ik ook! die moslis tussen de 13 en 20 jaar zijn allemaal kenkeragressief als je op de plek gaat staan, waar zij net heen wouwen...(is echt gebeurd!) dat zijn echt kutmoslims!quote:
Maar ik klaag niet, ik bash alleen..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:07 schreef isama het volgende:
[..]
ik ook! die moslis tussen de 13 en 20 jaar zijn allemaal kenkeragressief als je op de plek gaat staan, waar zij net heen wouwen...(is echt gebeurd!) dat zijn echt kutmoslims!
kickje naar klb maybe?
Ik ook.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:04 schreef Badabingea het volgende:
Ik ben ook negatief over de moslims
Wouwen?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:07 schreef isama het volgende:
[..]
ik ook! die moslis tussen de 13 en 20 jaar zijn allemaal kenkeragressief als je op de plek gaat staan, waar zij net heen wouwen...(is echt gebeurd!) dat zijn echt kutmoslims!
kickje naar klb maybe?
Cursusje nederlands?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:07 schreef isama het volgende:
[..]
kickje naar klb maybe?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:10 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
![]()
gauw even posts binnen halen voor het slotje
Jij bent moslim zeker?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:10 schreef michiel_merk het volgende:
nederlanders zijn wel makkelijk te hersenspoelen![]()
Nee het betekend dat wij Nederlanders trouw zijn aan onze ouders, en respect hebben voor onze Ouders!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:10 schreef michiel_merk het volgende:
Hehe die heb ik ook gezienquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:11 schreef Pingwingei het volgende:
Zoals Guido Weijers al zei... "ChristenDOM, JodenDOM, moSLIM" de arrogantie alleen al
Of die 54% durft gewoon wel zijn mening te uitenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:10 schreef michiel_merk het volgende:
al missen velen wel de relativatievermogenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:12 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Of die 54% durft gewoon wel zijn mening te uiten
Schijnt inderdaad een goed excuus te zijn om zoiets "goed te praten"quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:14 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
al missen velen wel de relativatievermogen
STINKHIPPIES FTW!!!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:19 schreef BasEnAad het volgende:
Mooi zo, nu de hippiegeneratie dood!
wat goed te praten ?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:17 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Schijnt inderdaad een goed excuus te zijn om zoiets "goed te praten"
Van die 54% het valt me op dat zoiets altijd word onderworpen aan talloze onderzoeken en er maar "excuses" worden gezocht... Vandaar dat ik het "goedpraten" ben gaan noemenquote:
Sommige mensen zouden geen mening ergens over mogen hebben als ze te dom zijn om zich in de materie te verdiepen en dus maar simpel weg gaan haten omdat dat makkelijk is omdat vriendje Henk met zijn Lonsdale trui dat ook vindt, omdat hij dat zo gehoord heeft op straat.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:26 schreef Pingwingei het volgende:
Mensen hebben nou eenmaal een mening.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |