Niet iedereen durft\kan iets tegen dat soort beesten doen, ik hoor het steeds vaker en zie het ook vaker gebeuren! nu komt de TS er goed mee weg maar sommige mensen kunnen zoiets al niet hebben en worden depressief enzo en die hufters komen er mee weg en lachen erom!quote:
Ben je bang dat je belagers het meelezen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:17 schreef Bunghole het volgende:
mensen mensen , easy astublieft.
ik wilde gewoon even mijn verhaal kwijt, raak allemaal niet opgewonden astublieft.
heel fijn dat men zo wil helpen, maar dat is nu eenmaal geen oplossing.
het is wel goed zo. topic mag dicht.![]()
De meeste mensen proberen je over de streep te helpen, net als mij. Ga aangifte doen! Hoe moeilijk het ook is. Of melding, zodat je het bij latere gelegenheden nog tegen ze kan gebruiken. Ook als iemand anders in elkaar geslagen wordt door hun staat er een vermelding bij de politie van die kerel en weegt het mee bij een oordeel.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:21 schreef Bunghole het volgende:
begin nu astublieft niet tegen mij mensen. ik kan er ook niks aan doen. het was even een uitlaatklep.
nogmaals, doe maar dicht.
Ja je zou eens iemand terugpakken, Dan is hij wéééér aan de beurtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:22 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ben je bang dat je belagers het meelezen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |