klipper, neem aub mijn raad aan en zoek hulp. Je onzekerheid wendt je continue af op anderen. Het begint wel een beetje vervelend te worden.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:32 schreef klipper het volgende:
Even glooide de hoop op dat de TS een klein kindje was, maar gezien zijn tijdstip van posten is ook dit in rook op gegaan.
Reageer dan ook eens normaal, i.p.v. alleen maar lopen te jammeren.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:31 schreef Bunghole het volgende:
[..]
Ik ben er zolangzamerhand wel klaar mee. I probeer continue netjes antwoord te geven op de gestelde vragen, en probeer bij te sturen waar nodig. daarnaast probeer ik de reacties een beetje in de richting van het onderwerp te houden. Jullie zijn degenen die er een puinhoop van maken door continue over andere dingen te gaan lullen en mensen steeds maar weer uit te maken voor fantast en leugenaar. Ik ben er klaar mee. Op deze manier wil ik hier niets meer delen. Zoek het maar uit.![]()
Ik vind mezelf helemaal niets. Ik kom hier omdat ik graag wat hulp wil bij bepaalde zaken. Hulp, tips noem het maar op. Het enige wat ik over me heen krijg (de uitzonderingen daargelaten) is dat ik een fantast, klein kind, jammeraar en grote lul ben. Dat geeft geen motivatie tot dingen uitleggen. ik heb vaak genoeg aangegeven dat ik het graag over het onderwerp wil hebben, en dat het gezeur achterwege mag blijven. Kun je je voorstellen dat ik na 25x vragen dat een beetje zat ben?quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:33 schreef klipper het volgende:
[..]
Reageer dan ook eens normaal, i.p.v. alleen maar lopen te jammeren.
Je vind jezelf alternatief, troost je dat ben je ook.
Als de mensen me hier 1 ding ontraden, dan is het wel goede raad van jou aan te nemen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:33 schreef Bunghole het volgende:
[..]
klipper, neem aub mijn raad aan en zoek hulp. Je onzekerheid wendt je continue af op anderen. Het begint wel een beetje vervelend te worden.![]()
Mocht je serieus interesse hebben dan zal ik het hem voorleggen. Ik denk wel dat je een indicatie zult moeten geven wat je eventueel zou willen inleggen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:35 schreef Suijk het volgende:
Geef mij het adres van die vriend! Een fonds dat binnen een jaar verdubbelt, zonder risico!
Ik kom er morgen op terug, dan mag ik m'n portemonnee weer even gebruiken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:37 schreef Bunghole het volgende:
[..]
Mocht je serieus interesse hebben dan zal ik het hem voorleggen. Ik denk wel dat je een indicatie zult moeten geven wat je eventueel zou willen inleggen.![]()
Uhh.. waarom zou hij een prijs indicatie moeten geven? als jij zegt dat je bij 1500 3000 krijgt, zul je echter bij 25.000 ook 50.000 moeten krijgenquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:37 schreef Bunghole het volgende:
[..]
Mocht je serieus interesse hebben dan zal ik het hem voorleggen. Ik denk wel dat je een indicatie zult moeten geven wat je eventueel zou willen inleggen.![]()
Ik ken hem wel en mij kun je goed vertrouwen hoor. al is dat op internet natuurlijk maar heel erg relatief. Dat heb ik tijdens mijn vele internetrelaties wel gezien.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:43 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Uhh.. waarom zou hij een prijs indicatie moeten geven? als jij zegt dat je bij 1500 3000 krijgt, zul je echter bij 25.000 ook 50.000 moeten krijgen![]()
Maar ik snap dat 'inleggen' niet?..
Beleggen wel... inleggen bij je vriend die we niet kennen?![]()
Je leeft in een droomwereld... stap er maar eens uit...![]()
Ik ken het betreffende forumlid niet, maar zal zijn onderwerpen ook eens lezen! Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:56 schreef wimmel_1 het volgende:
Hmmm.... die topics van je beginnen een beetje hetzelfde stramien te krijgen als die van RobbieRicardo IMHO
Hè Croupouque
Lening afbetalen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:19 schreef Bunghole het volgende:
-lang verhaal-
Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomstquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:49 schreef Bunghole het volgende:
Bedankt voor alle nuttige reacties.
Ik heb het geldbedrag inmiddels aan een goede vriend meegegeven die het voor mij gaat beleggen. Hij gaf aan dat er over een jaar misschien wel een verdubbeling inzat!![]()
Jammer genoeg moest ik wel eerst 150,- administratiekosten betalen, maar een verdubbeling zou natuurlijk geweldig zijn!
Nog even over het uitgegeven geld. Ik kon niet naar de politie, omdat de mensen die het geld hebben gekregen gewoon zouden zeggen dat het een terug betaalde lening was. Ik zou er dus niets mee bereiken om aangifte te doen, aangezien ik alleen stond en deze personen meerdere getuigen zouden oproepen.
sorry maat, maar jij wel en geen problemen mee hebt is helaas niet de maatstaf waaraan ik mijn posts afweeg. jij opent een topic, moet je niet lopen miepen over de reacties.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:17 schreef Bunghole het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen mogen wat mij betreft achterwege blijven, opbouwende kritiek heb ik echter geen problemen mee.
Ik miep niet over reacties die daadwerkelijk over het onderwerp gaan. Mensen die continue over andere dingen gaan miepen heb ik echter wel problemen mee. Ik had nog een nieuw onderwerp wat ik graag wilde bespreken, maar ik denk dat ik daar maar vanaf zie. Ik weet nu al dat er dezelfde reacties zullen komen helaas.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:09 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
sorry maat, maar jij wel en geen problemen mee hebt is helaas niet de maatstaf waaraan ik mijn posts afweeg. jij opent een topic, moet je niet lopen miepen over de reacties.
Ik kan niet op zijn bankrekening kijken, maar hij rijdt wel in een mooie wagen. Dat heeft hij ook van het rendement gekocht. dus het moet wel goed zitten.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:09 schreef MaGNeT het volgende:
Waarom reageer ik eigenlijk nog... Echt zo kansloos...
Een vriend die geld gaat verdubbelen.
Als die vriend zo zeker is heeft hij zelf uiteraard ook een ton geleend en dat belegd
Of hij heeft een lening voor die auto en die gaat hij aflossen van jouw 1500 euroquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:22 schreef Bunghole het volgende:
[..]
Ik kan niet op zijn bankrekening kijken, maar hij rijdt wel in een mooie wagen. Dat heeft hij ook van het rendement gekocht. dus het moet wel goed zitten.![]()
Ik denk dat je me niet helemaal begrijpt. Hij heeft zelf geld geinvesteerd, en alleen van het rendement zijn auto gekocht.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Of hij heeft een lening voor die auto en die gaat hij aflossen van jouw 1500 euro
Sorry dat ik het niet meteen begreep dat hij een échte, goede vrind is...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:34 schreef Bunghole het volgende:
[..]
Ik denk dat je me niet helemaal begrijpt. Hij heeft zelf geld geinvesteerd, en alleen van het rendement zijn auto gekocht.![]()
Ik wil in ieder geval gaan verhuizen omdat ik de dreigementen aan mijn adres zat ben. In mijn nieuwe woonplaats wil ik mij sterk maken tegen dit soort mensen, dus wil ik een opleiding tot beveiliger volgen. Ik heb reeds geinformeerd bij de politie, helaas is er een wachtlijst voor de betreffende regio. Beveiliger is ook goed trouwens, zoveel verschil zit er niet in.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Sorry dat ik het niet meteen begreep dat hij een échte, goede vrind is...
In dat geval denk ik echt dat je er goed aan gedaan hebt! Wat ga je doen met die 3000 euro straks?
Lijkt je dat wel een verstandige beroepskeuze?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:46 schreef Bunghole het volgende:
[..]
Ik wil in ieder geval gaan verhuizen omdat ik de dreigementen aan mijn adres zat ben. In mijn nieuwe woonplaats wil ik mij sterk maken tegen dit soort mensen, dus wil ik een opleiding tot beveiliger volgen. Ik heb reeds geinformeerd bij de politie, helaas is er een wachtlijst voor de betreffende regio. Beveiliger is ook goed trouwens, zoveel verschil zit er niet in.![]()
Waarschijnlijk heeft hij die auto betaald van al het geld dat hij heeft verkregen van zulke ongelofelijke naïevelingen als jij... (die bijvoorbeeld werkelijk denken dat hun beleggingen wel even verdubbeld worden)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:34 schreef Bunghole het volgende:
[..]
Ik denk dat je me niet helemaal begrijpt. Hij heeft zelf geld geinvesteerd, en alleen van het rendement zijn auto gekocht.![]()
Ik wist gewoon dat hij van pas zou komenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:46 schreef Bunghole het volgende:
[..]
Ik wil in ieder geval gaan verhuizen omdat ik de dreigementen aan mijn adres zat ben. In mijn nieuwe woonplaats wil ik mij sterk maken tegen dit soort mensen, dus wil ik een opleiding tot beveiliger volgen. Ik heb reeds geinformeerd bij de politie, helaas is er een wachtlijst voor de betreffende regio. Beveiliger is ook goed trouwens, zoveel verschil zit er niet in.![]()
Volgens mij is het 1 groot lulverhaal.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:43 schreef Bunghole het volgende:
Nogmaals dank voor de vele nuttige reacties op mijn onderwerp.
Dit onderwerp mag wat mij betreft dicht, ik heb er alle vertrouwen in dat mijn geld goed is ondergebracht bij deze goede vriend.
Volgend jaar als er een verdubbeling van mijn saldo heeft plaatsgevonden kan ik alles in 1x oplossen.![]()
Toch nog een beetje een goed begin van het nieuwe jaar.![]()
Nogmaals dank voor de reacties, het onderwerp kan gesloten worden.
Mijn vrijdagmiddagplezier! Wat maak je me nou?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:51 schreef Lucille het volgende:
Bunghole is weg, kloon van gebande user.
Dat was wel duidelijk dat het een kloon was, maar van welke gebande userquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:10 schreef Copycat het volgende:
Luus!
[..]
Mijn vrijdagmiddagplezier! Wat maak je me nou?
Yepquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:27 schreef Ayaxola het volgende:
Lening afbetalen. Serieus.
Ik heb nu toch wel het gevoel dat ik in een diep zwart gat valt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:10 schreef Copycat het volgende:
Luus!
[..]
Mijn vrijdagmiddagplezier! Wat maak je me nou?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |