het zijn er echt wel 5, ik heb echt geen zin om nog een keer inelkaargebeukt te worden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:49 schreef YellowLedbetter het volgende:
Terugslaan en ze in de bek schijten, je bent toch geen pussy
Dat denk jij. Zolang niemand wat doet/zegt, zullen ze door gaan.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:50 schreef Bunghole het volgende:
[..]
het zijn er echt wel 5, ik heb echt geen zin om nog een keer inelkaargebeukt te worden.
misschien dat het over gaat.![]()
Wedden dat het niet overgaatquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:50 schreef Bunghole het volgende:
[..]
het zijn er echt wel 5, ik heb echt geen zin om nog een keer inelkaargebeukt te worden.
hmja en daarna lopen ze na een uur weer buiten om mijn persoon tegen te komen. nee dank je.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:51 schreef ee-04 het volgende:
Aangifte doen....daarmee pak je ze echt lekker terug
Wonen ze in de buurt of woon je in een dorp ofzo?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:52 schreef Bunghole het volgende:
[..]
hmja en daarna lopen ze na een uur weer buiten om mijn persoon tegen te komen. nee dank je.
maar je gevoel voor veiligheid is wel naar de klote.![]()
Over gaat?? Denk je dat je voorlopig nog lekker over straat loopt; of je die kutjosti's nu aangeeft of niet?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:50 schreef Bunghole het volgende:
[..]
ik vind dat je geweld niet met geweld mag verheerlijken. dus dat terugpakken is geen optie. de enige mogelijkheid is dus aangifte, maar door de nogal zware dreiging voor mijn veiligheid laat ik dat maar zitten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:53 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Over gaat?? Denk je dat je voorlopig nog lekker over straat loopt; of je die kutjosti's nu aangeeft of niet?
Tuurlijk aangeven; ofm zelf een mannetje of 10 zoeken en ze het licht uit de ogen rammen!![]()
(ja sorry, dat meen ik serieus; want ik kan er erg slecht tegen wanneer mensen met zn 5en 1tje pakken; die gun ik hele erge dingen toe! waarbij het tienvoudige van ditnog op een kietelend veertje lijkt!
je eerste principe komt gewoon voort uit angst.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:55 schreef Bunghole het volgende:
[..]
ik vind dat je geweld niet met geweld mag verheerlijken. dus dat terugpakken is geen optie. de enige mogelijkheid is dus aangifte, maar door de nogal zware dreiging voor mijn veiligheid laat ik dat maar zitten.
Fear leads to Angerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:56 schreef Conflict het volgende:
[..]
je eerste principe komt gewoon voort uit angst.
Ja, laat je nog een keer in elkaar slaan, puik plan. Net alsof het over gaat. Als je hun ontwijkt zullen ze het alleen maar leuker vindenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:50 schreef Bunghole het volgende:
[..]
Heel nobel, maar daar red je het niet mee in deze wereld. Anders koop je een busje smurfenspray en verf hun gezicht helemaal blauw. Vrij geweldloos, maar toch doeltreffend.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:55 schreef Bunghole het volgende:
ik vind dat je geweld niet met geweld mag verheerlijken. dus dat terugpakken is geen optie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |