ze is niet bij jamie en alles, blablaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:56 schreef Monotomo het volgende:
Al op sugababes.nl of hyves.nl gezocht naar een Jamie in Leiden of omgeving?
Dat had ik even gemistquote:
Nee omdat je dan al precies weet wat voor soor tuig het is. Wat alles behalve goed voor je dochter kan zijn.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:28 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Omdat ze zwart zijn bedoel je?
En dat niet voor de poes zijn moet je maar met een korreltje zout nemen. Voor een 16-jarig meisje zijn alle jongens van 20 groot en sterk.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:26 schreef Dorthonion het volgende:
Ja het klopt ook dat Charlotte een lastig pubertje is.
En Jamie waarschuwde ook dat die gasten niet voor de poes zijn en dat ze je zo neer slaan.
Natuurlijk weet ik niet of dat waar is...
Maar het zijn in lek geval geen nederlandse )blanke' jognens..
En ze zijn geen 16 maar rond de 20...
Het schijnt dat ze eerst 45 minuten lang de suiker van de buitenkant af likken.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:25 schreef tonks het volgende:
1,5 uur later weer
Gelukkig!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:41 schreef Dorthonion het volgende:
ze is thuis !!! ongedeerd godzijdank
wat was er nou aan de hand?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:45 schreef cohen het volgende:
mooi, slotje
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:45 schreef cohen het volgende:
mooi, slotje
Ik ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:51 schreef Thedrummer het volgende:
details komen nog als er nog geen slotje op ziet en ze weer btje is bijgekomen en haar verhaal kan doen
Dat dus. Hopelijk heeft ze hier goed van geleerd. Owja en een fikse uitbrander mag ook wel. Voor hetzelfde geld lag ze dood in de greppel namelijk.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:01 schreef chatter het volgende:
Ik zou voor een eventuele volgende keer toch maar wat vrienden inlichten over deze zaak.
Mocht ze weer weg lopen, weet je in in ieder geval waar je het eerste moet zoeken, op het adres waar ze nu vandaan komt.
En daar ga je uiteraard met een grote groep naar toe, bewoon uit bezorgdheid, zal ik maar zeggen.
En oh ja, als het mijn dochter zou zijn, zou ze tot aan haar 30e huisarrest hebben.![]()
Maar ik ben wel blij voor jullie, dat ze weer terug is.
*aansluit...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig!
Waar heeft ze nu al die tijd uitgehangen?
En hoeveel jaar gaat haar huisarrest duren?
idem ditoquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:02 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Fijn voor jullie dat ze weer thuis is![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |