Wat een onzin. Ik ben ook wel eens weggelopen en dat was omdat ik kwaad was dat ik niet met mijn moeder naar de juwelier mocht om een ring uit te zoeken omdat ik te lang in bad had gelegen waardoor er geen tijd meer was.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:58 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Jij moet eens leren lezen, er staat toch MISSCHIEN??? weet je wat dat is? dat je het niet zeker weet.
Dus ik beschuldig helemaal niemand, ik maak een optie open.
Plus dat je op internet heel makkelijk kan voor doen, maar zou jij weten wat met haar gebeurd als ze thuis komt?
Nee, want je bent er niet bij.
Als iemand weggloopt heeft die gene écht wel een goede reden.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:08 schreef matthijst het volgende:
Vaker lopen pubers weg om de meest onbenullige dingen, zie het voorbeeld van Troel...
ja dat is toch geen weglopen! Dat is weg FIETSEN! dat kan je niet vergelijkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:10 schreef Troel het volgende:
Overig ging ik op de fiets weg en fietste ik naar mijn opa en oma 30 kilometer verderop en toen ik daar was zat mijn moeder daar al. Het beeld wat ik toen meegekregen heb heeft ervoor gezorgd dat ik daarna nooit meer zoiets stoms gedaan heb. Het is echt niet fijn om je ouders in zo'n situatie te brengen, ik krijg nog kriebels als ik eraan denk hoe emotioneel mijn moeder was.
Hey, ik moest eerst naar mijn fiets lopen hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:13 schreef cohen het volgende:
[..]
ja dat is toch geen weglopen! Dat is weg FIETSEN! dat kan je niet vergelijken
http://www.youtube.com/watch?v=rSrFPbxlzcUquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:14 schreef Copycat het volgende:
Als ik als klein kind boos was op mijn ouders, pakte ik mijn koffertje en ging ik op weg. Om bij opa en oma te gaan wonen, mijn variant op de King Corn commercial 'Ik ga bij Japie wonen'.
proestquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:19 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
Och ik ben ook weleens weggelopen toen ik klein was. Woest was ik! Heb toen toen schreeuwend mijn jas gepakt en besloot om nooit meer terug te komen. Ik ben alleen nooit verder gekomen dan 4 meter buiten de deur, want in mijn woede was ik mijn schoenen vergeten.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:18 schreef tonks het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rSrFPbxlzcU
quote:. hoe oud ben jij?
Dat ken ikquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:19 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
Och ik ben ook weleens weggelopen toen ik klein was. Woest was ik! Heb toen toen schreeuwend mijn jas gepakt en besloot om nooit meer terug te komen. Ik ben alleen nooit verder gekomen dan 4 meter buiten de deur, want in mijn woede was ik mijn schoenen vergeten.![]()
![]()
dan zou ze zich onderhand de ogen uit de kop moeten gaan schamen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:24 schreef Keukenprinsesje het volgende:
Wie weet leest ze trouwens wel mee.....het zou prettig zijn als ze haar bezorgde familie dan in ieder geval wil laten weten dat ze ok is.
Wellicht dat ze dat doet en niet durft terug te komenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dan zou ze zich onderhand de ogen uit de kop moeten gaan schamen.
Tsja, daar zijn het pubers voor...quote:Tis alleen zo dat ze allebei weer hertrouwd zijn, mijn moeder woont nog in het ouderlijk huis en ze zijn allebei gelukkig zo. Alleen jammer dat Charlotte dat weigert te zien!
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:19 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
![]()
Heeft de politie gisteren niet een stevig gesprek met die Jamie gevoerd?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:49 schreef Dorthonion het volgende:
De politie gaat nu serieus op jacht naar Jamie, omdat dat toch de enige contactpersoon is waar we 'iets'mee kunnen.
Whehe, die reclame, masterlijk gewoon!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:18 schreef tonks het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rSrFPbxlzcU. hoe oud ben jij?
Mijn moeder vertelde laatst dat mijn zusje (toen 4 jaar oud) zo boos was, dat ze naar oma wou fietsen.. (die 5 kilometer verderop woonde).. 3 minuten later kwam ze huilend terug.. ze wist niet hoe ze naar oma moest fietsen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:19 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
![]()
Mooi dat er dan wat meer publiek bereikt wordt! Ik hoop dat het wat oplevert!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:49 schreef Dorthonion het volgende:
okee, laatste update.
We hebben nog steeds niets.
De politie gaat nu serieus op jacht naar Jamie, omdat dat toch de enige contactpersoon is waar we 'iets'mee kunnen.
Het programma 'opsporing verzocht' wordt erbij gehaald.
Er komt een grote foto in het Leidse huis aan huis blad.
Ze (zusje dus) heeft een tijdje bij bureau jeugdzorg gelopen en die zei dat 'elke dag langer dat ze weg is is heel erg fout'.
Tja, das niet echt wat je wilt horen zeg maar.
Nou dit was het weer.
In elk geval bedankt voor jullie meeleven !
Klinkt weer apart, maar ik hoop dat het wat is!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:11 schreef Dorthonion het volgende:
Okee ! Jamie heeft net gebeld.
Zij heeft nu ook ruzie met Charlotte. Ze wist waar ze was. Ze logeert bij een vriend en die vriend logeert ook bij een vriend.
Ze heeft het adres gegeven, mijn moeder is nu naar de politie met dat adres en ze sturen de politie eropaf.
Ja precies wat ik dacht. Maar heel fijn voor jullie dat er nu bekend is waar ze zit. Ik ben benieuwd naar wat voor verhaal zij zal voorhouden. Houd ons op de hoogte.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:11 schreef Dorthonion het volgende:
Okee ! Jamie heeft net gebeld.
Zij heeft nu ook ruzie met Charlotte. Ze wist waar ze was. Ze logeert bij een vriend en die vriend logeert ook bij een vriend.
Ze heeft het adres gegeven, mijn moeder is nu naar de politie met dat adres en ze sturen de politie eropaf.
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:16 schreef Dorthonion het volgende:
Ja en als er een kwiebus opendoet met een groot slagersmes in zijn handen...
of 2 kwiebussen...
Groot gelijk dan.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:16 schreef Dorthonion het volgende:
Ja en als er een kwiebus opendoet met een groot slagersmes in zijn handen...
of 2 kwiebussen...
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:18 schreef tonks het volgende:
"Meneer we hebben een adres van een vriendin van jamie!"
"Mevrouwtje, rustig aan. Vertel eens rustig hoe u aan dit adres komt *kruimels van donut wegveegt* daarna gaan wij een bevel halen en wat mensen flitsen en dan gaan we wel even kijken"
Waarom is die Jamie een galbak? Zij is wel de enige die het fatsoen heeft om aan te geven waar dat kind uithangt. Die Charlotte is erger als je het mij vraagt (ik weet 't...niemand vraagt mij wat). Lijkt me een lastig pubertje.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu is die Jamie denk ik ook niet de beste vriendin die je als ouder voor je dochter wenst. Wat een galbak.
Dat zij zelf 16 is wil niet zeggen dat die vrienden waar ze zit dat ook zijn.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:17 schreef matthijst het volgende:
Haha, ja, dat gebeurt nogal vaak: 16-jarige jochies die standaard de deur opendoen met een slagersmes....
Nadeel van oom agent is dat ze zo slooooooooooooooooooooom zijn....
En dat ze in politieauto's voor komen rijden
Omdat ze het gezin eerst een hele dag (of langer) in spanning houdt met lulverhalen waar niets van blijkt te kloppen. En nu ze ruzie heeft met Charlotte (waar komt dat opeens vandaan?) kan ze wel eerlijk zijn. Tenminste, dat is dan nog te hopen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:21 schreef Everett het volgende:
Waarom is die Jamie een galbak? Zij is wel de enige die het fatsoen heeft om aan te geven waar dat kind uithangt. Die Charlotte is erger als je het mij vraagt (ik weet 't...niemand vraagt mij wat). Lijkt me een lastig pubertje.
Ze klinken anders niet als het beste volk wat je je kan wensen, bovendien staat er niets over de leeftijd van die jongens, denk dat ze stukje ouder zijn gezien de wederzijdse logeerpartijen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:17 schreef matthijst het volgende:
Haha, ja, dat gebeurt nogal vaak: 16-jarige jochies die standaard de deur opendoen met een slagersmes....
Nadeel van oom agent is dat ze zo slooooooooooooooooooooom zijn....
En dat ze in politieauto's voor komen rijden
Ik wist niet dat ze dat had gedaanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat ze het gezin eerst een hele dag (of langer) in spanning houdt met lulverhalen waar niets van blijkt te kloppen. En nu ze ruzie heeft met Charlotte (waar komt dat opeens vandaan?) kan ze wel eerlijk zijn. Tenminste, dat is dan nog te hopen.
Neu, die zal inderdaad wel bij een of andere net volwassen 24/7 blower in huis hangen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:21 schreef LeoLoopneus het volgende:
Dat zij zelf 16 is wil niet zeggen dat die vrienden waar ze zit dat ook zijn.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:26 schreef Dorthonion het volgende:
Maar het zijn in lek geval geen nederlandse )blanke' jognens..
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:28 schreef Everett het volgende:
[..]
![]()
In dat geval zeker de politie erop afsturen.
Ah, ja, nee, gheh, dan wordt het een ander verhaal, als het geen Nederlandse, en ook nog eens geen Blanke jongens zijn...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:26 schreef Dorthonion het volgende:
En ze zijn geen 16 maar rond de 20...
Aanklagen voor ontvoeringquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:26 schreef Dorthonion het volgende:
Ja het klopt ook dat Charlotte een lastig pubertje is.
En Jamie waarschuwde ook dat die gasten niet voor de poes zijn en dat ze je zo neer slaan.
Natuurlijk weet ik niet of dat waar is...
Ik vond het een beetje apart geschreven.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:28 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Omdat ze zwart zijn bedoel je?
laat die onzin eens achterwegequote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:30 schreef matthijst het volgende:
Is ze soms weggelopen omdat ze er moe van werd dat ze elke ochtend struikelde over de scheermesjes van de kaalkoppen in de familie, of dat ze elke keer als ze een DVD-tje wilde kijken eerst Mein Reich deel 22 uit de DVD-speler moest halen?![]()
Niet als het vrijwillig is. Volgens mij is er wel een artikel waarin staat dat het strafbaar is om een minderjarige onderdak te verlenen in dit soort situaties. Je zou die jongens dus wel kunnen vervolgen, maar niet voor ontvoering.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Aanklagen voor ontvoering
Of zou dat niet kunnen?
Nee, zeggen dat het geen fijne jongens zijn omdat het "niet blanken" zijn...quote:
Er zit denk ik nogal wat spanning in op dit moment en dan zeg je soms dingen die wat minder mooi eruit komen dan dat je bedoeling is.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:35 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nee, zeggen dat het geen fijne jongens zijn omdat het "niet blanken" zijn...
Da's geen onzin![]()
Klopt, maar door het zo nadrukkelijk te vermelden komt het over alsof dat wél uitmaakt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:43 schreef Dorthonion het volgende:
Of het nou wel of niet blanken zijn, dat maakt dan toch niet uit !
not funnyquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:46 schreef InsaneM666 het volgende:
and the plot thickens..jij ook sterkte trouwens Dorthonion..beter komt ze snel boven water
Gister alquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:49 schreef Vava het volgende:
Ik zie dat ze ook op de site van Tros Vermist staat..
ze is niet bij jamie en alles, blablaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:56 schreef Monotomo het volgende:
Al op sugababes.nl of hyves.nl gezocht naar een Jamie in Leiden of omgeving?
Dat had ik even gemistquote:
Nee omdat je dan al precies weet wat voor soor tuig het is. Wat alles behalve goed voor je dochter kan zijn.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:28 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Omdat ze zwart zijn bedoel je?
En dat niet voor de poes zijn moet je maar met een korreltje zout nemen. Voor een 16-jarig meisje zijn alle jongens van 20 groot en sterk.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:26 schreef Dorthonion het volgende:
Ja het klopt ook dat Charlotte een lastig pubertje is.
En Jamie waarschuwde ook dat die gasten niet voor de poes zijn en dat ze je zo neer slaan.
Natuurlijk weet ik niet of dat waar is...
Het schijnt dat ze eerst 45 minuten lang de suiker van de buitenkant af likken.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:25 schreef tonks het volgende:
1,5 uur later weer
Gelukkig!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:41 schreef Dorthonion het volgende:
ze is thuis !!! ongedeerd godzijdank
wat was er nou aan de hand?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:45 schreef cohen het volgende:
mooi, slotje
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:45 schreef cohen het volgende:
mooi, slotje
Ik ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:51 schreef Thedrummer het volgende:
details komen nog als er nog geen slotje op ziet en ze weer btje is bijgekomen en haar verhaal kan doen
Dat dus. Hopelijk heeft ze hier goed van geleerd. Owja en een fikse uitbrander mag ook wel. Voor hetzelfde geld lag ze dood in de greppel namelijk.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:01 schreef chatter het volgende:
Ik zou voor een eventuele volgende keer toch maar wat vrienden inlichten over deze zaak.
Mocht ze weer weg lopen, weet je in in ieder geval waar je het eerste moet zoeken, op het adres waar ze nu vandaan komt.
En daar ga je uiteraard met een grote groep naar toe, bewoon uit bezorgdheid, zal ik maar zeggen.
En oh ja, als het mijn dochter zou zijn, zou ze tot aan haar 30e huisarrest hebben.![]()
Maar ik ben wel blij voor jullie, dat ze weer terug is.
*aansluit...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig!
Waar heeft ze nu al die tijd uitgehangen?
En hoeveel jaar gaat haar huisarrest duren?
idem ditoquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:02 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Fijn voor jullie dat ze weer thuis is![]()
Ik moest toch even lachenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:57 schreef Everett het volgende:
Terug Vind Puber
Weglopen en een tijdje wegblijven kost inderdaad totaal geen lichamelijke en vooral psychische inspanningquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:19 schreef Zweefvliegje het volgende:
Waarom zou ze moeten bijkomen? Ze is toch zelf vrijwillig weggelopen?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:19 schreef Zweefvliegje het volgende:
Waarom zou ze moeten bijkomen? Ze is toch zelf vrijwillig weggelopen?!
Je bent niet goed.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Hartstikke mooi dat ze weer terecht is...hoe en wat en waarom enzo laten we maar voor wat het is hier![]()
![]()
Oke dan...omdat je zo aandringt...wil het stiekem ook wel weten heur..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:41 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Je bent niet goed.
Ongeveer 800 posts en nog vele malen meer views zijn er in deze tragedie gestoken. Nu verwacht ik toch echt wel een verhaal.
Grappig dat je wel het hele politiesysteem over een kam scheert en als donutetende flitsers bestempelt en als het over buitenlanders gaat schiet je meteen in de verdedigingquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:30 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ah, ja, nee, gheh, dan wordt het een ander verhaal, als het geen Nederlandse, en ook nog eens geen Blanke jongens zijn...
Dan zou ik ook de politie bellen![]()
Is ze soms weggelopen omdat ze er moe van werd dat ze elke ochtend struikelde over de scheermesjes van de kaalkoppen in de familie, of dat ze elke keer als ze een DVD-tje wilde kijken eerst Mein Reich deel 22 uit de DVD-speler moest halen?![]()
een week maar?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:38 schreef Qwea het volgende:
ik zou dr serieus een pak op dr duvel geven dat ze een week niet meer kan zitten
ik ookquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:54 schreef Troel het volgende:
Ik ben blij dat ze terug is!
altijdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:00 schreef Klonk het volgende:
Kunnen we het even gezellig houden, dank u..
Gigantisch: zeik namelijk graag op allesquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:46 schreef BazzieK het volgende:
Grappig dat je wel het hele politiesysteem over een kam scheert en als donutetende flitsers bestempelt en als het over buitenlanders gaat schiet je meteen in de verdedigingLekker concequent
gelukkig is ze thuis en is de rest aan jullie!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:37 schreef Thedrummer het volgende:
Mja.. Wat we verder doen dat zit we goed, we krijgen hulp enzo, maar de rest dat is voor ons zelf, maar we doen iig niet niks.
verder is ze dus bij 2 gasten blijven slapen en op 1 nacht na met jamie, die is doorgeslagen en heeft ons vertelt waar ze zat, maar toen was mn zusje er al achter hoeveel mensen op zoek naar de waren en is ze zelf overstuur naar huis gekomen.
Hier blijft het ongeveer bij, maar ik wil nogmaals iedereen onwijs bedanken die iets nuttigs bij gedragen heeft
dat moet ze helemaal zelf weten, maar even naar de huisarts voor mogelijkheden lijkt mij niet onverstandig, behalve de after morning pil (je hebt ook iets dat geloof ik tot 5 weken naderhand kan worden geslikt, als je tenminste zwanger bent)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:54 schreef Chinless het volgende:
en dan nog: ze is 2 nachten bij 2 gasten blijven slapen en 1 nacht bij Jamie...
Ik wil niet weten hoe erg ze is uitgewoont op die 2 nachten bij die gasten
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:55 schreef Nembrionic het volgende:
Wat een zielige users allemaal die denken origineel te zijn en blind iets "tofs" posten over uitwonen
dictee-sletquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Compleet met de übertoffe spelfouten, doorgaans.
Dat vijf dagen erna is een morning after spiraaltje. Die vijfde dag is dan wel de laatste.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
dat moet ze helemaal zelf weten, maar even naar de huisarts voor mogelijkheden lijkt mij niet onverstandig, behalve de after morning pil (je hebt ook iets dat geloof ik tot 5 weken naderhand kan worden geslikt, als je tenminste zwanger bent)
En waar ze zat ofcoursequote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:11 schreef ssebass het volgende:
We hoeven niet alles te weten, maar wat nou de reden was voor het weglopen is toch wel interessant. Vooral omdat iedereen iets anders heeft geroepen.
ik doelde op de abortuspil.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:46 schreef ssebass het volgende:
[..]
Dat vijf dagen erna is een morning after spiraaltje. Die vijfde dag is dan wel de laatste.
Originele tvpquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:55 schreef ShaoliN het volgende:
Guttegut. Wat een stel domme ezels lopen er toch rond op FOK! Maargoed, de ware aard van de gemiddelde ramptoerist komt weer aardig naar boven door zo'n topic.
Da's toch bij een heleboel topics op FOK! ? TS begint serieus, een beperkt aantal users komt met serieuze opmerkingen en tips maar zodra een aantal notoire ONZ-ers het topic ontdekt wordt het weer een bende.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:55 schreef ShaoliN het volgende:
Guttegut. Wat een stel domme ezels lopen er toch rond op FOK! Maargoed, de ware aard van de gemiddelde ramptoerist komt weer aardig naar boven door zo'n topic.
"Soms past de wereld zich aan aan jou, maar soms zul je je ook zelf moeten aanpassen aan de wereld"quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:12 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Da's toch bij een heleboel topics op FOK! ? TS begint serieus, een beperkt aantal users komt met serieuze opmerkingen en tips maar zodra een aantal notoire ONZ-ers het topic ontdekt wordt het weer een bende.
En dan heb je ook nog van die figuren die geen bookmarks gebruiken en niets beters toe te voegen hebben als tvp en het topic lopen te vervuilen.![]()
Zodat wij er even met z'n allen langskunnen gaan en ze in prenten dat ze de volgende keer de ouders bellenquote:
wat denk je zelf?quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zodat wij er even met z'n allen langskunnen gaan en ze in prenten dat ze de volgende keer de ouders bellenOf gewoon uit nieuwsgierigheid ?
.
Juiste stap!quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:41 schreef Thedrummer het volgende:
je kan haar moeilijk in haar kamer opsluiten, en je kan ook geen 24u per dag naast haar wakker blijven.. maar we doen ons best om die ruimte niet meer te geven binnen normale grenzen..
lolquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:43 schreef tonks het volgende:
KLOOTZAK IK WIL HIER NIET MEER WONEN WAAROM BEN IK HIER NOG?!?!
"Hahahaha"
IK GA NAAR BOVEN
"Haha"
HEY TIM IK KAN NIET VERBINDEN MET DRAADLOOS INTERNET KAN JE EVEN KOMEN HELPEN?
Beter paniek om 'niets' dan geen paniek om 'iets'.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:35 schreef DenniZ224 het volgende:
Thedrummer, vind je achteraf niet dat je een beetje paniek om niks heb gemaakt? en iedereen deed hier ook zo overdreven toen ze nog geen eens 1 dag weg was.
een kind van 14-16 die alleen weg is en 's nachts niet thuis komt? Tuurlijk maak je dan paniekquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:35 schreef DenniZ224 het volgende:
Thedrummer, vind je achteraf niet dat je een beetje paniek om niks heb gemaakt? en iedereen deed hier ook zo overdreven toen ze nog geen eens 1 dag weg was.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
onderhandel gerust over bepaalde tijden.
hoe herkenbaarquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:43 schreef tonks het volgende:
KLOOTZAK IK WIL HIER NIET MEER WONEN WAAROM BEN IK HIER NOG?!?!
"Hahahaha"
IK GA NAAR BOVEN
"Haha"
HEY TIM IK KAN NIET VERBINDEN MET DRAADLOOS INTERNET KAN JE EVEN KOMEN HELPEN?
haha, dat is wel heel vertederendquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:54 schreef MM-Luna het volgende:
Mijn broertje liep ook eens weg, hij ging de voordeur uit.. stak de weg over en ging in de speeltuin in het huisje zitten. De hele dag. Hij had een rugzak mee met zijn pyama, knuffelbeer, een koekje en een banaan.
Dat was wel lief, hij was toen 5 jaar ofzo.
Heeft ze cam?quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:42 schreef tonks het volgende:
Mijn zusje zei ook een keer "Ik loop weg!" en toen moest ik vet hard lachen en ging ze op haar kamer msnen.
in mijn cachequote:Op woensdag 10 januari 2007 16:34 schreef Badabingea het volgende:
foto's van het meisje ergens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |