Ik moest toch even lachenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:57 schreef Everett het volgende:
Terug Vind Puber
Weglopen en een tijdje wegblijven kost inderdaad totaal geen lichamelijke en vooral psychische inspanningquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:19 schreef Zweefvliegje het volgende:
Waarom zou ze moeten bijkomen? Ze is toch zelf vrijwillig weggelopen?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:19 schreef Zweefvliegje het volgende:
Waarom zou ze moeten bijkomen? Ze is toch zelf vrijwillig weggelopen?!
Je bent niet goed.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Hartstikke mooi dat ze weer terecht is...hoe en wat en waarom enzo laten we maar voor wat het is hier![]()
![]()
Oke dan...omdat je zo aandringt...wil het stiekem ook wel weten heur..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:41 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Je bent niet goed.
Ongeveer 800 posts en nog vele malen meer views zijn er in deze tragedie gestoken. Nu verwacht ik toch echt wel een verhaal.
Grappig dat je wel het hele politiesysteem over een kam scheert en als donutetende flitsers bestempelt en als het over buitenlanders gaat schiet je meteen in de verdedigingquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:30 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ah, ja, nee, gheh, dan wordt het een ander verhaal, als het geen Nederlandse, en ook nog eens geen Blanke jongens zijn...
Dan zou ik ook de politie bellen![]()
Is ze soms weggelopen omdat ze er moe van werd dat ze elke ochtend struikelde over de scheermesjes van de kaalkoppen in de familie, of dat ze elke keer als ze een DVD-tje wilde kijken eerst Mein Reich deel 22 uit de DVD-speler moest halen?![]()
een week maar?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:38 schreef Qwea het volgende:
ik zou dr serieus een pak op dr duvel geven dat ze een week niet meer kan zitten
ik ookquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:54 schreef Troel het volgende:
Ik ben blij dat ze terug is!
altijdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:00 schreef Klonk het volgende:
Kunnen we het even gezellig houden, dank u..
Gigantisch: zeik namelijk graag op allesquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:46 schreef BazzieK het volgende:
Grappig dat je wel het hele politiesysteem over een kam scheert en als donutetende flitsers bestempelt en als het over buitenlanders gaat schiet je meteen in de verdedigingLekker concequent
gelukkig is ze thuis en is de rest aan jullie!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:37 schreef Thedrummer het volgende:
Mja.. Wat we verder doen dat zit we goed, we krijgen hulp enzo, maar de rest dat is voor ons zelf, maar we doen iig niet niks.
verder is ze dus bij 2 gasten blijven slapen en op 1 nacht na met jamie, die is doorgeslagen en heeft ons vertelt waar ze zat, maar toen was mn zusje er al achter hoeveel mensen op zoek naar de waren en is ze zelf overstuur naar huis gekomen.
Hier blijft het ongeveer bij, maar ik wil nogmaals iedereen onwijs bedanken die iets nuttigs bij gedragen heeft
dat moet ze helemaal zelf weten, maar even naar de huisarts voor mogelijkheden lijkt mij niet onverstandig, behalve de after morning pil (je hebt ook iets dat geloof ik tot 5 weken naderhand kan worden geslikt, als je tenminste zwanger bent)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:54 schreef Chinless het volgende:
en dan nog: ze is 2 nachten bij 2 gasten blijven slapen en 1 nacht bij Jamie...
Ik wil niet weten hoe erg ze is uitgewoont op die 2 nachten bij die gasten
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:55 schreef Nembrionic het volgende:
Wat een zielige users allemaal die denken origineel te zijn en blind iets "tofs" posten over uitwonen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |