welke neub kan er nou een koprolquote:
durf toch eens te leven!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:13 schreef Marijke236 het volgende:
Ik ga altijd op de wc zitten
Een unieke intieme ervaring, als ik het zo uit je zin mag opmaken.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:13 schreef Marijke236 het volgende:
Ik ga altijd op de wc zitten
Voor je het weet zit de hele badkamer eronder...quote:
nooit gedaan.. mijn wasbak zou instorten.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zal niet ver zijn, zo groot is de badkamer / toilet niet. Maar ik pis wel regelmatig in de wasbak. Dan leg ik hendig sjiek mijn ballen op het randje van de wasbak neer, zeer ontspannen.![]()
Dat is net een bushokje, alles in honderden kleine stukjes.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:01 schreef imported_sphinx het volgende:
nooit gedaan.. mijn wasbak zou instorten.![]()
Haha,quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:31 schreef BasOne het volgende:
24 meter van de flat af maar ik miste de pot, ze rende te hard.
ohja, dit had ik (paar post hierboven) een dag later verbroken, door een halve meter verder te gaan staan...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:03 schreef Don_Antoin het volgende:
Laatst met mn zatte kop bij een vriend toevallig geprobeerd. Die hebben zo'n radio op de plee hangen die aangaat als de sensor iets ziet. Weddenschap gewonnen dat ik kon pissen zonder dat ie aanging.
Plee deur open gezet en vanaf 2 meter erin gepiest![]()
Tjee, groot toilet heb jij! Wel 5 meter!quote:Op maandag 9 april 2007 12:26 schreef Tha-CheF het volgende:
Vanmorgen een nieuw record gevestigd hier in huis dan
het was 5 meter en een beetjeen zo erg hoefde ik nog niet eens te pissen.
ik denk meld het even
wij hebben een nogal grote badkamer waar ook een wc staat, jeweestquote:Op donderdag 12 april 2007 17:02 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Tjee, groot toilet heb jij! Wel 5 meter!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |