Als je idd die trouwreportage gaat doen, zorg dan dat je je apparatuur echt een paar maanden van te voren hebt en dat je het apparaat door en door kent. Anders ga je teveel zoeken naar functies en verlies je momentenquote:Op maandag 25 december 2006 11:59 schreef janeway het volgende:
Hallo allemaal,
Gisteren kreeg ik het verzoek om een trouwreportage te maken.. Harstikke leuk maar zo goed ben ik dus echt niet. Ik moet het hebben van toevalstreffers zeg maar.
IK heb niet eens een spiegelreflex.. Maar een compact (olympus c760 uz) Leuke camera maar als ik een reportage van iemand moet maken dan wil ik wel goede apparatuur..
Ik heb nog niet gezegd dat ik het doe, ik wil er over na denken. Ook werd er gevraagd wat ik ervoor wil hebben. Ook geen idee.
Nou ja grote hulp vraag hier dus. Kan je met een compact camera goede trouwfoto's maken? Zo ja geef mij lesEnne ik vind het enggg. Voor iemand foto's maken eist wat anders dan leuke gezins foto's maken. Met hier en daar een uitschieter.
Evt kan je hier wat foto's zien van mij. Het is een space van msn.http://bakkers-space.spaces.live.com
Ik hoop dat iemand mij tips kan geven en mij kan helpen een besluit te nemen (wat ik dus wel echt zelf moet doen)
groetjes Janeway
Heb je niet een mede hobbyfotograaf waar je het goed mee kan vinden? Dan zou je kunnen vragen of het bruidspaar bezwaar heeft tegen 2 fotografen. Je voelt je dan meteen een stuk zekerder, want wat jij niet hebt, kan de ander nog hebbenquote:Op maandag 25 december 2006 11:59 schreef janeway het volgende:
Hallo allemaal,
Gisteren kreeg ik het verzoek om een trouwreportage te maken.. Harstikke leuk maar zo goed ben ik dus echt niet. Ik moet het hebben van toevalstreffers zeg maar.
IK heb niet eens een spiegelreflex.. Maar een compact (olympus c760 uz) Leuke camera maar als ik een reportage van iemand moet maken dan wil ik wel goede apparatuur..
Ik heb nog niet gezegd dat ik het doe, ik wil er over na denken. Ook werd er gevraagd wat ik ervoor wil hebben. Ook geen idee.
Nou ja grote hulp vraag hier dus. Kan je met een compact camera goede trouwfoto's maken? Zo ja geef mij lesEnne ik vind het enggg. Voor iemand foto's maken eist wat anders dan leuke gezins foto's maken. Met hier en daar een uitschieter.
Evt kan je hier wat foto's zien van mij. Het is een space van msn.http://bakkers-space.spaces.live.com
Ik hoop dat iemand mij tips kan geven en mij kan helpen een besluit te nemen (wat ik dus wel echt zelf moet doen)
groetjes Janeway
Ik begrijp je motivatie. Als het goed is trouwen ze ook maar één keer, dus het moet ook in één keer goed gaan. Als je het fotograferen nou wel heel leuk vindt en je inderdaad wat van die spontane kiekjes wil hebben, probeer dan contact te zoeken met de officiële bruidsfotograaf en vraag of je ook mag schieten. Beloof alleen dat je de speciaal door hem opgezette composities niet 'onderuit' zult schieten. Want anders verkoopt hij geen foto.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:03 schreef janeway het volgende:
ALlemaal bedankt voor de reacties.
Ik heb besloten om het niet te doen, ik vind dat ik gewoon niet de fotograaf ben voor bruidsfoto's.
De motivatie voor hun was dat ze spontane foto's willen. Als advies heb ik gezegd dat ze dan misschien een goede amateurfotograaf konden zoeken (iemand van hier belangstelling;)) En dat ik dan wel de spontane ongedwongen receptiefoto's wilde maken.
Nogmaals bedankt voor het advies,
quote:Op maandag 25 december 2006 11:59 schreef janeway het volgende:
Hallo allemaal,
groetjes Janeway
Sorry ben geloof ik vandaag niet helemaal wakker............. las te snel......was te enthousiast om te reagerenquote:Op woensdag 27 december 2006 20:03 schreef janeway het volgende:
ALlemaal bedankt voor de reacties.
Ik heb besloten om het niet te doen, ik vind dat ik gewoon niet de fotograaf ben voor bruidsfoto's.
De motivatie voor hun was dat ze spontane foto's willen. Als advies heb ik gezegd dat ze dan misschien een goede amateurfotograaf konden zoeken (iemand van hier belangstelling;)) En dat ik dan wel de spontane ongedwongen receptiefoto's wilde maken.
Nogmaals bedankt voor het advies,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |