Lening afbetalen. Heb je daarna centen om lekker op vakantie te gaan! Bijkomend voordeel: je hoeft je vriendin niet mee te nemen, jij mag immers ook niet mee naar haar!quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:19 schreef Bunghole het volgende:
Ondanks dat ik niet een geweldig oudjaarsavond heb gehad is deze toch iets positiever verlopen omdat ik een geldprijsje in de loterij heb gewonnen.
Nu ben ik een beetje aan het twijfelen aan wat ik er mee zal doen. Ik heb namelijk een paar verschillende opties.
Het gaat om een bedrag van bijna 1500 euro.
1. Een leuke 2e hands auto. Ik heb straks voor werk en dergelijke een auto nodig. Ook omdat ik wil verhuizen en verder bij sommige mensen vandaan zal wonen lijkt me dit erg handig.
2. Een mooie verre reis maken om het afgelopen jaar een beetje te kunnen vergeten. Ik denk zelf aan 2 weken ergens in de zon. Nadeel is wel dat ik hierna niets mee over heb, alleen de herinnering. Al is dat natuurlijk het enige paradijs waaruit we niet vejaagd kunnen worden.![]()
3. Een deel van een schuld van een persoonlijke lening afbetalen. Ik heb ooit een lening moeten afsluiten wegens bedreiging en mishandeling aan mijn adres. Het was of betalen of inelkaar geslagen worden. Ik heb het geld maar betaald, helaas nog niet af kunnen betalen. Mede door de hoge rente loont het wel om dit snel terug te betalen. Helaas door de hoogte van de lening is dit een druppel op een gloeiende plaat, net of je het niet merkt. dat houdt me dan tegen.![]()
Ik hoop dat ik nu wel openhartig ben geweest, iets wat mij in vorige onderwerpen is verweten dat ik het niet was.
Graag hulp van jullie kant mensen!
De lening zoals hij nu staat is 5200 euro.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:20 schreef heiden6 het volgende:
Hoe groot is die lening?
Ja zou ik ook doen... snap niet dat je nog betaalt, laat me liever in elkaar slaan dan geld betalen aan schooiers.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:14 schreef Game_Error het volgende:
gozer, stap naar de politie wegens bedrijging ofzo, je verhuist binnekort toch naar een andere stad...
Dat staat er niet, hij staat dat die moest betalen omdat die anders in elkaar getimmerd zou worden. Daarvoor centjes betalen, beetje raar verhaal. Voor de rest kan je zelf met je gezonde verstand wel bedenken wat het verstandigste is he?quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:34 schreef Sjakie01 het volgende:
Mag ik vragen waarom je deze mensen geld schuldig was?
Zou je misschien willen stoppen met het uiten van dit soort dingen? Ik zou graag willen dat iedereen zou reageren op het onderwerp zelf. Zoek anders een ander onderwerp waar je je wel in kunt vinden. Wegblijven is niet zo heel moeilijk lijkt me.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:49 schreef ruud.nl het volgende:
flikker toch op met je lulverhalen man.![]()
Waarom zou ik mensen belazeren? Ik weet hoe het voelt, en zou het een ander niet graag aandoen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:52 schreef punchdrunk het volgende:
of je zit ons hier allemaal te belazeren, of je bent te stom om de samba te dansen met een buffelreet.
in geval 1: tief op. in geval 2 sterkte het komende leven. je zult het nodig hebben.
Je hebt z'n andere topics nog niet gelezen...quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:56 schreef punchdrunk het volgende:
nouja, eerst een verhaal waarbij je aangeeft je te laten belazeren door een stel nep criminelen, dat je nu geld hebt, en dan 3 opties waarvan er 1 wel lekker smeuig is.
dat was niet vreemd.
maar dat je dan vervolgens verteld dat je het geld meegeeft aan een vriend die het gaat beleggen, maar dat je erst 150 euro kosten moest betalen... kom op zeg, ieder klophout zou dat verhaal doorzien.
deze vriend heeft aangegeven het in een officieel fonds te willen stoppen. Ook hij moest daar voor betalen. Het is dus niet zo dat hij het allemaal zelf in zijn zak kan steken. Excuses voor het feit dat ik niet helemaal volledig was, maar het leek mij erg logisch dat je afsluitkosten en dergelijke moet betalen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:56 schreef punchdrunk het volgende:
nouja, eerst een verhaal waarbij je aangeeft je te laten belazeren door een stel nep criminelen, dat je nu geld hebt, en dan 3 opties waarvan er 1 wel lekker smeuig is.
dat was niet vreemd.
maar dat je dan vervolgens verteld dat je het geld meegeeft aan een vriend die het gaat beleggen, maar dat je erst 150 euro kosten moest betalen... kom op zeg, ieder klophout zou dat verhaal doorzien.
Ik heb opgemerkt dat je ook mijn andere onderwerpen hebt willen verprutsen. Hierbij nogmaals het verzoek weg te gaan als je niets nuttigs wilt bijdragen aan mijn onderwerpen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:58 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Je hebt z'n andere topics nog niet gelezen...![]()
Hoor ik daar een lama schijten?quote:
even mezelf quoten:quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:52 schreef punchdrunk het volgende:
of je zit ons hier allemaal te belazeren, of je bent te stom om de samba te dansen met een buffelreet.
in geval 1: tief op. in geval 2 sterkte het komende leven. je zult het nodig hebben.
Beter dat ik dan mee ga op vakantiequote:Op donderdag 4 januari 2007 12:34 schreef MaLo het volgende:
Optie 4: de geldprijs aan mij geven, dan ga ik er van op vakantie!
En als je naar de politie gaat, zeg ik gewoon dat het een terugbetaalde lening was. En Veldmuis is mijn getuige!
Zoals hij nu staat?quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:24 schreef Bunghole het volgende:
[..]
De lening zoals hij nu staat is 5200 euro.
Alsof hij het over een lul heeft, hè?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:25 schreef Smots het volgende:
[..]
Zoals hij nu staat?
En als 'ie gaat liggen, is het dan iets minder?
![]()
Je hebt per ongeluk 'verhuist' goed geschreven!quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:14 schreef Game_Error het volgende:
gozer, stap naar de politie wegens bedrijging ofzo, je verhuist binnekort toch naar een andere stad...
quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:49 schreef Bunghole het volgende:
Bedankt voor alle nuttige reacties.
Ik heb het geldbedrag inmiddels aan een goede vriend meegegeven die het voor mij gaat beleggen. Hij gaf aan dat er over een jaar misschien wel een verdubbeling inzat!![]()
Jammer genoeg moest ik wel eerst 150,- administratiekosten betalen, maar een verdubbeling zou natuurlijk geweldig zijn!
Tel maar 150 euro bij je schuld op.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:49 schreef Bunghole het volgende:
Jammer genoeg moest ik wel eerst 150,- administratiekosten betalen, maar een verdubbeling zou natuurlijk geweldig zijn!
Pest dat menneke toch niet zo!quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Tel maar 150 euro bij je schuld op.![]()
![]()
![]()
een pistool ben je een euro of 300 a 450 euro voor kwijt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:34 schreef XiChico het volgende:
Is de mafia bij je langs geweest ofzo.. 5200eur, daar had je makkelijk een pistool voor kunnen kopen & op reis van kunnen gaan.
Ok, kick maar naar ONZ.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:49 schreef Bunghole het volgende:
Bedankt voor alle nuttige reacties.
Ik heb het geldbedrag inmiddels aan een goede vriend meegegeven die het voor mij gaat beleggen. Hij gaf aan dat er over een jaar misschien wel een verdubbeling inzat!![]()
bedreigen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:26 schreef veldmuis het volgende:
Ik ga je ook maar eens bedreigen denk ik!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |