ik ook! die moslis tussen de 13 en 20 jaar zijn allemaal kenkeragressief als je op de plek gaat staan, waar zij net heen wouwen...(is echt gebeurd!) dat zijn echt kutmoslims!quote:
Maar ik klaag niet, ik bash alleen..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:07 schreef isama het volgende:
[..]
ik ook! die moslis tussen de 13 en 20 jaar zijn allemaal kenkeragressief als je op de plek gaat staan, waar zij net heen wouwen...(is echt gebeurd!) dat zijn echt kutmoslims!
kickje naar klb maybe?
Ik ook.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:04 schreef Badabingea het volgende:
Ik ben ook negatief over de moslims
Wouwen?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:07 schreef isama het volgende:
[..]
ik ook! die moslis tussen de 13 en 20 jaar zijn allemaal kenkeragressief als je op de plek gaat staan, waar zij net heen wouwen...(is echt gebeurd!) dat zijn echt kutmoslims!
kickje naar klb maybe?
Cursusje nederlands?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:07 schreef isama het volgende:
[..]
kickje naar klb maybe?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:10 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
![]()
gauw even posts binnen halen voor het slotje
Jij bent moslim zeker?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:10 schreef michiel_merk het volgende:
nederlanders zijn wel makkelijk te hersenspoelen![]()
Nee het betekend dat wij Nederlanders trouw zijn aan onze ouders, en respect hebben voor onze Ouders!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:10 schreef michiel_merk het volgende:
Hehe die heb ik ook gezienquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:11 schreef Pingwingei het volgende:
Zoals Guido Weijers al zei... "ChristenDOM, JodenDOM, moSLIM" de arrogantie alleen al
Of die 54% durft gewoon wel zijn mening te uitenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:10 schreef michiel_merk het volgende:
al missen velen wel de relativatievermogenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:12 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Of die 54% durft gewoon wel zijn mening te uiten
Schijnt inderdaad een goed excuus te zijn om zoiets "goed te praten"quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:14 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
al missen velen wel de relativatievermogen
STINKHIPPIES FTW!!!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:19 schreef BasEnAad het volgende:
Mooi zo, nu de hippiegeneratie dood!
wat goed te praten ?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:17 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Schijnt inderdaad een goed excuus te zijn om zoiets "goed te praten"
Van die 54% het valt me op dat zoiets altijd word onderworpen aan talloze onderzoeken en er maar "excuses" worden gezocht... Vandaar dat ik het "goedpraten" ben gaan noemenquote:
Sommige mensen zouden geen mening ergens over mogen hebben als ze te dom zijn om zich in de materie te verdiepen en dus maar simpel weg gaan haten omdat dat makkelijk is omdat vriendje Henk met zijn Lonsdale trui dat ook vindt, omdat hij dat zo gehoord heeft op straat.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:26 schreef Pingwingei het volgende:
Mensen hebben nou eenmaal een mening.
Staat in zijn nick.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:29 schreef slindenau het volgende:
"me eens"...
Wat was jou IQ ook alweer sal22?
Hoger dan die van jou en je moslimvrienden bij elkaar.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:29 schreef slindenau het volgende:
[..]
"me eens"...
Wat was jou IQ ook alweer sal22?
Zuiver pantoffel ras! Het was me bijna geluktquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:32 schreef Sjakie01 het volgende:
Roflpantoffel, jij hebt toch wel eens eerder geprobeerd een zuiver ras te stichten?
Ja, denk je werkelijk?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:39 schreef squirtalot22ml het volgende:
[..]
Hoger dan die van jou en je moslimvrienden bij elkaar.
Dus jij gebruikt de Islam alleen maar om een label te plakken op dat tuig? En het overige tuig dan? Is dat Gristentuig?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:47 schreef slindenau het volgende:
Oudere moslims (>25 zo ongeveer) zijn trouwens top
Dít, belangrijk!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:50 schreef remlof het volgende:
ik heb niks tegen moslims, alleen tegen mensen die zich niet weten te gedragen...
Wat is het verschil tussenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:50 schreef remlof het volgende:
ik heb niks tegen moslims, alleen tegen mensen die zich niet weten te gedragen...
enquote:moslims
?quote:mensen die zich niet weten te gedragen
Dus 100% van de jeugd is negatief over moslims.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:06 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
De andere 46% is geen jeugd meer![]()
Wijsheid komt met de jaren, jeweets
Nouja, echt veel blanken staan er meestal niet tussen neequote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:53 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Dus jij gebruikt de Islam alleen maar om een label te plakken op dat tuig? En het overige tuig dan? Is dat Gristentuig?
Blond haar en blauwe ogen?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:40 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Zuiver pantoffel ras! Het was me bijna gelukt![]()
Pantoffels met vetersquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:18 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Witte pantoffels en blauwe veters! [afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:19 schreef Heatseeker het volgende:
Ik heb echt een hekel aan elke vorm van discriminatie of racisme.
en buitenlanders
Geen ideequote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Pantoffels met veters(bestaan die eigenlijk wel
?).
FTWquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:20 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
STINKHIPPIES FTW!!!!
How do you hide money from a hippie? Put it under the soap!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |