het zijn er echt wel 5, ik heb echt geen zin om nog een keer inelkaargebeukt te worden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:49 schreef YellowLedbetter het volgende:
Terugslaan en ze in de bek schijten, je bent toch geen pussy
Dat denk jij. Zolang niemand wat doet/zegt, zullen ze door gaan.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:50 schreef Bunghole het volgende:
[..]
het zijn er echt wel 5, ik heb echt geen zin om nog een keer inelkaargebeukt te worden.
misschien dat het over gaat.![]()
Wedden dat het niet overgaatquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:50 schreef Bunghole het volgende:
[..]
het zijn er echt wel 5, ik heb echt geen zin om nog een keer inelkaargebeukt te worden.
hmja en daarna lopen ze na een uur weer buiten om mijn persoon tegen te komen. nee dank je.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:51 schreef ee-04 het volgende:
Aangifte doen....daarmee pak je ze echt lekker terug
Wonen ze in de buurt of woon je in een dorp ofzo?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:52 schreef Bunghole het volgende:
[..]
hmja en daarna lopen ze na een uur weer buiten om mijn persoon tegen te komen. nee dank je.
maar je gevoel voor veiligheid is wel naar de klote.![]()
Over gaat?? Denk je dat je voorlopig nog lekker over straat loopt; of je die kutjosti's nu aangeeft of niet?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:50 schreef Bunghole het volgende:
[..]
ik vind dat je geweld niet met geweld mag verheerlijken. dus dat terugpakken is geen optie. de enige mogelijkheid is dus aangifte, maar door de nogal zware dreiging voor mijn veiligheid laat ik dat maar zitten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:53 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Over gaat?? Denk je dat je voorlopig nog lekker over straat loopt; of je die kutjosti's nu aangeeft of niet?
Tuurlijk aangeven; ofm zelf een mannetje of 10 zoeken en ze het licht uit de ogen rammen!![]()
(ja sorry, dat meen ik serieus; want ik kan er erg slecht tegen wanneer mensen met zn 5en 1tje pakken; die gun ik hele erge dingen toe! waarbij het tienvoudige van ditnog op een kietelend veertje lijkt!
je eerste principe komt gewoon voort uit angst.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:55 schreef Bunghole het volgende:
[..]
ik vind dat je geweld niet met geweld mag verheerlijken. dus dat terugpakken is geen optie. de enige mogelijkheid is dus aangifte, maar door de nogal zware dreiging voor mijn veiligheid laat ik dat maar zitten.
Fear leads to Angerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:56 schreef Conflict het volgende:
[..]
je eerste principe komt gewoon voort uit angst.
Ja, laat je nog een keer in elkaar slaan, puik plan. Net alsof het over gaat. Als je hun ontwijkt zullen ze het alleen maar leuker vindenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:50 schreef Bunghole het volgende:
[..]
Heel nobel, maar daar red je het niet mee in deze wereld. Anders koop je een busje smurfenspray en verf hun gezicht helemaal blauw. Vrij geweldloos, maar toch doeltreffend.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:55 schreef Bunghole het volgende:
ik vind dat je geweld niet met geweld mag verheerlijken. dus dat terugpakken is geen optie.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:49 schreef Xenwolfie het volgende:
En dierenmishandeling!
Niet doen, gewoon aangifte doen en op die manier terugvechten. Terugvechten en voor jezelf opkomen. Is de enige manier om er vanaf te komen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:55 schreef Bunghole het volgende:
[..]
ik vind dat je geweld niet met geweld mag verheerlijken. dus dat terugpakken is geen optie. de enige mogelijkheid is dus aangifte, maar door de nogal zware dreiging voor mijn veiligheid laat ik dat maar zitten.
geweld is nu eenmaal niet met geweld op te lossen. tenminste dat denk ik. kijk naar de wereld om je heen. alles wordt doodgeslagen en verminkt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:58 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ja, laat je nog een keer in elkaar slaan, puik plan. Net alsof het over gaat. Als je hun ontwijkt zullen ze het alleen maar leuker vindenDus zoals ik al zei, sla van je af enzo
Je wilt ze niet terugslaan, maar ook geen aangifte doen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:01 schreef Bunghole het volgende:
[..]
geweld is nu eenmaal niet met geweld op te lossen. tenminste dat denk ik. kijk naar de wereld om je heen. alles wordt doodgeslagen en verminkt.
aangifte doen is echt geen optie. het is nu gewoon slaan, misschien is de volgende stap ook wel een kogel. nou daar bedank ik voor.
![]()
Dus je laat je liever slaan dan dat je iets doet? Damn nu wil ik je ook wel een ros verkopenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:01 schreef Bunghole het volgende:
[..]
geweld is nu eenmaal niet met geweld op te lossen. tenminste dat denk ik. kijk naar de wereld om je heen. alles wordt doodgeslagen en verminkt.
aangifte doen is echt geen optie. het is nu gewoon slaan, misschien is de volgende stap ook wel een kogel. nou daar bedank ik voor.
![]()
Illegaal wapen, geen goed idee...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:05 schreef NiteSpeed het volgende:
Koop pepperspray.
Zelfverdediging, overmacht, grote stress en in een impuls gekocht, verkoop wat leuks aan de rechter voor strafverminderingquote:
Schoffelen? Denk dat je wel wat meer mag doen -> dokkenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:07 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Zelfverdediging, overmacht, grote stress en in een impuls gekocht, verkoop wat leuks aan de rechter voor strafvermindering. Ik heb wel een weekje schoffelen over voor het mogelijk gehandicapt/blind maken van een mongooltje die zinloos gewalddadig is.
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:50 schreef Bunghole het volgende:
[..]
Dat is het me ook wel waard denk ik.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:09 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Schoffelen? Denk dat je wel wat meer mag doen -> dokken
ja verdomme, dat boeit wel. het was een kwaliteitslemmingquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:04 schreef YellowLedbetter het volgende:
-boeie-
idd... eerst advies vragen welke van de 2 dingen je moet doen, en later zeggen dat je ze allebei niet wilt doen..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:06 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dus je laat je liever slaan dan dat je iets doet? Damn nu wil ik je ook wel een ros verkopen![]()
Heeft TS geen vrienden dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:17 schreef mForce het volgende:
FoK! knokploeg samenstellen en die hufters terug pakken! echt walgelijke mannetjes zijn het! (als jij de waarheid spreekt)
Niet iedereen durft\kan iets tegen dat soort beesten doen, ik hoor het steeds vaker en zie het ook vaker gebeuren! nu komt de TS er goed mee weg maar sommige mensen kunnen zoiets al niet hebben en worden depressief enzo en die hufters komen er mee weg en lachen erom!quote:
Ben je bang dat je belagers het meelezen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:17 schreef Bunghole het volgende:
mensen mensen , easy astublieft.
ik wilde gewoon even mijn verhaal kwijt, raak allemaal niet opgewonden astublieft.
heel fijn dat men zo wil helpen, maar dat is nu eenmaal geen oplossing.
het is wel goed zo. topic mag dicht.![]()
De meeste mensen proberen je over de streep te helpen, net als mij. Ga aangifte doen! Hoe moeilijk het ook is. Of melding, zodat je het bij latere gelegenheden nog tegen ze kan gebruiken. Ook als iemand anders in elkaar geslagen wordt door hun staat er een vermelding bij de politie van die kerel en weegt het mee bij een oordeel.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:21 schreef Bunghole het volgende:
begin nu astublieft niet tegen mij mensen. ik kan er ook niks aan doen. het was even een uitlaatklep.
nogmaals, doe maar dicht.
Ja je zou eens iemand terugpakken, Dan is hij wéééér aan de beurtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:22 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ben je bang dat je belagers het meelezen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |