Goede zaak, al die persoonlijke failliesementen komen uiteindelijk weer voor rekening van de gemeenschap. Het is helemaal doorgeschoten met al die makkelijke leningen zodat iedere pauper zonder geld of inkomen een 100 inch plasma TV kan kopenquote:AFM:strengere regels voor krediet
De Autoriteit Financiėle Markten komt met strengere regels voor banken en credit card-bedrijven, omdat die vaak te
makkelijk geld uitlenen aan mensen die daardoor in de problemen komen.
Volgens de AFM houden kredietaanbieders onvoldoende rekening met de vaste lasten van consumenten en komen mensen door de aflossing van hun lening onder het bestaansminimum. Vanaf het voorjaar moeten instellingen niet alleen vragen naar het inkomen, maar ook naar de vaste lasten, zoals de ziektekosten.
Ook de kredietreclames op televisie zijn in tweederde van de gevallen niet in orde,concludeert de AFM.
Bron: teletext
Naast een auto is een plasma TV ook een vorm van status....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:33 schreef mrcool het volgende:
Ik snap sowieso niet dat mensen zoiets als een TV op afbetaling kopen.
omdat iedereen die geen 37 inch of hogere afmeting LCD danwel plasma tv bezit in nederland in het oog van meneer marijnissen em consorten onder de armoede grens leeft aangezien het hier zo schandalig slecht gaat onder dit asociale kabinet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:36 schreef Richboy het volgende:
Wat de fuck heeft dat met links te maken?
Wat heb jij een oogkleppen op zeg
ik ook niet, isz handigquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:36 schreef mrcool het volgende:
Ik kan niet eens rood staan.
Sorry, ik heb hem nog niet binnenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:38 schreef Lucille het volgende:
Heb je een foto van die 100 inch plasma TV?
nee genoeg juist, als ik te weinig had zou ik juist wel rood gaan staanquote:
ik hoop dan echt op een flinke accijnsverhogingquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:49 schreef BasEnAad het volgende:
Gisteren ook weer propaganda van de voedselbanken op tv.
De uitleg was inderdaad: mensen hebben in de tijd dat het nog verantwoordelijk was allemaal een lening aangegaan en zitten nu in de schulden![]()
Ook zo'n kerel was aan het mopperen over dat ie te weinig geld had voor z'n pakkie shag deze maand![]()
Dan mag je juist niet rood staan.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:15 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nee genoeg juist, als ik te weinig had zou ik juist wel rood gaan staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |