optie 4: de geldprijs aan mij geven, dan ga ik er van op vakantie!

En als je naar de politie gaat, zeg ik gewoon dat het een terugbetaalde lening was. En Veldmuis is mijn getuige!
Beter dat ik dan mee ga op vakantie !
  donderdag 4 januari 2007 @ 13:53:41 #33
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_45003809
Lening afbetalen. Beter iets aflossen dan niets aflossen. Ik denk dat je sowieso alle extraatjes wat je gaat verdienen in die lening moet stoppen en niet in vakanties of iets dergelijks. Dat komt daarna wel weer
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  donderdag 4 januari 2007 @ 13:55:45 #34
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_45003859
Is niet meer nodig. TS heeft zijn geld in aandelen gestopt en wordt dus verder slapend miljonair!
Life is what you make it.
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:14:39 #35
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_45004410
wat een ramp
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:25:59 #36
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_45004775
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:24 schreef Bunghole het volgende:

[..]

De lening zoals hij nu staat is 5200 euro.
Zoals hij nu staat?
En als 'ie gaat liggen, is het dan iets minder?
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_45004801
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:25 schreef Smots het volgende:

[..]

Zoals hij nu staat?
En als 'ie gaat liggen, is het dan iets minder?
Alsof hij het over een lul heeft, hè?
pi_45004833
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 23:14 schreef Game_Error het volgende:
Je hebt per ongeluk 'verhuist' goed geschreven!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_45004919
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:25 schreef Smots het volgende:

[..]

pi_45004932
voor 1500 euro kan je wel een figuur huren die no3 ongedaan maakt
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:32:31 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45004990
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:49 schreef Bunghole het volgende:
Ik heb het geldbedrag inmiddels aan een goede vriend meegegeven die het voor mij gaat beleggen. Hij gaf aan dat er over een jaar misschien wel een verdubbeling inzat!
Jammer genoeg moest ik wel eerst 150,- administratiekosten betalen, maar een verdubbeling zou natuurlijk geweldig zijn!

Waar komt die optie opeens vandaan? Ik hoop dat je een paar dagen plezier van je geld hebt gehad, want nu is het foetsie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_45005048
Is de mafia bij je langs geweest ofzo.. 5200eur, daar had je makkelijk een pistool voor kunnen kopen & op reis van kunnen gaan.
pi_45005069
quote:

Tel maar 150 euro bij je schuld op.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_45005259
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:35 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Tel maar 150 euro bij je schuld op.
Pest dat menneke toch niet zo!
pi_45005359
Het maakt optie 3 wel aannemelijker
  † In Memoriam † donderdag 4 januari 2007 @ 14:52:07 #46
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_45005622
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:34 schreef XiChico het volgende:
Is de mafia bij je langs geweest ofzo.. 5200eur, daar had je makkelijk een pistool voor kunnen kopen & op reis van kunnen gaan.
een pistool ben je een euro of 300 a 450 euro voor kwijt.
En als je dan op reis wilt gaan moet je nog meerekenen dat je niet overal je pistool mee kunt nemen.
dus dat is binnen de EU blijven.
En dan kan je voor de 2500 euro die je nog over hebt (TS moet eerst een auto kopen, of een trein en zulks regelen en das ook redelijk duur.) een huisje huren voor een maand of wat, ligt aan de luxe van het huisje.

Anyway, die 'maffia' komt vanuit dit topic: inelkaar geslagen.
pi_45005939
quote:
Ok, kick maar naar ONZ.

[ Bericht 19% gewijzigd door mgerben op 04-01-2007 15:09:07 ]
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 januari 2007 @ 15:12:06 #48
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_45006221
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:26 schreef veldmuis het volgende:
Ik ga je ook maar eens bedreigen denk ik!
bedreigen? bedrijgen zal je bedoelen!
pi_45006899
Benieuwd wanneer de TS weer om zijn slotje gaat vragen.
pi_45009604
Nogmaals dank voor de vele nuttige reacties op mijn onderwerp.
Dit onderwerp mag wat mij betreft dicht, ik heb er alle vertrouwen in dat mijn geld goed is ondergebracht bij deze goede vriend.
Volgend jaar als er een verdubbeling van mijn saldo heeft plaatsgevonden kan ik alles in 1x oplossen.
Toch nog een beetje een goed begin van het nieuwe jaar.

Nogmaals dank voor de reacties, het onderwerp kan gesloten worden.
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:44:51 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45009655

En daar is het slotjesverzoek alweer.
pi_45009723
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:44 schreef Copycat het volgende:

En daar is het slotjesverzoek alweer.
Wat is daar mis mee? Het is mijns inziens opgelost, en zo blijft het forum overzichtelijk.
pi_45009730
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:43 schreef Bunghole het volgende:
Dit onderwerp mag wat mij betreft dicht, ik heb er alle vertrouwen in dat mijn geld goed is ondergebracht bij deze goede vriend.
Volgend jaar als er een verdubbeling van mijn saldo heeft plaatsgevonden kan ik alles in 1x oplossen.

1500+1500=3000.
5200-3000=2200 tekort, en dat alleen voor je slamenieinmekaarschuld!
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:48:08 #54
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_45009776
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:46 schreef veldmuis het volgende:

[..]

1500+1500=3000.
Als 'ie nou voor pakweg 1500 euro een leninkje afsluit en die ook belegt bij zijn goede vriend, dan is 'ie volgend jaar wel uit de schuld.
The love you take is equal to the love you make.
pi_45009844
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:46 schreef veldmuis het volgende:

[..]

1500+1500=3000.
Vergeet niet dat ik maandelijks al een bedrag aflos aan de kredietverstrekkende instantie. Dus over een jaar moet dat denk ik wel een heel eind opgelost zijn. Toch bedankt voor het meedenken veldmuis.
pi_45009877
LEEN van Frisia......financieringen.
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:53:50 #57
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45010018
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:46 schreef Bunghole het volgende:

Wat is daar mis mee? Het is mijns inziens opgelost, en zo blijft het forum overzichtelijk.
Het is irritant en niet de insteek van een forum. Temeer daar er nog een aantal vragen openstaat.
Zoals hoe die optie van die belegvriend opeens uit de lucht kwam vallen, bijvoorbeeld.
pi_45010200
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het is irritant en niet de insteek van een forum. Temeer daar er nog een aantal vragen openstaat.
Zoals hoe die optie van die belegvriend opeens uit de lucht kwam vallen, bijvoorbeeld.
Ok, dat kan ik begrijpen. Ik wil geen irritaties opwekken dus zal ik dit nog uitleggen voordat men mijn onderwerp op slot kan doen.
Ik heb de situatie een tijd voor me gehouden, en daarna toch uitgelegd aan deze vriend. Hij kwam met dit aanbod en had dit al eerder gedaan. Hij wilde er zelf ook nog even over nadenken en heeft toen aangegeven dit toch voor mij te willen doen als vriendendienst. Erg aardig toch?
Vandaar dat ik dit niet eerder heb aangegeven, omdat ik onnodige reacties wilde vermijden.

Ik hoop dat het zo iets duidelijker voor je is geworden.
pi_45011023
Ja, ga beleggen dan kan er 100% zeker vanuit gaan dat het straks verdubbeld is.

Voor het zelfde geldt verlies 95%, maargoed sommigen zijn nou eenmaal niet zo slim.
pi_45011102
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:25 schreef Schuifpui het volgende:
Ja, ga beleggen dan kan er 100% zeker vanuit gaan dat het straks verdubbeld is.

Voor het zelfde geldt verlies 95%, maargoed sommigen zijn nou eenmaal niet zo slim.
Nee, misschien dat het bij anderen wel zo zou zijn, maar dit is een goede vriend die het beste met mij, mij situatie en mijn geld voorheeft.
  donderdag 4 januari 2007 @ 17:29:50 #61
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45011148
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:28 schreef Bunghole het volgende:

Nee, misschien dat het bij anderen wel zo zou zijn, maar dit is een goede vriend die het beste met mij, mij situatie en mijn geld voorheeft.
Ik help het je hopen, maar ben er verre van zeker van.
Ik vertrouw de goedheid van die vriend niet zo en ook al zou hij zuiver op de graat zijn, dan nog kan ook hij de markt niet dicteren.
pi_45011172
Ik heb ook het beste met mijn geldsituatie voor, maar het is mij nog nooit geluk op 100% rendement te halen. Moet je me toch eens uitleggen hoe hij dat doet.
pi_45011249
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:30 schreef Schuifpui het volgende:
Ik heb ook het beste met mijn geldsituatie voor, maar het is mij nog nooit geluk op 100% rendement te halen. Moet je me toch eens uitleggen hoe hij dat doet.
Ik heb er zelf ook weinig verstand van, en hij wilde er ook niet teveel over kwijt. Wat misschien ook wel begrijpelijk is. Hij gaf aan dat hoe minder mensen het wisten, hoe groter het rendement zou zijn. Ik ben er verder niet op ingegaan omdat ik bang was dat hij het anders niet zou doen.
pi_45011314
Ok, zeg maar tegen je prijsje in dat geval.
pi_45011351
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:35 schreef Schuifpui het volgende:
Ok, zeg maar tegen je prijsje in dat geval.
Waarom? Hij gaat er echt het beste van maken, dat verzekerde hij mij.
Jammer dat mensen altijd van die vooroordelen hebben. Komt het vertrouwen in de maatschappij niet ten goede. Probeer positief te blijven joh!
pi_45011409
Wat ik me nu zo afvraag is waar je het geld geleend heb.
En wat de woekerrente is die je moet betalen, een schuld van 5200 euro is nu ook weer niet zo groot.
Maar de meeste kredietverstrekkers willen toch wel een bepaald onderpand hebben, vaak hetgene wat je ervan koopt.
Dus klinkt het een beetje ongelovig dat jij het krijgt met je gezicht als onderpand.
Of heb je dit geleend in het criminele circuit?
En dat verdubbelen van het geld zal echt wel loslopen hoor, je moet maar zo bedenken waar vele mensen geld beleggen wint de 1 en verliest de ander.
  donderdag 4 januari 2007 @ 17:40:37 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45011453
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:37 schreef Bunghole het volgende:

[..]

Jammer dat mensen altijd van die vooroordelen hebben. Komt het vertrouwen in de maatschappij niet ten goede. Probeer positief te blijven joh!
Misschien zou het juist voor jou goed zijn wat argwanender in de wereld te staan. Dat iemand je verzeker er het beste van te maken, betekent nog niet dat je daar blindelings op kunt vertrouwen. Het verhaal van je vriend hangt van vaagheid aan elkaar.
Ik heb er echt een hard hoofd in dat je ooit nog een fractie van dat geld zult terugzien.
pi_45011495
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:39 schreef klipper het volgende:
Wat ik me nu zo afvraag is waar je het geld geleend heb.
En wat de woekerrente is die je moet betalen, een schuld van 5200 euro is nu ook weer niet zo groot.
Maar de meeste kredietverstrekkers willen toch wel een bepaald onderpand hebben, vaak hetgene wat je ervan koopt.
Dus klinkt het een beetje ongelovig dat jij het krijgt met je gezicht als onderpand.
Of heb je dit geleend in het criminele circuit?
En dat verdubbelen van het geld zal echt wel loslopen hoor, je moet maar zo bedenken waar vele mensen geld beleggen wint de 1 en verliest de ander.
Ik denk niet dat het van werkelijk belang is voor dit onderwerp om te weten waar ik dat geld heb geleend.
Nogmaals, ik heb weinig tot geen verstand (zeg maar gerust geen) van geld beleggen of iets dergelijks, en al helemaal niet van rendementen. Ik zie hem als een goede vriend, en vertrouw hem daarin. Dat is voor mij genoeg. Er zijn genoeg mensen die fortuinen hebben gewonnen met dit soort dingen denk ik. Ik zie het ook aan hem!
pi_45011527
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:37 schreef Bunghole het volgende:

[..]

En dat zegt degene die steeds verder afglijd.

eerst in elkaar geslagen,
dan een lening nemen om dit te voorkomen ( ik zou nog vaker langs komen, er valt blijkbaar iets te halen zonder moeite)
Dan een klein prijsje ( wat met een beetje pech dus ook weer kwijt is)

En je vind het gek dat de ouders van je vriendin jouw niet op oudejaarsavond willen zien?
Die hopen er nog een beetje verstand in te proppen bij je vriendin.

Je zou haast gaan vragen om een slotje op de TS.
pi_45011628
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:42 schreef klipper het volgende:

[..]

En dat zegt degene die steeds verder afglijd.

eerst in elkaar geslagen,
dan een lening nemen om dit te voorkomen ( ik zou nog vaker langs komen, er valt blijkbaar iets te halen zonder moeite)
Dan een klein prijsje ( wat met een beetje pech dus ook weer kwijt is)

En je vind het gek dat de ouders van je vriendin jouw niet op oudejaarsavond willen zien?
Die hopen er nog een beetje verstand in te proppen bij je vriendin.
Jammer dat je zo negatief bent ingesteld. Ik vind juist dat ik weer wat opkrabbel. Ok, er zijn wat mindere momenten geweest. Maar daar probeer ik het beste van te maken.
Jammer ook dat je het geval van oudejaarsavond erbij haalt, dat is denk ik voor deze discussie niet van belang. Daarnaast komen die emoties weer naar boven, wel jammer.
Nogmaals het verzoek om het onderwerp te sluiten, ik denk dat alles wel gezegd is. Men wil mij gewoon de afgrond in praten hier. En daar pas ik voor.
pi_45011690
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:46 schreef Bunghole het volgende:
Men wil mij gewoon de afgrond in praten hier.
volgens mij hoeven wij dat niet te doen, maar zorg je daar zelf wel voor.
pi_45011744
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:48 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

volgens mij hoeven wij dat niet te doen, maar zorg je daar zelf wel voor.
Nee hoor dat denk ik niet. Ik probeer ten koste van alles positief te blijven, terwijl de reacties hier overwegend negatief zijn. Men wil mij constant bestempelen als een of andere lamzak. En ook dat verdien ik niet denk ik.
pi_45011821
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:46 schreef Bunghole het volgende:

[..]

Jammer dat je zo negatief bent ingesteld. Ik vind juist dat ik weer wat opkrabbel. Ok, er zijn wat mindere momenten geweest. Maar daar probeer ik het beste van te maken.
Jammer ook dat je het geval van oudejaarsavond erbij haalt, dat is denk ik voor deze discussie niet van belang. Daarnaast komen die emoties weer naar boven, wel jammer.
Nogmaals het verzoek om het onderwerp te sluiten, ik denk dat alles wel gezegd is. Men wil mij gewoon de afgrond in praten hier. En daar pas ik voor.
Wat een onzin kraam je nu uit zeg.

Dit soort antwoorden krijg je nu eenmaal als je zo ontzettend achtelijk doet.

Alle topic`s die je geopend heb, eindigen allemaal met een verzoek tot sluiting ervan.
Je wilt nergens op ingaan.
Je komt iedere keer met een vaag en soms onzinnig verhaal, maar vertikt het om dit verder uit te leggen.
Vind je het gek dat het lijkt op een fantast die dingen uit zijn grote duim zuigt, en er vervolgens achterkomt dat hij zijn fantasie niet goed heeft uitgewerkt en dus weigert verder te praten omdat hij vastloopt in zijn argumentatie ervan.

Dus als je wilt dat hier verandering inkomt, dan zal je toch echt bij jezelf te rade moeten gaan of je op deze voet verder wilt.
En anders moet je eens langs de huisarts om eens een paar gesprekken aan te vragen met iemand die je wel kan helpen.
pi_45011928
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:53 schreef klipper het volgende:

[..]

Wat een onzin kraam je nu uit zeg.

Dit soort antwoorden krijg je nu eenmaal als je zo ontzettend achtelijk doet.

Alle topic`s die je geopend heb, eindigen allemaal met een verzoek tot sluiting ervan.
Je wilt nergens op ingaan.
Je komt iedere keer met een vaag en soms onzinnig verhaal, maar vertikt het om dit verder uit te leggen.
Vind je het gek dat het lijkt op een fantast die dingen uit zijn grote duim zuigt, en er vervolgens achterkomt dat hij zijn fantasie niet goed heeft uitgewerkt en dus weigert verder te praten omdat hij vastloopt in zijn argumentatie ervan.

Dus als je wilt dat hier verandering inkomt, dan zal je toch echt bij jezelf te rade moeten gaan of je op deze voet verder wilt.
En anders moet je eens langs de huisarts om eens een paar gesprekken aan te vragen met iemand die je wel kan helpen.
Bah, ik vind dat je erg negatief bent, en ik denk niet dat ik dit verdien. In een vorig onderwerp welke men ook op mijn verzoek heeft gesloten is mij duidelijk gemaakt dat ik duidelijker moest zijn. Dat heb ik in dit onderwerp geprobeerd. Je had mij minstens kunnen wijzen op de steekjes die ik in dit onderwerp heb laten vallen. Voor mijn gevoel heb ik alles netjes geprobeerd te beantwoorden en waar niet duidelijk, geprobeerd het te verduidelijken.
Jammer dat je de positieve kant van het leven wat bent verloren klipper, ik hoop dat je snel een gevoel van positiviteit mag ervaren om je eigen onzekerheden weg te nemen. Sterkte in ieder geval!
pi_45011991
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:57 schreef Bunghole het volgende:

[..]

Bah, ik vind dat je erg negatief bent, en ik denk niet dat ik dit verdien. In een vorig onderwerp welke men ook op mijn verzoek heeft gesloten is mij duidelijk gemaakt dat ik duidelijker moest zijn. Dat heb ik in dit onderwerp geprobeerd. Je had mij minstens kunnen wijzen op de steekjes die ik in dit onderwerp heb laten vallen. Voor mijn gevoel heb ik alles netjes geprobeerd te beantwoorden en waar niet duidelijk, geprobeerd het te verduidelijken.
Jammer dat je de positieve kant van het leven wat bent verloren klipper, ik hoop dat je snel een gevoel van positiviteit mag ervaren om je eigen onzekerheden weg te nemen. Sterkte in ieder geval!

Oh mijn god er zit echt een steekje los bij je.

Ik vond je schoonouders trouwens erg positief hoor met hun actie van de keuze om de ene schoonzoon wel uit te nodigen en de andere niet, wat een waardering krijg je voor dat soort mensen.

Maar mijn eventuele waardering voor jouw is ver te zoeken nu
pi_45012291
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:31 schreef klipper het volgende:
Benieuwd wanneer de TS weer om zijn slotje gaat vragen.
quote:

Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
  donderdag 4 januari 2007 @ 18:16:00 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45012482
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:57 schreef Bunghole het volgende:
In een vorig onderwerp welke men ook op mijn verzoek heeft gesloten is mij duidelijk gemaakt dat ik duidelijker moest zijn.
Euh, dat heb je dan toch verkeerd begrepen:
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 00:00 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dat is absoluut niet gedaan op jouw verzoek, zoals ik dat daar al zei. Dat is puur en alleen gedaan omdat je dat topic eigenhandig naar de knoppen hebt geholpen door informatie achter te houden, die nodig is om een fatsoenlijke discussie te voeren.
[..]
R&P FB: Nu met PM *)
pi_45012920
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:58 schreef klipper het volgende:

[..]

Ik vond je schoonouders trouwens erg positief hoor met hun actie van de keuze om de ene schoonzoon wel uit te nodigen en de andere niet, wat een waardering krijg je voor dat soort mensen.

Je wilt me gewoon telkens in een hoekje drijven om de antwoorden te krijgen die je graag wilt horen. Het spijt me, dat gaat je niet lukken. Ik ben en blijf van mening dat ik alle vragen heb beantwoord en waar men onduidelijkheden zag heb verduidelijkt.
pi_45012949
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Euh, dat heb je dan toch verkeerd begrepen:
[..]

R&P FB: Nu met PM *)
Nee hoor, ik heb dat niet verkeerd begrepen. Het is wel degelijk op mijn verzoek gesloten alleen was afgesproken dat niet kenbaar te maken aan alle leden van dit forum.
pi_45012987
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:58 schreef klipper het volgende:

[..]

Je laat hier trouwens je onzekerheden weer des te meer zien, aangezien je niet tegen kritiek kan. Ook dat is een fase in het leven klipper, ik zou je er best bij willen helpen. Helaas zal elke poging stranden omdat je er niet voor open staat.
  donderdag 4 januari 2007 @ 18:36:47 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45013052
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:32 schreef Bunghole het volgende:

Nee hoor, ik heb dat niet verkeerd begrepen. Het is wel degelijk op mijn verzoek gesloten alleen was afgesproken dat niet kenbaar te maken aan alle leden van dit forum.

Ja hoor. Ik loop al ietsjes langer mee op dit forum om 100% zeker te weten dat je nu helemaal uit je nek lult.
pi_45013053
DRANK DRUGS EN ROCK EN ROLL !!!!
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
pi_45013120
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja hoor. Ik loop al ietsjes langer mee op dit forum om 100% zeker te weten dat je nu helemaal uit je nek lult.
Jammer dat men mij niet gelooft. Ik zie eigenlijk niet in waarom ik mijzelf nog langer moet verdedigen. Het lijkt me fair dat een crewlid nu knopen gaat doorhakken en het recht laat zegevieren in dit onderwerp.
Tevens zou ik je nogmaals willen verzoeken me niet steeds te achtervolgen. Je draagt weinig tot niets nuttigs bij, en daarnaast krijg ik een onrustig gevoel van het feit dat een dame mij steeds achtervolgt.
  donderdag 4 januari 2007 @ 18:41:01 #84
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45013204
Je bent gewoon te schattig naief om links te laten liggen.
Croupouque was het toch?
pi_45013269
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:41 schreef Copycat het volgende:
Croupouque was het toch?
Schattig valt wel mee hoor!
En kroepoek heb ik niets mee, ik hou meer van grieks eten.
pi_45013287
quote:

Sukkeltje
Geef mij maar Amsterdam
pi_45013452
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:44 schreef hannowannabe het volgende:
vind het ook een beetje vaag dat je geld gaat betalen omdat je bedreigd wordt! in zo'n geval ga je toch naar de politie ofzo?! lijkt mij dan!

maar ja ik zou idd 1200 aflossen en 300 sparen
Dat zou dom zijn, 300 sparen levert minder op dan over 300 euro minder rente betalen.
  donderdag 4 januari 2007 @ 18:48:56 #88
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45013485
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:41 schreef Copycat het volgende:
Croupouque was het toch?
My thoughs exactly!
pi_45013780
Ik begin die 5 mannen (of waren het kinderen?) nu toch wel te snappen.
Het lijkt er inderdaad op dat er geen steekje bij je los zit, er zit gewoon helemaal niets.
pi_45015293
Ik snp niet dat TS geen land koopt op Jupiter, dat vertienvoudigt in prijs als ze er bewoners voor vinden
pi_45015569
quote:

[..]

Oh? Waarom weet ik daar niets van?
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:06:27 #92
7091 punchdrunk
pi_45016126
quote:

quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh? Waarom weet ik daar niets van?
Ladies & gentlemen: LET'S RRRRRRUUUUUMMMMBLE!

ps: TS is echt de grootste fantast ever. ik voorspel nog vele dolkomische topiques van de hand (or should i say: duim?) van deze user in 2007!
pi_45017272
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:06 schreef punchdrunk het volgende:

[..]

[..]

ps: TS is echt de grootste fantast ever. ik voorspel nog vele dolkomische topiques van de hand (or should i say: duim?) van deze user in 2007!
Of hij heeft last van een gespleten persoonlijkheidsstoornis, en weet hij gewoon niet wat de ander of anderen doen.

En in dat geval is het weer geen fantast, heeft ie toch nog ergens gelijk.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:15:09 #94
7091 punchdrunk
pi_45020954
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:35 schreef klipper het volgende:

[..]

Of hij heeft last van een gespleten persoonlijkheidsstoornis, en weet hij gewoon niet wat de ander of anderen doen.

En in dat geval is het weer geen fantast, heeft ie toch nog ergens gelijk.
dat zou minstens zo interessant zijn!
pi_45021221
quote:
Die rente komt bij je lening hè
pi_45023760
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:39 schreef longinus het volgende:
Ik snp niet dat TS geen land koopt op Jupiter, dat vertienvoudigt in prijs als ze er bewoners voor vinden
Ik heb inmiddels wel meegedaan aan www.moonestates.com
ondernemen is vooruitkijken. Later lach ik iedereen uit als ik rich and famous ben.
pi_45023797
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:06 schreef punchdrunk het volgende:

[..]

[..]

Dit soort opmerkingen mogen wat mij betreft achterwege blijven, opbouwende kritiek heb ik echter geen problemen mee.
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:22:49 #98
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_45024008
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:16 schreef Bunghole het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels wel meegedaan aan www.moonestates.com
ondernemen is vooruitkijken. Later lach ik iedereen uit als ik rich and famous ben.
Jezus, die had Croupouque ook al gedaan .
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:27:45 #99
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_45024157
Mag inderdaad gesloten worden, zelden zoveel bullshit van een ts in 1 topic mogen aanschouwen.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_45024201
Wat een topic!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:31:29 #101
133795 Bunghole
Ehhhhh ok...
pi_45024282
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:27 schreef navvy het volgende:
Mag inderdaad gesloten worden, zelden zoveel bullshit van een ts in 1 topic mogen aanschouwen.
Ik ben er zolangzamerhand wel klaar mee. I probeer continue netjes antwoord te geven op de gestelde vragen, en probeer bij te sturen waar nodig. daarnaast probeer ik de reacties een beetje in de richting van het onderwerp te houden. Jullie zijn degenen die er een puinhoop van maken door continue over andere dingen te gaan lullen en mensen steeds maar weer uit te maken voor fantast en leugenaar. Ik ben er klaar mee. Op deze manier wil ik hier niets meer delen. Zoek het maar uit.
pi_45024312
Even glooide de hoop op dat de TS een klein kindje was, maar gezien zijn tijdstip van posten is ook dit in rook op gegaan.
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:33:47 #103
133795 Bunghole
Ehhhhh ok...
pi_45024345
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:32 schreef klipper het volgende:
Even glooide de hoop op dat de TS een klein kindje was, maar gezien zijn tijdstip van posten is ook dit in rook op gegaan.
klipper, neem aub mijn raad aan en zoek hulp. Je onzekerheid wendt je continue af op anderen. Het begint wel een beetje vervelend te worden.
pi_45024349
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:31 schreef Bunghole het volgende:

[..]

Ik ben er zolangzamerhand wel klaar mee. I probeer continue netjes antwoord te geven op de gestelde vragen, en probeer bij te sturen waar nodig. daarnaast probeer ik de reacties een beetje in de richting van het onderwerp te houden. Jullie zijn degenen die er een puinhoop van maken door continue over andere dingen te gaan lullen en mensen steeds maar weer uit te maken voor fantast en leugenaar. Ik ben er klaar mee. Op deze manier wil ik hier niets meer delen. Zoek het maar uit.
Reageer dan ook eens normaal, i.p.v. alleen maar lopen te jammeren.
Je vind jezelf alternatief, troost je dat ben je ook.
pi_45024413
Geef mij het adres van die vriend! Een fonds dat binnen een jaar verdubbelt, zonder risico!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:36:14 #106
133795 Bunghole
Ehhhhh ok...
pi_45024439
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:33 schreef klipper het volgende:

[..]

Reageer dan ook eens normaal, i.p.v. alleen maar lopen te jammeren.
Je vind jezelf alternatief, troost je dat ben je ook.
Ik vind mezelf helemaal niets. Ik kom hier omdat ik graag wat hulp wil bij bepaalde zaken. Hulp, tips noem het maar op. Het enige wat ik over me heen krijg (de uitzonderingen daargelaten) is dat ik een fantast, klein kind, jammeraar en grote lul ben. Dat geeft geen motivatie tot dingen uitleggen. ik heb vaak genoeg aangegeven dat ik het graag over het onderwerp wil hebben, en dat het gezeur achterwege mag blijven. Kun je je voorstellen dat ik na 25x vragen dat een beetje zat ben?
pi_45024442
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:33 schreef Bunghole het volgende:

[..]

klipper, neem aub mijn raad aan en zoek hulp. Je onzekerheid wendt je continue af op anderen. Het begint wel een beetje vervelend te worden.
Als de mensen me hier 1 ding ontraden, dan is het wel goede raad van jou aan te nemen.
Eerst wil ik sowieso weten met welke van de 5 ik te maken heb.
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:37:00 #108
133795 Bunghole
Ehhhhh ok...
pi_45024466
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:35 schreef Suijk het volgende:
Geef mij het adres van die vriend! Een fonds dat binnen een jaar verdubbelt, zonder risico!
Mocht je serieus interesse hebben dan zal ik het hem voorleggen. Ik denk wel dat je een indicatie zult moeten geven wat je eventueel zou willen inleggen.
pi_45024619
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:37 schreef Bunghole het volgende:

[..]

Mocht je serieus interesse hebben dan zal ik het hem voorleggen. Ik denk wel dat je een indicatie zult moeten geven wat je eventueel zou willen inleggen.
Ik kom er morgen op terug, dan mag ik m'n portemonnee weer even gebruiken.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_45024672
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:37 schreef Bunghole het volgende:

[..]

Uhh.. waarom zou hij een prijs indicatie moeten geven? als jij zegt dat je bij 1500 3000 krijgt, zul je echter bij 25.000 ook 50.000 moeten krijgen Maar ik snap dat 'inleggen' niet?..

Beleggen wel... inleggen bij je vriend die we niet kennen?

Je leeft in een droomwereld... stap er maar eens uit...
I pwn u!
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:45:55 #111
133795 Bunghole
Ehhhhh ok...
pi_45024742
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:43 schreef weasel85 het volgende:

[..]

Uhh.. waarom zou hij een prijs indicatie moeten geven? als jij zegt dat je bij 1500 3000 krijgt, zul je echter bij 25.000 ook 50.000 moeten krijgen Maar ik snap dat 'inleggen' niet?..

Beleggen wel... inleggen bij je vriend die we niet kennen?

Je leeft in een droomwereld... stap er maar eens uit...
Ik ken hem wel en mij kun je goed vertrouwen hoor. al is dat op internet natuurlijk maar heel erg relatief. Dat heb ik tijdens mijn vele internetrelaties wel gezien.
Ik bedoelde met een indicatie geven dat je waarschijnlijk met 100 euro te weinig rendement zult halen en dat hij het daarom niet voor je kan doen.
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:56:55 #112
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_45025093
Hmmm.... die topics van je beginnen een beetje hetzelfde stramien te krijgen als die van RobbieRicardo IMHO

Hè Croupouque
Waarom staat er in ondertitels nooit dat wat er gezegd word?
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:59:06 #113
133795 Bunghole
Ehhhhh ok...
pi_45025152
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:56 schreef wimmel_1 het volgende:
Hmmm.... die topics van je beginnen een beetje hetzelfde stramien te krijgen als die van RobbieRicardo IMHO

Hè Croupouque
Ik ken het betreffende forumlid niet, maar zal zijn onderwerpen ook eens lezen! Bedankt voor de tip!
pi_45025234
quote:
-lang verhaal-
Lening afbetalen.

Als je dit bedrag een druppel op de gloeiende plaat vindt kan je overigens net zo goed helemaal stoppen met aflossen.
Ik denk dat je nu alleen al zo'n 50 euro per maand aan rente betaalt?

Lijkt me lekker om daar ineens 28,88 procent ineens vanaf te kunnen lossen.

Je bent dan 1/3 keer zo snel klaar met aflossen

Hoeveel los je nu trouwens af? Het is echt heel verstandig om alles opzij te zetten om zo snel mogelijk van een lening af te komen. Je gooit zoveel geld weg aan rente... Gewoon even 2 jaar verstand op nul en ervoor gaan! Dan ben je er vanaf
pi_45025354
quote:

Nog even over het uitgegeven geld. Ik kon niet naar de politie, omdat de mensen die het geld hebben gekregen gewoon zouden zeggen dat het een terug betaalde lening was. Ik zou er dus niets mee bereiken om aangifte te doen, aangezien ik alleen stond en deze personen meerdere getuigen zouden oproepen.
Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst

Als er aandelen waren die een verdubbeling opleverden dan had ik ze allang...

Ik vermoed dat je dit jaar meer gaat betalen aan de rente over je lening dan dat je aan rendement gaat krijgen op je belegging. Als je al rendement haalt...

Maar goed. Ik ga er nog steeds vanuit dat je ons niet voor de gek houdt en dat je echt zo bent.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 00:08:14 #116
72820 3st
immer besser
pi_45025417
hahahaahahahaahahahahahaahahahahaahhahaah rellenschoppertje dat je bent dit soort ongein verdient toch eigenlijk geen aandacht gezien de topics die jij opent
A dirty mind is a joy forever
  vrijdag 5 januari 2007 @ 00:09:03 #117
7091 punchdrunk
pi_45025444
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:17 schreef Bunghole het volgende:

[..]

Dit soort opmerkingen mogen wat mij betreft achterwege blijven, opbouwende kritiek heb ik echter geen problemen mee.
sorry maat, maar jij wel en geen problemen mee hebt is helaas niet de maatstaf waaraan ik mijn posts afweeg. jij opent een topic, moet je niet lopen miepen over de reacties.
pi_45025451
Waarom reageer ik eigenlijk nog... Echt zo kansloos...

Een vriend die geld gaat verdubbelen.
Als die vriend zo zeker is heeft hij zelf uiteraard ook een ton geleend en dat belegd
  vrijdag 5 januari 2007 @ 00:21:46 #119
133795 Bunghole
Ehhhhh ok...
pi_45025797
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 00:09 schreef punchdrunk het volgende:

[..]

sorry maat, maar jij wel en geen problemen mee hebt is helaas niet de maatstaf waaraan ik mijn posts afweeg. jij opent een topic, moet je niet lopen miepen over de reacties.
Ik miep niet over reacties die daadwerkelijk over het onderwerp gaan. Mensen die continue over andere dingen gaan miepen heb ik echter wel problemen mee. Ik had nog een nieuw onderwerp wat ik graag wilde bespreken, maar ik denk dat ik daar maar vanaf zie. Ik weet nu al dat er dezelfde reacties zullen komen helaas.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 00:22:33 #120
133795 Bunghole
Ehhhhh ok...
pi_45025825
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 00:09 schreef MaGNeT het volgende:
Waarom reageer ik eigenlijk nog... Echt zo kansloos...

Een vriend die geld gaat verdubbelen.
Als die vriend zo zeker is heeft hij zelf uiteraard ook een ton geleend en dat belegd
Ik kan niet op zijn bankrekening kijken, maar hij rijdt wel in een mooie wagen. Dat heeft hij ook van het rendement gekocht. dus het moet wel goed zitten.
pi_45026140
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 00:22 schreef Bunghole het volgende:

[..]

Ik kan niet op zijn bankrekening kijken, maar hij rijdt wel in een mooie wagen. Dat heeft hij ook van het rendement gekocht. dus het moet wel goed zitten.
Of hij heeft een lening voor die auto en die gaat hij aflossen van jouw 1500 euro
  vrijdag 5 januari 2007 @ 00:34:22 #122
133795 Bunghole
Ehhhhh ok...
pi_45026155
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 00:33 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Of hij heeft een lening voor die auto en die gaat hij aflossen van jouw 1500 euro
Ik denk dat je me niet helemaal begrijpt. Hij heeft zelf geld geinvesteerd, en alleen van het rendement zijn auto gekocht.
pi_45026406
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 00:34 schreef Bunghole het volgende:

[..]

Ik denk dat je me niet helemaal begrijpt. Hij heeft zelf geld geinvesteerd, en alleen van het rendement zijn auto gekocht.
Sorry dat ik het niet meteen begreep dat hij een échte, goede vrind is...

In dat geval denk ik echt dat je er goed aan gedaan hebt! Wat ga je doen met die 3000 euro straks?
  vrijdag 5 januari 2007 @ 00:46:10 #124
133795 Bunghole
Ehhhhh ok...
pi_45026496
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 00:42 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Sorry dat ik het niet meteen begreep dat hij een échte, goede vrind is...

In dat geval denk ik echt dat je er goed aan gedaan hebt! Wat ga je doen met die 3000 euro straks?
Ik wil in ieder geval gaan verhuizen omdat ik de dreigementen aan mijn adres zat ben. In mijn nieuwe woonplaats wil ik mij sterk maken tegen dit soort mensen, dus wil ik een opleiding tot beveiliger volgen. Ik heb reeds geinformeerd bij de politie, helaas is er een wachtlijst voor de betreffende regio. Beveiliger is ook goed trouwens, zoveel verschil zit er niet in.
pi_45027827
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 00:46 schreef Bunghole het volgende:

[..]

Ik wil in ieder geval gaan verhuizen omdat ik de dreigementen aan mijn adres zat ben. In mijn nieuwe woonplaats wil ik mij sterk maken tegen dit soort mensen, dus wil ik een opleiding tot beveiliger volgen. Ik heb reeds geinformeerd bij de politie, helaas is er een wachtlijst voor de betreffende regio. Beveiliger is ook goed trouwens, zoveel verschil zit er niet in.
Lijkt je dat wel een verstandige beroepskeuze?
Niet om het een of ander, maar beveiligers worden zeer vaak bedreigd, en niet alleen woordelijk maar ook fysiek.
En aangezien je voor de bedreiging aan je eigen adres geen aangifte durfde te doen, hoe sterk denk je dan te staan in dat beroep?

Die bedreiging die je niet durfde aan te geven omdat zij volgens jou getuigen zouden oproepen, kon je dat dan niet weerleggen met eigen getuigen?
Je heb toch wel vrienden die voor je willen getuigen?

Om terug te komen op dit topic, denk ik dat je inderdaad veel beter een stuk van je schuld had kunnen aflossen.
Er zijn inderdaad beleggingsvormen waarbij je je geld kan verdubbelen, maar hierbij zijn er veel meer die hun geld verliezen, dus waarom zou jij bij degene horen die hun geld verdubbelen i.p.v. bij de nog veel grotere groep die hun geld kwijt raken?
Afijn misschien kun je dat beter aan five-horizons vragen in het topic WERK, GELD en RECHT (WGR)
Die zou je er in ieder geval veel meer over kunnen vertellen, wat dat betreft ben je in general chat op het verkeerde topic.

Om op oud en nieuw terug te komen, heb je je vriendin nog steeds of ben je zo kwaad op haar dat je haar niet meer wilt zien?
Niet om het een of ander, maar de gemiddelde man zou zoiets toch echt niet pikken, sterker nog de gemiddelde vrouw zou zoiets niet pikken van haar ouders.
Of is zij nog teveel afhankelijk van haar ouders en laat ze haar beslissing afhangen van de mening van haar ouders?
Zij wil tenslotte ook dat je bij haar vader om haar hand ga vragen, ben best wel benieuwd welke uitkomst je daarvan verwacht nu je ook niet mocht komen op oudejaarsavond daar.

Hopelijk put je hier wel wat positieve energie uit.
pi_45028222
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 00:34 schreef Bunghole het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft hij die auto betaald van al het geld dat hij heeft verkregen van zulke ongelofelijke naïevelingen als jij... (die bijvoorbeeld werkelijk denken dat hun beleggingen wel even verdubbeld worden)

Met alle respect hoor, maar ik heb net even smakelijk zitten lachen terwijl ik dit topic doorlas. Mijn god zeg...
pi_45030984
Bunghole,
Ik heb ook even je andere topics doorspit en
even off-topic
Kan het zo zijn dat die moeder van je vriendin jou er niet bij wou hebben, omdat je misschien niet zo'n goeie jongen bent volgens de moeder:
Ten eerste:
Je wordt bedreigd
Ten tweede:
Je hebt flinke schulden
Ten derde:
Je maakt zeer vreemde FOK.nl topics aan

On-topic:
Ga op zelfverdediging lessen(Kickboksen, Karate, etc) Misschien voel je je dan zelfverzekerder en zullen ze jou niet zo snel uitzoeken de volgende keer:)
Forum admin jump: webicon maximum 100 kB, geen 500kB
pi_45035909
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 00:46 schreef Bunghole het volgende:

[..]

Ik wist gewoon dat hij van pas zou komen

"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce!"
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
pi_45036164
quote:

Volgens mij is het 1 groot lulverhaal.

Je had je schuld moeten afbetalen. Een veel betere belegging dan die aandelen.

Punt 1 is het een stap in de goede richting, en de eerste stap is altijd lastig. Aflossen die lening en rap wat!
Punt 2 geef je aan dat je veel rente betaalt. Waarschijnlijk bedoel je doorlopend krediet. Een doorlopend krediet heeft meestal een effectieve rente van 12 % of hoger. Als je dit met beleggingen haalt, mag je best tevreden zijn. Nog een puur rationele reden voor aflossing.
Punt 3, zie mijn openingszin.

vrijdag 5 januari 2007 @ 13:10:20 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45036661
Luus!
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:51 schreef Lucille het volgende:
Bunghole is weg, kloon van gebande user.
Mijn vrijdagmiddagplezier! Wat maak je me nou?
pi_45037366
Mr bunghole
I pwn u!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 14:31:52 #132
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_45039517
ik zou 3 doen, ben je iig van een gedeelte ervan af.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_45040524
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:10 schreef Copycat het volgende:
Luus!
[..]

Dat was wel duidelijk dat het een kloon was, maar van welke gebande user
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:12:53 #134
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_45040878
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:27 schreef Ayaxola het volgende:
Lening afbetalen. Serieus.
Yep

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_45040937
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:10 schreef Copycat het volgende:
Luus!
[..]

Ik heb nu toch wel het gevoel dat ik in een diep zwart gat valt.
Had graag zijn reactie gezien op mijn laatste post

Maar hij is niet meer, dus gaan we maar verder feesten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')