P.S. Heeft TTK geen centrale topics? Zo nee, waarom niet, zo ja, kan deze dan ook centraal gemaakt worden?quote:
Dit is echt een van mijn lievelings topics (lees: reeksen) geworden... ik lach me af en toe echt rot!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:18 schreef Frollo het volgende:
Ik zeg trouwens niet dat dat per se een goede ontwikkeling is.
Het was af en toe heerlijk om mensen flink op de kast te jagen door ze te wijzen op hun fouten.
Maar hier lekker centraal nerden met medetaalnazi's is ook leuk.
Voortscheidend inzicht.. Bij voorbaat niet trouwen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:14 schreef EchtGaaf het volgende:
totdat die ene ook omvalt. voortscheiden inzicht heet dat.........Want wat is de waarheid. Dat weet dus niemand...
Lijkt me best praktisch bij het zemen van de ramen...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 @ 11:54 schreef domblondje het volgende:
[..]
Kuthoeren. Die kennen we nou zo langzemerhand wel
Dat was ook mijn intentie met het openen van het eerste topic.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:13 schreef Frollo het volgende:
Het valt me wel op dat sinds het bestaan van deze reeks veel minder topics ontaarden in bashpartijen tussen taalnazi's en taalverkrachters.
De laatste post van het vorige topic is ook geweldig!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:16 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Ik ben misselijk, en ik eet droog brood en melk zou ik daarlijk alles eruit kotsen of zou ik niet meer misselijk zijn
quote:quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 04:15 schreef Yestuuur het volgende:
Volgens een wetenschapper uit Canada is de man die zijn fallushaartjes scheert een metropool, David Beckham behoort tot dit soort mannen naar het schijnt..
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:28 schreef ymme het volgende:
Ik heb net met de huisarts gebeld, bloeduitslag was binnen.
Ik heb dus de ziekte van pfeiffer.
hier was ik al bang moe, vooral na die flinke keelontsteking. Ik kan wel hele dagen slapen en voel me belabbert.
Heel vervelend, maar ik weet nu tenminsten wat het is.![]()
Hoop dat ik snel weer de oude ben.
Editen moet met 1 t (en 1 d), maar wordt vaak met 2 t's geschreven, dus is het met 2 d's en 1 t wel een keer origineel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:34 schreef F04 het volgende:
Waarom is het nou niet mogelijk om berichten van jezelf te edditen na 4 dagen bijvoorbeeld?
Geweldig, Biancavia.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:45 schreef Biancavia het volgende:
Samenvatting tot en met deel 3.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:45 schreef TwyLight het volgende:
hoewel als er meer van die mindere in zaten was he wel beter maar dat terzeide.
In principe heb ik alle woorden gebruikt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Geweldig, Biancavia.
Heb je alleen de woorden meegenomen die je zelf leuk vond of alle woorden? Want ik mis er nog wel een aantal.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:41 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Of het echt bestaad weet ik niet, het lijkt me niet... [...]
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:08 schreef bramos-elvis het volgende:
Balkie sprak zich vorig jaar toch nog uit tegen homo-huwelijken toen hij daarmee geconfronteerd werd op een school in Indonesië.
Daarnaast vraag ik het me af hoe mensen dan wel niet de godsdienst beleven. Dr zoon van God, jezus christus, zou nooit tegen homo's geweest zijn maar ontarmen als gelijke mensen.
quote:Op zondag 7 januari 2007 00:19 schreef biancie3ks het volgende:
Ik zie soms ook mensen die het hebben laten doen, dat ik bij me eigen denk, welke kwakzalver heefd dat gedaan.
Is het niet zo dat je je eraan ergert?quote:Op zondag 7 januari 2007 00:28 schreef brrrrrrt het volgende:
Ik irriteer me er mateloos aan
verandertquote:Op zondag 7 januari 2007 00:28 schreef brrrrrrt het volgende:
Ik irriteer me er mateloos aan dat de imperatief van zijn veranderd, ik kom regelmatig tegen dat mensen kneuzenzinnen schrijven als "Ben je daar wel bewust van!" in plaats van "Wees je daar wel bewust van!"
Tja.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:30 schreef maok het volgende:
[..]
Ik zeg wel eens dat ik wat gaotisch over kom (dus niet dat ik het ben) en omdat ik dat weet van mij zelf ik juist heel georganiseerd te werk ga.
quote:Op zondag 7 januari 2007 03:44 schreef JAM het volgende:
[..]
Zelfdiscipline, uuuuuuugh. Wie dat ooit verzonnen heeft, ik kan niet anders dan denken dan dat het persoon in kwestie er hele, hele vrede en gemene bedoelingen mee heeft gehad.
Is dat een peul zonder oren?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 @ 23:36 schreef Maatie het volgende:
[..]
Doofpod![]()
Of een iPod voor slechthorenden?quote:Op zondag 7 januari 2007 11:23 schreef KutKat het volgende:
Is dat een peul zonder oren?
quote:Op zondag 7 januari 2007 02:10 schreef raptorix het volgende:
Laat voorop staan dat ik links nogs rechts georrienteerd ben.
quote:Op zondag 7 januari 2007 04:22 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, de phschycholooch weet er wel raad mee.
Oké, het is duidelijk opzet... Maar tochquote:Op zondag 7 januari 2007 04:25 schreef Maisnon het volgende:
pschyshcoloogch is toch met dubbel scsch?
quote:Op zondag 7 januari 2007 01:03 schreef oor het volgende:
[..]
meisjes horen mooie donshaartjes te hebben, en niet een rekenfilmachtige lijnen boven de ogen
quote:Als het zo is (en misschien weet ze het ook) zal ze toch glans hard ontkennen. Daarnaast komt het misschien door het cultuur verschil dat het MISSCHIEN zo lijkt, dat hij een loverboy is.
quote:Op zondag 7 januari 2007 18:20 schreef delapoko het volgende:
Wij wonen in een flat van 4 verdiepingen (4 woningen aan elke zeide, dus in totaal 8 woningen per ingang).
Ik ben benieuwd welk liedje loverboys dan zingen.quote:Op maandag 8 januari 2007 09:52 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Loverboys hebben wel bepaalde kenmerken/ symptonen om het zo maar te zeggen.
Ja, dat is ook grappig.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:01 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
Trouwens, voor als je je nog eens verveelt (en de website nog niet kent): www.engrish.com
Zij doen hetzelfde als wij hier doen (maar dan in het Engels).
Ja, dat slaat wel hard.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:35 schreef L-IS het volgende:
Gaat echt je hardslag oid wel sneller van, zullen ze wel merken denk ik. Anders kan je je mond wel bewegen of kreunen toch?![]()
Überhaupt niet zo'n hele intelligente post, maar vooral cripeer is wel érg mooi.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:31 schreef Droomert het volgende:
Dus ik sta gewoon 's avonds op van me stoel en ineens. CHAK zak ik door me rug heen. Het is niet menselijk meer als ik maar een beetje draai cripeer ik al half van de pijn. En dan heb ik ook nog eens van die mongolische trappen waar je mongolisch op en neer op moet(heel veel auw)
Klacht: Tyfus trap Tyfus stoel TYFUS RUGPIJN.![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:09 schreef SKETSj het volgende:
ooooh! weetje wat ik lekker vind?
Tagliettelle (groene of 2 kleuren groen én wit van Honig <--- Belangerijk 'Honig'!)
Bereiden al Dente en op bord leggen
Gehakt rul bakken en een bolgnese mix erbij. Over bord met Tagliettelle doen.
Paar plakken kaas erop (2), ff in megnetron en...
Pizzaaaa! Taglietelleeeee!
Mét Gehakt en Kaas!
(En als je geen kaas lust, laat je dat weg.. ook goed)![]()
Niet alles aangegevenquote:Op maandag 8 januari 2007 10:42 schreef -chefke- het volgende:
ik zit tot mijn schoudertjes in de wasmachine wereld werk in een wit goed zaak doe reparatie`s en verkoop en opknappen van tweedehands.leuk bijbaantje
blijf van merken als indesiet, bauwknecht, whirlpool ect af dat zijn gewoon slechte machine`s gare lagers slechte motoren, en klok/ stuurprinten.
Neem GEEN combimachine allejezuswat een kl*te dingen ze vreten koolborstels en motoren ( serie motor is niet bedoelt voor de droog belasting) en als er iets stuk gaat is het kl*te sleutelen lees veel manuren en erug dure onderdelen.
![]()
Uit 't zelfde topic:quote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:28 schreef hierissiedan het volgende:
en anders een consultje bij de psychiator?
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:09 schreef LXIV het volgende:
Gratis kinderopvang is een contradictie in terminus,
Een heiskraan. Dat moet uit de binnenaarde komen..quote:Op maandag 8 januari 2007 22:36 schreef raptorix het volgende:
Volgens mij een heiskraan. http://www.havenco.com/photos/sealand.jpg
Ik zie dat steeds vaker, dat mensen 'zal' in plaats van 'zou' schrijven als ze iemand iets adviseren.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:02 schreef Djarum het volgende:
[...]ik zal proberen om een extra gat te maken, of anders een afzuigkap nemen met alleen een koolstoffilter, dus zonder afvoerbuis.
werkte bij mij ook prima, de kookluchtjes hou je natuurlijk wel, alleen merkbaar minder
toch aardig dan, dat ze dat bij jou thuis komen doen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie dat steeds vaker, dat mensen 'zal' in plaats van 'zou' schrijven als ze iemand iets adviseren.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:38 schreef Secretus het volgende:
Zitten we te eten, vertelt mijn broer iets over bumfights, vindt mijn vader het natuurlijk nodig om zijn eigen briljante hypothese te vertellen over waarom het misgaat met de wereld:
"Ja !!11 Zo zie je wat het gevolg is van een leven zonder God de Heer ! De wereld wordt gek en zedig omdat ze God afwerpen !! Kijk eens wat ongelovigen doen !
Wat is hun doel in het leven ?? Rijk worden !! Kijk eens wat ervan komt ! Mensen verstoten God !!"
...
quote:Op maandag 25 december 2006 13:28 schreef Xilantof het volgende:
Pdehoog snijdt een goed punt aan. Het is belangrijk om tijdens een bruiloft je niet af te vragen waar knopje X voor dient. Een camera die bekent is in je handen is dus echt een muts.
[quotequote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:46 schreef BazzieK het volgende:Grappig dat je wel het hele politiesysteem over een kam scheert en als donutetende flitsers bestempelt en als het over buitenlanders gaat schiet je meteen in de verdedigingLekker concequent
[..]quote:Op donderdag 3 november 2005 11:00 schreef EpiPhany het volgende:
ZE OMZIJLEN DE HELE FUCKING FILOSOFIE EN PSYCHOLOGIE...
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jouw username is een originele spelfout.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |