Van die per ongeluk zonder schil tussen de andere welnoginhetschilletjenootjes bedoelt hij.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:42 schreef squirtalot22ml het volgende:
bestaan die? ik heb alleen van die pistache nootjes gezien waar het wel omheen zit hoor
Minder is soms beter!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:43 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Van die per ongeluk zonder schil tussen de andere welnoginhetschilletjenootjes bedoelt hij.
Vraag me af wie die heeft afgepeld.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:45 schreef Sapstengel het volgende:
Je kan ook zakjes kopen met afgepelde noten. Maar da's eigenlijk minder leuk, het pellen en daarna opeten geeft een soort van voldoening
.
Die zonder velletjequote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:53 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wie?
Minderjarige oude vrouwtjes met vieze nagels!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:53 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wie?
Jeweettoch, dat is handig voor de statistiekquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:03 schreef Lyr het volgende:
Er zitten altijd 100 nootjes in zo'n zakje?
Zonde.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:05 schreef Cattara het volgende:
Ik stak er laatst één in mond mond waar een cocon van een insect aanzat![]()
Voelde ik ineens iets wolligs ipv een met moeite gepeld heerlijk pistachje......
Deze kwamen van een concurent van de Aldi ,heb ze daar nooit weer gekocht!
Je had moeten wachten totdat de cocon uitgekomen was, en dan kon je het insect eten. Echt heerlijk, vooral de schildvleugelige exemplaren. Mmm.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:05 schreef Cattara het volgende:
Ik stak er laatst één in mond mond waar een cocon van een insect aanzat![]()
Voelde ik ineens iets wolligs ipv een met moeite gepeld heerlijk pistachje......
Deze kwamen van een concurent van de Aldi ,heb ze daar nooit weer gekocht!
Ik zat verdorie net in een spannende film,dan ga ik toch niet wachten tot ie uit komt,weet jij veel wat voor beest er uit zou komen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:09 schreef Lyr het volgende:
[..]
Je had moeten wachten totdat de cocon uitgekomen was, en dan kon je het insect eten. Echt heerlijk, vooral de schildvleugelige exemplaren. Mmm.
Dat kan je toch aan de cocon zien?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:12 schreef Cattara het volgende:
[..]
Ik zat verdorie net in een spannende film,dan ga ik toch niet wachten tot ie uit komt,weet jij veel wat voor beest er uit zou komen?
![]()
Nee, ik kweek insecten in mijn kelder. Als de cocons (doorgaans zo'n 1500 per leg) openbreken, eet ik de inhoud op. Ze breken gelukkig niet allemaal tegelijk open, maar zo'n 100 per avond is prima weg te smikkelen. En je moet je kelder er even op inrichten, maar op de lange termijn is dat veel gemakkelijker en goedkoper dan zakjes pistachenootjes. En mijn kelder gebruik ik verder toch nergens echt voor.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:25 schreef Cattara het volgende:
[..]
Das knap,dat jij dat kunt...heb je daar een studie voor gevolgd?
Hij was al half vermalen....![]()
Wat is daarmee?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:43 schreef Cattara het volgende:
silence of the lambs ?????
qoute Lyr:quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:31 schreef Zrtlrnc het volgende:
Mits gezout.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |