Winiwegissegesien.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:42 schreef MaddoxX het volgende:
einzzwei niet gzien
Amerikaans. Was op rtl 7 ofzo, geen idee meer.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:51 schreef Kadoc het volgende:
Nederlands programma? Of gewoon Amerikaans?
Eensch, ze zag er idd uit als een lui meisje.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:00 schreef Ladidadida het volgende:
Het was op RTL 5 for the record..
Maar die chineze trut was echt niet leuk, wat een arrogante teef zeg.. Ze moesten zichzelf beschrijven, zegt zij: "I'm bored all the time".. Nou werkelijk, dat straalde ze ook voor de volle 100% uit..
En dan nog zo'n snol die zei: "I'm so rich I can probably buy your town" Eeh ja, je vader misschien..![]()
nee, dat vind ik ook.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:03 schreef Koewam het volgende:
ik ben beter dan iedereen in dit topic.
is dat raar dan
geweldig iddquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:32 schreef M180 het volgende:
Hunter is dikke shizzle, hij kon zelfs een beetje nederlands() 'ik ben de slimste en de bekakste' ofzo
Ja hij beweert van NL adel te zijn. Z'n achternaam is Maats, klinkt niet echt adellijk eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:35 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
geweldig iddstond er bij hem niet (tijdens het voorstellen) dat hij van Nederlandse adel is ofzo?
![]()
ja, en zijn vriendinnen zijn allemaal OnderMaats!!1!1!!!!111!1!1!111111!!1ZWEIDREIHERTMITGEWEI.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:38 schreef Eddy_Huntington het volgende:
[..]
Ja hij beweert van NL adel te zijn. Z'n achternaam is Maats, klinkt niet echt adellijk eigenlijk.
Volledig mee eens, Dikke vadsige amerikaanse vrouwen:quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:56 schreef immortalsean het volgende:
[..]
ja, en zijn vriendinnen zijn allemaal OnderMaats!!1!1!!!!111!1!1!111111!!1ZWEIDREIHERTMITGEWEI.![]()
Inderdaad en die ene gare gast: well if you can pay that why dont you do itquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:28 schreef Devolution het volgende:
Dat wijf dat beweerde dat ze douchte in mineraalwater
Of die Nederlandssprekende vent idd
Ja, maar als hij zo arrogant blijft doen is ie zo weer wegquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:00 schreef Mastroianni het volgende:
Montage kan ook veel doen... Zowel aan de arme als aan de rijke kant.
Die Hunter Maats is misschien wel wat arrogant, maar hij is volgens mij wel een van de mensen met de meeste capaciteiten in dat huis. Toch cum laude afgestudeerd aan Harvard (is echt pittig) en wat werk gedaan voor een nobel prijs winnaar en meegewerkt aan archeologische opgravingen in Panama.
Dat soort mensen mogen ze echt een paar weken zonder geld in Afrika zettenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:28 schreef Devolution het volgende:
Dat wijf dat beweerde dat ze douchte in mineraalwater
Of die Nederlandssprekende vent idd
How Come?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:10 schreef paradoXical het volgende:
Als je douched in mineraalwater ben je gewoon echt dom en triest tegelijk.
Die suffe doos weet nieteens wat mineraalwater is, ze vind het gewoon stoer..
Zucht, echt een ernstige serie!
Ik kan Maats niet terugvinden als Nederlandse adel iig. Misschien dat z'n moeder van adel was maar dan is hij het nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:38 schreef Eddy_Huntington het volgende:
[..]
Ja hij beweert van NL adel te zijn. Z'n achternaam is Maats, klinkt niet echt adellijk eigenlijk.
Hoe word je dan adel ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:45 schreef Marinus het volgende:
[..]
Ik kan Maats niet terugvinden als Nederlandse adel iig. Misschien dat z'n moeder van adel was maar dan is hij het niet
Tegenwoordig kan dat niet meer (alleen koninklijke familie nog, bijv. Maxima is in de Nederlandse adelstand verheven toen ze trouwde met Wim-Lex). Alleen nog bij je geboorte van pa een titel erven...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |