Juiste stap!quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:41 schreef Thedrummer het volgende:
je kan haar moeilijk in haar kamer opsluiten, en je kan ook geen 24u per dag naast haar wakker blijven.. maar we doen ons best om die ruimte niet meer te geven binnen normale grenzen..
lolquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:43 schreef tonks het volgende:
KLOOTZAK IK WIL HIER NIET MEER WONEN WAAROM BEN IK HIER NOG?!?!
"Hahahaha"
IK GA NAAR BOVEN
"Haha"
HEY TIM IK KAN NIET VERBINDEN MET DRAADLOOS INTERNET KAN JE EVEN KOMEN HELPEN?
Beter paniek om 'niets' dan geen paniek om 'iets'.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:35 schreef DenniZ224 het volgende:
Thedrummer, vind je achteraf niet dat je een beetje paniek om niks heb gemaakt? en iedereen deed hier ook zo overdreven toen ze nog geen eens 1 dag weg was.
een kind van 14-16 die alleen weg is en 's nachts niet thuis komt? Tuurlijk maak je dan paniekquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:35 schreef DenniZ224 het volgende:
Thedrummer, vind je achteraf niet dat je een beetje paniek om niks heb gemaakt? en iedereen deed hier ook zo overdreven toen ze nog geen eens 1 dag weg was.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
onderhandel gerust over bepaalde tijden.
hoe herkenbaarquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:43 schreef tonks het volgende:
KLOOTZAK IK WIL HIER NIET MEER WONEN WAAROM BEN IK HIER NOG?!?!
"Hahahaha"
IK GA NAAR BOVEN
"Haha"
HEY TIM IK KAN NIET VERBINDEN MET DRAADLOOS INTERNET KAN JE EVEN KOMEN HELPEN?
haha, dat is wel heel vertederendquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:54 schreef MM-Luna het volgende:
Mijn broertje liep ook eens weg, hij ging de voordeur uit.. stak de weg over en ging in de speeltuin in het huisje zitten. De hele dag. Hij had een rugzak mee met zijn pyama, knuffelbeer, een koekje en een banaan.
Dat was wel lief, hij was toen 5 jaar ofzo.
Heeft ze cam?quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:42 schreef tonks het volgende:
Mijn zusje zei ook een keer "Ik loop weg!" en toen moest ik vet hard lachen en ging ze op haar kamer msnen.
in mijn cachequote:Op woensdag 10 januari 2007 16:34 schreef Badabingea het volgende:
foto's van het meisje ergens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |