proestquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:19 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
Och ik ben ook weleens weggelopen toen ik klein was. Woest was ik! Heb toen toen schreeuwend mijn jas gepakt en besloot om nooit meer terug te komen. Ik ben alleen nooit verder gekomen dan 4 meter buiten de deur, want in mijn woede was ik mijn schoenen vergeten.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:18 schreef tonks het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rSrFPbxlzcU
quote:. hoe oud ben jij?
Dat ken ikquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:19 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
Och ik ben ook weleens weggelopen toen ik klein was. Woest was ik! Heb toen toen schreeuwend mijn jas gepakt en besloot om nooit meer terug te komen. Ik ben alleen nooit verder gekomen dan 4 meter buiten de deur, want in mijn woede was ik mijn schoenen vergeten.![]()
![]()
dan zou ze zich onderhand de ogen uit de kop moeten gaan schamen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:24 schreef Keukenprinsesje het volgende:
Wie weet leest ze trouwens wel mee.....het zou prettig zijn als ze haar bezorgde familie dan in ieder geval wil laten weten dat ze ok is.
Wellicht dat ze dat doet en niet durft terug te komenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dan zou ze zich onderhand de ogen uit de kop moeten gaan schamen.
Tsja, daar zijn het pubers voor...quote:Tis alleen zo dat ze allebei weer hertrouwd zijn, mijn moeder woont nog in het ouderlijk huis en ze zijn allebei gelukkig zo. Alleen jammer dat Charlotte dat weigert te zien!
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:19 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
![]()
Heeft de politie gisteren niet een stevig gesprek met die Jamie gevoerd?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:49 schreef Dorthonion het volgende:
De politie gaat nu serieus op jacht naar Jamie, omdat dat toch de enige contactpersoon is waar we 'iets'mee kunnen.
Whehe, die reclame, masterlijk gewoon!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:18 schreef tonks het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rSrFPbxlzcU. hoe oud ben jij?
Mijn moeder vertelde laatst dat mijn zusje (toen 4 jaar oud) zo boos was, dat ze naar oma wou fietsen.. (die 5 kilometer verderop woonde).. 3 minuten later kwam ze huilend terug.. ze wist niet hoe ze naar oma moest fietsen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:19 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |