abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44988851
Ondanks dat ik niet een geweldig oudjaarsavond heb gehad is deze toch iets positiever verlopen omdat ik een geldprijsje in de loterij heb gewonnen.
Nu ben ik een beetje aan het twijfelen aan wat ik er mee zal doen. Ik heb namelijk een paar verschillende opties.
Het gaat om een bedrag van bijna 1500 euro.

1. Een leuke 2e hands auto. Ik heb straks voor werk en dergelijke een auto nodig. Ook omdat ik wil verhuizen en verder bij sommige mensen vandaan zal wonen lijkt me dit erg handig.

2. Een mooie verre reis maken om het afgelopen jaar een beetje te kunnen vergeten. Ik denk zelf aan 2 weken ergens in de zon. Nadeel is wel dat ik hierna niets mee over heb, alleen de herinnering. Al is dat natuurlijk het enige paradijs waaruit we niet vejaagd kunnen worden.

3. Een deel van een schuld van een persoonlijke lening afbetalen. Ik heb ooit een lening moeten afsluiten wegens bedreiging en mishandeling aan mijn adres. Het was of betalen of inelkaar geslagen worden. Ik heb het geld maar betaald, helaas nog niet af kunnen betalen. Mede door de hoge rente loont het wel om dit snel terug te betalen. Helaas door de hoogte van de lening is dit een druppel op een gloeiende plaat, net of je het niet merkt. dat houdt me dan tegen.

Ik hoop dat ik nu wel openhartig ben geweest, iets wat mij in vorige onderwerpen is verweten dat ik het niet was.

Graag hulp van jullie kant mensen!
pi_44988896
Hoe groot is die lening?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:22:20 #3
107521 Furia
snoopy weer
pi_44989005
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:19 schreef Bunghole het volgende:
Ondanks dat ik niet een geweldig oudjaarsavond heb gehad is deze toch iets positiever verlopen omdat ik een geldprijsje in de loterij heb gewonnen.
Nu ben ik een beetje aan het twijfelen aan wat ik er mee zal doen. Ik heb namelijk een paar verschillende opties.
Het gaat om een bedrag van bijna 1500 euro.

1. Een leuke 2e hands auto. Ik heb straks voor werk en dergelijke een auto nodig. Ook omdat ik wil verhuizen en verder bij sommige mensen vandaan zal wonen lijkt me dit erg handig.

2. Een mooie verre reis maken om het afgelopen jaar een beetje te kunnen vergeten. Ik denk zelf aan 2 weken ergens in de zon. Nadeel is wel dat ik hierna niets mee over heb, alleen de herinnering. Al is dat natuurlijk het enige paradijs waaruit we niet vejaagd kunnen worden.

3. Een deel van een schuld van een persoonlijke lening afbetalen. Ik heb ooit een lening moeten afsluiten wegens bedreiging en mishandeling aan mijn adres. Het was of betalen of inelkaar geslagen worden. Ik heb het geld maar betaald, helaas nog niet af kunnen betalen. Mede door de hoge rente loont het wel om dit snel terug te betalen. Helaas door de hoogte van de lening is dit een druppel op een gloeiende plaat, net of je het niet merkt. dat houdt me dan tegen.

Ik hoop dat ik nu wel openhartig ben geweest, iets wat mij in vorige onderwerpen is verweten dat ik het niet was.

Graag hulp van jullie kant mensen!
Lening afbetalen. Heb je daarna centen om lekker op vakantie te gaan! Bijkomend voordeel: je hoeft je vriendin niet mee te nemen, jij mag immers ook niet mee naar haar!
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:23:15 #4
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_44989070
Ik zou der van op vakantie gaan
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 3 januari 2007 @ 22:23:42 #5
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_44989089
Optie 3.
Ben je het misschien wel in 1x allemaal kwijt, maar dan zit er iig niet meer iets de hele tijd in je achterhoofd te knagen.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_44989108
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:20 schreef heiden6 het volgende:
Hoe groot is die lening?
De lening zoals hij nu staat is 5200 euro.
pi_44989251
Lening afbetalen. Serieus.

Je bent dan gelijk een kwart kwijt. Dat is geen druppel op een gloeiende plaat. Zeker niet als je het uiteindelijk hebt gedaan, dan lijkt het gelijk een stuk minder.
pi_44989374
Dat is inderdaad geen druppel op een gloeiende plaat. Wat je ook kunt doen, is 1200 afbetalen, en 300 opzij leggen voor een auto'tje. Zo maak je een leuk begin en heb je nog het gevoel dat je wat leuks met je geld doet, en tegelijkertijd breng je het grootste deel naar de meest voor de hand liggende plek.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 3 januari 2007 @ 23:14:39 #9
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_44991145
gozer, stap naar de politie wegens bedrijging ofzo, je verhuist binnekort toch naar een andere stad...
ff wachten nog
  woensdag 3 januari 2007 @ 23:32:51 #10
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_44991749
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 23:14 schreef Game_Error het volgende:
gozer, stap naar de politie wegens bedrijging ofzo, je verhuist binnekort toch naar een andere stad...
Ja zou ik ook doen... snap niet dat je nog betaalt, laat me liever in elkaar slaan dan geld betalen aan schooiers.
Maar then again, niemand wil mij in elkaar slaan want ik ben lievvvv.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_44991816
Mag ik vragen waarom je deze mensen geld schuldig was?
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_44997211
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 23:34 schreef Sjakie01 het volgende:
Mag ik vragen waarom je deze mensen geld schuldig was?
Dat staat er niet, hij staat dat die moest betalen omdat die anders in elkaar getimmerd zou worden. Daarvoor centjes betalen, beetje raar verhaal. Voor de rest kan je zelf met je gezonde verstand wel bedenken wat het verstandigste is he?
pi_44997680
De lening aflossen, dan heb je gelijk een heel stuk minder rente te betalen
  donderdag 4 januari 2007 @ 10:08:55 #14
160760 bas_soldaat
_{-.-}_ O Rly? _{-.-}_
pi_44998180
1000 voor aflossing gebruiken.. en met overige 500 je ballen laten vergrote...

bij drijging moet je naar politie stappen... of het nou afpersing of wat dan ook is... het zelf oplosse door ze geld te geve leid alleen maar naar meer drijgementen om meer te krijgen...
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|||||| _{-.-}_ O Rly? _{-.-}_ ||||||||
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pi_45000167
vind het ook een beetje vaag dat je geld gaat betalen omdat je bedreigd wordt! in zo'n geval ga je toch naar de politie ofzo?! lijkt mij dan!

maar ja ik zou idd 1200 aflossen en 300 sparen
Every monkey liked to be
In my place instead of me
Cause I´m the king of Bongo
Baby I´m the king of Bongo bong
pi_45000275
Bedankt voor alle nuttige reacties.
Ik heb het geldbedrag inmiddels aan een goede vriend meegegeven die het voor mij gaat beleggen. Hij gaf aan dat er over een jaar misschien wel een verdubbeling inzat!
Jammer genoeg moest ik wel eerst 150,- administratiekosten betalen, maar een verdubbeling zou natuurlijk geweldig zijn!

Nog even over het uitgegeven geld. Ik kon niet naar de politie, omdat de mensen die het geld hebben gekregen gewoon zouden zeggen dat het een terug betaalde lening was. Ik zou er dus niets mee bereiken om aangifte te doen, aangezien ik alleen stond en deze personen meerdere getuigen zouden oproepen.
pi_45000297
flikker toch op met je lulverhalen man.
  donderdag 4 januari 2007 @ 11:52:53 #18
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_45000374
of je zit ons hier allemaal te belazeren, of je bent te stom om de samba te dansen met een buffelreet.

in geval 1: tief op. in geval 2 sterkte het komende leven. je zult het nodig hebben.
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
pi_45000375
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:49 schreef ruud.nl het volgende:
flikker toch op met je lulverhalen man.
Zou je misschien willen stoppen met het uiten van dit soort dingen? Ik zou graag willen dat iedereen zou reageren op het onderwerp zelf. Zoek anders een ander onderwerp waar je je wel in kunt vinden. Wegblijven is niet zo heel moeilijk lijkt me.
pi_45000388
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:52 schreef punchdrunk het volgende:
of je zit ons hier allemaal te belazeren, of je bent te stom om de samba te dansen met een buffelreet.

in geval 1: tief op. in geval 2 sterkte het komende leven. je zult het nodig hebben.
Waarom zou ik mensen belazeren? Ik weet hoe het voelt, en zou het een ander niet graag aandoen.
  donderdag 4 januari 2007 @ 11:56:28 #21
7091 punchdrunk
pi_45000457
nouja, eerst een verhaal waarbij je aangeeft je te laten belazeren door een stel nep criminelen, dat je nu geld hebt, en dan 3 opties waarvan er 1 wel lekker smeuig is.
dat was niet vreemd.

maar dat je dan vervolgens verteld dat je het geld meegeeft aan een vriend die het gaat beleggen, maar dat je erst 150 euro kosten moest betalen... kom op zeg, ieder klophout zou dat verhaal doorzien.
pi_45000513
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:56 schreef punchdrunk het volgende:
nouja, eerst een verhaal waarbij je aangeeft je te laten belazeren door een stel nep criminelen, dat je nu geld hebt, en dan 3 opties waarvan er 1 wel lekker smeuig is.
dat was niet vreemd.

maar dat je dan vervolgens verteld dat je het geld meegeeft aan een vriend die het gaat beleggen, maar dat je erst 150 euro kosten moest betalen... kom op zeg, ieder klophout zou dat verhaal doorzien.
Je hebt z'n andere topics nog niet gelezen...
pi_45000536
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:56 schreef punchdrunk het volgende:
dat was niet vreemd.

deze vriend heeft aangegeven het in een officieel fonds te willen stoppen. Ook hij moest daar voor betalen. Het is dus niet zo dat hij het allemaal zelf in zijn zak kan steken. Excuses voor het feit dat ik niet helemaal volledig was, maar het leek mij erg logisch dat je afsluitkosten en dergelijke moet betalen.
pi_45000601
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:58 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Je hebt z'n andere topics nog niet gelezen...
Ik heb opgemerkt dat je ook mijn andere onderwerpen hebt willen verprutsen. Hierbij nogmaals het verzoek weg te gaan als je niets nuttigs wilt bijdragen aan mijn onderwerpen.
pi_45000812
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:19 schreef Bunghole het volgende:

Blaaaaaaaaaat
Hoor ik daar een lama schijten?

Nee ff serieus.....Als het waar is ben je zielig en als het niet waar is ben je ook zielig.....een win-win situatie voor ons...

Dank je!
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
  donderdag 4 januari 2007 @ 12:18:08 #26
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_45000959
Laten we even aannemen dat het waar is, ik verlies er toch niets mee.

Als je een lening met hoge rente hebt die je nu niet terug kunt betalen is een auto kopen geen slim idee. Een auto kost per maand ook ongeveer honderd euro aan belasting, verzekering, enzovoorts. Daarmee wordt het alleen maar lastiger die lening terug te betalen. Ik weet niet wat de maandlasten en de terugbetaaltermijn is, maar zorg dat je daar eerst vanaf bent voor je jezelf een nieuwe kostenpost op de hals haalt.

En hoe betrouwbaar is die vriend van je?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  donderdag 4 januari 2007 @ 12:19:59 #27
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_45001004
Hahahahaha! Ik heb me gisteren kostelijk vermaakt met Remko van youtube (HELLO! Aj emme geej!)
Het lijkt erop dat jij vandaag voor mijn goedkoop vertier gaat zorgen.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  donderdag 4 januari 2007 @ 12:24:45 #28
7091 punchdrunk
pi_45001092
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:52 schreef punchdrunk het volgende:

even mezelf quoten:

ik heb je andere topics eens even doorgesparteld, en nog naschokkend van het lachen moet ik concluderen dant optie 2 hier het geval moet zijn.

jij bent -zoals de amerikanen zo mooi zeggen- "one can short of a sixpack".

maar sterkte in ieder geval.
pi_45001149
Ik ga je ook maar eens bedreigen denk ik!
  donderdag 4 januari 2007 @ 12:34:38 #30
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_45001366
Optie 4: de geldprijs aan mij geven, dan ga ik er van op vakantie!

En als je naar de politie gaat, zeg ik gewoon dat het een terugbetaalde lening was. En Veldmuis is mijn getuige!
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_45001404
1. Lening afbetalen.
2. Auto kopen
3. Op vakantie.

Als je serieus denkt om op vakantie te gaan terwijl je een lening hebt en een auto nodig hebt, kun je beter op krediet een nieuwe gardarobe aanschaffen en daarna met geleend geld lekker op vakantie gaan. En dan later een keer komen posten dat je heel zielig bent.

Geleend geld moet ooit terug. Je hebt het geld nu, dus weg met die lening.
Als je die auto echt nodig hebt (dat is dus beduidend meer dan 'handig') kun je daar geld voor lenen wanneer je hem ook echt moet hebben.
Het geld verbrassen is het domste wat je kunt doen; je denkt misschien dat een vakantie al je zorgen weg zal nemen, maar als je terugkomt zit je in precies dezelfde situatie als voorheen, met als extraatje de wetenschap dat je een mogelijkheid om eruit te komen verbrast hebt. Leuke vakantie heb je dan.
pi_45001503
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:34 schreef MaLo het volgende:
Optie 4: de geldprijs aan mij geven, dan ga ik er van op vakantie!

En als je naar de politie gaat, zeg ik gewoon dat het een terugbetaalde lening was. En Veldmuis is mijn getuige!
Beter dat ik dan mee ga op vakantie !
  donderdag 4 januari 2007 @ 13:53:41 #33
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_45003809
Lening afbetalen. Beter iets aflossen dan niets aflossen. Ik denk dat je sowieso alle extraatjes wat je gaat verdienen in die lening moet stoppen en niet in vakanties of iets dergelijks. Dat komt daarna wel weer
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  donderdag 4 januari 2007 @ 13:55:45 #34
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_45003859
Is niet meer nodig. TS heeft zijn geld in aandelen gestopt en wordt dus verder slapend miljonair!
Life is what you make it.
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:14:39 #35
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_45004410
wat een ramp
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:25:59 #36
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_45004775
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:24 schreef Bunghole het volgende:

[..]

De lening zoals hij nu staat is 5200 euro.
Zoals hij nu staat?
En als 'ie gaat liggen, is het dan iets minder?
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_45004801
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:25 schreef Smots het volgende:

[..]

Zoals hij nu staat?
En als 'ie gaat liggen, is het dan iets minder?
Alsof hij het over een lul heeft, hè?
pi_45004833
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 23:14 schreef Game_Error het volgende:
Je hebt per ongeluk 'verhuist' goed geschreven!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_45004919
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:25 schreef Smots het volgende:

[..]

pi_45004932
voor 1500 euro kan je wel een figuur huren die no3 ongedaan maakt
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:32:31 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45004990
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:49 schreef Bunghole het volgende:
Ik heb het geldbedrag inmiddels aan een goede vriend meegegeven die het voor mij gaat beleggen. Hij gaf aan dat er over een jaar misschien wel een verdubbeling inzat!
Jammer genoeg moest ik wel eerst 150,- administratiekosten betalen, maar een verdubbeling zou natuurlijk geweldig zijn!

Waar komt die optie opeens vandaan? Ik hoop dat je een paar dagen plezier van je geld hebt gehad, want nu is het foetsie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_45005048
Is de mafia bij je langs geweest ofzo.. 5200eur, daar had je makkelijk een pistool voor kunnen kopen & op reis van kunnen gaan.
pi_45005069
quote:

Tel maar 150 euro bij je schuld op.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_45005259
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:35 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Tel maar 150 euro bij je schuld op.
Pest dat menneke toch niet zo!
pi_45005359
Het maakt optie 3 wel aannemelijker
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  † In Memoriam † donderdag 4 januari 2007 @ 14:52:07 #46
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_45005622
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:34 schreef XiChico het volgende:
Is de mafia bij je langs geweest ofzo.. 5200eur, daar had je makkelijk een pistool voor kunnen kopen & op reis van kunnen gaan.
een pistool ben je een euro of 300 a 450 euro voor kwijt.
En als je dan op reis wilt gaan moet je nog meerekenen dat je niet overal je pistool mee kunt nemen.
dus dat is binnen de EU blijven.
En dan kan je voor de 2500 euro die je nog over hebt (TS moet eerst een auto kopen, of een trein en zulks regelen en das ook redelijk duur.) een huisje huren voor een maand of wat, ligt aan de luxe van het huisje.

Anyway, die 'maffia' komt vanuit dit topic: inelkaar geslagen.
pi_45005939
quote:
Ok, kick maar naar ONZ.

[ Bericht 19% gewijzigd door mgerben op 04-01-2007 15:09:07 ]
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 januari 2007 @ 15:12:06 #48
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_45006221
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:26 schreef veldmuis het volgende:
Ik ga je ook maar eens bedreigen denk ik!
bedreigen? bedrijgen zal je bedoelen!
pi_45006899
Benieuwd wanneer de TS weer om zijn slotje gaat vragen.
pi_45009604
Nogmaals dank voor de vele nuttige reacties op mijn onderwerp.
Dit onderwerp mag wat mij betreft dicht, ik heb er alle vertrouwen in dat mijn geld goed is ondergebracht bij deze goede vriend.
Volgend jaar als er een verdubbeling van mijn saldo heeft plaatsgevonden kan ik alles in 1x oplossen.
Toch nog een beetje een goed begin van het nieuwe jaar.

Nogmaals dank voor de reacties, het onderwerp kan gesloten worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')