Ik heb wel donker hoofdhaar van nature, maar mijn wenkbrauwen zijn blond. Heb ook lichte huid.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:02 schreef biancie3ks het volgende:
ja het is een soort tattoeren! alleen minder diep dan bij een normale tattoo
foto zal ik zeker plaatsen binnenkort.
ja blue-eyes alleen zijn sommige mensen niet gezegend met mooie wenkbrauwen van d'r eigen.
Mij welquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:02 schreef biancie3ks het volgende:
ja blue-eyes alleen zijn sommige mensen niet gezegend met mooie wenkbrauwen van d'r eigen.
jah... das dan weer minder....ik ga zo ie zo nog ff denken en kijken en ik wacht de fotos af die van de week komen!!!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:16 schreef ivosnivo het volgende:
Heb genoeg collega's op het werk die het ook hebben. En ik moet zeggen, het kan je gezicht goed vertiefen.
meisjes horen mooie donshaartjes te hebben, en niet een rekenfilmachtige lijnen boven de ogenquote:Op zondag 7 januari 2007 01:01 schreef biancie3ks het volgende:
Oor, is dat zo??
psstt, dat moet je niet zeggen bij mensen die permanent iets hebben laten doen. Anders krijgen ze spijt en dat wil je niet op je geweten hebbenquote:Op zondag 7 januari 2007 01:06 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben ook een liefhebber van mooie make-up, ja.
mischien een ziekte?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:15 schreef Biancavia het volgende:
Maar wat was er eigenlijk mis met je originele wenkbrauwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |