Wanneer de pubertijd zo lang duurt dan uit zich dat vaak in extreem en compulsief gedrag.quote:Op zondag 7 januari 2007 04:00 schreef TwyLight het volgende:
Haha, goed geprobeert. Helaas ben ik al een aantal jaartjes voorbij de pubertijd.
Ik ben 35 jaar oud.
Dat heet puberteitquote:Op zondag 7 januari 2007 03:59 schreef tong80 het volgende:
Dat heet pubertijd.
Ja, de phschycholooch weet er wel raad mee.quote:Op zondag 7 januari 2007 04:19 schreef Chello200 het volgende:
zou wel naar de dokter mee gaan, wellicht kan hij je doorverwijzen naar een pschycholoog of seksoloog(oid).
Het zit ook zo: ik ben net verhuisd naar een andere stad en ben nog nooit eerder bij de nieuwe dokter geweest,quote:Op zondag 7 januari 2007 04:19 schreef Chello200 het volgende:
zou wel naar de dokter mee gaan, wellicht kan hij je doorverwijzen naar een pschycholoog of seksoloog(oid).
De wat?quote:Op zondag 7 januari 2007 04:22 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, de phschycholooch weet er wel raad mee.
Die van jou is denk ik beter voor TSquote:Op zondag 7 januari 2007 04:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jouw icoontje helpt niet echt in dit topic he
Ja, sorry.quote:Op zondag 7 januari 2007 04:25 schreef Maisnon het volgende:
pschyshcoloogch is toch met dubbel scsch?
Is het die van SunChaserquote:Op zondag 7 januari 2007 04:33 schreef TwyLight het volgende:
Na het zien van een usericoon van een persoon in dit topic heb ik net de hand aan mijzelf geslagen, ja.
Ga je dagelijks met hem in de kroeg een biertje drinken dan? Fuck it, die vent is er om jouw problemen op te lossen, zijn geld te innen aan het einde van de maand en zodra hij thuis is wilt hij niets meer met zijn werk te maken hebben tot 8 uur 's ochtends de volgende dag.quote:Op zondag 7 januari 2007 04:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het zit ook zo: ik ben net verhuisd naar een andere stad en ben nog nooit eerder bij de nieuwe dokter geweest,
Ik wil (durf ook) liever niet met dit verhaal naar de dokter te gaan.
amen...quote:Op zondag 7 januari 2007 04:41 schreef Blivox het volgende:
[..]
Ga je dagelijks met hem in de kroeg een biertje drinken dan? Fuck it, die vent is er om jouw problemen op te lossen, zijn geld te innen aan het einde van de maand en zodra hij thuis is wilt hij niets meer met zijn werk te maken hebben tot 8 uur 's ochtends de volgende dag.
Hoe snel denk je dat die vriendin weg is?quote:Op zondag 7 januari 2007 11:14 schreef Faat het volgende:
Hoogste tijd voor een vriendin Twylight....of 2.....of 3
Waarom niet? Misschien is er iets niet goed in je hormoonhuishouding. Of gewoon een rotte plek in je hersenen.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:58 schreef TwyLight het volgende:
...
Ik durf hier eigenlijk niet mee naar de dokter te gaan omdat ik denk dat het iets is wat tussen de oren zit en een dokter daar niks aan kan doen, en ik dus niet voor niks met mijn verhaal naar de dokter toe ga.
...
Daarom ook een paar, zodat je wat kan vervangen als het nodig is. Of je moet ze gewoon betalenquote:Op zondag 7 januari 2007 11:25 schreef zipzap het volgende:
[..]
Hoe snel denk je dat die vriendin weg is?
Armoefeningen zeker?quote:Op zondag 7 januari 2007 12:03 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Het lijkt me zeer vervelend allemaal. Ik zou echt naar de dokter gaan, zelfs al zit het tussen je oren. Als dit nou eens zo'n compulsive disorder is, dan kun je er over een paar maanden helemaal vanaf zijn, door simpelweg wat oefeningen te doen.
Maar probeer eerst eens na te gaan wanneer het gebeurt en wat de aanleidingen zijn.
Die oefeningen doet ie al...quote:Op zondag 7 januari 2007 12:03 schreef Whoopsydaisy het volgende:
dan kun je er over een paar maanden helemaal vanaf zijn, door simpelweg wat oefeningen te doen.
Dan zou ik jou inhuren!quote:Op zondag 7 januari 2007 12:08 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Flauw hoor, jongens.. Stel je voor dat jij dit probleem zou hebben.
Alsof dit een serieus topic is!quote:Op zondag 7 januari 2007 12:08 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Flauw hoor, jongens.. Stel je voor dat jij dit probleem zou hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |